Wat ik altijd doe bij een nieuwe oefening is erg laag beginnen en dan steeds het gewicht verdubbelen totdat mijn vorm er onder gaat lijden en afhangend daarvan nog een paar kgs omhoog of omlaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga morgen 3x8 rear delt flyes doen, met hoeveel kg moet ik hiermee beginnen?
Verleidelijk of niet? Al die gasten die nog niet half zo sterk als jij zijn maar wel een stuk groter.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Lijkt wel of bulken bij mij in segmenten gebeurd. Eerst ging mijn squatbips weg, toen werd mijn chest droger, daarna het vet bij mijn armen en nu pas beginnen mijn buikspieren enigszins zichtbaar te worden. Word best jaloers als ik die kuurlogs lees en zie hoe makkelijk mensen met AAS cutten en zelfs gains maken in de cut
Mocht ik volgend jaar om deze tijd weer zoveel vrije tijd hebben dan ga ik het misschien toch een keer proberen heb dan 2 jaar aan trainingservaring.Kan nooit slechter zijn dan je elk weekend de tering in zuipen wat de meeste mensen van mijn studie doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verleidelijk of niet? Al die gasten die nog niet half zo sterk als jij zijn maar wel een stuk groter.
En nogsteeds is het gerommel in de margequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Creatine is juist een van de weinige supplementen waarvan de werking al in veel verschillende studies is bewezen.
High Existence, goede site. Maar persoonlijk ben ik niet van plan mijn slaapcycle aan te passen. Is mij net iets te heilig. Ik heb altijd al iets meer slaap nodig gehad (8-9) en zolang het werkt, een monophasic slaap patroon, behoud ik dat ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/
Met betrekking tot de andere slaaproutines maak je zeker een stuk minder gains in je slaap? Maak je deze gains dan overdag of blijven die geheel uit?
Dat is het zeker niet, mits goed ingelezen en verstandig gebruikt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mocht ik volgend jaar om deze tijd weer zoveel vrije tijd hebben dan ga ik het misschien toch een keer proberen heb dan 2 jaar aan trainingservaring.Kan nooit slechter zijn dan je elk weekend de tering in zuipen wat de meeste mensen van mijn studie doen
Inderdaad. Al ga je aan AAS, zonder goede training, voeding en rust is het niks. Die drie zijn de basis van alles wat je als BB doet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
En nogsteeds is het gerommel in de marge
Mochten die drie wel allemaal in orde zijn dan is AAS toch een soort van wondermiddel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Al ga je aan AAS, zonder goede training, voeding en rust is het niks. Die drie zijn de basis van alles wat je als BB doet.
zie het zo als je aan krachttraining begint en je boekt resultaten dan stop je er niet makkelijk mee. Je blijft trainen want je wil er buff uit zien. Wanneer je aan de aas gaat wil je op dat niveau blijven of zelfs meer. Conclusie het blijft niet bij een keer. Met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mochten die drie wel allemaal in orde zijn dan is AAS toch een soort van wondermiddel.
Gister ook voor het eerst gedaan, eerst met 4kg en daarna met 8kg had iig weinig gewicht nodig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga morgen 3x8 rear delt flyes doen, met hoeveel kg moet ik hiermee beginnen?
Sure,16 weken.quote:Maximum Strength: Get Your Strongest Body in 16 Weeks with the Ultimate Weight-Training Program by Matt Fitzgerald and Eric Cressey (May 13, 2008) - Kindle eBook
Waarom heb je als BBer daar vaak meer aan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef Snakey het volgende:
Tjezus. Ik hou wel van lezen, en sinds een tijdje een kindle. Ik zocht voor de gein op bodybuilding. Dan krijg je 1.385 resultaten.![]()
Waarvan 1.380 boeken bullshit is.![]()
Ik lees stukken liever boeken over powerliften, daar heb je als BBer vaak meer aan dan boeken over BB.
Rippetoe, alles van Ahnold, Burn THE fat feed THE muscle. Allemaal zo binnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Snakey het volgende:
Ook een hoop bullshit trouwens.
[..]
Sure,16 weken.
Die mens health achtige tijdschriften zijn nog erger, volgens hun kun je binnen 6 weken al ripped as fuck wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Snakey het volgende:
Ook een hoop bullshit trouwens.
[..]
Sure,16 weken.
Alleen al bij het zien van dat tijdschrift verlies ik een beetje gains. Altijd van die fitness faggots die daarmee lopen om tof te doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die mens health achtige tijdschriften zijn nog erger, volgens hun kun je binnen 6 weken al ripped as fuck worden
Een sterke rug is nuttig als je een goed postuur wilt houden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
RugBegin ook steeds meer V vorm te krijgen, vooral van achter. En t is leuk om te trainen.
Hoezo is het nuttig in het dagelijks leven? Sterke lats heb je niet zo heel veel aan toch? Benen lijken mij nuttiger
Vochtbalans.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel raar hoeveel je gewicht verandert in de dag. In de ochtend weeg ik 87,5 en nu weeg ik 90,2 en zoveel heb ik niet gegeten. Hoe komt dit?
Ik lift lichter dan een hoop gasten, maar houd mijn form strict in de gaten. Interesseert me geen reet dat ik met 14kg gecontroleerd curl en de rest met 18 of 20kg staat te zwaaien. Bekijk het maar, ik trek mijn eigen planquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik geniet er juist van. Zie je zo iemand een oefening doen met jouw gewicht maar dan bv. z'n hele lichaam er voor gebruiken. Met andere woorden, ik lift zwaarder dan diegene met juiste form. Vind ik altijd een leuke beziening. Zeker als ze wat gespierder zijn. Of stoer doen.
Lats ook? Ivm schouders naar achter houden zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een sterke rug is nuttig als je een goed postuur wilt houden.
Vandar dat er een paar posts terug ook staat, voor de gein.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Rippetoe, alles van Ahnold, Burn THE fat feed THE muscle. Allemaal zo binnen
Gewoon gericht zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |