Pas maar op dat je dan niet met een stijve piemel voor de klas staat omdat al die meisjes een laag uitgesneden shirtje en kort rokje dragen inmiddels.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je docent worden. Vooral eerste- en tweedegraads natuur- en scheikunde docenten kan het onderwijs goed gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pas maar op dat je dan niet met een stijve piemel voor de klas staat omdat al die meisjes een laag uitgesneden shirtje en kort rokje dragen inmiddels.Dat heb ik nooit begrepen want op de middelbare, zeker in de onderbouw maar ik vond het zelfs in de bovenbouw nog het geval, zijn het echt nog kinderachtige pubertjes/kinderen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rechts dragend trouwens om nog even op jouw vraag terug te komen.
Ligt er ook aan wat voor school het is en welk niveau ('s).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen want op de middelbare, zeker in de onderbouw maar ik vond het zelfs in de bovenbouw nog het geval, zijn het echt nog kinderachtige pubertjes/kinderen hoor.
Nee, elk niveau.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef EmTheBest het volgende:
Ligt er ook aan wat voor school het is en welk niveau ('s).
Jij bent zo'n figuur die een vriendinnetje van 12 heeft maar zegt dat ze heel volwassen isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor school het is en welk niveau ('s).
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur die een vriendinnetje van 12 heeft maar zegt dat ze heel volwassen is?
Het is wel leuk... maar kijk nou naar de achterkant... dan is zo'n stringetje toch veel mooier?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Nog mooier is een hipster met leggings en riempjes.![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Oh, echt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ach, bij TS maakt het toch niet uit, hij valt toch op mannen.
Misschien ben ik dat nog steeds welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach op die leeftijd is elk meisje toch beïnvloedbaar? Elke jongen ook trouwens. Hoort er gewoon bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook niet echt. In de middelbare liep ik er nooit bij met zo'n decolleté. Sowieso van voren niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen want op de middelbare, zeker in de onderbouw maar ik vond het zelfs in de bovenbouw nog het geval, zijn het echt nog kinderachtige pubertjes/kinderen hoor.
Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. In de middelbare liep ik er nooit bij met zo'n decolleté. Sowieso van voren niet.
Je was nogal plat van voren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, nouja, anderen liepen er wel zo bij, maar ik voelde zelf de drang nooit om dat te doen.
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is wel leuk... maar kijk nou naar de achterkant... dan is zo'n stringetje toch veel mooier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ouderwetse ondergoed wat nu waarschijnlijk voor de vrouwen te veel moeite kost vind ik echt het interessantste wat ik zo één twee drie kan bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door wenfer2 op 18-05-2013 15:06:12 ]
Nu wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. In de middelbare liep ik er nooit bij met zo'n decolleté. Sowieso van voren niet.
Dat ook jaquote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef wenfer2 het volgende:
Dat ouderwetse ondergoed wat nu waarschijnlijk voor de vrouwen te veel moeite kost vind ik echt het interessantste wat ik zo één twee drie kan bedenken.Dat lijkt me echt helemaal niks he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fernando snapt hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef Remqo het volgende:
Ik snap TS niet, wat is er mis met een inkijkje bij een leuk vrouwenkontje?
Hoe oud ben je? En heb je echt cup AA?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar gaat nog wel goed komen zodra ik klaar ben met sparen.
[..]
Nee. Maar gaat verandering in komen hoor...
Moet dat hier?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En heb je echt cup AA?
Ben benieuwd naar de before and after pics, krijg je ook van mijn body (before after) te zien uiteraard.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar gaat nog wel goed komen zodra ik klaar ben met sparen.
[..]
Nee. Maar gaat verandering in komen hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |