SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Het mag zelfs eigenlijk geeneens een rackpull heten, met de ´bar´ boven zijn knieen. Bovendien tillen zijn benen mee het eerste stukje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef Yamcha het volgende:
Goeien titel voor een filmpje van een rackpull.
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon naar buiten als de zon schijnt! Niet alleen maar van donker hol (zolderkamer/werk/gym) naar donker hol vluchten (zolderkamer/werk/gym).![]()
Ik heb nog wat oefeningen nodig voor leg day omdat ik niet kan squatten of leg pressen. Doe al leg extension en leg curl vind het echt kut dat ik nu tussen de vrouwen train ipv hardcore in het squatrek![]()
Heb het gevoel alsof ik lichtelijk overtraind aan heb raken ben. Opeenhoping van omstandigheden denk ik, grieperig/buikpijn en daarbij ook nog bijna examens nu.
Volgens een app lag mn rust hartslag op 100 ongeveeren kan wel kloppen, elke anderhalve seconde oid klopt t. Kan griep je hartslag ook dusdanig verhogen? Ik denk dat ik deze week maar gewoon even rust pak, alhoewel dat ik laatst ook gedaan heb.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ik zou eens voor je blessures gaan zorgen ipv maar door blijven trainen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb nog wat oefeningen nodig voor leg day omdat ik niet kan squatten of leg pressen. Doe al leg extension en leg curl vind het echt kut dat ik nu tussen de vrouwen train ipv hardcore in het squatrek![]()
Ze zijn vaak binnen 1-2 dagen weer over alleen mijn onderrug kan ik nog steeds niet belasten zonder pijn, anyway nog tips voor beenoefeningen waar de onderrug niet bij betrokken wordt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou eens voor je blessures gaan zorgen ipv maar door blijven trainen.![]()
elke anderhalve seconde is 45 slagen per minuut dat is best laag. Maar je bedoel denk ik dat je hard elke 2 seconden 3keer slaat oid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef Pastapipos het volgende:
Volgens een app lag mn rust hartslag op 100 ongeveeren kan wel kloppen, elke anderhalve seconde oid klopt t. Kan griep je hartslag ook dusdanig verhogen? Ik denk dat ik deze week maar gewoon even rust pak, alhoewel dat ik laatst ook gedaan heb.
![]()
Niggas keken alsof ze water zagen branden, ass to the grass voortaan ipv parallel. Ik ga voortaan niet hoger dan 100kg met squatten.![]()
yoh.. Al het andere is geen squatquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef SunTzu het volgende:
Niggas keken alsof ze water zagen branden, ass to the grass voortaan ipv parallel. Ik ga voortaan niet hoger dan 100kg met squatten.wat mij betreft.
![]()
Straks weer benen trainen! Heerlijk!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Halve bedoel ik. Maar idd zoietsquote:[img]http://i.fokzine.net/p/1smg] Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
elke anderhalve seconde is 45 slagen per minuut dat is best laag. Maar je bedoel denk ik dat je hard elke 2 seconden 3keer slaat oid.
Terwijl ik gewoon op mn rug op de bank lig.."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Hartslag van 100 is wel wat ver boven het gemiddelde, maar ik zou is je hartslag wat vaker meten, en je zal zien dat t rond de 60-80 ligt (mits je normaal bent :p)quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Halve bedoel ik. Maar idd zoiets
Terwijl ik gewoon op mn rug op de bank lig..
Ik heb een paar weken last gehad van paniekaanvallen, rare onregelmatige hartslag (toppunt was dat ie 1x sloeg per 2 seconden = 30-35 p/m) veel overslagen en soms heel hoog
Bij dokter geweest, bloeddruk 3x achtet elkaar gemeten en was 3x anders :p
Gek genoeg nu nergens meer last van.![]()
Vandaag voor het eerst drie gasten serieus zien squatten. Een personal trainer deed zelfs 170kg. Ik had altijd al het idee dat hij best wel sterk was en vandaag dus voor het eerst dat ik hem zag trainen. Stiekem best wel jaloers op zijn benen. Tijdens het squatten zagen z'n bovenbenen er echt massief uit.
Over massief gesproken. Ik ben nu 83 kg bij 1.84 en ik lijk nog steeds skinny. Natuurlijk ben ik geen beest maar echt skinny zou ik toch ook niet moeten zijn..."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Dagje Efteling met de kids. Cardio wel gehad vandaag, mijn benen schreeuwen om een paar dagen niet trainen nu
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik vanaf 22.15( want heb nog een eiwitshake) 24 uur vasten. Waar moet ik zoal rekening mee houden.
Ik ga morgen in ieder geval trainen.
Deadliften gaat stukken beter, ik doe nu de romanian deadlift voor mijn hammies en de normale voor mijn rug en met normaal bedoel ik tussen de herhaling bar op de grond laten rusten. Ik voel het minder in mijn onderarmen en mijn grip is stukken beter. Vorige week zoog mijn grip nog, komt het misschien omdat ik ben begonnen met het HST programma http://www.bodybuilding.com/fun/hst1.htm ? Ik merkte sowieso dat ik vandaag veel sterker was.
[ Bericht 34% gewijzigd door Fanta-stick op 08-05-2013 21:52:12 ]![]()
Note: trainen gaat duizend keer lekkerder vanaf het moment dat je een paar deadlifts hebt gedaan. Adrenaline ofzo?
Overweeg nu om ze aan het begin van de training te doen. Thoughts?![]()
![]()
doe ze altijd na mijn squats op lower body dag. Zowiezo beste oefening ooit deadliftquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
Note: trainen gaat duizend keer lekkerder vanaf het moment dat je een paar deadlifts hebt gedaan. Adrenaline ofzo?
![]()
Heeft iemand nog een suggestie om te doen voor de Posterior deltoid?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Elke roei beweging en de gebruikelijke oefeningen op exrx.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef esv7 het volgende:
Heeft iemand nog een suggestie om te doen voor de Posterior deltoid?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Heeft miss ook met griep of zo te makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hartslag van 100 is wel wat ver boven het gemiddelde, maar ik zou is je hartslag wat vaker meten, en je zal zien dat t rond de 60-80 ligt (mits je normaal bent :p)
Ik heb een paar weken last gehad van paniekaanvallen, rare onregelmatige hartslag (toppunt was dat ie 1x sloeg per 2 seconden = 30-35 p/m) veel overslagen en soms heel hoog
Gek genoeg nu nergens meer last van."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik lag een tijd geleden eens in bed zo half tussen wakker zijn en dromen in, ik overdacht de finale van een wedstrijd en ineens begon mijn hart enorm hard te knallen in mijn borstkas. Zat ik ineens rechtop met een HF 170 ofzo. Ik schrok me kapot man.![]()
Mss daarna goed warm?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
Overweeg nu om ze aan het begin van de training te doen. Thoughts?
Mijn max gewicht omhoog gooien gaat meestal pas goed als ik eerst de oefening doe, dan wat anders en dan weer twee setjes van waar ik mee om hoog wil.
Behalve benchpress dan, dat kreng zit vast
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hartslag moet je onder normale omstandigheden meten. Als je ziek bent ga je ook geen PR zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heeft miss ook met griep of zo te makenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hongerquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vanaf 22.15( want heb nog een eiwitshake) 24 uur vasten. Waar moet ik zoal rekening mee houden.
Ik ga morgen in ieder geval trainen.
Deadliften gaat stukken beter, ik doe nu de romanian deadlift voor mijn hammies en de normale voor mijn rug en met normaal bedoel ik tussen de herhaling bar op de grond laten rusten. Ik voel het minder in mijn onderarmen en mijn grip is stukken beter. Vorige week zoog mijn grip nog, komt het misschien omdat ik ben begonnen met het HST programma http://www.bodybuilding.com/fun/hst1.htm ? Ik merkte sowieso dat ik vandaag veel sterker was.
24 uur geen idee, maar mijn vrouw doet/deed het en die had er vrij weinig last van. Doe het wel op een dag dat je deel te oen hebt.
Mijn IF breek ik meestal in het weekend als ik niet bezig ben. Door de weeks loopt mijn 16 uur nog wel eens uit naar 20.
Heb je al eerder fasted getrained? Ik kan het niet maar het is we de leangains wijze. Maar dat baseerd zich ook op eten na de training. Mss training overslaan en eerst eens fasted trainen proberen om te zien hoe dat gaat?
Overigens vind ik 22 uur weleen klote tijd om aan je 24 uur te beginnenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat is normaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Het bloeddruk meten op zich heeft al een significant effect op je bloeddruk.![]()
T is meer dat ik me overtraind begin te voelen. Laatste paar dagen ook helemaal futloos Enzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hartslag moet je onder normale omstandigheden meten. Als je ziek bent ga je ook geen PR zetten.en nu ook nog ziek
Maarja, misschien zie ik spoken. Sowieso even rust pakken"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Herkenbaar,quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
T is meer dat ik me overtraind begin te voelen. Laatste paar dagen ook helemaal futloos Enzoen nu ook nog ziek
Maarja, misschien zie ik spoken. Sowieso even rust pakken
Gewoon even twee weken flink eten, en genoeg slapen en niet "moeten" trainen.
Grote kans dat je over twee weken meer gewicht kan pakken dan nu
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Onze stangen (Basic Fit) hebben plastic uiteinden. Iemand enig idee hoeveel deze wegen? Ik dacht rond de 15kg.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Hoogstwaarschijnlijk 11 kilo. Maar de enige manier om dat uit te vinden is een weegschaal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Onze stangen (Basic Fit) hebben plastic uiteinden. Iemand enig idee hoeveel deze wegen? Ik dacht rond de 15kg.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
11kilo zou best kunnen. Ze hebben geen weegschaalquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk 11 kilo. Maar de enige manier om dat uit te vinden is een weegschaal.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Prima idee. Ik wissel het af. Wil ik echt vooruit met DL dan aan begin. Ga ik aandacht meer op andere zaken richten, dan gaat ie naar het eind.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
Damn. Ghetto fabulous.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Onze stangen (Basic Fit) hebben plastic uiteinden. Iemand enig idee hoeveel deze wegen? Ik dacht rond de 15kg.![]()
Nog bedankt voor dat jullie me nootjes hebben aangeraden voor extra kcal/goede vetten/eiwit.
Wilde wat bezuinigen op boodschappen maar vreet nu bijna zo'n bakje cashewnoten van ¤3.20 in één dag op![]()
Naja wel gezonder dan snoepen![]()
![]()
Ik doe ze altijd aan het begin, ik wil niet aan het eind van de training nog en haf uur gaan deadliften. Verder ben ik in het begin nog vers en kan ik een hogere 1rm neerzetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
Overweeg nu om ze aan het begin van de training te doen. Thoughts?
Sowieso altijd beginnen met de zware compounds, daarna isolatie etc.![]()
Welke isolatie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd aan het begin, ik wil niet aan het eind van de training nog en haf uur gaan deadliften. Verder ben ik in het begin nog vers en kan ik een hogere 1rm neerzetten.
Sowieso altijd beginnen met de zware compounds, daarna isolatie etc.![]()
![]()
Niet iedereen doet SS.quote:
Maarja had ook kunnen zeggen: Eerst de zware compounds, daarna assisted exercises.![]()
Mensen die over overtrainen praten wat doen Julie überhaupt naast trainen?
met weinig fysieke inspanningen ernaast moet je niet aanstellen
[ Bericht 31% gewijzigd door Hiatus op 09-05-2013 02:17:04 ]![]()
Kan je trouwens ook teveel rusten tussen trainingsdagen in?
Ik bedoel, van iemand die een week of twee in ziekenhuis ligt bv is al snel niets van over qua kracht en conditie.
Heeft een dag waarop je praktisch alleen tussen bed en stoel verkast hebt een negatief effect op je progressie, ook al is het een dag tussen 2 dagen met elk uur krachttraining in?
Is het bv beter om toch wat lichte belasting te doen om je spieren te reminden dat ze gebruikt moeten worden? Bv even 20 a 30 pushups en even planken?![]()
Het kan voordelig zijn om op rust dagen lichte inspanning uit te voeren. Op die manier zal je lichaam de circulatie in werking zetten en bevordert het herstel. Want afvalstoffen worden afgevoerd. Massage, warm bad of de sauna werken met het zelfde principe. Spierpijn kan hierdoor ook verminderen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:26 schreef VacaLoca het volgende:
Ik bedoel, van iemand die een week of twee in ziekenhuis ligt bv is al snel niets van over qua kracht en conditie.
Heeft een dag waarop je praktisch alleen tussen bed en stoel verkast hebt een negatief effect op je progressie, ook al is het een dag tussen 2 dagen met elk uur krachttraining in?
Is het bv beter om toch wat lichte belasting te doen om je spieren te reminden dat ze gebruikt moeten worden? Bv even 20 a 30 pushups en even planken?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Als je maar één spiergroep mocht trainen, welke zou het zijn?
In mijn geval denk ik rug. No lats, no V. Daarnaast is een sterke rug gewoon nuttig in het dagelijks leven
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Rustig baantjes zwemmenquote:Op donderdag 9 mei 2013 03:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het kan voordelig zijn om op rust dagen lichte inspanning uit te voeren. Op die manier zal je lichaam de circulatie in werking zetten en bevordert het herstel. Want afvalstoffen worden afgevoerd. Massage, warm bad of de sauna werken met het zelfde principe. Spierpijn kan hierdoor ook verminderen.Zwemmen is echt fantastisch. Het is full body, je kan volle bak HIIT, maar je kan ook op je gemak baantjes trekken om je circulatie in gang te zetten.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Zeker ook rug. Mijn houding is er sterk door verbeterd. Voordat ik lifte stond ik als een bonobo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 03:23 schreef star_gazer het volgende:
In mijn geval denk ik rug. No lats, no V. Daarnaast is een sterke rug gewoon nuttig in het dagelijks leven![]()
Ik denk ook rug, of schouders. Maar zal er allebei weird uitzien denk ik lol.quote:Op donderdag 9 mei 2013 03:23 schreef star_gazer het volgende:
In mijn geval denk ik rug. No lats, no V. Daarnaast is een sterke rug gewoon nuttig in het dagelijks levenNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Benen uiteraardLove it!
Examine.com heeft de Human effect matrix ontwikkeld om je vlot een beeld te geven van de effecten van de verschillende supplementen en in hoeverre deze bewezen zijn. Eentje voor in de bookmarks!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:37 schreef star_gazer het volgende:
Examine.com heeft de Human effect matrix ontwikkeld om je vlot een beeld te geven van de effecten van de verschillende supplementen en in hoeverre deze bewezen zijn. Eentje voor in de bookmarks!Zeker goede.
Deathlift or Die.![]()
Rugquote:Op donderdag 9 mei 2013 03:23 schreef star_gazer het volgende:
In mijn geval denk ik rug. No lats, no V. Daarnaast is een sterke rug gewoon nuttig in het dagelijks levenBegin ook steeds meer V vorm te krijgen, vooral van achter. En t is leuk om te trainen.
Hoezo is het nuttig in het dagelijks leven? Sterke lats heb je niet zo heel veel aan toch? Benen lijken mij nuttiger"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Gooien jullie je reps omhoog in de cut?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet perse, neem minder rust tussen sets waardoor de training intensiever is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gooien jullie je reps omhoog in de cut?
Probeer tijdens de cut altijd 30-45 sec tussen sets te houden (behalve squats, DL, bp en ohp).Deathlift or Die.![]()
Rug ook. Omdat lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 03:23 schreef star_gazer het volgende:
In mijn geval denk ik rug. No lats, no V. Daarnaast is een sterke rug gewoon nuttig in het dagelijks leven![]()
![]()
Hier niet iig. Al werk ik de laatste tijd wel met lagere gewichten om de techniek hier en daar bij te spijkeren. Bevalt me overigens prima.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gooien jullie je reps omhoog in de cut?![]()
Hoeveel rust doe je tussen Squats en DL?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet perse, neem minder rust tussen sets waardoor de training intensiever is.
Probeer tijdens de cut altijd 30-45 sec tussen sets te houden (behalve squats, DL, bp en ohp).![]()
Dat zijn wel twee uitersten he. Twee weken in een ziekenhuis liggen vs een dagje chillen. Een dagje chillen is helemaal niet erg, op mijn rustdagen rust ik ook echt. Fietsen naar werk, afspraken e.d. ja, maar pushups, planken, nah. Anders vind ik het zo compulsief worden. Geniet van je rust. Actieve rust kan ook erg fijn zijn, maar dan zie ik dat meer als een uurtje lopen, misschien een paar baantjes zwemmen, of een stukje fietsen met partner of iets van zulks.quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:26 schreef VacaLoca het volgende:
Is het bv beter om toch wat lichte belasting te doen om je spieren te reminden dat ze gebruikt moeten worden? Bv even 20 a 30 pushups en even planken?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
2 dagenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hoeveel rust doe je tussen Squats en DL?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Tot ik weer het idee heb dat ik 8 reps kan knallen. Zal ongeveer 2 minuten zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hoeveel rust doe je tussen Squats en DL?Deathlift or Die.![]()
blijft een leuk filmpje
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dat beginquote:ik stoot altijd volledig uit en hij doet korte stoten. Dat is beter lijkt mij?
Zou normaal gesproken wel beter moeten zijn, al ken ik veel mensen die met korte stoten soms betere resultaten behalen..Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Is dat niet gewoon cheaten? Beetje alsof je niet een full squat maar een half squat doet. Kleinere ROM en zulks.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je houdt in ieder geval goed spanning op je spieren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef slacker_nl het volgende:
Is dat niet gewoon cheaten? Beetje alsof je niet een full squat maar een half squat doet. Kleinere ROM en zulks.![]()
En wat voor toegevoegde waarde heeft spanning houden op je spieren dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je houdt in ieder geval goed spanning op je spieren.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Geen idee. Meer pijn?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
En wat voor toegevoegde waarde heeft spanning houden op je spieren dan?![]()
ook no-nonsense weights in dat filmpjeChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
filmpje werkt hier niet maar je moet toch altijd full lockout doen?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Er is geen reden om geen creatine in de cut te nemen toch?
Ben nu ruim maand aan het cutten maar gebruik geen creatine meer , zal ik het weer nemen voor kracht behoud etc?![]()
Zou zo geen reden kunnen bedenken. Het is zowel effectief in de bulk als cut.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Hiatus het volgende:
Ben nu ruim maand aan het cutten maar gebruik geen creatine meer , zal ik het weer nemen voor kracht behoud etc?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Vandaag was het erg druk in de gym en wat me opvalt is dat echt heel veel mensen niet eens fatsoenlijk kunnen curlen en het gewicht met hun lichaam omhoog zwaaien ipv hun biceps te isoleren. Als er een oefening makkelijk uit te voeren is, is het curlen wel.![]()
Nou, als ik rond kijk in een willekeurige gym doet zo'n 70% het niet goed. Dus het zal wel vreselijk moeilijk zijn, denk ik dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag was het erg druk in de gym en wat me opvalt is dat echt heel veel mensen niet eens fatsoenlijk kunnen curlen en het gewicht met hun lichaam omhoog zwaaien ipv hun biceps te isoleren. Als er een oefening makkelijk uit te voeren is, is het curlen wel.![]()
Is niet normaal laatste tijd wat voor tjappies er komen trainen, en 80% heeft dramatische form.
Wat ik ook niet snap is dat ze bij elke oefening eigenlijk teveel gewicht pakken en hun vriendjes de bar elke rep omhoog helpen.![]()
Als je cut voor meer definitie en je neemt creatine valt het effect van je cut een beetje weg. Tenminste, je had droger kunnen zijn/meer vascularity.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Hiatus het volgende:
Ben nu ruim maand aan het cutten maar gebruik geen creatine meer , zal ik het weer nemen voor kracht behoud etc?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Heb even wat info opgezocht en het valt mee denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:26 schreef Push. het volgende:
[..]
Als je cut voor meer definitie en je neemt creatine valt het effect van je cut een beetje weg. Tenminste, je had droger kunnen zijn/meer vascularity.
Kan altijd aan het einde van de cut nog creatine droppen waardoor je wellicht iets droger oogt.
It aint a thang to me!![]()
Gewoon aan het einde van je cut stoppen met creatine, niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:26 schreef Push. het volgende:
[..]
Als je cut voor meer definitie en je neemt creatine valt het effect van je cut een beetje weg. Tenminste, je had droger kunnen zijn/meer vascularity.
Creatine is wel handig tijden cut voor kracht.![]()
Heb dat nooit echt gesnapt dat mensen carbs verminderen en geen creatine meer nemen in de cut. Misschien voor de korte termijn als je een wedstrijd gaat doen maar anders zie ik het nut niet zo. Dacht dat je met creatine juist vollere spieren kreeg![]()
Valt mij ook op, en ze nemen onwijs veel bankjes/gewichten/apparaten in beslag en ruimen ook nooit op na gebruik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:26 schreef Hiatus het volgende:
Is niet normaal laatste tijd wat voor tjappies er komen trainen, en 80% heeft dramatische form.
Wat ik ook niet snap is dat ze bij elke oefening eigenlijk teveel gewicht pakken en hun vriendjes de bar elke rep omhoog helpen.![]()
straatsoldaats zeikpost #342.000quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe gaat de 24 uur?quote:
Buiten wat geïrriteerdheid naar straatsoldaatje
Hoeveel wide grip pull ups kunnen jullie? Ik kan met gemak 10 volle rom chin ups maar meer dan 3 wide grip pull ups lukt me niet![]()
Ik ben dan ook nog een beginner maar ik zie inderdaad ook een hoop mensen dingen fout doen. Vooral dat wat jij zegt dat ze hun hele lichaam gebruiken om dat gewicht omhoog te zwiepen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag was het erg druk in de gym en wat me opvalt is dat echt heel veel mensen niet eens fatsoenlijk kunnen curlen en het gewicht met hun lichaam omhoog zwaaien ipv hun biceps te isoleren. Als er een oefening makkelijk uit te voeren is, is het curlen wel.Nog niet al te lang geleden begonnen met chins/pulls maar ik kan nu:quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel wide grip pull ups kunnen jullie? Ik kan met gemak 10 volle rom chin ups maar meer dan 3 wide grip pull ups lukt me niet
6/4/3 chins
4/3/2 pulls
Boek wel elke week progressie wat reps betreft, komt er telkens wel minimaal 1tje bij![]()
![]()
Normale pull ups lukken mij ook nogal maar zodra ik wide grip ga om mijn lats extra goed aan te pakken kan ik er maar nog 3, een van de moeilijkste bodyweight oefeningen die ik ooit heb gedaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog een beginner maar ik zie inderdaad ook een hoop mensen dingen fout doen. Vooral dat wat jij zegt dat ze hun hele lichaam gebruiken om dat gewicht omhoog te zwiepen.
[..]
Nog niet al te lang geleden begonnen met chins/pulls maar ik kan nu:
6/4/3 chins
4/3/2 pulls
Boek wel elke week progressie wat reps betreft, komt er telkens wel minimaal 1tje bij![]()
Vind ik ook ja. Bij pullups moet ik echt tot het uiterste gaan voor elke rep en ben ik daarna ook echt helemaal gesloopt en kan ik niets meer. Vind het wel een fijne oefening die ook veel voldoening geeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Normale pull ups lukken mij ook nogal maar zodra ik wide grip ga om mijn lats extra goed aan te pakken kan ik er maar nog 3, een van de moeilijkste bodyweight oefeningen die ik ooit heb gedaan.![]()
Je spieren houden meer vocht vast dan, dus ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb dat nooit echt gesnapt dat mensen carbs verminderen en geen creatine meer nemen in de cut. Misschien voor de korte termijn als je een wedstrijd gaat doen maar anders zie ik het nut niet zo. Dacht dat je met creatine juist vollere spieren kreegRustig aan.![]()
Kwam hier laatst niet een artikel voorbij waaruit bleek dat het voor de spieren niet uitmaakt op je wide of small grip gebruikte?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Normale pull ups lukken mij ook nogal maar zodra ik wide grip ga om mijn lats extra goed aan te pakken kan ik er maar nog 3, een van de moeilijkste bodyweight oefeningen die ik ooit heb gedaan.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
En jeuken dat het doet, NEE NIET ZO!!! Maar dan houd je jezelf in en doe je lekker je eigen ding (rijmt).quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, als ik rond kijk in een willekeurige gym doet zo'n 70% het niet goed. Dus het zal wel vreselijk moeilijk zijn, denk ik dan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De wide grip is gewoon merkbaar zwaarder..quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kwam hier laatst niet een artikel voorbij waaruit bleek dat het voor de spieren niet uitmaakt op je wide of small grip gebruikte?
Lijkt mij minimaal hetzelfde verschil als 50 kilo of 60 kilo bankdrukken.Rustig aan.![]()
goed hoor :p hahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoe gaat de 24 uur?
Buiten wat geïrriteerdheid naar straatsoldaatje![]()
Zolang ik niet betaalt krijg zeg ik niksquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En jeuken dat het doet, NEE NIET ZO!!! Maar dan houd je jezelf in en doe je lekker je eigen ding (rijmt).![]()
Als je het gewicht omhoog zwaait maar vervolgens wel langzaam en gecontroleerd laat zakken kun je nog wat extra reps doen waarbij je je bicep wel gewoon goed pakt. Persoonlijk heb ik bij isolatie-oefeningen voor mijn armen vaak last van verzuring waardoor ik bij de laatste set het gewicht gewoon niet meer omhoog krijg. Alleen maar omhoog zwaaien en snel weer laten zakken is uiteraard zinloos.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag was het erg druk in de gym en wat me opvalt is dat echt heel veel mensen niet eens fatsoenlijk kunnen curlen en het gewicht met hun lichaam omhoog zwaaien ipv hun biceps te isoleren. Als er een oefening makkelijk uit te voeren is, is het curlen wel."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Precies, je spieren houden meer vocht vast door creatine. Niet je huid. Dus je spieren blijven gewoon even goed zichtbaar tijdens een cut.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je spieren houden meer vocht vast dan, dus ja, daar heb je gelijk in.![]()
alle sups zijn gerommel in de marge. Gewoon goed eten en als je denkt kapot te zijn nog 2kg zwaarder trainen daar wordt je groot van. Niet van creatine.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb dat nooit echt gesnapt dat mensen carbs verminderen en geen creatine meer nemen in de cut. Misschien voor de korte termijn als je een wedstrijd gaat doen maar anders zie ik het nut niet zo. Dacht dat je met creatine juist vollere spieren kreeg![]()
Creatine is juist een van de weinige supplementen waarvan de werking al in veel verschillende studies is bewezen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
alle sups zijn gerommel in de marge. Gewoon goed eten en als je denkt kapot te zijn nog 2kg zwaarder trainen daar wordt je groot van. Niet van creatine.![]()
Nou lijkt creatine me toch een vd weinige supplementen die exact doet wat het zegt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
alle sups zijn gerommel in de marge. Gewoon goed eten en als je denkt kapot te zijn nog 2kg zwaarder trainen daar wordt je groot van. Niet van creatine.![]()
Bij een cut ga je omlaag in calorieën, je wil meestal geen eiwitten weglaten en ook minimaal vetten. Carbs zijn dan goed om weg te halen zodat je kcals omlag gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb dat nooit echt gesnapt dat mensen carbs verminderen en geen creatine meer nemen in de cut. Misschien voor de korte termijn als je een wedstrijd gaat doen maar anders zie ik het nut niet zo. Dacht dat je met creatine juist vollere spieren kreeg
En je kunt er ook veel mee spelen, carb cycling, carb loading etc. Alles om je spieren er opgepompter uit te laten zien.![]()
Carb loading werkt absoluut!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
ga je omlaag in calorieën, je wil meestal geen eiwitten weglaten en ook minimaal vetten. Carbs zijn dan goed om weg te halen zodat je kcals omlag gaan.![]()
Neh, ik kijk er niet naar verder. Niet mijn zaken. Als iemand echt zijn lichaam staat te verzieken wil ik er soms wel eens wat van zeggen, de rest zoeken ze zelf mar uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En jeuken dat het doet, NEE NIET ZO!!! Maar dan houd je jezelf in en doe je lekker je eigen ding (rijmt).![]()
Heb het al 2x uitgelegd. Maar het maakt niet uit of je wide grip of normal grip pakt. Het enige waar echt verschil in zit is pronated/supinated grip. Of je moet een neutral close grip latpull down uitvoeren, maar dan pak je iets meer de pecs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kwam hier laatst niet een artikel voorbij waaruit bleek dat het voor de spieren niet uitmaakt op je wide of small grip gebruikte?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Summary: Hand orientation (supinated, neutral, pronated) and grip width are commonly varied during pull-ups and lat pull-downs in an attempt to focus the training on specific muscle groups or to ensure that the movement is specific to the sporting action. The aim of this article was to indentify if varying grip width and hand orientation effects muscle activity during pull-ups and lat pull-downs. It has been demonstrated that using rotating handles during pull-ups or using a pronated grip during lat pull-downs tends to result in the greatest activation of the latissimus dorsi, with no difference in latissimus dorsi activity between grip widths.
[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 09-05-2013 19:24:49 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik heb me maandag ingeschreven bij fit for free, ben al 2 keertjes geweest en heb bij inschrijven aangegeven dat ik per kwartaal wil betalen. Wanneer wordt het geld afgeschreven, is dat bij iedereen op dezelfde datum of ligt dit aan je inschrijving? Dan kan ik er rekening mee houden en zorgen dat er genoeg saldo op m'n bankrekening staat.Rossoneri siamo noi.![]()
Vraag het ze daar even. Meestal wordt dat 1x per maand gedaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik heb me maandag ingeschreven bij fit for free, ben al 2 keertjes geweest en heb bij inschrijven aangegeven dat ik per kwartaal wil betalen. Wanneer wordt het geld afgeschreven, is dat bij iedereen op dezelfde datum of ligt dit aan je inschrijving? Dan kan ik er rekening mee houden en zorgen dat er genoeg saldo op m'n bankrekening staat.![]()
Ok zal morgen even vragen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vraag het ze daar even. Meestal wordt dat 1x per maand gedaan.Rossoneri siamo noi.![]()
Wel raar hoeveel je gewicht verandert in de dag. In de ochtend weeg ik 87,5 en nu weeg ik 90,2 en zoveel heb ik niet gegeten. Hoe komt dit?![]()
water, ook als je niet veel gegeten hebt.
Kijk maar naar een spons rechtstreeks uit de verpakking: licht. Wat water erbij, zwaar.Confidence through competence![]()
IK BEN VERDOMME HELEMAAL GEEN SPONS!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
water, ook als je niet veel gegeten hebt.
Kijk maar naar een spons rechtstreeks uit de verpakking: licht. Wat water erbij, zwaar.![]()
Als ze het in m'n gezichtsveld doen dan irriteer ik me eraan. Heb inmiddels wel een paar mensen verteld dat ze voor hun eigen veiligheid toch andersom moeten squaten. Dus naar voren stappen om de racken ipv achteruit lopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, ik kijk er niet naar verder. Niet mijn zaken. Als iemand echt zijn lichaam staat te verzieken wil ik er soms wel eens wat van zeggen, de rest zoeken ze zelf mar uit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als ze het in m'n gezichtsveld doen dan irriteer ik me eraan. Heb inmiddels wel een paar mensen verteld dat ze voor hun eigen veiligheid toch andersom moeten squaten. Dus naar voren stappen om de racken ipv achteruit lopen.![]()
![]()
Maar nee, ik erger me er niet meer aan. Tenzij ik een PT bezig zie die zijn client allerlei foute dingen aanleert.![]()
Ik geniet er juist van. Zie je zo iemand een oefening doen met jouw gewicht maar dan bv. z'n hele lichaam er voor gebruiken. Met andere woorden, ik lift zwaarder dan diegene met juiste form. Vind ik altijd een leuke beziening. Zeker als ze wat gespierder zijn. Of stoer doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar nee, ik erger me er niet meer aan. Tenzij ik een PT bezig zie die zijn client allerlei foute dingen aanleert.![]()
Ik denk dan altijd, thats gonna hurt in the morning mate. En misschien voor de rest van je leven als je niet oppast.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik geniet er juist van. Zie je zo iemand een oefening doen met jouw gewicht maar dan bv. z'n hele lichaam er voor gebruiken. Met andere woorden, ik lift zwaarder dan diegene met juiste form. Vind ik altijd een leuke beziening. Zeker als ze wat gespierder zijn. Of stoer doen.![]()
![]()
Zag er gisteren een triceps pushdowns doen vanuit de schouders zowat. Heel apart gezicht. Ja dan weet ik het gewoon ff niet hoor....
Ben vrij zelfkritisch, en ook ik ontkom niet aan schoonheidsfoutjes (okee, van een andere orde). Dus vind het vaak moeilijk er wat van te zeggen, maar zit echt tussen mijn oren. Beetje zwakjes eigenlijk.![]()
Niet eens heel dom als je weet uit hoeveel procent water mensen bestaanquote:
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
halve tricep push down, halve straight arm pulldown.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef NomanIW het volgende:
Zag er gisteren een triceps pushdowns doen vanuit de schouders zowat. Heel apart gezicht. Ja dan weet ik het gewoon ff niet hoor....
Ben vrij zelfkritisch, en ook ik ontkom niet aan schoonheidsfoutjes (okee, van een andere orde). Dus vind het vaak moeilijk er wat van te zeggen, maar zit echt tussen mijn oren. Beetje zwakjes eigenlijk.
Paar stinkende koelies hier die vooral uitblinken in het verzinnen of foutief uitvoeren van oefeningen.![]()
Sowieso vind ik dat mensen gewoon bij de klassieke oefeningen moeten blijven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Hiatus het volgende:
[..]
halve tricep push down, halve straight arm pulldown.
Paar stinkende koelies hier die vooral uitblinken in het verzinnen of foutief uitvoeren van oefeningen.
'Ja welke oefening is dat?'
'Je dit is de omgekeerde drie keer superman (oid)'
Blijf gewoon lekker bij de BP, curls ed.![]()
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/
Met betrekking tot de andere slaaproutines maak je zeker een stuk minder gains in je slaap? Maak je deze gains dan overdag of blijven die geheel uit?![]()
Weinig, volgens mij lift je normaal niet zoveel toch? Zou met een kilo of 4/5 beginnen. Alles gaat om de formquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga morgen 3x8 rear delt flyes doen, met hoeveel kg moet ik hiermee beginnen?![]()
![]()
Lijkt wel of bulken bij mij in segmenten gebeurd. Eerst ging mijn squatbips weg, toen werd mijn chest droger, daarna het vet bij mijn armen en nu pas beginnen mijn buikspieren enigszins zichtbaar te worden. Word best jaloers als ik die kuurlogs lees en zie hoe makkelijk mensen met AAS cutten en zelfs gains maken in de cut![]()
Wat ik altijd doe bij een nieuwe oefening is erg laag beginnen en dan steeds het gewicht verdubbelen totdat mijn vorm er onder gaat lijden en afhangend daarvan nog een paar kgs omhoog of omlaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga morgen 3x8 rear delt flyes doen, met hoeveel kg moet ik hiermee beginnen?![]()
Verleidelijk of niet? Al die gasten die nog niet half zo sterk als jij zijn maar wel een stuk groter.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Lijkt wel of bulken bij mij in segmenten gebeurd. Eerst ging mijn squatbips weg, toen werd mijn chest droger, daarna het vet bij mijn armen en nu pas beginnen mijn buikspieren enigszins zichtbaar te worden. Word best jaloers als ik die kuurlogs lees en zie hoe makkelijk mensen met AAS cutten en zelfs gains maken in de cutThis isn't even my final form.![]()
Mocht ik volgend jaar om deze tijd weer zoveel vrije tijd hebben dan ga ik het misschien toch een keer proberen heb dan 2 jaar aan trainingservaring.Kan nooit slechter zijn dan je elk weekend de tering in zuipen wat de meeste mensen van mijn studie doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verleidelijk of niet? Al die gasten die nog niet half zo sterk als jij zijn maar wel een stuk groter.![]()
En nogsteeds is het gerommel in de margequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Creatine is juist een van de weinige supplementen waarvan de werking al in veel verschillende studies is bewezen.![]()
![]()
High Existence, goede site. Maar persoonlijk ben ik niet van plan mijn slaapcycle aan te passen. Is mij net iets te heilig. Ik heb altijd al iets meer slaap nodig gehad (8-9) en zolang het werkt, een monophasic slaap patroon, behoud ik dat ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/
Met betrekking tot de andere slaaproutines maak je zeker een stuk minder gains in je slaap? Maak je deze gains dan overdag of blijven die geheel uit?![]()
Dat is het zeker niet, mits goed ingelezen en verstandig gebruikt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mocht ik volgend jaar om deze tijd weer zoveel vrije tijd hebben dan ga ik het misschien toch een keer proberen heb dan 2 jaar aan trainingservaring.Kan nooit slechter zijn dan je elk weekend de tering in zuipen wat de meeste mensen van mijn studie doenThis isn't even my final form.![]()
Fancy shit ouwe, the next best thing voor ons superhumans! Natuurlijk beter dan je natuurlijke patroon, leuke theorie maar in de praktijk zou ik zo nooit in slaap kunnen komen.
En je circadian rythm raakt ook opgefokt met alle gevolgen van dien.![]()
Inderdaad. Al ga je aan AAS, zonder goede training, voeding en rust is het niks. Die drie zijn de basis van alles wat je als BB doet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
En nogsteeds is het gerommel in de marge![]()
Mochten die drie wel allemaal in orde zijn dan is AAS toch een soort van wondermiddel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Al ga je aan AAS, zonder goede training, voeding en rust is het niks. Die drie zijn de basis van alles wat je als BB doet.![]()
zie het zo als je aan krachttraining begint en je boekt resultaten dan stop je er niet makkelijk mee. Je blijft trainen want je wil er buff uit zien. Wanneer je aan de aas gaat wil je op dat niveau blijven of zelfs meer. Conclusie het blijft niet bij een keer. Met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mochten die drie wel allemaal in orde zijn dan is AAS toch een soort van wondermiddel.![]()
Gister ook voor het eerst gedaan, eerst met 4kg en daarna met 8kg had iig weinig gewicht nodig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga morgen 3x8 rear delt flyes doen, met hoeveel kg moet ik hiermee beginnen?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Tjezus. Ik hou wel van lezen, en sinds een tijdje een kindle. Ik zocht voor de gein op bodybuilding. Dan krijg je 1.385 resultaten.![]()
Waarvan 1.380 boeken bullshit is.![]()
Ik lees stukken liever boeken over powerliften, daar heb je als BBer vaak meer aan dan boeken over BB.![]()
Ook een hoop bullshit trouwens.Sure,16 weken.quote:Maximum Strength: Get Your Strongest Body in 16 Weeks with the Ultimate Weight-Training Program by Matt Fitzgerald and Eric Cressey (May 13, 2008) - Kindle eBook![]()
![]()
Waarom heb je als BBer daar vaak meer aan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef Snakey het volgende:
Tjezus. Ik hou wel van lezen, en sinds een tijdje een kindle. Ik zocht voor de gein op bodybuilding. Dan krijg je 1.385 resultaten.![]()
Waarvan 1.380 boeken bullshit is.![]()
Ik lees stukken liever boeken over powerliften, daar heb je als BBer vaak meer aan dan boeken over BB.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Rippetoe, alles van Ahnold, Burn THE fat feed THE muscle. Allemaal zo binnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Snakey het volgende:
Ook een hoop bullshit trouwens.
[..]
Sure,16 weken.
Gewoon gericht zoekenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Die mens health achtige tijdschriften zijn nog erger, volgens hun kun je binnen 6 weken al ripped as fuck wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Snakey het volgende:
Ook een hoop bullshit trouwens.
[..]
Sure,16 weken.![]()
Alleen al bij het zien van dat tijdschrift verlies ik een beetje gains. Altijd van die fitness faggots die daarmee lopen om tof te doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die mens health achtige tijdschriften zijn nog erger, volgens hun kun je binnen 6 weken al ripped as fuck wordenThis isn't even my final form.![]()
Een sterke rug is nuttig als je een goed postuur wilt houden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
RugBegin ook steeds meer V vorm te krijgen, vooral van achter. En t is leuk om te trainen.
Hoezo is het nuttig in het dagelijks leven? Sterke lats heb je niet zo heel veel aan toch? Benen lijken mij nuttiger"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Vochtbalans.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel raar hoeveel je gewicht verandert in de dag. In de ochtend weeg ik 87,5 en nu weeg ik 90,2 en zoveel heb ik niet gegeten. Hoe komt dit?
Ook zaken als poep, plas, etc. Spelen mee."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik lift lichter dan een hoop gasten, maar houd mijn form strict in de gaten. Interesseert me geen reet dat ik met 14kg gecontroleerd curl en de rest met 18 of 20kg staat te zwaaien. Bekijk het maar, ik trek mijn eigen planquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik geniet er juist van. Zie je zo iemand een oefening doen met jouw gewicht maar dan bv. z'n hele lichaam er voor gebruiken. Met andere woorden, ik lift zwaarder dan diegene met juiste form. Vind ik altijd een leuke beziening. Zeker als ze wat gespierder zijn. Of stoer doen.
Ik heb wel een keer een kerel gecorrigeerd die zijn rug naar de klote stond te helpen met deadlifts. Hij zal het al lang vergeten zijn, maar zonder mij had hij waarschijnlijk een hernia gehad nu."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Lats ook? Ivm schouders naar achter houden zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een sterke rug is nuttig als je een goed postuur wilt houden."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Vandar dat er een paar posts terug ook staat, voor de gein.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Rippetoe, alles van Ahnold, Burn THE fat feed THE muscle. Allemaal zo binnen
Gewoon gericht zoeken
Bovenstaande heb ik allemaal al gelezen.![]()
Deze vond ik prettig lezen, het zijn boeken over powerliften maar met een beetje nadenken is dit ook toepasbaar op BB. Daarbij doe ik een beetje een cross over van BB en powerliften, beetje het beste van twee werelden.
Ik zou ondertussen wel wat recenties kunnen schrijven, ik heb al aardig wat boeken gelezen.![]()
![]()
Wat staat er nou in dat soort boeken wat echt een beetje handige informatie is?
Gelieve een uitgebreide samenvatting zodat ik ze zelf niet hoef te kopen.![]()
Wendler zijn 5/3/1 gebruik ik nu zo'n 6 maanden.
Bevalt mij erg goed!
En is ook prima te gebruiken als BBer.![]()
Uitgebreid heb ik nu geen tijd voor maar:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:54 schreef seto het volgende:
Wat staat er nou in dat soort boeken wat echt een beetje handige informatie is?
Gelieve een uitgebreide samenvatting zodat ik ze zelf niet hoef te kopen.
Verschillende trainings methodes, veel uitleg van assist training voor BP, squat, DL. Goede uitleg over periodising en de verschillende toepassingen hiervan.![]()
Als je al aardig wat kennis van BB training hebt zijn heel veel boeken overbodig trouwens. Boeken over voeding ook.
Op Amazon koop je veel kindle boeken voor 1 - 3 dollar ofzo. Die koop ik dan gewoon om eens te zien wat ze te vertellen hebben.
Er zit dus aardig wat bullshit in mijn library.![]()
![]()
Wat is dan goede assist training voor BP? Loop er zelf nogal op vastquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uitgebreid heb ik nu geen tijd voor maar:
Verschillende trainings methodes, veel uitleg van assist training voor BP, squat, DL. Goede uitleg over periodising en de verschillende toepassingen hiervan.![]()
![]()
Ik begreep dat dumbell BP dan een goede aflossing is. Geen idee of het daar door komt natuurlijk; maar voorheen zat ik met BP steeds op 70-72,5kg. Paar weken dumbells gebruikt, eergister stond ik 4x 77,5kg en ga ik aankomende week naar 80kg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:37 schreef seto het volgende:
[..]
Wat is dan goede assist training voor BP? Loop er zelf nogal op vast![]()
Ik geloof dat idd dumbbell BP een goede is, net zoals incline en close grip bench press.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:37 schreef seto het volgende:
[..]
Wat is dan goede assist training voor BP? Loop er zelf nogal op vast![]()
Zit zelf nu op 80 vast, heb al eens eerder DB geprobeerd maar mijn BB bench werd er alleen maar slechter van?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik begreep dat dumbell BP dan een goede aflossing is. Geen idee of het daar door komt natuurlijk; maar voorheen zat ik met BP steeds op 70-72,5kg. Paar weken dumbells gebruikt, eergister stond ik 4x 77,5kg en ga ik aankomende week naar 80kg.Nog maar eens proberen dan.
![]()
Uit 5 3 1, assist voor BP:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:37 schreef seto het volgende:
[..]
Wat is dan goede assist training voor BP? Loop er zelf nogal op vast
Dumbbell presses, pauseer in de bodem en dan explosief omhoog, voor de kracht vanaf je borst.
Dips, kracht in tricpes en schouders.
Standing presses (OHP), schouders, triceps.
Lat work, inclusief chins/pull ups, *Kroc rows, T-bar rows. Rule of thumb; doe 2 pulls tegenover 1 push.
*Kroc rows, neem een zo zwaar mogelijke dumbbell waar je 20 tot 50 rows mee kan doen.![]()
Upper back work, zo´n beetje alle upper back werk wat je kan bedenken. Face pulls, rear raises, clean and press seated snatches, enz.
Daar kan je wel een aardige workout uit maken lijkt me.![]()
Voor mezelf kan ik zeggen dat sinds ik pull ups en chins ben gaan doen dat m´n BP en OHP weer vooruit gaan.![]()
Dat klinkt wel leuk om te doen.quote:Dumbbell presses, pauseer in de bodem en dan explosief omhoog, voor de kracht vanaf je borst.![]()
Ow, die Kroc rows ga ik volgende week eens proberen. Volgens mij sterf je dan met een dumbbell in je hand.![]()
![]()
Er zijn eigenlijk heel veel oefeningen die je kunt doen om je benchpress te verbeteren, een aanzienlijk deel daarvan zit hem in houding, grip, schouderstabiliteit en krachtige lats, rhomboids, Serratus anterior. Bij veel mensen, waaronder mezelf, zijn dat zaken die nog aandacht verdienen om je benchpress te optimaliseren.
Ik zeg niet dat het voor de mensen hier geldt, maar het zijn wel de dingen die blessures in de hand werken wanneer je ze niet op orde hebt. En dat komt toch vrij vaak voor.![]()
Zeker als je gewicht hoger gaat zijn assists erg belangrijk. Om sterker te worden op de (in dit geval) BP, maar ook zeker om blessures te voorkomen inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:01 schreef NomanIW het volgende:
Er zijn eigenlijk heel veel oefeningen die je kunt doen om je benchpress te verbeteren, een aanzienlijk deel daarvan zit hem in houding, grip, schouderstabiliteit en krachtige lats, rhomboids, Serratus anterior. Bij veel mensen, waaronder mezelf, zijn dat zaken die nog aandacht verdienen om je benchpress te optimaliseren.
Ik zeg niet dat het voor de mensen hier geldt, maar het zijn wel de dingen die blessures in de hand werken wanneer je ze niet op orde hebt. En dat komt toch vrij vaak voor.
Daarom lees ik graag PL boeken, daarin wordt op dit soort zaken veel dieper ingegaan.![]()
Ik ben er door schade en schande wat wijzer op geworden moet ik eerlijk bekennen. Maar het wordt pas echt leuk wanneer je idd gaat leren hoe het nou eigenlijk werkt
Veel powerlifters bij mij in de sportschool gelukkig, ook als trainer.![]()
Hier nog 1. Ik denk dat ik jaren geleden niet ver af was van m'n schouders totaal verzieken. Toen geloofde ik nog dat alles ALTIJD zo zwaar mogelijk moest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:22 schreef NomanIW het volgende:
Ik ben er door schade en schande wat wijzer op geworden moet ik eerlijk bekennen. Maar het wordt pas echt leuk wanneer je idd gaat leren hoe het nou eigenlijk werkt
Veel powerlifters bij mij in de sportschool gelukkig, ook als trainer.![]()
Altijd gewrichtspijn, altijd strontmoe. Eten ook niet op orde natuurlijk en lekker feesten in het weekend. Vraag me wel eens af hoe ik het in die tijd in periodes van 2 - 3 jaar volhield.![]()
![]()
Beste mede leden,
Ik lees maar al te vaak dat sporters, bodybuilders, gym rats moeite hebben met Chin-ups, pull-ups en daardoor opgeven en weer de eeuwig de lat pulldown gaan gebruiken.
Vandaag kreeg ik weer een mailtje over dit onderwerp, vandaar mijn antwoord hierop.
Je rug definieert je lichaamsbouw. Het geeft je de veel gewilde V-vorm, en een enorme uitstraling. Een V-vorm is wat echt je t-shirt vult.
Je ziet er breed en groot mee uit.
Een indrukwekkende fysiek is nooit compleet zonder een goede set brede lats en een dikke rug. Veel mensen hebben moeite de ontwikkeling van hun rug spieren, en voor goede reden. Je kunt ze zelf niet zien. Het is erg moeilijk om te trainen wat je niet kunt zien.
Vandaag ga ik je vertellen over de beste manieren om aan je rug te werken!
(Bron www.triceps-trainen.nl )
Om verwarring te voorkomen.
Wat is een Pull-up:
WTF is een Chin-up dan?
Als je moeite hebt om massa aan de rug spieren te krijgen is chin-ups en pull-ups uitstekende Compound oefeningen.
Helaas geven velen het chinnen op omdat het erg zwaar en er bijna geen vooruitgang in zit.
Voor de zwaardere lichaamstype lijkt het zelfs een onmogelijke opgaven, right?
Ik heb zelf hard getraind op deze twee oefeningen en talloze variaties die er mogelijk zijn (close grip pull up, close grip chin ups..)
Als eerste is het belangrijk dat je naast je normale Bodybuilding Schema of Fitness schema een paar keer per week gaat oefenen op deze discipline. Als je te weinig tijd hebt vervang dan tijdelijk je schema zo dat chin en pullups je nieuwe rug oefeningen worden.
3 uur trainen:
Normale BB / Fitness training bevat 3 tot 5 setjes pullups en 3 tot 5 setjes chinups van +/- 8 herhalingen. Dit gaat nu anders.
Eerste ding wat je moet weten is dat een training wat langer mag duren, mijn training duurt makkelijk twee uur! maar je doet veel rustiger aan. Neem je pauzes en eet wat tussendoor.
Dit is dus niet wat we gewent zijn, maar uit mijn ervaring werkt dit uitstekend. En ben niet de enige, kijk maar op Youtube, die gasten trainen de halve middag soms 3 dagen achter elkaar. Ze zijn enorm groot, en de wetenschap van overtraining lijkt voor hen niet te gelden.
Het is belangrijk dat je absoluut zo hoog mogelijk optrekt, Minimaal je kin boven de bar en als je sterker wordt Stang tot op de borst. Hou zeker 2 tellen vast zodat je verzekerd bent van spierspanning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wissel van uitvoering, close grip, wijdere grip, chinup met benen vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een ondersteunende oefening zaols deze mag niet ontbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Varieer en wees creatief in je oefeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door deze voor voor bodybuilders oogpunt absurd lange training zal je je spieren dwingen sterker te worden, ze zullen wel moeten groeien, je geeft ze geen keuze.
Welcome to Muscleville
Zoals CT Fletcher zei, "overtraining, snap city resident modafuka!"
Je overtraind echt niet zo snel, na een paar weken zal je zien dat 3 trainingen geen probleem zal zijn, en als je nog tijd over hebt nog steeds kracht voor je BB rug workout hebt.
Voeding
Na een middag trainen, heeft je lichaam veel voedingstoffen nodig voor herstel, neem je proteïne als een echte guido. Klinkt raar maar je cheat of refeed dag plannen op 1 van die dagen is geen verkeerd idee.
Motivering
Een goede les en stimulans is youtube filmpjes kijken, hierin leer je snel alle mogelijkheden in verschillende oefeningen die je kunt doen. De gangsterrap op de achtergrond vinden vele een gewaardeerd deuntje.
Een andere stimulans kan trainen buiten zijn, een hoog klimrek is al voldoende, laat een gevoel van Fitness van "The Hood" over je komen.
Een bijkomend voordeel is dat je niet de hele tijd het chinup/kabel rek bezet houd met je lange workout.
Je lichaam zal door deze compound Tsunami veel groeihormonen los maken.
Bij 3 workouts per week kan je na een week of 4 al enorme progressie boeken in je reps. Zelfs je deadlift zal verbeteren.
Het enige wat nog ontbreek is een shake van Jesse, je volgende doel zal zijn "Hanibal" van zijn troon te stoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 11:28:55 ]![]()
Hoort in the gym.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:36 schreef Hiatus het volgende:
Wat is dat voor onsamenhangende informatie.![]()
Ik kan je verhaaltje echt beamen, ik heb vorige zomervakantie veel gechind omdat ik in het ouderlijk huis was, waar ik een pull up bar heb hangen. Mijn rug was duidelijk groter en had meer definitie.quote:
Ik ken ook iemand die niet naar de sportschool gaat, maar thuis veel chint en met de ringen kloot. Die gast heeft echt een goede rug en armen. Gaat in tegen alles wat hier normaal verkondigd wordt.
Binnenkort het aantal chins per week maar weer eens opvoeren.
edit: ik twijfel een beetje of je niet trollt, maar ik meen het echt.
This isn't even my final form.![]()
Gewoon harder trekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:42 schreef Beach het volgende:
Leuk hoor maar no way dat ik mezelf omhoog krijg.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wat wordt er dan verkondigd over chins/pull ups?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan je verhaaltje echt beamen, ik heb vorige zomervakantie veel gechind omdat ik in het ouderlijk huis was, waar ik een pull up bar heb hangen. Mijn rug was duidelijk groter en had meer definitie.
Ik ken ook iemand die niet naar de sportschool gaat, maar thuis veel chint en met de ringen kloot. Die gast heeft echt een goede rug en armen. Gaat in tegen alles wat hier normaal verkondigd wordt.
Binnenkort het aantal chins per week maar weer eens opvoeren.
edit: ik twijfel een beetje of je niet trollt, maar ik meen het echt.![]()
Spring omhoog laat je zelf zakken.quote:
Uiteindelijk gaat het lukken. Doe de ondersteunende oefening.![]()
In het eerste plaatje zie je dus de pull up en dan daarna de chin upp, vervolgens ga je het hebben over variaties op cinupps en op de plaatjes daarbij positioneren de mensen hun handen als bij de pull up.
Que?![]()
Niet over chins/pulls specifiek, maar het gebruikelijke over 'overtrainen'. Nu zijn full body-schema's vaak ook 3x in de week maar daar zit vaak wel een rustdag tussen. Dagen achter elkaar chinnen klinkt katabool maar werkt best goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat wordt er dan verkondigd over chins/pull ups?This isn't even my final form.![]()
Eerst maar eens 10kg lichaamsgewicht kwijtraken.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Iedereen kan het. Als je echt géén kan, doe dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:42 schreef Beach het volgende:
Leuk hoor maar no way dat ik mezelf omhoog krijg.
![]()
Mijn neefje heeft laatst zo'n pull up bar gekocht.
(helaas is hij dezelfde dag wegens uitverkocht zijn van de site gehaald)
No bullshit, maar die gast maakt wel gains.... buikspieren al helemaal.
Elke dag even wat pull ups doen... werkt perfect.YouTube
Nee, gewoon harder trekken. Ik woog eens 90kg (1.78m) in mijn puberjaren maar heb altijd kunnen chinnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst maar eens 10kg lichaamsgewicht kwijtraken.This isn't even my final form.![]()
Oh zo. Nee is onzin. Sinds ik m'n bar heb doe ik elke dag pull ups en chins. Ik kan er 5 - 7 met goede vorm, dus ik doe tussen de 5 en 10x per dag, verdeeld over de dag, 5 - 7 pull ups en chins. Dat zijn er maximaal dus 70 per dag. En ik merk alleen maar vooruitgang, vooral op mijn BP en OHP.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet over chins/pulls specifiek, maar het gebruikelijke over 'overtrainen'. Nu zijn full body-schema's vaak ook 3x in de week maar daar zit vaak wel een rustdag tussen. Dagen achter elkaar chinnen klinkt katabool maar werkt best goed.![]()
Ik doe zelf ook Kroc Rows, over een paar maanden wil ik ze met Fat Gripz doen. Wil het rustig opbouwen, ben nog maar een novice.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:53 schreef Snakey het volgende:
Ow, die Kroc rows ga ik volgende week eens proberen. Volgens mij sterf je dan met een dumbbell in je hand.
Maak niet dezelfde fout als ik en zorg dat je al je pull movements en met name je deadlift sets uit de weg hebt voordat je gaat Kroc rowen. Als je denkt dat je hiermee gaat opwarmen ga je wat beleven jongen.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh zo. Nee is onzin. Sinds ik m'n bar heb doe ik elke dag pull ups en chins. Ik kan er 5 - 7 met goede vorm, dus ik doe tussen de 5 en 10x per dag, verdeeld over de dag, 5 - 7 pull ups en chins. Dat zijn er maximaal dus 70 per dag. En ik merk alleen maar vooruitgang, vooral op mijn BP en OHP.
Nog meer anekdotisch bewijs dus, goede reden voor iedereen om het advies van Zeta op te volgen.This isn't even my final form.![]()
Maar moet ik Scooby geloven? Die zegt dat die natty is maar aan de roids zit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen kan het. Als je echt géén kan, doe dit.Okee morgen probeer ik het. Ik beloof het!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, gewoon harder trekken. Ik woog eens 90kg (1.78m) in mijn puberjaren maar heb altijd kunnen chinnen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Als ik deadlift is m'n enige warming up, de deadlift met BW (even los komen) de bar, 40 kilo, 60, dan door naar de 100 en daarna naar m'n max, 120 - 130 kilo, afhankelijk van m'n dag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:52 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ik doe zelf ook Kroc Rows, over een paar maanden wil ik ze met Fat Gripz doen. Wil het rustig opbouwen, ben nog maar een novice.
Maak niet dezelfde fout als ik en zorg dat je al je pull movements en met name je deadlift sets uit de weg hebt voordat je gaat Kroc rowen. Als je denkt dat je hiermee gaat opwarmen ga je wat beleven jongen.
Een héél enkele keer doe ik wel eens wat heel lichte pull downs, maar alleen maar omdat ik moet wachten op iemand tot ik kan gaan DLen.![]()
Dat inderdaad, het lijktquote:Dat. Het lijkt me evident dat Scooby niet aan de roids zit of heeft gezeten, hij traint al jaren en zijn fysiek is zonder roids zeker haalbaar.quote:![]()
De beste man BB al 30 jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:53 schreef Beach het volgende:
Maar moet ik Scooby geloven? Die zegt dat die natty is maar aan de roids zit?
Succes!quote:Okee morgen probeer ik het. Ik beloof het!![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:27 schreef ZetaOS het volgende:
Beste mede leden,
Ik lees maar al te vaak dat sporters, bodybuilders, gym rats moeite hebben met Chin-ups, pull-ups en daardoor opgeven en weer de eeuwig de lat pulldown gaan gebruiken.
Vandaag kreeg ik weer een mailtje over dit onderwerp, vandaar mijn antwoord hierop.
Je rug definieert je lichaamsbouw. Het geeft je de veel gewilde V-vorm, en een enorme uitstraling. Een V-vorm is wat echt je t-shirt vult.
Je ziet er breed en groot mee uit.
Een indrukwekkende fysiek is nooit compleet zonder een goede set brede lats en een dikke rug. Veel mensen hebben moeite de ontwikkeling van hun rug spieren, en voor goede reden. Je kunt ze zelf niet zien. Het is erg moeilijk om te trainen wat je niet kunt zien.
Vandaag ga ik je vertellen over de beste manieren om aan je rug te werken!
(Bron www.triceps-trainen.nl )
Om verwarring te voorkomen.
Wat is een Pull-up:
[ afbeelding ]
WTF is een Chin-up dan?
[ afbeelding ]
Als je moeite hebt om massa aan de rug spieren te krijgen is chin-ups en pull-ups uitstekende Compound oefeningen.
Helaas geven velen het chinnen op omdat het erg zwaar en er bijna geen vooruitgang in zit.
Voor de zwaardere lichaamstype lijkt het zelfs een onmogelijke opgaven, right?
Ik heb zelf hard getraind op deze twee oefeningen en talloze variaties die er mogelijk zijn (close grip pull up, close grip chin ups..)
Als eerste is het belangrijk dat je naast je normale Bodybuilding Schema of Fitness schema een paar keer per week gaat oefenen op deze discipline. Als je te weinig tijd hebt vervang dan tijdelijk je schema zo dat chin en pullups je nieuwe rug oefeningen worden.
3 uur trainen:
Normale BB / Fitness training bevat 3 tot 5 setjes pullups en 3 tot 5 setjes chinups van +/- 8 herhalingen. Dit gaat nu anders.
Eerste ding wat je moet weten is dat een training wat langer mag duren, mijn training duurt makkelijk twee uur! maar je doet veel rustiger aan. Neem je pauzes en eet wat tussendoor.
Dit is dus niet wat we gewent zijn, maar uit mijn ervaring werkt dit uitstekend. En ben niet de enige, kijk maar op Youtube, die gasten trainen de halve middag soms 3 dagen achter elkaar. Ze zijn enorm groot, en de wetenschap van overtraining lijkt voor hen niet te gelden.
Het is belangrijk dat je absoluut zo hoog mogelijk optrekt, Minimaal je kin boven de bar en als je sterker wordt Stang tot op de borst. Hou zeker 2 tellen vast zodat je verzekerd bent van spierspanning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wissel van uitvoering, close grip, wijdere grip, chinup met benen vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een ondersteunende oefening zaols deze mag niet ontbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Varieer en wees creatief in je oefeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door deze voor voor bodybuilders oogpunt absurd lange training zal je je spieren dwingen sterker te worden, ze zullen wel moeten groeien, je geeft ze geen keuze.
Welcome to Muscleville
Zoals CT Fletcher zei, "overtraining, snap city resident modafuka!"
Je overtraind echt niet zo snel, na een paar weken zal je zien dat 3 trainingen geen probleem zal zijn, en als je nog tijd over hebt nog steeds kracht voor je BB rug workout hebt.
Voeding
Na een middag trainen, heeft je lichaam veel voedingstoffen nodig voor herstel, neem je proteïne als een echte guido. Klinkt raar maar je cheat of refeed dag plannen op 1 van die dagen is geen verkeerd idee.
Motivering
Een goede les en stimulans is youtube filmpjes kijken, hierin leer je snel alle mogelijkheden in verschillende oefeningen die je kunt doen. De gangsterrap op de achtergrond vinden vele een gewaardeerd deuntje.
Een andere stimulans kan trainen buiten zijn, een hoog klimrek is al voldoende, laat een gevoel van Fitness van "The Hood" over je komen.
Een bijkomend voordeel is dat je niet de hele tijd het chinup/kabel rek bezet houd met je lange workout.
Je lichaam zal door deze compound Tsunami veel groeihormonen los maken.
Bij 3 workouts per week kan je na een week of 4 al enorme progressie boeken in je reps. Zelfs je deadlift zal verbeteren.
Het enige wat nog ontbreek is een shake van Jesse, je volgende doel zal zijn "Hanibal" van zijn troon te stoten.Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nu toe braaf SS gedaan, met soms wat toevoegingen van cable flies en leg presses. Pas besloten om toch ook eens de biceps te isoleren: Met een kromme stang op het preacherbankje 5 kilo aan beide kanten (dus 20 in totaal incl. stang) 21en. Het 2e setje kon ik al niet meer volmaken. Conclusie: Ik heb amper kracht in mijn biceps en ik loop twee dagen later nog met pijn in de biceps en kan mijn armen niet helemaal strekken.
Bench press doe ik nu weer met heel lage gewichten om die vorm onder de knie te krijgen.![]()
Was ook niet serieusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
De beste man BB al 30 jaar.
[..]
Succes!maar back to onz.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wat heb je al die tijd met SS gedaan dan met je BP? En, hoe lang doe je het nu?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:00 schreef DrParsifal het volgende:
Tot nu toe braaf SS gedaan, met soms wat toevoegingen van cable flies en leg presses. Pas besloten om toch ook eens de biceps te isoleren: Met een kromme stang op het preacherbankje 5 kilo aan beide kanten (dus 20 in totaal incl. stang) 21en. Het 2e setje kon ik al niet meer volmaken. Conclusie: Ik heb amper kracht in mijn biceps en ik loop twee dagen later nog met pijn in de biceps en kan mijn armen niet helemaal strekken.
Bench press doe ik nu weer met heel lage gewichten om die vorm onder de knie te krijgen.![]()
Ik doe het zo'n 9 maanden (tussendoor er vanwege werk en gebrek aan gym wel eens wat weken tussenuit geweest). Mijn bp vorm was bagger en ik drukte niet vanuit de borst, waardoor ik verdraaid vast zat op 60 kg. Ik had me beter moeten inlezen en misschien af en toe een spotter moeten hebben (ik doe mijn oefeningen meestal in de personeelsgym waar het powerrack vrijwel altijd beschikbaar is omdat er maar 2 of 3 anderen rondlopen, die hun eigen ding doen).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat heb je al die tijd met SS gedaan dan met je BP? En, hoe lang doe je het nu?
Ook mijn squat vorm is niet optimaal vooral door gebrek aan flexibiliteit (vandaar niet zwaarder dan 80kg squatten en zwaarder legpressen).![]()
Ja met SS pak je natuurlijk de biceps wel mee in compounds, maar dat is veel minder extreem dan bij isolatie. Echt pure bicepskracht zul je denk ik minder snel krijgen dan wanneer je gewoon 1-2x per week wat curlvariaties doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:00 schreef DrParsifal het volgende:
Bench press doe ik nu weer met heel lage gewichten om die vorm onder de knie te krijgen.
SS is natuurlijk wel een goed schema, maar ik zou na een tijdje zelf meer isolatie erin stoppen. Gewoon een van de drie dagen wat armen erbij doen, andere dag wat borstoefeningen en derde dag wat voor je schouders.
En na een tijdje kun je ook een splitschema volgen waarin je wel gewoon alle compounds verwerkt. BP + borstisolatie, Squat met beenisolatie, deadlift met rugisolatie, pullups, bent over rows, Overhead Press met schouderisolatie. Dat soort dingen.![]()
Als je nu wel tijd hebt om ononderbroken te trainen zou ik, min of meer, opnieuw beginnen. Niet met een lege bar uiteraard, maar vanaf een gewicht waar je vorm goed bij is. En dan weer opbouwen. Je beter inlezen, filmpjes kijken, alles om het goed te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:09 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Ik doe het zo'n 9 maanden (tussendoor er vanwege werk en gebrek aan gym wel eens wat weken tussenuit geweest). Mijn bp vorm was bagger en ik drukte niet vanuit de borst, waardoor ik verdraaid vast zat op 60 kg. Ik had me beter moeten inlezen en misschien af en toe een spotter moeten hebben (ik doe mijn oefeningen meestal in de personeelsgym waar het powerrack vrijwel altijd beschikbaar is omdat er maar 2 of 3 anderen rondlopen, die hun eigen ding doen).
Ook mijn squat vorm is niet optimaal vooral door gebrek aan flexibiliteit (vandaar niet zwaarder dan 80kg squatten en zwaarder legpressen).
9 maanden SS doen om terug te gaan in gewicht is zonde van je tijd.![]()
Heb nu pas ontdekt hoe ik me kuiten echt goed kan trainen.
Op de legpress kuiten trainen geeft voor mij een veeeel betere stretch dan de standing calf raise.
Calfraise voelde ik nooit zo goed en nu denk ik dat met die legpress me kuiten hopelijk wel gaan groeien.![]()
Volgens mij mag je met SS op vrijdag Friday Isolation doen na je workout A/B. Dus je biceps en triceps slopen met 2 oefeningen voor elk om gebruik te maken van de twee dagen rust tot de volgende workout op maandag.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Yep, maar dan zo:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:15 schreef Hiatus het volgende:
Is een kroc row niet hetzelde als dumbell row?
Fuck wat is Kroc groot.![]()
![]()
Hoe je het went of keert, sterke armen zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:23 schreef skudkind het volgende:
Volgens mij mag je met SS op vrijdag Friday Isolation doen na je workout A/B. Dus je biceps en triceps slopen met 2 oefeningen voor elk om gebruik te maken van de twee dagen rust tot de volgende workout op maandag.![]()
Polska Genetics. Wat kracht en uithoudingsvermogen betreft mogen die Polen er best wezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, maar dan zo:
Fuck wat is Kroc groot.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Ja of je doet gewoon elke trainingsdag isolatie, kun je bijvoorbeeld nog je schouders en kuiten meepakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:23 schreef skudkind het volgende:
Volgens mij mag je met SS op vrijdag Friday Isolation doen na je workout A/B. Dus je biceps en triceps slopen met 2 oefeningen voor elk om gebruik te maken van de twee dagen rust tot de volgende workout op maandag.![]()
Ja ik was een begenadigd dumbell presser... Zo begenadigd dat mn linkerschouder op een dag zei: doe het zelf maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik denk dat ik jaren geleden niet ver af was van m'n schouders totaal verzieken. Toen geloofde ik nog dat alles ALTIJD zo zwaar mogelijk moest.![]()
Altijd gewrichtspijn, altijd strontmoe. Eten ook niet op orde natuurlijk en lekker feesten in het weekend. Vraag me wel eens af hoe ik het in die tijd in periodes van 2 - 3 jaar volhield.
Dat is.nooit goed weggetraind, maar daar werk ik nu dus aan. Rugdag (begonnen als pull dag) is hier een heilig moment geworden waarop steeds meer row varianten worden geëerd O:)
Ik mis alleen nog steeds een v-greep. Ik lijk ook de enige die weet wat dat is![]()
![]()
Ben dan altijd bang dat ik niet genoeg hersteld ben voor de workout van overmorgen. Ik ga niet verder dan chins of dips + wat setjes voor de abs als het niet vrijdag is. Vrijdag zelf ga ik all out Kai Greene style, vooral omdat zaterdag mijn cheatdag is wat voeding betreft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of je doet gewoon elke trainingsdag isolatie, kun je bijvoorbeeld nog je schouders en kuiten meepakken.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Misschien kan je hem zo pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ja ik was een begenadigd dumbell presser... Zo begenadigd dat mn linkerschouder op een dag zei: doe het zelf maar.
Dat is.nooit goed weggetraind, maar daar werk ik nu dus aan. Rugdag (begonnen als pull dag) is hier een heilig moment geworden waarop steeds meer row varianten worden geëerd O:)
Ik mis alleen nog steeds een v-greep. Ik lijk ook de enige die weet wat dat is![]()
![]()
Mjah dat is wel zo, vooral als je elke training er gewicht bij gooit. Dan heb je iets langer nodig om te herstellen of je bent al te kapot om ook nog isolatie te pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:42 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ben dan altijd bang dat ik niet genoeg hersteld ben voor de workout van overmorgen. Ik ga niet verder dan chins of dips + wat setjes voor de abs als het niet vrijdag is. Vrijdag zelf ga ik all out Kai Greene style, vooral omdat zaterdag mijn cheatdag is wat voeding betreft.
Maar je kunt het een keertje proberen en kijken hoe het aanvoelt.![]()
Ligt dat een beetje stabiel? Volgens mij al eens geprobeerd. Maar kan altijd nog eens kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien kan je hem zo pakken.
[ afbeelding ]
Met mn handen levert vooral eelt op mn ballen op![]()
![]()
Ik weet het niet, nooit geprobeerd. In Nederland hebben ze geen T-bar row in de gym. Ik ga het daar eens met een gewone bar tegen de muur proberen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ligt dat een beetje stabiel? Volgens mij al eens geprobeerd. Maar kan altijd nog eens kijken natuurlijk.
Met mn handen levert vooral eelt op mn ballen op
Dan moet ik wel echt m'n balans houden, anders vlieg ik ineens naar opzij.![]()
![]()
Als het binnen 1 a 2 dagen over is zijn het geen blessures en moet je gewoon kunnen squaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze zijn vaak binnen 1-2 dagen weer over alleen mijn onderrug kan ik nog steeds niet belasten zonder pijn, anyway nog tips voor beenoefeningen waar de onderrug niet bij betrokken wordt?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij mijn oude gym hadden ze er gelukkig wel een.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nooit geprobeerd. In Nederland hebben ze geen T-bar row in de gym. Ik ga het daar eens met een gewone bar tegen de muur proberen.
Hier hebben ze nu ook van die betonnen (?) strongman kogels (130 kg ofzo) en van die grote banden om te flippen.![]()
Dit doe ik nu zo'n beetje. Het stomme is dat ik al die dingen wel gelezen had/of gezien op youtube, maar het niet allemaal even goed is blijven hangen. In het bijzonder met de bp.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je nu wel tijd hebt om ononderbroken te trainen zou ik, min of meer, opnieuw beginnen. Niet met een lege bar uiteraard, maar vanaf een gewicht waar je vorm goed bij is. En dan weer opbouwen. Je beter inlezen, filmpjes kijken, alles om het goed te doen.
9 maanden SS doen om terug te gaan in gewicht is zonde van je tijd.
Nu zijn mijn stats zo'n beetje
DL 105 (en gaat nog omhoog na mijn vorige plaffond op 100)
SQ 62.5 (na deload was 80)
BP 25 (was 60, bij begin beginnen en nu echt er op letten dat ik de borst pak)
OHP 30 (was 40, nog steeds lastig om niet te veel terug te leunen)
Cleans heb ik vervangen door negatieve pullupps en sinds kort BORs![]()
Bij mij werkte het om mijn glutes goed aan te spannen bij de millitary press om recht te blijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dit doe ik nu zo'n beetje. Het stomme is dat ik al die dingen wel gelezen had/of gezien op youtube, maar het niet allemaal even goed is blijven hangen. In het bijzonder met de bp.
Cleans heb ik vervangen door negatieve pullupps en sinds kort BORsNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Okee, het is niet vreselijk slecht. Je BP en OHP zijn duidelijk te laag, en dat zal inderdaad aan techniek liggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dit doe ik nu zo'n beetje. Het stomme is dat ik al die dingen wel gelezen had/of gezien op youtube, maar het niet allemaal even goed is blijven hangen. In het bijzonder met de bp.
Cleans heb ik vervangen door negatieve pullupps en sinds kort BORs
Uiteraard moet je met je borst benchen, maar denk er aan dat je in principe met je héle lichaam benched. Dus:
Schouderbladen naar binnen (niet tegen elkaar aan proberen te drukken!)
Je rug een klein beetje hol trekken.
Voeten onder je knieen, plat op de grond voor balans.
Knijpen in de bar tot de bar begint te gillen als een meisje.
Je onderarmen niet 90 graden tov je lichaam, maar iets naar beneden. (Ontlast je schouders iets)
Altijd je ellenbogen recht onder de bar houden! (Anders krijg je ongelukken)
Je hele lichaam aanspannen, voeten in de vloer douwen, kont dichtknijpen (je weet nooit wie er langsloopt als je niet kijkt..!)![]()
Bar unracken, even boven je laten en je balans vinden, rustig naar beneden, explosief omhoog.
Je grip moet je zelf uitzoeken, dat is voor iedereen verschillend, De 1 zweert bij een wijde grip, ik heb een redelijk smalle grip. Daar ben ik het sterkst, maar ik heb vrij sterke triceps.
Zo moet het lukken.
Fuck ik moet aan het werk.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 10-05-2013 13:22:11 ]![]()
Je glutes en je benen. Net als bij de BP gebruik je bij de OHP je héle lichaam.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bij mij werkte het om mijn glutes goed aan te spannen bij de millitary press om recht te blijven.![]()
Ow, en niet uitademen als je de bar omhoog knalt!! Dat zullen PT´s in de gym je vertellen maar doe het niet. Door je adem in te houden blijft je lichaam veel strakker waardoor je meer kan benchen. Zodra de bar boven is kan je uitademen en de volgende hap lucht nemen.
Ook bij een DL of squat, adem inhouden. Dit helpt je rug rechthouden en beschermt dus je ruggegraat.![]()
Dat laatste doe ik nu al bij DL en Squat en ik merk dat het werkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:19 schreef Snakey het volgende:
Ow, en niet uitademen als je de bar omhoog knalt!! Dat zullen PT´s in de gym je vertellen maar doe het niet. Door je adem in te houden blijft je lichaam veel strakker waardoor je meer kan benchen. Zodra de bar boven is kan je uitademen en de volgende hap lucht nemen.
Ook bij een DL of squat, adem inhouden. Dit helpt je rug rechthouden en beschermt dus je ruggegraat.
Bij de DL is het wel eens een probleem dat ik voor goed fatsoen de bar niet durf te laten vallen en bij het neerleggen gaat het wel eens mis met de rechte rug.
Bij de squat is het vooral het wegleggen van de bar waar ik echt op mijn vorm moet letten.![]()
Beiden zijn makkelijk op te lossen.DL bar neerleggen, ga iets verderdoor je knieen. Squat bar terug leggen,gewoon naar voren lopen, iets naar voren buigen en neerleggen. Bij knalt ie ook wel eens in het rack, who cares?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nu al bij DL en Squat en ik merk dat het werkt.
Bij de DL is het wel eens een probleem dat ik voor goed fatsoen de bar niet durf te laten vallen en bij het neerleggen gaat het wel eens mis met de rechte rug.
Bij de squat is het vooral het wegleggen van de bar waar ik echt op mijn vorm moet letten.
Je maakt je druk om kleine dingetjes.![]()
Ik adem alsof ik een kaars probeer uit te blazen als ik uit de hole probeer te komen bij het squatten. Voelt alsof ik naar boven zweef ofzo, shit wordt opeens light weight.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:19 schreef Snakey het volgende:
Ook bij een DL of squat, adem inhouden. Dit helpt je rug rechthouden en beschermt dus je ruggegraat.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Doe nu 1.5 maand SS. Vind het erg leuk om te doen, en het is leuk om in de spiegel te zien dat je gespierder wordtAfvallen is geen punt want mijn BF ligt echt rond de 8/10% Tot dusverre mijn stats:
Bench: 50
Squat: 70
DL: 85
OHP: 30
Pull ups max: 12
Chin ups max: 10
En ik ren ongeveer 4 km rustig op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga. Mijn DL en OHP lopen een beetje achter omdat ik met deze wat later begonnen ben.![]()
Mijn schouders kunnen wel wat extra pomp gebruiken en ze reageren goed op side raises. Toch maar ff aankijken dan, thnx.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dat is wel zo, vooral als je elke training er gewicht bij gooit. Dan heb je iets langer nodig om te herstellen of je bent al te kapot om ook nog isolatie te pakken.
Maar je kunt het een keertje proberen en kijken hoe het aanvoelt.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Hoorde ik meer mensen over, o.a. Panzermaus. Dat je bij SS toch wel wat extra schouderwerk kunt gebruiken. Rear delts ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:06 schreef skudkind het volgende:
[..]
Mijn schouders kunnen wel wat extra pomp gebruiken en ze reageren goed op side raises. Toch maar ff aankijken dan, thnx.![]()
Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef _-_ het volgende:
Doe nu 1.5 maand SS. Vind het erg leuk om te doen, en het is leuk om in de spiegel te zien dat je gespierder wordt![]()
![]()
Schouders valt wel mee op de rear delt na bij SS. De BP en OHP met name geven je al genoeg front werk en de lateral head pak je ook als synergist mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoorde ik meer mensen over, o.a. Panzermaus. Dat je bij SS toch wel wat extra schouderwerk kunt gebruiken. Rear delts ook.
De rear delt verdient dus wat extra aandacht bij SS. Als je een roei beweging of isolatie voor je rear delt en calfs oefeningen toevoegt heb je alles wel in verhouding.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Idd, de overhead press voelt meer aan als een incline bench press maar dan staand als je het precies volgens het boekje doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoorde ik meer mensen over, o.a. Panzermaus. Dat je bij SS toch wel wat extra schouderwerk kunt gebruiken. Rear delts ook.
De boys die Stronglifts hebben gekozen klagen over hetzelfde probleem: achterlopende schouders.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Whehehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nooit geprobeerd. In Nederland hebben ze geen T-bar row in de gym. Ik ga het daar eens met een gewone bar tegen de muur proberen.
Ik krijg zon ding nog weleens in handen. Hoe dan ook. Tis toch anders dan BOR, je kunt ook onnoemelijk veel zwaarder gaan en dat is gewoon lekker af en toe. Ff krachten smijten![]()
![]()
Leip. Zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
Hier hebben ze nu ook van die betonnen (?) strongman kogels (130 kg ofzo) en van die grote banden om te flippen.![]()
Iemand bekend met de nieuwe protein bars van Bodylab? Ik ga ze van de week eens bestellen. Zelf maken ben ik ietwat te lui voor (momenteel).![]()
Volgens mij kosten die V grip dingen hier 12 of 15 euro. Weet ik niet zeker uit mijn hoofd. Ik ga er in ieder geval 1 kopen want in de gym in NL hebben ze die niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:38 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik krijg zon ding nog weleens in handen. Hoe dan ook. Tis toch anders dan BOR, je kunt ook onnoemelijk veel zwaarder gaan en dat is gewoon lekker af en toe. Ff krachten smijten
Als je wil kan ik er wel 1 extra meenemen. Volgende week weet ik zeker wat ze kosten.![]()
Doppinda's en tonijnblikjes in de aanbieding bij de Aldi trouwens.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Nice work, keep up.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef _-_ het volgende:
Doe nu 1.5 maand SS. Vind het erg leuk om te doen, en het is leuk om in de spiegel te zien dat je gespierder wordtAfvallen is geen punt want mijn BF ligt echt rond de 8/10% Tot dusverre mijn stats:
En ik ren ongeveer 4 km rustig op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga. Mijn DL en OHP lopen een beetje achter omdat ik met deze wat later begonnen ben.
mijn 5e week ss zit erop nu.
bp: 40
squat: 72,5
dl: 90
press: 32,5
pc: 40
weeg nu 62 kg bij 1.80 m, mag nog wel 20 bij de komende jaren.
bij mij lopen de armen wat achter. power clean pas na een paar weken mee begonnen, volgens schema, en is nog even wennen. bouw het liever rustig op door te concentreren op goede form dan na een paar weken al vast te lopen.![]()
Ik heb best massive schouders gekregen van SS. Alleen heb ik in vergelijking best kleine armen nu ik aan het cutten ben en het vet rond mijn armen weg gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoorde ik meer mensen over, o.a. Panzermaus. Dat je bij SS toch wel wat extra schouderwerk kunt gebruiken. Rear delts ook.![]()
Heb je dips/chins/pullups gedaan bij SS? Ik heb een tijdje stronglifts gedaan zonder die assistance en ik vind dat mijn armen nu ook achterlopen. Als ik na mijn cut weer verder ga met stronglifts ga ik er iig dips en pullups bij doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb best massive schouders gekregen van SS. Alleen heb ik in vergelijking best kleine armen nu ik aan het cutten ben en het vet rond mijn armen weg gaat![]()
heb dips en chin ups gedaan na elke workoutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Heb je dips/chins/pullups gedaan bij SS? Ik heb een tijdje stronglifts gedaan zonder die assistance en ik vind dat mijn armen nu ook achterlopen. Als ik na mijn cut weer verder ga met stronglifts ga ik er iig dips en pullups bij doen.![]()
Hmm, vreemd.. Curlen dan maarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
heb dips en chin ups gedaan na elke workout![]()
![]()
Zijn hier ook mensen die kettlebelt training doen en is dat dan in combinatie met je normale trainingsschema of in plaats van?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Heb ook kleine armen. Mijn trainingsmaatje heeft grotere armen terwijl ik een stuk sterker ben in mijn armen. Maar ze groeien wel langzaam dus maak me er geen zorgen om.![]()
Als je zwaar gaat moet je een dumbbell op het uiteinde leggen tegen de muur. Anders trek je de achterkant omhoog, had ik een keerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een kettlebell van 16kg en 28kg liggen en gebruik ze in combinatie met mijn normale trainingsschema in de gym.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Zijn hier ook mensen die kettlebelt training doen en is dat dan in combinatie met je normale trainingsschema of in plaats van?
Nooit echt langer dan een kwartiertje.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Ja, ik ben sinds kort begonnen. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Zijn hier ook mensen die kettlebelt training doen en is dat dan in combinatie met je normale trainingsschema of in plaats van?![]()
Als ik wat moed bij elkaar heb geschraapt wilde ik er ook mee beginnen, maar ik kan nergens een duidelijke indicatie voor startgewicht vinden voor een vrouw.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja, ik ben sinds kort begonnen. Wat wil je weten?
en de moed is nodig omdat de kettlebelts bij ons in een gebied liggen waar alleen de 'echte bodybuildtypes' bezig zijn en die zitten regelmatig stil toe te kijken (rust tussen sets) wat een ander daar aan het doen is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik ben nu twee maanden met SS bezig en heb het idee dat er totaal geen logica in de gewichten per oefeningen zitten als je ze met elkaar vergelijkt. Heb wel een tijd last gehad van m'n bovenbeen waardoor ik terug ben gegaan in gewicht van m'n squat.
BP: 50
Row: 60
OHP: 40
DL: 100
Wat denken jullie?
edit: het is natuurlijk 5 sets 5 reps per gewicht
[ Bericht 18% gewijzigd door no1uknow op 10-05-2013 16:48:48 ]![]()
Ten eerste heb ik geen idee wat een startgewicht voor jou zou moeten zijn. Zorg gewoon dat je een goede form houd bij alle oefeningen en maak je niet te druk om de gewichten. De meeste vrouwen die ik zie hebben afhankelijk van hun beginkracht 8-16 kilo in hun handen. Ten tweede zal ik me vooral niet druk maken over "echte bodybuilders" die naar je kijken. Je zit er in eerste instantie toch voor jezelf hoop ik. Bovendien kan je ze wellicht nog om tips vragenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik wat moed bij elkaar heb geschraapt wilde ik er ook mee beginnen, maar ik kan nergens een duidelijke indicatie voor startgewicht vinden voor een vrouw.
en de moed is nodig omdat de kettlebelts bij ons in een gebied liggen waar alleen de 'echte bodybuildtypes' bezig zijn en die zitten regelmatig stil toe te kijken (rust tussen sets) wat een ander daar aan het doen is
Verhouding is prima, zal me er vooral geen zorgen over gaan maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben nu twee maanden met SS bezig en heb het idee dat er totaal geen logica in de gewichten per oefeningen zitten als je ze met elkaar vergelijkt. Heb wel een tijd last gehad van m'n bovenbeen waardoor ik terug ben gegaan in gewicht van m'n squat.
BP: 50
Row: 60
OHP: 40
DL: 100
Wat denken jullie?![]()
Maar is er iets waardoor je merkt dat het gewicht wat je gebruikt goed, te licht of veel te zwaar is? Moet een swing bijv. heel gemakkelijk gaan, of moet je na een bepaald aantal keer echt veel moeite hebben? Hoe voel ik wat het juiste gewicht voor mij is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ten eerste heb ik geen idee wat een startgewicht voor jou zou moeten zijn. Zorg gewoon dat je een goede form houd bij alle oefeningen en maak je niet te druk om de gewichten. De meeste vrouwen die ik zie hebben afhankelijk van hun beginkracht 8-16 kilo in hun handen. Ten tweede zal ik me vooral niet druk maken over "echte bodybuilders" die naar je kijken. Je zit er in eerste instantie toch voor jezelf hoop ik. Bovendien kan je ze wellicht nog om tips vragen"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dit is voor kettlebell niet anders dan andere vormen van gewichtheffen. Wanneer de form eronder begint te leiden (lees: je voert de oefening niet fatsoenlijk meer uit) is het gewicht te hoog.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar is er iets waardoor je merkt dat het gewicht wat je gebruikt goed, te licht of veel te zwaar is? Moet een swing bijv. heel gemakkelijk gaan, of moet je na een bepaald aantal keer echt veel moeite hebben? Hoe voel ik wat het juiste gewicht voor mij is.![]()
Over het algemeen moeten de laatste reps uit je tenen komen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar is er iets waardoor je merkt dat het gewicht wat je gebruikt goed, te licht of veel te zwaar is? Moet een swing bijv. heel gemakkelijk gaan, of moet je na een bepaald aantal keer echt veel moeite hebben? Hoe voel ik wat het juiste gewicht voor mij is.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
ok, daar kan ik iets meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit is voor kettlebell niet anders dan andere vormen van gewichtheffen. Wanneer de form eronder begint te leiden (lees: je voert de oefening niet fatsoenlijk meer uit) is het gewicht te hoog.Ik weet hoe dat voelt
![]()
En ik moet eigenlijk iemand vragen naar mijn houding te kijken bij het uitvoeren van de oefening, want er is wel genoeg op youtube te vinden, maar dat zegt weinig over of ik het op de juiste manier doe natuurlijk."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Doe het in de spiegel, bijna alles is zelf wel prima te zien. Mocht je er echt niet uitkomen met een oefening kan je me dmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, daar kan ik iets meeIk weet hoe dat voelt
![]()
En ik moet eigenlijk iemand vragen naar mijn houding te kijken bij het uitvoeren van de oefening, want er is wel genoeg op youtube te vinden, maar dat zegt weinig over of ik het op de juiste manier doe natuurlijk.![]()
smoothquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe het in de spiegel, bijna alles is zelf wel prima te zien. Mocht je er echt niet uitkomen met een oefening kan je me dmen.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ik ben ook ongeveer hetzelfde lengte/gewichtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
mijn 5e week ss zit erop nu.
bp: 40
squat: 72,5
dl: 90
press: 32,5
pc: 40
weeg nu 62 kg bij 1.80 m, mag nog wel 20 bij de komende jaren.
bij mij lopen de armen wat achter. power clean pas na een paar weken mee begonnen, volgens schema, en is nog even wennen. bouw het liever rustig op door te concentreren op goede form dan na een paar weken al vast te lopen.![]()
![]()
Spiegels genoeg, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Doe het in de spiegel, bijna alles is zelf wel prima te zien. Mocht je er echt niet uitkomen met een oefening kan je me dmen.Morgen ben ik weer in de sportschool, eens kijken of ik het dan ga proberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De enige oefeningen die ik met een kettlebelt doe is een Turkish Get-up en die heb ik voor het laatst een jaar geleden uitgevoerd. Leuke oefening wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Zijn hier ook mensen die kettlebelt training doen en is dat dan in combinatie met je normale trainingsschema of in plaats van?
En over dat kijken, jij denkt dat mensen die op apparaten trainen niet kijken?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als we het zeker weten over hetzelfde hebben zou ik daar bijzonder blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij kosten die V grip dingen hier 12 of 15 euro. Weet ik niet zeker uit mijn hoofd. Ik ga er in ieder geval 1 kopen want in de gym in NL hebben ze die niet.
Als je wil kan ik er wel 1 extra meenemen. Volgende week weet ik zeker wat ze kosten.![]()
![]()
Net mijn tweede HIIT cardiotraining achter de rug. Was weer heavy!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja sorry, ik reflecteer alles op mezelf...quote:
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Als je op 8-10% staat kan je beter gaan bulken. Groei je nog aardig voor de zomer en je wordt niet chubby.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef _-_ het volgende:
En ik ren ongeveer 4 km rustig op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga. Mijn DL en OHP lopen een beetje achter omdat ik met deze wat later begonnen ben."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Borst en biceps togquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Vrijdagavond, dat betekent biceps pompen?
en sws beetje buik ter voorbereiding voor op t strand
Of toch du vader?![]()
Blech... Soms heb je van die dagen waarop je denkt "morgen weer".
Heel ff schuldgevoel, maar dan bedenk ik me dat ik er meer aan heb wanneer ik morgenochtend fit ben.
Hoe strikt zijn jullie hierin? Ik ben er relatief makkelijk in denk ik.![]()
Qua training niet. Maar soms wel van die dagen dat ik pure schijt aan m'n voeding heb en rustig 1000kcal te veel aan bagger eten wegzet in de cut.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef NomanIW het volgende:
Heel ff schuldgevoel, maar dan bedenk ik me dat ik er meer aan heb wanneer ik morgenochtend fit ben.
Hoe strikt zijn jullie hierin? Ik ben er relatief makkelijk in denk ik.![]()
Zolang ik maar 3 trainingen in de week heb maakt het niet veel uit wanneer. Het liefst een rustdag ertussen. Dus M-W-V tenzij het niet anders kan. Dan verschuif ik wel wat bijv. zaterdag trainen i.p.v. vrijdag.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Poetst je tanden tijdens een vreetbui. En drink groene thee. En zijn nog wel trucjes. Gewoon geen bagger eten mattie zo kryg je nooit die 6pacquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Qua training niet. Maar soms wel van die dagen dat ik pure schijt aan m'n voeding heb en rustig 1000kcal te veel aan bagger eten wegzet in de cut.Deathlift or Die.![]()
Een staand uitgevoerde lat pulldown
Een biceps curl van alleen de bovenste 5 cm
2 man die samen een combinatie van deadlift en benchpress uitvoeren
Ja, ik heb het nu allemaal gezien
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon zoveel trainingen per week en die doe ik. Een dagje schuiven kan dus heel makkelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef NomanIW het volgende:
Hoe strikt zijn jullie hierin? Ik ben er relatief makkelijk in denk ik.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben ik ook mee bezigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Als je op 8-10% staat kan je beter gaan bulken. Groei je nog aardig voor de zomer en je wordt niet chubby.Ik eet echt zo ongelooflijk veel O.O Verbaas mezelf echt af en toe. Gisteravond na voetbaltraining zo nog even 1000 calorieen bij McDonalds naarbinnen gewerkt en ik had nog steeds honger dus heb thuis lasagne zitten eten
Volgens mij is er nauwelijks vet bij gekomen dus achja, kan me er niet zo druk om maken en anders ga ik wel even afvallen een tijdje, zal vast niet zo moeilijk zijn.
![]()
hell yeah, ik ga even een armdagje erin knallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Vrijdagavond, dat betekent biceps pompen?![]()
New best friend: cable crossDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Die bodybuilders gaan je heus niet uitlachen ofzo, zullen je waarschijnlijk zelfs helpen als het verkeerd gaat. Het zijn geen enge monsters ofzo, vond het zelf in begin ook ongemakkelijk om als skinny gozer naast een beest te gaan staan maar dat is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik wat moed bij elkaar heb geschraapt wilde ik er ook mee beginnen, maar ik kan nergens een duidelijke indicatie voor startgewicht vinden voor een vrouw.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
leg curl, pulldownquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cable crossover, leg extension machine, leg press, seated cable row, pushdowns, pullup bar.
Ja, dat was mijn week. + een voorzichtige DL
Iig zolang mijn knie weer stuk is.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon zoveel trainingen per week en die doe ik. Een dagje schuiven kan dus heel makkelijk.
Vind dagjes schuiven op zich nog best gedoe soms. Maar ik ben er de weekends bv maar zelden, dat maakt ook verschil.![]()
je moet ze ook niet te klein kopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Even als reactie op al die ik geloof niet dat het zo moeilijk is om goede broeken te krijgen posts![]()
![]()
Ik heb nu ook een gat in mijn spijkerbroek omdat ik erin ging deadliften.
Let wel, ik heb zeer weinig broeken.Dat wordt weer 'shoppen'.
This isn't even my final form.![]()
door deadliften verslijt ik een gym broek per half jaar ongeveer. Zijn wel cheapo broeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef Levolution het volgende:
Ik heb nu ook een gat in mijn spijkerbroek omdat ik erin ging deadliften.
Let wel, ik heb zeer weinig broeken.Dat wordt weer 'shoppen'.
![]()
120kg ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1,94, lengtemaat 34 voor broeken![]()
mm ok weeg zelf ook 100 bij 1.94 en mijn breedte maat is max 34. Lengte maat is 36 voor mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
100, maar benen lopen qua massa redelijk voor op de rest![]()
Dit is hoe ze er momenteel bij staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:37 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
mm ok weeg zelf ook 100 bij 1.94 en mijn breedte maat is max 34. Lengte maat is 36 voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is hoe ze er momenteel bij staan.Mirin' legs brah, kuiten staan er ook goed bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absoluut geen spillepootjes voor jouw lengte.
![]()
straks je eigen schuld als je aangerand wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Muziek uitwisselen met vreemden in de trein.
![]()
Niet zo negatief denken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
straks je eigen schuld als je aangerand wordt
Was aardige goos.![]()
Zijn ze altijd. Totdat hij je vraagt om sex te hebben met Achmed en zijn kornuitenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken.
Was aardige goos.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn ze altijd. Totdat hij je vraagt om sex te hebben met Achmed en zijn kornuiten. Y U so - bro?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: