doe ze altijd na mijn squats op lower body dag. Zowiezo beste oefening ooit deadliftquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
Note: trainen gaat duizend keer lekkerder vanaf het moment dat je een paar deadlifts hebt gedaan. Adrenaline ofzo?
Overweeg nu om ze aan het begin van de training te doen. Thoughts?
Elke roei beweging en de gebruikelijke oefeningen op exrx.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef esv7 het volgende:
Heeft iemand nog een suggestie om te doen voor de Posterior deltoid?
Heeft miss ook met griep of zo te makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hartslag van 100 is wel wat ver boven het gemiddelde, maar ik zou is je hartslag wat vaker meten, en je zal zien dat t rond de 60-80 ligt (mits je normaal bent :p)
Ik heb een paar weken last gehad van paniekaanvallen, rare onregelmatige hartslag (toppunt was dat ie 1x sloeg per 2 seconden = 30-35 p/m) veel overslagen en soms heel hoog
Bij dokter geweest, bloeddruk 3x achtet elkaar gemeten en was 3x anders :p
Gek genoeg nu nergens meer last van.
Mss daarna goed warm?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
Note: trainen gaat duizend keer lekkerder vanaf het moment dat je een paar deadlifts hebt gedaan. Adrenaline ofzo?
Hartslag moet je onder normale omstandigheden meten. Als je ziek bent ga je ook geen PR zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heeft miss ook met griep of zo te maken
Hongerquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vanaf 22.15( want heb nog een eiwitshake) 24 uur vasten. Waar moet ik zoal rekening mee houden.
Ik ga morgen in ieder geval trainen.
Deadliften gaat stukken beter, ik doe nu de romanian deadlift voor mijn hammies en de normale voor mijn rug en met normaal bedoel ik tussen de herhaling bar op de grond laten rusten. Ik voel het minder in mijn onderarmen en mijn grip is stukken beter. Vorige week zoog mijn grip nog, komt het misschien omdat ik ben begonnen met het HST programma http://www.bodybuilding.com/fun/hst1.htm ? Ik merkte sowieso dat ik vandaag veel sterker was.
Dat is normaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Bij dokter geweest, bloeddruk 3x achtet elkaar gemeten en was 3x anders :p
T is meer dat ik me overtraind begin te voelen. Laatste paar dagen ook helemaal futloos Enzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hartslag moet je onder normale omstandigheden meten. Als je ziek bent ga je ook geen PR zetten.
Herkenbaar,quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
T is meer dat ik me overtraind begin te voelen. Laatste paar dagen ook helemaal futloos Enzoen nu ook nog ziek
Maarja, misschien zie ik spoken. Sowieso even rust pakken
Hoogstwaarschijnlijk 11 kilo. Maar de enige manier om dat uit te vinden is een weegschaal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Onze stangen (Basic Fit) hebben plastic uiteinden. Iemand enig idee hoeveel deze wegen? Ik dacht rond de 15kg.
11kilo zou best kunnen. Ze hebben geen weegschaalquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk 11 kilo. Maar de enige manier om dat uit te vinden is een weegschaal.
Prima idee. Ik wissel het af. Wil ik echt vooruit met DL dan aan begin. Ga ik aandacht meer op andere zaken richten, dan gaat ie naar het eind.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
Damn. Ghetto fabulous.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Onze stangen (Basic Fit) hebben plastic uiteinden. Iemand enig idee hoeveel deze wegen? Ik dacht rond de 15kg.
Ik doe ze altijd aan het begin, ik wil niet aan het eind van de training nog en haf uur gaan deadliften. Verder ben ik in het begin nog vers en kan ik een hogere 1rm neerzetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
Welke isolatie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd aan het begin, ik wil niet aan het eind van de training nog en haf uur gaan deadliften. Verder ben ik in het begin nog vers en kan ik een hogere 1rm neerzetten.
Sowieso altijd beginnen met de zware compounds, daarna isolatie etc.
Niet iedereen doet SS.quote:
Het kan voordelig zijn om op rust dagen lichte inspanning uit te voeren. Op die manier zal je lichaam de circulatie in werking zetten en bevordert het herstel. Want afvalstoffen worden afgevoerd. Massage, warm bad of de sauna werken met het zelfde principe. Spierpijn kan hierdoor ook verminderen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:26 schreef VacaLoca het volgende:
Kan je trouwens ook teveel rusten tussen trainingsdagen in?
Ik bedoel, van iemand die een week of twee in ziekenhuis ligt bv is al snel niets van over qua kracht en conditie.
Heeft een dag waarop je praktisch alleen tussen bed en stoel verkast hebt een negatief effect op je progressie, ook al is het een dag tussen 2 dagen met elk uur krachttraining in?
Is het bv beter om toch wat lichte belasting te doen om je spieren te reminden dat ze gebruikt moeten worden? Bv even 20 a 30 pushups en even planken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |