loud pipes save livesquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef BlackLining het volgende:
Ze moet niet zeiken, ze moet dat juist aanmoedigen. Mooi geluid.
Al kan het wel zijn dat het in het echt anders is ja. Er rijdt hier in de buurt zo'n Honda VTR-SP1 rond. Ook een 1000cc V-twin. Die woont aan de andere kant van de stad, maar die kan ik hier ook weg horen rijden 's ochtends
quote:
Ik niet, een member van het TL1000 forum wel geloof ik. Hier heb ik ze ook van over kunnen nemen voor een spotgoedkope prijs.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zei je nou trouwens laatst ergens dat je dat ding op maat had laten maken?
Dit inderdaad. Mijn achterburen kunnen ook over de kleinste dingen zeiken ( zulke burgerlijke luiquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik verrek het om hem de straat uit te duwen; ze wennen er maar aan. Ik start hem, en rijd meteen rustig weg. Na 15 seconden hebben ze nergens meer last van.
Sja, als jij uitgebreid gaat staan filmen bij je buurvrouw voor de deur, dan vraag je erom hč?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Komt alleen een beetje schraal over zo via youtube.
Klopt, werkelijk belachelijk wat men daarvoor vraagtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Bokkepootje het volgende:
Vind het wel een mooi geluid! Die buurvrouw snapt het niet.
Wist trouwens niet dat nieuwe uitlaten zo duur waren... dat wordt nog even sparen
Dan koop je geen nieuwe, maar een tweedehands exemplaar. Of een uit the US of A..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Bokkepootje het volgende:
Vind het wel een mooi geluid! Die buurvrouw snapt het niet.
Wist trouwens niet dat nieuwe uitlaten zo duur waren... dat wordt nog even sparen
USA import heeft doorgaans geen E-keur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan koop je geen nieuwe, maar een tweedehands exemplaar. Of een uit the US of A..
Jongen, miep toch niet zo met je legaal. Ben jij nou een stoere biker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
USA import heeft doorgaans geen E-keur.
Niet dat dat zoveel uitmaakt, ik rij ook zonder E-keur, maar het is maar wat je wilt. Wel lullig als je naar het buitenland wilt.
Dat doe je verkeerd, die moet je jezelf cadeau laten doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Salatrel het volgende:
Ik ga mezelf een setje leo's cadeau doen voor mijn verjaardag
Als ik dan toch naar het buitenland wil monteer ik de originele er wel weer op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet dat dat zoveel uitmaakt, ik rij ook zonder E-keur, maar het is maar wat je wilt. Wel lullig als je naar het buitenland wilt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jongen, miep toch niet zo met je legaal. Ben jij nou een stoere biker?![]()
Ik zie jou nog wel in een fluorpak op een BMW eindigen als je zo doorgaat..
http://www.jcmotors.com/c(...)=1&SectionFilterID=9
Wel rekening houden met eventuele importbelasting en verzendkosten enz.
Maargoed, op zich kun je daar redelijk terecht, ik heb daar regelmatig spul besteld.
[..]
Dat doe je verkeerd, die moet je jezelf cadeau laten doen.
En nee, mijn geld is op.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
hehe ik las legoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Salatrel het volgende:
Ik ga mezelf een setje leo's cadeau doen voor mijn verjaardag
gevaarlijk iets om te vragen ik ken namelijk 2 mensen die Leo heten.quote:[b]Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef JK1982 het volgende
Dat doe je verkeerd, die moet je jezelf cadeau laten doen.
?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik bn flink onderuitgegaan dus dit gaat m niet worden. Ben zelf okay gelukkig.
Zelf ongedeerd blijven is het belangrijkste, maar hoe is 't met je diversion?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik bn flink onderuitgegaan dus dit gaat m niet worden. Ben zelf okay gelukkig.
ik heb dat ding gehad maar de motor lader deed het niet en de USB aansluiting was ook gammel. Heb uiteindelijk een zumo gekochtquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, motor weer thuis.
Was niks aan de hand met NAKS, dus da's mooi. Bovendien waren die 10k km geleden vervangen stond in het onderhoudsboekje
Rijdt er hier iemand rond met een Peaklife navigatie? Of iets wat vergelijkbaar is?
Ik denk dat mijn dempers zo hard klinken met de killers er nog inquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Valt mee gelukkig, dat 'flink' was meer de schrik dan wat anders denk ik. Spiegel een barst, knipperlicht eraf, rem handlebar en rechtervoetsteun krom. Ik maak me wat zorgen om de achtervering ook, voelde wat vreemd aan op drempels.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef yurian het volgende:
Uit een ander topic...
[..]
Zelf ongedeerd blijven is het belangrijkste, maar hoe is 't met je diversion?
Van te voren even heen rijden en kijken wat de mogelijkheden zijn. Weet je gelijk hoe lang je erover doetquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Maandag voor het eerst met de motor naar m'n afstuderen. Kantoor zit aan het Stationsplein in Nijmegen. Ik kom zelf uit Apeldoorn. Ik ben benieuwd of ik de weg ga vindenIk twijfel alleen nog of ik het risico neem om m'n motor voor de deur neer te zetten of achter het pand. Het parkeerterrein kom ik
denk ik niet op want die is niet van het bedrijf.
Aha, dus toch. Ja, ik zit te twijfelen of ik meteen dat extra geld ga investeren in iets goeds. Denk het wel. Thanksquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dat ding gehad maar de motor lader deed het niet en de USB aansluiting was ook gammel. Heb uiteindelijk een zumo gekocht
toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Wrong Side Down Lijstje van Mei:
picodealion: (schuivert?)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebben
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee die geef ik mijn telefoon op trilstrand en zeg dat ze het zelf maar af moet maken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebben
Ah, dus daarom glimt ie zo de laatste tijd...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..
naar mijn mening kan dat primaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Mijn brommert glimt nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, dus daarom glimt ie zo de laatste tijd...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..
Zij was nog te dom om een scooter overeind te houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef yurian het volgende:
[..]Ze is wss zelf ook gaan motorrijden en heeft een éénpitter gekocht
Watsgeburt? klinkt als redelijk wat schade voor een schuivertjequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig, dat 'flink' was meer de schrik dan wat anders denk ik. Spiegel een barst, knipperlicht eraf, rem handlebar en rechtervoetsteun krom. Ik maak me wat zorgen om de achtervering ook, voelde wat vreemd aan op drempels.
Straks wat foto's, mijn batterij is bijna leeg. Eerst maar even met de trein van Leiden terug naar Arnhem.
Sinds 9 aprilquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zij was nog te dom om een scooter overeind te houden![]()
Btw: TDM rijder?
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Watsgeburt? klinkt als redelijk wat schade voor een schuivertje
Nee, nog geen ervaring met TDM. maar ik zag een TDM bij de dealert, en ik was verkocht! Dat neusje, die lijnen, die twin in lijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef yurian het volgende:
[..]
Sinds 9 aprilEen 3vd, mijn eerste motor en was na de proefrit meteen helemaal verkocht
.
Maar maandag is ie opgehaald, want er is iets niet helemaal goed afgesteld ofzo: knallen in de uitlaat. Als ik optrek naar een bijvoorbeeld kilometertje of 50, gas los en dan laat uitlopen in z'n twee (naar bijvoorbeeld 2k toeren) en dan weer gas geef is het: KNAL![]()
Beetje vreemd, maar ik zal vrijdag even bellen hoe en wat (gelukkig garantie) ...
En jij? Ook ervaring met tdm's?
Vooral regen na een tijd droogte, dat is oppassen! Zie het als een leermoment.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste engquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.
Maakt niks uit of het regent. Grip heb je wel. Je moet alleen oppassen als je schuim op de weg ziet liggen, want das glad!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste eng
Niet in de regen gelest? Of ben je nog bezig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste eng
Heb bijna altijd met regen gelest. Maar nu een half jaar later op me eigen motor is het toch net wat anders. Maar mocht ik toch plots in een regenbui terecht komen gewoon rustig doorgassen naar huisquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet in de regen gelest? Of ben je nog bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |