Gewoon literflessen in bruine zakkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef Roces18 het volgende:
Wat dacht je van die mensen die 3 uur met een biertje doen. Ook zo irritant. Als je geen money hebt moet je hier niet komen G. Dit is alleen voor de rijkste tata's.
Nou haan heeft daar een creatieve oplossing voor anders, die kan prima met 5 euro uitgaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef Roces18 het volgende:
Wat dacht je van die mensen die 3 uur met een biertje doen. Ook zo irritant. Als je geen money hebt moet je hier niet komen G. Dit is alleen voor de rijkste tata's.
Wut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou graag wel eens een keertje onder invloed willen raken in een gecontroleerde omgeving.
Ja je moet oppassen voor badtrips.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou graag wel eens een keertje onder invloed willen raken in een gecontroleerde omgeving.
De volgende FOK! meet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Basisschooltijdenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zwembroek omlaag voor extra snelheid in de glijbaan
Hoe doet die godenzoon van een haan dat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou haan heeft daar een creatieve oplossing voor anders, die kan prima met 5 euro uitgaan
Bietsen en stelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hoe doet die godenzoon van een haan dat?
5 blikken Kanon meesmokkelen natuurlijkquote:
Ja snap ik hihi maar wat ge je dan doen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan komen er allemaal FOK!ers samen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn.
Mensen die online liegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:33 schreef ntm het volgende:
Mensen die niet zonder alcohol kunnen om het gezellig te hebben.
Is geen leugen ik drink echt nooit alcohol en verveel me nooit.quote:
Alcohol zorgt ervoor dat je minder remmingen hebt en dat je dus eigenlijk een lompe boer wordt.quote:
Kan hieruit concluderen dat je lekker bent?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alcohol zorgt ervoor dat je minder remmingen hebt en dat je dus eigenlijk een lompe boer wordt.
Je bent dus niet gezellig als je alcohol drinkt, dat denk je alleen.
Hoe vaak dronken mannen wel niet sexueel getinte dingen naar me geschreeuwd hebben of aan m'n kont gezeten hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |