leg curl, pulldownquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cable crossover, leg extension machine, leg press, seated cable row, pushdowns, pullup bar.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon zoveel trainingen per week en die doe ik. Een dagje schuiven kan dus heel makkelijk.
je moet ze ook niet te klein kopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Even als reactie op al die ik geloof niet dat het zo moeilijk is om goede broeken te krijgen posts
door deadliften verslijt ik een gym broek per half jaar ongeveer. Zijn wel cheapo broeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef Levolution het volgende:
Ik heb nu ook een gat in mijn spijkerbroek omdat ik erin ging deadliften.
Let wel, ik heb zeer weinig broeken.Dat wordt weer 'shoppen'.
120kg ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1,94, lengtemaat 34 voor broeken
mm ok weeg zelf ook 100 bij 1.94 en mijn breedte maat is max 34. Lengte maat is 36 voor mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
100, maar benen lopen qua massa redelijk voor op de rest
Dit is hoe ze er momenteel bij staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:37 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
mm ok weeg zelf ook 100 bij 1.94 en mijn breedte maat is max 34. Lengte maat is 36 voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is hoe ze er momenteel bij staan.Mirin' legs brah, kuiten staan er ook goed bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absoluut geen spillepootjes voor jouw lengte.
straks je eigen schuld als je aangerand wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Muziek uitwisselen met vreemden in de trein.
Niet zo negatief denken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
straks je eigen schuld als je aangerand wordt
Zijn ze altijd. Totdat hij je vraagt om sex te hebben met Achmed en zijn kornuitenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken.
Was aardige goos.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn ze altijd. Totdat hij je vraagt om sex te hebben met Achmed en zijn kornuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |