Ik zelf vind zonder alcohol zelf leukquote:
Dit jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb het heel vaak gezellig zonder alcohol. In de kroeg is het vaak toch echt nodig, want je doet verder niets bijzonders.
Plus die snoeiharde teringherrie (muziek) dat trek ik nuchter niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb het heel vaak gezellig zonder alcohol. In de kroeg is het vaak toch echt nodig, want je doet verder niets bijzonders.
Ligt er helemaal aan, wat je aan het doen bent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef TNA het volgende:
Ha, de eerste leugenaars hebben zich al gemeld. Ik heb het ook weleens naar mijn zin zonder alcohol, maar luister eens, met alcohol is het per definitie gezelliger. Niet jokken.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef TNA het volgende:
Ha, de eerste leugenaars hebben zich al gemeld. Ik heb het ook weleens naar mijn zin zonder alcohol, maar luister eens, met alcohol is het per definitie gezelliger. Niet jokken.
Oneens. Zonder zwembroek zwemmen kan heel gezellig zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Naar de kroeg gaan zonder alcohol te drinken is alsof je naar het zwembad gaat zonder je zwembroek.
Je zwembroek omlaag voor extra snelheid in de glijbaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Oneens. Zonder zwembroek zwemmen kan heel gezellig zijn.
Niet , dan wordt je er uitgestuurd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Oneens. Zonder zwembroek zwemmen kan heel gezellig zijn.
Feestjes zonder alcohol zijn geen feestjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef EDMAN- het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat een feestje zonder alcohol minder leuk is. Sterker nog: dan ga ik niet.
nee idd, dan is het meer een vergaderingquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Feestjes zonder alcohol zijn geen feestjes
Zelfs daar wordt weleens alcohol gedronken als iets succesvol wordt afgesloten..quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
nee idd, dan is het meer een vergadering
hoezo leugen¿quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:32 schreef chroestjov het volgende:
Volgende keer in De Leugchen Regeertd.
Gewoon literflessen in bruine zakkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef Roces18 het volgende:
Wat dacht je van die mensen die 3 uur met een biertje doen. Ook zo irritant. Als je geen money hebt moet je hier niet komen G. Dit is alleen voor de rijkste tata's.
Nou haan heeft daar een creatieve oplossing voor anders, die kan prima met 5 euro uitgaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef Roces18 het volgende:
Wat dacht je van die mensen die 3 uur met een biertje doen. Ook zo irritant. Als je geen money hebt moet je hier niet komen G. Dit is alleen voor de rijkste tata's.
Wut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou graag wel eens een keertje onder invloed willen raken in een gecontroleerde omgeving.
Ja je moet oppassen voor badtrips.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou graag wel eens een keertje onder invloed willen raken in een gecontroleerde omgeving.
De volgende FOK! meet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Basisschooltijdenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zwembroek omlaag voor extra snelheid in de glijbaan
Hoe doet die godenzoon van een haan dat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou haan heeft daar een creatieve oplossing voor anders, die kan prima met 5 euro uitgaan
Bietsen en stelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hoe doet die godenzoon van een haan dat?
5 blikken Kanon meesmokkelen natuurlijkquote:
Ja snap ik hihi maar wat ge je dan doen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan komen er allemaal FOK!ers samen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn.
Mensen die online liegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:33 schreef ntm het volgende:
Mensen die niet zonder alcohol kunnen om het gezellig te hebben.
Is geen leugen ik drink echt nooit alcohol en verveel me nooit.quote:
Alcohol zorgt ervoor dat je minder remmingen hebt en dat je dus eigenlijk een lompe boer wordt.quote:
Kan hieruit concluderen dat je lekker bent?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alcohol zorgt ervoor dat je minder remmingen hebt en dat je dus eigenlijk een lompe boer wordt.
Je bent dus niet gezellig als je alcohol drinkt, dat denk je alleen.
Hoe vaak dronken mannen wel niet sexueel getinte dingen naar me geschreeuwd hebben of aan m'n kont gezeten hebben.
Is ook wel een verschil tussen een paar biertjes drinken en stom dronken zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alcohol zorgt ervoor dat je minder remmingen hebt en dat je dus eigenlijk een lompe boer wordt.
Je bent dus niet gezellig als je alcohol drinkt, dat denk je alleen.
Hoe vaak dronken mannen wel niet sexueel getinte dingen naar me geschreeuwd hebben of aan m'n kont gezeten hebben.
Een lekkere high tea met de meiden is iets heel anders dan een avondje zuipen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb nog nooit alcohol gehad en mijn leven is een gezellige boel! Verrassend zeker?
En toch zijn mensen die wel drinken vaak nuchter ook gezelliger, dan mensen die nooit drinken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Is geen leugen ik drink echt nooit alcohol en verveel me nooit.
En zijn heel veel voordelen van niet drinken
Nee. Mannen met alcohol op zijn blind. Zien geen verschil meer tussen mooi en afgrijselijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:39 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kan hieruit concluderen dat je lekker bent?
Je weet dan ook niet wat je mist.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb nog nooit alcohol gehad en mijn leven is een gezellige boel! Verrassend zeker?
Dat weet je niet als je het nooit gedaan hebt hè en bovendien onnodig als je nooit uitgegaan bent en dat ook zo wil houden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Een lekkere high tea met de meiden is iets heel anders dan een avondje zuipen.
Iets wat je nooit gehad hebt kan je ook niet missen!quote:
Ziehier, je bent een saaie mus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het nooit gedaan hebt hè en bovendien onnodig als je nooit uitgegaan bent en dat ook zo wil houden.
Ben je dronken of zo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik zelf vind zonder alcohol zelf leuk![]()
Dat mag je concluderen ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:39 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kan hieruit concluderen dat je lekker bent?
Het is pas saai en triest als je geen gezellig leven kan hebben zonder uitgaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ziehier, je bent een saaie mus.
watquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
ik moet kotsen als iemand naast me wijn drinkt.
Dit inderdaad en alcohol nodig moet hebben, echt trieste mensen eerlijk waar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is pas saai en triest als je geen gezellig leven kan hebben zonder uitgaan.
Nou ik heb zat gedronken maar wordt en maar gek van omdat ik controle kwijt ben over wat ik doe, en ja ik was ver weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:40 schreef Piye het volgende:
[..]
En toch zijn mensen die wel drinken vaak nuchter ook gezelliger, dan mensen die nooit drinken.
Hoe krijg je die nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Iets wat je nooit gehad hebt kan je ook niet missen!![]()
Bovendien, ik moet kotsen als iemand naast me wijn drinkt. Dus laat staan dat ik dat moet drinken. Nee dankje!
Indeed! Bovendien, voor ons alcohol in het paradijs met Gods wil!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef ntm het volgende:
[..]
If you don't have it, you don't miss it.
Mannen zijn jagers, zodra de remmen los zijn komt het instinct sneller omhoog. Maar als mannen dronken zijn heb je er ook bij die genoegen nemen met 1/10 vrouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat mag je concluderen ja.
Maar is het niet wat anders als dronken mannen me lekker vinden? Die zijn niet super kritisch, dus er is ook nog een kans dat ik niet lekker ben.
Maar ik ben gewoon lekker natuurlijk.
Ik heb een hekel aan dronken mensen als ik nuchter ben. Ik kan me daar echt goed over verbazen dat sommige mensen nuchter ook gewoon lol kunnen hebben met dronken mensen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nou ik heb zat gedronken maar wordt en maar gek van omdat ik controle kwijt ben over wat ik doe, en ja ik was ver weg.
Besloten niet meer te drinken![]()
Maar dronken mensen zijn wel grappig omdat ze vaak niet nadenken.
Als er iets is wat je niet mag generaliseren is het dat wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:39 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Is ook wel een verschil tussen een paar biertjes drinken en stom dronken zijn.
Er mag maar 1 ding ge-generaliseerd worden, en dat is dat alle mensen die niet drinken saaie kutten zijn
Oh ik herinner me opeens die keer dat ik m'n mobiel had laten vallen. En dat toen ik gebukt stond om dat ding op te rapen ik opeens een piemel tegen m'n bilspleet voelde. Ieuwquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Mannen zijn jagers, zodra de remmen los zijn komt het instinct sneller omhoog. Maar als mannen dronken zijn heb je er ook bij die genoegen nemen met 1/10 vrouwen.
Precies, je kunt ook gewoon gezellig zijn zonder te drinkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Ushina het volgende:
Ik drink niet, en heb t best wel vaak gezellig hoor.
Punt is dat die mensen het zelf niet inzien en dat degenen die wél drinken te beleefd zijn om het toe te geven dat ze saai zijn. Vaak zijn het de meisjes die echt wel aardig zijn en waar je weinig op tegen kunt hebben, vandaar dat ze het die types besparen om de waarheid (dat je een saaie kut bent) te vertellen. En nee, je moet inderdaad geen alcohol drinken, maar als je het bij voorbaat al uitsluit dan sluit het vaak aan bij een nogal behoudend en dus saai karakter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als er iets is wat je niet mag generaliseren is het dat wel.
Haha wat een onzin. Als je nooit liefde hebt gehad kan je het niet missen? Als je nooit seks hebt gehad kan je het niet missen? Typisch dat je liever in onwetendheid leeft dan dat je om je heen kijkt en dingen uitprobeert.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Iets wat je nooit gehad hebt kan je ook niet missen!![]()
Bovendien, ik moet kotsen als iemand naast me wijn drinkt. Dus laat staan dat ik dat moet drinken. Nee dankje!
Ok, nu is het niet geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Indeed! Bovendien, voor ons alcohol in het paradijs met Gods wil!
Hoezo niet? Ik drink niet uit religieuze redenen en geloof dat mij alcohol in het hiernamaals beloofd is als ik hier op aarde niet drink.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ok, nu is het niet geloofwaardig meer.
Pics van je bilspleetquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ik herinner me opeens die keer dat ik m'n mobiel had laten vallen. En dat toen ik gebukt stond om dat ding op te rapen ik opeens een piemel tegen m'n bilspleet voelde. Ieuw.
Nee de meeste FOK!ers kennen elkaar niet in het echt, maar vorig weekend zijn we met een aantal mensen wat wezen drinken en daarna wezen stappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:32 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja snap ik hihi maar wat ge je dan doen?
Uit eten of weet ik veel
Ken kennen de meeste FOK!ers elkaar dat in het echt ?
Je moet ook door je knieën gaan als je iets wil oppakken van de grond. Basis damesetiquette.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ik herinner me opeens die keer dat ik m'n mobiel had laten vallen. En dat toen ik gebukt stond om dat ding op te rapen ik opeens een piemel tegen m'n bilspleet voelde. Ieuw.
Een blote?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Je moet ook door je knieën gaan als je iets wil oppakken van de grond. Basis damesetiquette.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |