stringetjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet het goed te spelen. Olie op het vuur deze opmerking..
Ben ik nu dom als ik niet snap wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet het goed te spelen. Olie op het vuur deze opmerking..
Dat staat je toch niet manquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
stringetjes
Ik prefereer juist hipsters.
Je hebt toch ook geen bilhaar, hè?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben ik nu dom als ik niet snap wat je bedoelt?
Als je naïef hetzelfde vindt als dom wel ja. Maar ergens denk ik dat je donders goed weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Ben ik nu dom als ik niet snap wat je bedoelt?
in 3 vwo was er een xtje zo een vwo chickie die altijd bjorn borgs boxers aan had en toen zei ik nors iets als: je draagt toch geen boxer wat is deze?? Vrouwen moeten strings dragen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.
Naar de Starbucks jij!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
stringetjes
Ik prefereer juist hipsters.
Echt een baas deze userquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef ikjijallebei het volgende:
in 3 vwo was er een xtje zo een vwo chickie die altijd bjorn borgs boxers aan had en toen zei ik nors iets als: je draagt toch geen boxer wat is deze?? Vrouwen moeten strings dragen!
Volgende dag had ze stringetje aan.m'n mattie naast me en ik natuurlijk high fiven.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
in 3 vwo was er een xtje zo een vwo chickie die altijd bjorn borgs boxers aan had en toen zei ik nors iets als: je draagt toch geen boxer wat is deze?? Vrouwen moeten strings dragen!
Volgende dag had ze stringetje aan.m'n mattie naast me en ik natuurlijk high fiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Wil terug naar de middelbare school.
Dan moet je docent worden. Vooral eerste- en tweedegraads natuur- en scheikunde docenten kan het onderwijs goed gebruiken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Wil terug naar de middelbare school.
Wat is deze?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Naar de Starbucks jij!.
Ik heb trouwens wel hipsters, maar die vind ik lelijk. En die zou ik voor jou toch niet dragen want ik krijg de indruk dat het bij jou toch weer meteen uit moet.
Was nooit zo'n ster in die vakken, het boeide me ook vrij weinig ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je docent worden. Vooral eerste- en tweedegraads natuur- en scheikunde docenten kan het onderwijs goed gebruiken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Nog mooier is een hipster met leggings en riempjes.![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Zijn toch geen lekkere chickies die dat vak volgen? Frank wat is dit?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan moet je docent worden. Vooral eerste- en tweedegraads natuur- en scheikunde docenten kan het onderwijs goed gebruiken.
Hier in het zuiden des lands valt dat tegen hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stringetjes zijn wel mooier maar om iemand zich onzeker te laten voelen om de kleren (of de boxer) die ze aan heeft is echt not-done)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt een baas deze userMiddelbare school issues
O ja, beetje een overstandige opmerking van me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Was nooit zo'n ster in die vakken, het boeide me ook vrij weinig ook.
Daarbij kan ik dan over enkele jaren wel eens de nationale dagbladen halen: "docent middelbare school pleegt ontucht." Is niet goed.
Je hoeft ze ook geen les te geven natuurlijk. Beter van niet zelfs, dan hoef je ook geen klootzak te zijn zo nu en dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn toch geen lekkere chickies die dat vak volgen? Frank wat is dit?
Rechts dragend trouwens om nog even op jouw vraag terug te komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier in het zuiden des lands valt dat tegen hoor.
Ach op die leeftijd is elk meisje toch beïnvloedbaar? Elke jongen ook trouwens. Hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Stringetjes zijn wel mooier maar om iemand zich onzeker te laten voelen om de kleren (of de boxer) die ze aan heeft is echt not-done).
Het is een verplicht vak in de onderbouw op veel scholen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn toch geen lekkere chickies die dat vak volgen? Frank wat is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |