Ik weet niet beter dan dat dit inderdaad de afstand van de hendel tot je handvat beďnvloedt, en niet zozeer de stugheid van de hendel. Je kunt het natuurlijk zelf ook even proberen hč, dan merk je het snel genoegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ja zeker weten! Maar nu is het geld op.
Trouwens op me koppeling en remhendel zit een draaiknopje, met een getal van 1 tot 6. De een zegt dat het voor de stugheid is en de ander voor de afstand voor je vingers... Wat is het?
Dankjewel!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef BlackLining het volgende:
Gefeliciteerd BokkepootjeMooi ding
Dat stelwieltje is hoogstwaarschijnlijk voor de afstand tot het stuur. Als je kleinere handen hebt kun je hem zo verstellen zodat je er goed bij kunt. Gewoon even kijken waar die nu op staat, dat onthouden, en wat mee klooien. Kun je ze altijd terug zetten.
Tja.. een koffer op de zzr600 is ook zo watquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef handboek het volgende:
Mijn vriendin heeft haar pols gebroken... Dat wordt dus ieder weekend met de trein naar het midden des lands ipv met haar achterop de motor...
ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja.. een koffer op de zzr600 is ook zo wat.
Anders kon ze daar op steunen/tegenaan leunen en had ze d'r ene pols sowieso niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zie het probleem nietNooes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zie het probleem nietDan zit degene die achterop zit nog steeds niet rechtop, leunend tegen de koffer. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij zowel voorrijder als achteropzitter tonnetje rond zijn misschien.
handboek?
Echt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef Skv het volgende:
Vandaag voor het eerst naar mijn zomerdetacheringsplek gereden. 45 km heen en 45 terug, vier dagen per week. Lekker op de motor. Nu al zin in de zomer!
Helm = een nat stuk keukenrol even erop laten liggen, de vliegjes lekker laten weken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:12 schreef pindaplukker het volgende:
Had vanmiddag trouwens een flink insecten kerkhof gecreëerd op mijn helm en pak![]()
Altijd zon schijthekel aan dat schoonmaken.
Daarom heb ik vorige week een Esquad jeans gekocht en ben ik nu aan het kijken voor sneaker-achtige motorschoenen voor er onder.quote:
Ik heb een paar van die doorwaai stukken in mijn pak, met van die gaatjes erin. Toen ik gisteren terug kwam zat in minstens de helft van die gaatjes iets van een mug of vliegje vastquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:12 schreef pindaplukker het volgende:
Had vanmiddag trouwens een flink insecten kerkhof gecreëerd op mijn helm en pak![]()
Altijd zon schijthekel aan dat schoonmaken.
Louis is toevallig jarig (heep heep hoorayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Daarom heb ik vorige week een Esquad jeans gekocht en ben ik nu aan het kijken voor sneaker-achtige motorschoenen voor er onder.Vertrouwde motorjeans eerst niet helemaal maar drie motorzaken hebben onafhankelijk van elkaar aangegeven dat ze even veilig zijn als leren broeken en prima geschikt zijn voor de snelweg.
Goeie!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Louis is toevallig jarig (heep heep hooray) en die hebben daarom deze in de aanbieding:
http://www.louis.de/index(...)r_gr&artnr_gr=202382
Is zoiets wat je zoekt?
Nou, dit dusquote:
quote:Ze zien er wel wat anders uit.
Die heeft inderdaad iets meer bescherming en zijn denk ik van iets betere kwaliteit (die van 99 euro hebben ook teen en enkel bescherming eh).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Goeie!
Ik zat zelf te denken aan deze:
http://blog.revzilla.com/(...)stback-wp-shoes.html
Ik zie alleen niet wat het verschil isZe zien er wel wat anders uit.
-edit- die waar ik naar kijk hebben wat meer bescherming (teen, enkel en verstevigde hiel). En die verkoopt Loewietje ook voor 130 zo te zien!
Ik denk dat ik even bij Motozoom langsrij, dat is wat dichterbij! Bedankt voor je tip iig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad iets meer bescherming en zijn denk ik van iets betere kwaliteit (die van 99 euro hebben ook teen en enkel bescherming eh).
Tijd om een bezoekje te brengen dus.
Kijken welke het lekkerst zitten en het mooiste staan onder die jeans van je.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even bij Motozoom langsrij, dat is wat dichterbij! Bedankt voor je tip iig. Neem ik ook direct even CE-protectors voor m'n jeans mee (die je er voor 330 Euro niet eens bij krijgt..).
Fastbacks zijn weer tien Euro goedkoper bij Louisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef Anne het volgende:
[..].
Bij Motozoom hebben ze 'm ook. Voor 109,95. Dus Louis is niet eens zo goedkoop eigenlijk..
Yeah, maar dat ben je dan weer bijna kwijt aan verzendkosten (7,95 euro).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Fastbacks zijn weer tien Euro goedkoper bij Louis
Motozoom Amsterdam is 13 kilometer, dus 26 retour, is 1,3 liter, is 2,50..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah, maar dat ben je dan weer bijna kwijt aan verzendkosten (7,95 euro).
Wel meteen weer een ritjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Motozoom Amsterdam is 13 kilometer, dus 26 retour, is 1,3 liter, is 2,50..
Ja, een doodsaaie. Rechtdoor tot ik er ben.quote:
Hoi whY!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:56 schreef whY... het volgende:
Accu ligt bij de boer! Ze gaan hem vullen en laden, dan kan daarna de motor naar de boer voor de tellers en de bakken, kan ik het daarna weer zelf onderhouden
edit: Hoi bokkepootje![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hoi whY!
Heb altijd mee gelezen maar nu ik eindelijk een motor heb kan ik misschien ook eens mee lullen
Goeie kleurstelling.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef Bokkepootje het volgende:
Eindelijk! Zaterdag me eerste motor gekocht, en meteen mee naar huis genomen!
[ afbeelding ]
Het model uit 1999rijd echt superlekker
Ga je ook mee met de rit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hoi whY!
Heb altijd mee gelezen maar nu ik eindelijk een motor heb kan ik misschien ook eens mee lullen
Pijnlijk is dat hequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tijdje niets laten horen van mezelf![]()
Vanmorgen met Wally op stap geweest onderdelen ophalen en bestellen. Nieuwe kettingset van D.I.D (gouden schakelplating) besteld, bijna 200 pleuro's.
De ketting heeft er op mijn fiets zo'n 35k op zitten, en met flink wat pekelritten afgelopen winter is het toch echt ver afgelopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef WallyPower118 het volgende:
Hier gelukkig de ketting en tandwielen al in januari gedaan. Nu alleen nog een nieuwe koppelingskabel erop en het luchtfilter reinigen.
Helaas volgend seizoen al weer nieuw rubber voor en achter nodig
Mijn vorige ketting was ook goed klaar, ongelijke rek, paar stroeve schakels en een aantal kapotte O-ringen..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De ketting heeft er op mijn fiets zo'n 35k op zitten, en met flink wat pekelritten afgelopen winter is het toch echt ver afgelopen
Mooi altijd, die gouden kettingenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Mijn vorige ketting was ook goed klaar, ongelijke rek, paar stroeve schakels en een aantal kapotte O-ringen..![]()
Gelukkig heb ik nu een prachtige DID ERV3 ketting en een supersprox alu/staal achtertandwiel
Valt reuze mee, mijn 600RR heeft ook een blanke alu achterbrug en je ziet die bling wel zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi altijd, die gouden kettingen
Die Gixxer die hier gecrasht is gisteren had een blauwe ketting. Zag ik ook pas toen hij op de trailer staat, maar dat is ook best vet! Je ketting matchen aan de rest van de fiets.
Ik ga gewoon voor een zwarte ketting voor de Bandit. Achterbrug is aluminium kleurig, dus een gouden ketting zou er wat tegen wegvallen.
Sportfietsen mag je wél schoonmaken heaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Letten op de kleur van je kettingbinnen een week of wat is dat ding toch zwart van alle smeer enzo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Letten op de kleur van je kettingbinnen een week of wat is dat ding toch zwart van alle smeer enzo.
Daar hoor ik nog meer uiteenlopende verhalen over dan over de Wraptastic.quote:
De topics gaan soms wat snel maar je merkt het vanzelf wel, lurken is vaak toch net wat anders dan meedoenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hoi whY!
Mooiweerrijder alertquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb nu al dik 600 km met deze ketting erop zitten icm deze spray: nog steeds niet zwart
Ik 5000km met deze ketting, icm met die spray. Hij is toch best zwartquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb nu al dik 600 km met deze ketting erop zitten icm deze spray: nog steeds niet zwart
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een kettingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ja leer droogt zo langzaamquote:
Je ketting beter onderhouden jij deugnietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik 5000km met deze ketting, icm met die spray. Hij is toch best zwart
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ja leer droogt zo langzaam
[..]
Je ketting beter onderhouden jij deugniet
Precies.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Tankiej het volgende:
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?
Je kunt zo ook schoonmaken met veul kettingspray en een zacht doekje. Is ie weer mooi dezelfde kleur ...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?
Daarom, dat is mijn moeite niet waardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kunt zo ook schoonmaken met veul kettingspray en een zacht doekje. Is ie weer mooi dezelfde kleur ...
... kost je 3 uur en houdt 150 kilometer, dan ben je weer terug bij af
De rest van m'n motor was ik wel regelmatig hoor, alleen de ketting en tandwielen laat ik lekker met rust. Dat vind ik wel best zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef WallyPower118 het volgende:
Tja, wij supersport rijders zijn net ff wat ijdeler
Dan doe maar nichts, want anders zou ik ook de onderkant en de velgen schoon moeten maken. En daar heb ik laatst eens gekeken, maar daar begin ik dus niet meer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., met ingebouwd zonnevizier of heb je nog een donkere?
ik vind zo'n ingebouwde prima werken, ook goed bruikbaar als je in het donker terug moet, door een lange tunnel gaat e.d.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef Mirgeam het volgende:
zonnevizier inderdaad, een zwart vizier bestaat nog niet voor deze helm
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:Mooie combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook op zoek naar zoiets, spijkerbroek met jas, maar heb mijn zinnen een beetje gezet op de Dane Fano.
Moet je 'm een knietje gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Salatrel het volgende:
kreeg ik een schouderklop van een collega vraagt ie of ik schoudervullingen hebduhhh motorjack
zelfs reflectiestrepen simpele ziel
gewoon wat meer currywurst eten, dan pas je em ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
Jaloers Mirgeam! Ik heb de vrouwenversie van die jas een aantal keer aan gehad. Mooie jas!
Welke heb jij dan?quote:
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:Top! jij bent er iig weer klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:Heel mooi. Linkje van de handschoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koelvest?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe heet dat ondershirt wat je in water kan dompelen, uitwringen en je warmte goed afvoert?
Ja mijn eigenlijke verlanglijst is veel groterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Yreal het volgende:
Ik wil ook nog steeds kijken om dat pak van 5 jaar oud nou eens te vervangen, maar de portemone laat het niet toe..
is daar ook een systeemhelm van?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef WallyPower118 het volgende:
Als we dan toch over nieuwe spullen gaan fantaseren die we toch niet aanschaffen dan zou ik deze nog wel willen
[ afbeelding ]
Nee helaas voor jou niet, is een AGV Corsa, het glasvezel/carbon broertje van de full carbon Pista Gp die Rossi op z'n hoofd heeft..quote:
Heb contact gehad met Motozoom en de importeur van dat soort broeken. Die mailden mij het volgende:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:47 schreef yurian het volgende:
Ze verkopen hier in de buurt Lindstrands Wrap kevlar-jeans en deze liggen binnen mijn budget. Iemand ervaring met deze broeken?
Ligt dus aan je budget en wat je er mee wilquote:Bij de Jeans broeken wordt er onderscheid gemaakt in Kevlar en Armalith.
De Armalith motorjeans, zoals de Esquad Strong, zijn net zo stevig en duurzaam als bijvoorbeeld een leren broek.
Zeker met de protectors er in is die gewoon een volwaardige motorbroek.
De Kevlar broeken bieden minder bescherming, maar kunnen met de protectors voldoende bescherming bieden voor de stadsritjes.
Deze zijn dan ook een stuk voordeliger.
Zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef yurian het volgende:
Die is gaafZo van integraal model naar jethelm om te bouwen!
Uhm, maar hoe komt het kinstuk langs het vizier?
Wat zou er niet praktisch zijn aan een normale? Rijden als een jethelm doe je toch sporadisch maar, (say, even in de stad dat ding omhoog) dan is het juist wel prettig dat je niet zit te vissen naar je vizier als je 'm weer dicht wilt doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik wil deze nog wel hebben eigenlijk..
Shark Evoline 3Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm.
Nou ja, een normale systeem helm is natuurlijk ook niet echt bedoeld om opengeklapt mee te rijden. Meeste zijn volgens mij opengeklapt niet eens goedgekeurd en eerlijk gezegd vind ik rijden met een reguliere systeemhelm open er vaak niet uitzien. Deze is er wel voor bedoeld, lijkt me dat je het dan een stuk vaker kunt gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Shark Evoline 3Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm.
Wat zou er niet praktisch zijn aan een normale? Rijden als een jethelm doe je toch sporadisch maar, (say, even in de stad dat ding omhoog) dan is het juist wel prettig dat je niet zit te vissen naar je vizier als je 'm weer dicht wilt doen.
Overigens, eens denken wat ik mezelf vandaag voor m'n verjaardag kado ga doen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:22 schreef Salatrel het volgende:
mensen die mte een systeemhelm open rijden zijn BMW rijders of kastBMWrijdersMensen met een flink windscherm voor hun neus, lijkt me. Anders heb je de bek vol muggen straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a frood who really knows where his towel is.
mensen die mte een systeemhelm open rijden zijn BMW rijders of kastBMWrijdersEn dan de gehele outfit in het neon geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:34 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
En dan de gehele outfit in het neon geel
mensen die mte een systeemhelm open rijden zijn BMW rijders of kastBMWrijdersIk rijd altijd met mijn helm open, en mijn zonnevizier naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
was een grapskequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Nee helaas voor jou niet, is een AGV Corsa, het glasvezel/carbon broertje van de full carbon Pista Gp die Rossi op z'n hoofd heeft..
je hebt ze al heel goedkoop maar je krijgt waar je voor betaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:59 schreef pindaplukker het volgende:
ik wil ook nog een systeemhelmalleen vrij prijzig
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Lekker ingereden en nog redelijk onderhouden zo op het eerste gezicht (bandjes, spuitwerk etc).quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je zocht toch een bmw?
http://www.motor-forum.nl(...)Tka-Bmw-K1100lt.html
van de marechaussee geweest he... je weet nooit hoe ze ermee om gegaan zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lekker ingereden en nog redelijk onderhouden zo op het eerste gezicht (bandjes, spuitwerk etc).
Dat had ik even gemist, maar ik verwacht toch vooral veel kilometers op de snelweg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
van de marechaussee geweest he... je weet nooit hoe ze ermee om gegaan zijn
Da's een aardige idd.. alleen wel lichtjes aan de prijs voor de km-stand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je zocht toch een bmw?
http://www.motor-forum.nl(...)Tka-Bmw-K1100lt.html
Dat teruggeven mag inderdaad wel eens opschieten. Nieuw pakquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een aardige idd.. alleen wel lichtjes aan de prijs voor de km-stand.
Als die kutbelasting nou eens opschiet met mijn teruggave, kan ik wat gerichter gaan zoeken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef pindaplukker het volgende:
YES, dempers zijn binnen. Ik ga ze gelijk onder mijn motor knallen![]()
![]()
dan zou ik eerder niet naar de meet gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Van de week weer even de originele eronder. Ik ga niet met een ingekorte racedemper naar MFMM, dat is vragen om gedonder.
Hij loopt prima. Originele uitlaat is natuurlijk gewoon goedgekeurd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zou ik eerder niet naar de meet gaanof een goedgekeurde demper nemen
Wel typisch dat je een slechtblopendenmotor keer op keer uit weet te stellen maar speciaal voor die meet de uitlaat 2x gaat vervangen
Die combi vind ik ook vet. Heb een witte helm en zoek een zwartleren motorjack met witte accenten. Dan een motorjeans er onder en deze schoenen;quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Shark Evoline 3Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm. En dan een mooi zwart leren jack eronder met witte accenten, denim achtige spijkerbroek..
nu wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij loopt prima.
Zit verder nogal een verschil natuurlijk in even 4 carbs uitbouwen, uit elkaar halen, schoonmaken, in elkaar zetten, inbouwen en weer opnieuw afstellen (minstens dag werk en een flinke rekening) versus een uitlaatje verwisselen (3 minuten).
WUT? passen ze niet?quote:
jawel, ze passen echt precies. Alleen zo belachelijk luid.quote:
Geen killers erbij die de boel een beetje temmen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
jawel, ze passen echt precies. Alleen zo belachelijk luid.
Heb nu al een boze buurvrouw
zal befor and after ff uploaden :p
Nope, helaas niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen killers erbij die de boel een beetje temmen?
F5F5F5.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Gewoon de motor ff de straat uitduwen en dan pas startenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ding weegt 210 kilo, ik ben maar een klein ventje met mijn 1,81quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Gewoon de motor ff de straat uitduwen en dan pas starten![]()
Nja, stationair is er niets aan de hand, als ik maar een beetje gas geef (laat staan de chokequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik verrek het om hem de straat uit te duwen; ze wennen er maar aan. Ik start hem, en rijd meteen rustig weg. Na 15 seconden hebben ze nergens meer last van.
TLduuzend toch? Kan toch makkelijk stationair de straat uitrollen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nja, stationair is er niets aan de hand, als ik maar een beetje gas geef (laat staan de choke) dan breekt de hell los
choke kun je ook een beetje krap afregelen he, dan maakt 'ie niet meteen 2500 rpm ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nja, stationair is er niets aan de hand, als ik maar een beetje gas geef (laat staan de choke) dan breekt de hell los
Heerlijk lijkt me dat, zo'n choke die zich wél fatsoenlijk laat regelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
choke kun je ook een beetje krap afregelen he, dan maakt 'ie niet meteen 2500 rpm ook.
2000/2500 op de choke, maja met die originele dempers hoor je bij 5000 nog niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, zo'n choke die zich wél fatsoenlijk laat regelen
De mijne is gewoon dicht (afslaan) of vol open (5000rpm). Lekker handig. Binnenkort nog eens kijken wat daar nou weer mee aan de hand is. Gelukkig kan ik met dit weer wel weer zonder choke starten als ik een klein beetje gas geef.
Je kunt dat ding toch ook gewoon half open zetten? ik regel hem gewoon af op ergens rond de 1200 - 1500 rpm, da's zat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, zo'n choke die zich wél fatsoenlijk laat regelen
De mijne is gewoon dicht (afslaan) of vol open (5000rpm). Lekker handig. Binnenkort nog eens kijken wat daar nou weer mee aan de hand is. Gelukkig kan ik met dit weer wel weer zonder choke starten als ik een klein beetje gas geef.
Nee, dat kan gewoon niet half open. Laten we zeggen dat de slag die de choke hendel maakt een centimeter of 4 is. De eerste 2 centimeter komt neer op choke helemaal dicht, de laatste twee centimeter komt neer op choke helemaal open. Er tussenin gaat met de beste wil van de wereld niet. Binnenkort eens kijken. Nu carbs schoon zijn kan ik ze eindelijk eens goed synchroniseren, want die zit er nu ook flink naast merkte ik. Dan moet toch die kap eraf, kan ik meteen zien waarom die choke zo bokt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt dat ding toch ook gewoon half open zetten? ik regel hem gewoon af op ergens rond de 1200 - 1500 rpm, da's zat.
Zonder choke wegrijden is niet heel best voor de motor trouwens; dat beetje extra smering bij een koude motor is ook functioneel he.
Je buuf mot nie zeike!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Komt alleen een beetje schraal over zo via youtube.
Klinkt lekker toch? Die minuut dat je buurvrouw daar last van heeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Youtube verneukt het geluid best wel, is in eggie best wel luid.quote:
loud pipes save livesquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef BlackLining het volgende:
Ze moet niet zeiken, ze moet dat juist aanmoedigen. Mooi geluid.
Al kan het wel zijn dat het in het echt anders is ja. Er rijdt hier in de buurt zo'n Honda VTR-SP1 rond. Ook een 1000cc V-twin. Die woont aan de andere kant van de stad, maar die kan ik hier ook weg horen rijden 's ochtends
quote:
Ik niet, een member van het TL1000 forum wel geloof ik. Hier heb ik ze ook van over kunnen nemen voor een spotgoedkope prijs.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zei je nou trouwens laatst ergens dat je dat ding op maat had laten maken?
Dit inderdaad. Mijn achterburen kunnen ook over de kleinste dingen zeiken ( zulke burgerlijke luiquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik verrek het om hem de straat uit te duwen; ze wennen er maar aan. Ik start hem, en rijd meteen rustig weg. Na 15 seconden hebben ze nergens meer last van.
Sja, als jij uitgebreid gaat staan filmen bij je buurvrouw voor de deur, dan vraag je erom hč?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Klopt, werkelijk belachelijk wat men daarvoor vraagtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Bokkepootje het volgende:
Vind het wel een mooi geluid! Die buurvrouw snapt het niet.
Wist trouwens niet dat nieuwe uitlaten zo duur waren... dat wordt nog even sparen
Dan koop je geen nieuwe, maar een tweedehands exemplaar. Of een uit the US of A..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Bokkepootje het volgende:
Vind het wel een mooi geluid! Die buurvrouw snapt het niet.
Wist trouwens niet dat nieuwe uitlaten zo duur waren... dat wordt nog even sparen
USA import heeft doorgaans geen E-keur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan koop je geen nieuwe, maar een tweedehands exemplaar. Of een uit the US of A..
Jongen, miep toch niet zo met je legaal. Ben jij nou een stoere biker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
USA import heeft doorgaans geen E-keur.
Niet dat dat zoveel uitmaakt, ik rij ook zonder E-keur, maar het is maar wat je wilt. Wel lullig als je naar het buitenland wilt.
Dat doe je verkeerd, die moet je jezelf cadeau laten doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Salatrel het volgende:
Ik ga mezelf een setje leo's cadeau doen voor mijn verjaardag
Als ik dan toch naar het buitenland wil monteer ik de originele er wel weer op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet dat dat zoveel uitmaakt, ik rij ook zonder E-keur, maar het is maar wat je wilt. Wel lullig als je naar het buitenland wilt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jongen, miep toch niet zo met je legaal. Ben jij nou een stoere biker?![]()
Ik zie jou nog wel in een fluorpak op een BMW eindigen als je zo doorgaat..
http://www.jcmotors.com/c(...)=1&SectionFilterID=9
Wel rekening houden met eventuele importbelasting en verzendkosten enz.
Maargoed, op zich kun je daar redelijk terecht, ik heb daar regelmatig spul besteld.
[..]
Dat doe je verkeerd, die moet je jezelf cadeau laten doen.
En nee, mijn geld is op.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
hehe ik las legoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Salatrel het volgende:
Ik ga mezelf een setje leo's cadeau doen voor mijn verjaardag
gevaarlijk iets om te vragen ik ken namelijk 2 mensen die Leo heten.quote:[b]Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef JK1982 het volgende
Dat doe je verkeerd, die moet je jezelf cadeau laten doen.
?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik bn flink onderuitgegaan dus dit gaat m niet worden. Ben zelf okay gelukkig.
Zelf ongedeerd blijven is het belangrijkste, maar hoe is 't met je diversion?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik bn flink onderuitgegaan dus dit gaat m niet worden. Ben zelf okay gelukkig.
ik heb dat ding gehad maar de motor lader deed het niet en de USB aansluiting was ook gammel. Heb uiteindelijk een zumo gekochtquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, motor weer thuis.
Was niks aan de hand met NAKS, dus da's mooi. Bovendien waren die 10k km geleden vervangen stond in het onderhoudsboekje
Rijdt er hier iemand rond met een Peaklife navigatie? Of iets wat vergelijkbaar is?
Ik denk dat mijn dempers zo hard klinken met de killers er nog inquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Valt mee gelukkig, dat 'flink' was meer de schrik dan wat anders denk ik. Spiegel een barst, knipperlicht eraf, rem handlebar en rechtervoetsteun krom. Ik maak me wat zorgen om de achtervering ook, voelde wat vreemd aan op drempels.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef yurian het volgende:
Uit een ander topic...
[..]
Zelf ongedeerd blijven is het belangrijkste, maar hoe is 't met je diversion?
Van te voren even heen rijden en kijken wat de mogelijkheden zijn. Weet je gelijk hoe lang je erover doetquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Maandag voor het eerst met de motor naar m'n afstuderen. Kantoor zit aan het Stationsplein in Nijmegen. Ik kom zelf uit Apeldoorn. Ik ben benieuwd of ik de weg ga vindenIk twijfel alleen nog of ik het risico neem om m'n motor voor de deur neer te zetten of achter het pand. Het parkeerterrein kom ik
denk ik niet op want die is niet van het bedrijf.
Aha, dus toch. Ja, ik zit te twijfelen of ik meteen dat extra geld ga investeren in iets goeds. Denk het wel. Thanksquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dat ding gehad maar de motor lader deed het niet en de USB aansluiting was ook gammel. Heb uiteindelijk een zumo gekocht
toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Wrong Side Down Lijstje van Mei:
picodealion: (schuivert?)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebben
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee die geef ik mijn telefoon op trilstrand en zeg dat ze het zelf maar af moet maken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebben
Ah, dus daarom glimt ie zo de laatste tijd...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..
naar mijn mening kan dat primaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Mijn brommert glimt nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, dus daarom glimt ie zo de laatste tijd...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..
Zij was nog te dom om een scooter overeind te houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef yurian het volgende:
[..]Ze is wss zelf ook gaan motorrijden en heeft een éénpitter gekocht
Watsgeburt? klinkt als redelijk wat schade voor een schuivertjequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig, dat 'flink' was meer de schrik dan wat anders denk ik. Spiegel een barst, knipperlicht eraf, rem handlebar en rechtervoetsteun krom. Ik maak me wat zorgen om de achtervering ook, voelde wat vreemd aan op drempels.
Straks wat foto's, mijn batterij is bijna leeg. Eerst maar even met de trein van Leiden terug naar Arnhem.
Sinds 9 aprilquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zij was nog te dom om een scooter overeind te houden![]()
Btw: TDM rijder?
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Watsgeburt? klinkt als redelijk wat schade voor een schuivertje
Nee, nog geen ervaring met TDM. maar ik zag een TDM bij de dealert, en ik was verkocht! Dat neusje, die lijnen, die twin in lijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef yurian het volgende:
[..]
Sinds 9 aprilEen 3vd, mijn eerste motor en was na de proefrit meteen helemaal verkocht
.
Maar maandag is ie opgehaald, want er is iets niet helemaal goed afgesteld ofzo: knallen in de uitlaat. Als ik optrek naar een bijvoorbeeld kilometertje of 50, gas los en dan laat uitlopen in z'n twee (naar bijvoorbeeld 2k toeren) en dan weer gas geef is het: KNAL![]()
Beetje vreemd, maar ik zal vrijdag even bellen hoe en wat (gelukkig garantie) ...
En jij? Ook ervaring met tdm's?
Vooral regen na een tijd droogte, dat is oppassen! Zie het als een leermoment.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste engquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.
Maakt niks uit of het regent. Grip heb je wel. Je moet alleen oppassen als je schuim op de weg ziet liggen, want das glad!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste eng
Niet in de regen gelest? Of ben je nog bezig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste eng
Heb bijna altijd met regen gelest. Maar nu een half jaar later op me eigen motor is het toch net wat anders. Maar mocht ik toch plots in een regenbui terecht komen gewoon rustig doorgassen naar huisquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet in de regen gelest? Of ben je nog bezig?
Niks van dat alles gezien, het leek gewoon een onschuldige bocht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maakt niks uit of het regent. Grip heb je wel. Je moet alleen oppassen als je schuim op de weg ziet liggen, want das glad!
En natuurlijk de witte strepen en putdeksels ontwijken, maar dat heb je geleerd met rijles.
Sowieso is na een half jaar niet rijden het al weer even wennen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb bijna altijd met regen gelest. Maar nu een half jaar later op me eigen motor is het toch net wat anders. Maar mocht ik toch plots in een regenbui terecht komen gewoon rustig doorgassen naar huis
Ploffen? Dit zijn echt knallen waar Winchester jaloers op zou zijn. Kinderen op de stoep springen van hun traptrekker en die oude vrouw bij de bushalte liet haar tasje vallen... Misschien ergens een pakking lek of de uitlaat ofzo. Maar het wordt opgelost, dus geduldig afwachten hou ik me maar voor...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, nog geen ervaring met TDM. maar ik zag een TDM bij de dealert, en ik was verkocht! Dat neusje, die lijnen, die twin in lijnDe TDM wordt de opvolger van mijn Alp, dat weet ik wel.
![]()
En dat ploffen hoort bij een 2 cilinder, niks aan doen.
Ik heb regen gehad bij al mijn lessen, lekker hoor voor het eerst de uitwijk doen en dan in de stromende regen, maar de beide examens was het droog en zonnig weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niks van dat alles gezien, het leek gewoon een onschuldige bocht.
Wel blij dat ik met regen had gelest, ik vind het allemaal niet zo eng, maar alsnog een leermomentje opgedaan.
Regen blijft altijd effe oppassen; dingen zijn ineens glad, zoals gummi yurian al zegt; als het een tijdje droog is geweest is het redelijk tricky; een paar druppels diesel wordt ineens een vlek, en een laagje eerst onzichtbaar stuifmeel ineens een glad papje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mengsel iets te arm of een uitlaatklep die niet helemaal lekker gaat denk ik. Maar een beetje ploffen als dat overblijft is geen probleem hoor. De mijne klinkt als een flinke onweersbui als ik het gas dicht draaiquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef yurian het volgende:
[..]
Ploffen? Dit zijn echt knallen waar Winchester jaloers op zou zijn. Kinderen op de stoep springen van hun traptrekker en die oude vrouw bij de bushalte liet haar tasje vallen... Misschien ergens een pakking lek of de uitlaat ofzo. Maar het wordt opgelost, dus geduldig afwachten hou ik me maar voor...
Persoonlijk vind ik de laatste model (5ps met 900cc) echt een het mooiste uiterlijk hebben en de 4tx is ook al veel ronder van lijn dan mijnes, maar mijn budget was nogal beperkt. De keuze was nog een jaar sparen of deze en lekker rijden
Het kan best gevaarlijk zijn als jij je knipperlicht aan laat staan en gewoon rechtdoor gaat. Dat iemand opeens oprijdt omdat diegene denkt dat jij afslaat, wat geheel terecht is als jij je knipperlicht aan hebt. Ik vind het een terechte opmerkingquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag maakte ik toch iets raars mee. Ik was net linksaf geslagen en vergeten mijn richtingaanwijzer uit te doen. Hier wilde een auto mij inhalen, terwijl dat een drukke weg is, en dat is nu ook 30km vanwege wegwerkzaamheden. Ik zag dat zij mij in wilde halen, dus ik ging maar versnellen, want dat wil je daar niet
Komt dat mens bij de volgende verkeerslichten naast mij staan en zegt "Ja, je moet even je knipperlichten uit doen, want dat is gevaarlijk!"![]()
Echt, vrouwen
Geheel terechte opmerking! Maar dan ga je niet een poging doen om in te halen op een drukke weg waar tegenliggers aankomen, alleen om mij dat te vertellen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Het kan best gevaarlijk zijn als jij je knipperlicht aan laat staan en gewoon rechtdoor gaat. Dat iemand opeens oprijdt omdat diegene denkt dat jij afslaat, wat geheel terecht is als jij je knipperlicht aan hebt. Ik vind het een terechte opmerking
Nee ok, dat is misschien ook niet zo slimquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geheel terechte opmerking! Maar dan ga je niet een poging doen om in te halen op een drukke weg waar tegenliggers aankomen, alleen om mij dat te vertellen!
Verkeerlichten was 100m verder of zo
Niet bepaald neequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee ok, dat is misschien ook niet zo slim
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet bepaald nee![]()
Even op zoek naar een motormover waar je ook je achterwiel in kan draaien
Maar dat is handig!quote:
$350,- toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik zou er zelf nog wel een willen, alleen de aanschafprijs weerhoudt me ervan..
Valt nog mee.quote:
Zoiets ja, al was er een ander Brits merk die ze ook op de markt bracht voor ¤200 euro. Maar nu zijn de tijdelijk van de markt af en zouden in september terug komen..quote:
Ik moet nu mijn ketting smeren door m'n motor telkens vooruit te duwen, niet echt handigquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Ik zit te overwegen de bok er onderuit te halen. Dan moet je haast wel zoiets hebben wil je nog fatsoenlijk onderhoud kunnen plegen.
Hier ook geen middenbok, maar ik zat te denken aan een paddock. Zoiets:quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Ik zit te overwegen de bok er onderuit te halen. Dan moet je haast wel zoiets hebben wil je nog fatsoenlijk onderhoud kunnen plegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me alleen wel af of dat wel zo stabiel is.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit aan zoiets te denken:Als ik alleen dat plaatje zo zie dan zou ik mn brommert der niet aan toevertrouwen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me alleen wel af of dat wel zo stabiel is.
Ik heb het idee dat de motor heel gemakkelijk om kan vallen op deze manier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Als ik alleen dat plaatje zo zie dan zou ik mn brommert der niet aan toevertrouwen..
Als je dat bij de garage laat doen, vergeet dan niet te vragen of ze even een kostenindicatie willen geven, en dan bellen of het goed is? Anders krijg je als je pech hebt dat ze elk krasje en deukje gaan fixen en oppoetsen en dan ben je klauwen vol met geld kwijt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef picodealion het volgende:
Jah. Vrijdag maar eens zien wat de garage ervan vindt.
Is dat alles? Tsss, valt toch reuze mee man?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:46 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou wel geniaal zijn ben je eindelijk dat k#t ding kwijtquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:
Motorhoodies ja?
Nog even en we hebben kevlar petjes die voor helm doorkunnen
Niet haten..quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:
Motorhoodies ja?
Nog even en we hebben kevlar petjes die voor helm doorkunnen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Shark Evoline 3Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm. En dan een mooi zwart leren jack eronder met witte accenten, denim achtige spijkerbroek..
Niks mis met een ritje in de regen, dan gaan alle lijken er makkelijk vanafquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef Skv het volgende:
Gisteren met de trein gegaan ipv de motor omdat het regende. 3.45 uur in die banaan gezeten tegenover een ritje van 1.30 uur.Nie wieder..
Dat kleine beetje schade kun je zo toch ook wel zelf fixen? Hij ziet er nog gewoon rijdbaar uit op de foto. Als de garage onderdelen moet gaan bestellen ben je hem met een beetje pech wel een week kwijt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef picodealion het volgende:
Pff, bedenk me net wat een gezeik dit nog gaat worden. Moet ik morgen helemaal naar Leiden om de motor daar naar een garage te rollen, dat zal die dag waarschijnlijk nog niet klaar zijn dus dan moet ik heel hard hopen dat het zaterdag al kan, anders moet ik maandag en dinsdag met de trein naar mijn werk en dan ook nog eens vroeg van mijn werk weg om 'm op tijd weer in Leiden op te halen.
Dat wordt met een beetje pech net zo duur als de reparaties.
Is dit niet iets voor je? :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef picodealion het volgende:
Ik maak me zorgen over twee dingen: het knipperlicht rechtsvoor (daar kan je wel gezeik mee krijgen als ik daar zo mee rondrijd lijkt me?) en de achtervering. Ik heb een stukje rondgereden op zoek naar de garage en het voelde niet heel veilig.
Ik zit wel te overwegen om naar Leiden te gaan en dan maar rustig aan binnendoor naar Zeist te rijden zodat ik 'm vanuit mijn werk naar de garage kan brengen, ik wil sowieso even dat ze naar de vering kijken voordat ik verder rijd.
Aan de andere kant, ik wil inderdaad wel leren de boel zelf te fixen dus misschien moet ik het inderdaad maar gewoon zelf gaan proberen. Vraag me alleen af of het een strak plan is om 'm zo naar huis te rijden.
Liftstick van Louis.de, twee tientjes!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nu mijn ketting smeren door m'n motor telkens vooruit te duwen, niet echt handig
Een normale paddock zou kunnen, maar dan kan ik 'm niet opbokken in de schuur.
Respect voor die vrouwquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:43 schreef Yreal het volgende:
Ik zag net een oude turkse vrouw op een motor![]()
![]()
Met leren pak en hoofddoek, zonder man![]()
Daar zal ik inderdaad ook al naar te kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Liftstick van Louis.de, twee tientjes!
Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt, en hij werkt prima.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zal ik inderdaad ook al naar te kijken
Goed om te horen dat iemand dat ding ook daadwerkelijk gebruiktquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt, en hij werkt prima.
turks meisje dat ik ken heeft een halal motorpakquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Respect voor die vrouw
[..]
Daar zal ik inderdaad ook al naar te kijken
LOLquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:46 schreef Skv het volgende:
[..]
turks meisje dat ik ken heeft een halal motorpak!
ik zou het meegeleverde kabeltje gebruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL
Ik moet nog even bedenken hoe ik de lader van m'n nieuwe Zumo aan m'n accu ga knopen
Ja goh, maar daar zitten geen oogjes aan, dus die moet ik zelf nog even fixen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou het meegeleverde kabeltje gebruiken
Het is toch droog buiten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
Zal zo eens even kijken wat de mogelijkheden zijn.
Welke helm heb je? Pinlock is relaxed, ik merkte het verschil pas toen ik m'n andere vizier zonder pinlock erop zette
Nu wel jaquote:
Dezelfde als ik (Shoei Neotec), maar dan mat zilver volgens mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
Zal zo eens even kijken wat de mogelijkheden zijn.
Welke helm heb je? Pinlock is relaxed, ik merkte het verschil pas toen ik m'n andere vizier zonder pinlock erop zette
mat diep grijs jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dezelfde als ik (Shoei Neotec), maar dan mat zilver volgens mij
Mooi helmpje is dat jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dezelfde als ik (Shoei Neotec), maar dan mat zilver volgens mij
wel zekeren ivbm sluiting, lijkt me spannender als lekstroom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja goh, maar daar zitten geen oogjes aan, dus die moet ik zelf nog even fixen.
Ik vraag me alleen af of hij direct op de accu kan i.v.m. lekstroom?
dat kan. Dan moet je hem alleen niet in de houder laten zitten want dan trekt ie de accu leeg. Je km ook van je verlichting aftappen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja goh, maar daar zitten geen oogjes aan, dus die moet ik zelf nog even fixen.
Ik vraag me alleen af of hij direct op de accu kan i.v.m. lekstroom?
Standaard is hij al afgezekerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wel zekeren ivbm sluiting, lijkt me spannender als lekstroom.
Oke, top! Thanks voor de tipsquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat kan. Dan moet je hem alleen niet in de houder laten zitten want dan trekt ie de accu leeg. Je km ook van je verlichting aftappen.
350LMquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
Miss heien heb ik eroverheen gelezen maar welke zumo hebbie?
In Nederland waait 't nooit te hard.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef Bokkepootje het volgende:
Morgen lekker stukkie samen met een maatje touren. Vond vandaag aan de kust de wind al vrij sterk. Morgen schijnt het nog harder te gaan waaien
Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waaid?
Als je met wind tegen weg wilt rijden en je koppeling begint te stinken; ergens bij windkracht 19.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef Bokkepootje het volgende:
Morgen lekker stukkie samen met een maatje touren. Vond vandaag aan de kust de wind al vrij sterk. Morgen schijnt het nog harder te gaan waaien
Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waait?
Op de motor alles op en boven windkracht 8. Dat is niet meer relaxed windsurfen, dat is oorlog.quote:
Met een doorwaaipak is het tot 12Bft prima te doen hoor, en dan kun je kneedowns oefenen op het rechte eindquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de motor alles op en boven windkracht 8. Dat is niet meer relaxed windsurfen, dat is oorlog.
Nou, joepie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een doorwaaipak is het tot 12Bft prima te doen hoor, en dan kun je kneedowns oefenen op het rechte eind![]()
Ik ben voor de 350 gegaan vanwege de extra kaarten en autohouderquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Mirgeam het volgende:
als ik m'n zumo 210 niet had zou ik nu een 340LM halen ja, mooi spul
Had vandaag af en toe al moeite op de dijkjes, viaducten en de vrachtwagens... zal ook nog wel aan mijn onervarenheid liggen hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de motor alles op en boven windkracht 8. Dat is niet meer relaxed windsurfen, dat is oorlog.
Dat zit er opzich best dik in jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Had vandaag af en toe al moeite op de dijkjes, viaducten en de vrachtwagens... zal ook nog wel aan mijn onervarenheid liggen hoor
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef BlackLining het volgende:
Net trouwens de motor eens schoongemaakt. Wist serieus niet dat ik velglint erop had zitten achterSinds aanschaf nog nooit echt de wielen schoon gemaakt
Rukwinden zijn ruk. Vooral als het je alle kanten op gaat duwen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef Bokkepootje het volgende:
Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waait?
Ben gisteren dan ook tussen de buien door gaan rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Zag gister 2 motorrijders in de stortregen
Zat zelf ingeblikt voor een weekendje landal
Het waren echt van die buien. Eerst straalt de zon heerlijk en 4 minuten later rijd je in een stortbui.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben gisteren dan ook tussen de buien door gaan rijden
Ik moest gisteren naar school. Ik reed die straat in en het begon met de bakken uit de lucht te komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het waren echt van die buien. Eerst straalt de zon heerlijk en 4 minuten later rijd je in een stortbui.
Als je tussen Utrecht en Leiden een verzopen kat op de A12 of N11 hebt gezien had je wel even naar me mogen zwaaienquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Gisteren vijf uur in de regen geredenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat maakt me ook niet zo heul veel uit ofzo. Maar dat harde hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:10 schreef BlackLining het volgende:
En toch vind ik motorrijden in lichte regen best lekker
Geeft een soort van rust
wat is dat voor een rit??quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/24788402#24788402
Motorform megameeting bij Veenendaalquote:
mij motor moet nog worden geknepenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Motorform megameeting bij Veenendaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |