Ik zelf vind zonder alcohol zelf leukquote:
Dit jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb het heel vaak gezellig zonder alcohol. In de kroeg is het vaak toch echt nodig, want je doet verder niets bijzonders.
Plus die snoeiharde teringherrie (muziek) dat trek ik nuchter niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb het heel vaak gezellig zonder alcohol. In de kroeg is het vaak toch echt nodig, want je doet verder niets bijzonders.
Ligt er helemaal aan, wat je aan het doen bent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef TNA het volgende:
Ha, de eerste leugenaars hebben zich al gemeld. Ik heb het ook weleens naar mijn zin zonder alcohol, maar luister eens, met alcohol is het per definitie gezelliger. Niet jokken.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef TNA het volgende:
Ha, de eerste leugenaars hebben zich al gemeld. Ik heb het ook weleens naar mijn zin zonder alcohol, maar luister eens, met alcohol is het per definitie gezelliger. Niet jokken.
Oneens. Zonder zwembroek zwemmen kan heel gezellig zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Naar de kroeg gaan zonder alcohol te drinken is alsof je naar het zwembad gaat zonder je zwembroek.
Je zwembroek omlaag voor extra snelheid in de glijbaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Oneens. Zonder zwembroek zwemmen kan heel gezellig zijn.
Niet , dan wordt je er uitgestuurd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Oneens. Zonder zwembroek zwemmen kan heel gezellig zijn.
Feestjes zonder alcohol zijn geen feestjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef EDMAN- het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat een feestje zonder alcohol minder leuk is. Sterker nog: dan ga ik niet.
nee idd, dan is het meer een vergaderingquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Feestjes zonder alcohol zijn geen feestjes
Zelfs daar wordt weleens alcohol gedronken als iets succesvol wordt afgesloten..quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
nee idd, dan is het meer een vergadering
hoezo leugen¿quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |