alleen moet je wel een pothelm dragen ... Integraalhelm ziet er niet uit op zo'n dingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef BlackLining het volgende:
Die hebben allemaal wel wat, maar ook allemaal iets wat me dan juist weer niet aanstaat. Vind de laatste nog het mooiste, alleen jammer van dat boxer blok. Ik blijf die inline-twin drysump blokken van Triumph echt het mooiste vinden voor dat soort fietsen. Vooral de zwarte uitvoering met van die RVS bouten en dat afgerond driehoekige carter
Edit: deze dus
Eigenlijk hoor je op zo'n ding gewoon géén helm te dragen, maar jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen moet je wel een pothelm dragen ... Integraalhelm ziet er niet uit op zo'n ding
Als het in het weekend van de 18e maar mooi weer isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:17 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, kutweer voorspeld vandaag, ik denk; laat ik es op de motor gaan
Same here.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:17 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, kutweer voorspeld vandaag, ik denk; laat ik es op de motor gaan
ik rijd gewoon met doorwaai handschoenen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Same here.
Vanochtend wel een verdomd lekkere rit btw.
En mijn nieuwe zomerhandschoenen zijn lekker frips
komt vast goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Als het in het weekend van de 18e maar mooi weer is
die komen er bij mij in zodra er een volledig doorwaai pak komt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik rijd gewoon met doorwaai handschoenen.
Inderdaad hele mooie dingen, zoiets kan het ooit wel weer eens worden voor mijquote:
Zit hier ook te wachten op mijn nieuwe oliefilter AAARRGquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:53 schreef pindaplukker het volgende:
yooloooo, weekend!
Heb mn uitlaatjes gvd nog steeds niet binnen![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:53 schreef pindaplukker het volgende:
yooloooo, weekend!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:53 schreef pindaplukker het volgende:
yooloooo, weekend!
Valt wel mee toch? Zo'n TL1000 maakt sowieso een ziek geluid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef pindaplukker het volgende:
oke, weer ontopic: een before plaatje met nog de originele potjes er onder![]()
[ afbeelding ]
Mwa, als ik harder rij dan 100, dan hoor ik niet in welke versnelling ik zit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zo'n TL1000 maakt sowieso een ziek geluid.
Ik weet werkelijk nooit in welke versnelling ik zit. Vind ik ook niet zo relevant. Ik weet wanneer ik omhoog of omlaag moet, het cijfertje doet er niet echt toe..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mwa, als ik harder rij dan 100, dan hoor ik niet in welke versnelling ik zit.
De originele uitlaten dempen het geluid best wel erg.
Ik zal wel een before en after filmpje maken als ik mijn nieuwe dempers binnen heb.
Dan kan je het verschil horen.
Bij een 4cilinder hoor ik dat verschil wel, maar bij een 2 cilinder echt totaal nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk nooit in welke versnelling ik zit. Vind ik ook niet zo relevant. Ik weet wanneer ik omhoog of omlaag moet, het cijfertje doet er niet echt toe..
Ik zou het best kunnen horen, overigens voornamelijk omdat de 6 een lichte fluittoon maakt en de 1 bijzonder kort is, maar welke versnelling je hebt maakt bar weinig uit. Als het goed is voel je wel aan de motor of hij een tandje hoger of lager moet, dat is het belangrijke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Bij een 4cilinder hoor ik dat verschil wel, maar bij een 2 cilinder echt totaal niet![]()
Vaak denk ik dat ik in zn 2 zit, en blijkt het gewoon de eerste versnelling te zijn.
Op de snelweg precies het zelfde met de 5e en 6e versnelling.
Maar er staat een Gipro op mijn verlanglijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |