abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126216669
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

choke kun je ook een beetje krap afregelen he, dan maakt 'ie niet meteen 2500 rpm ook.
Heerlijk lijkt me dat, zo'n choke die zich wél fatsoenlijk laat regelen :D

De mijne is gewoon dicht (afslaan) of vol open (5000rpm). Lekker handig. Binnenkort nog eens kijken wat daar nou weer mee aan de hand is. Gelukkig kan ik met dit weer wel weer zonder choke starten als ik een klein beetje gas geef.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126216842
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De mijne is gewoon dicht (afslaan) of vol open (5000rpm). Lekker handig. Binnenkort nog eens kijken wat daar nou weer mee aan de hand is. Gelukkig kan ik met dit weer wel weer zonder choke starten als ik een klein beetje gas geef.
2000/2500 op de choke, maja met die originele dempers hoor je bij 5000 nog niks :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:28:11 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126216882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je kunt dat ding toch ook gewoon half open zetten? ik regel hem gewoon af op ergens rond de 1200 - 1500 rpm, da's zat.
Zonder choke wegrijden is niet heel best voor de motor trouwens; dat beetje extra smering bij een koude motor is ook functioneel he. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_126216939
Originele uitlaten:

Open uitlaatjes:

Komt alleen een beetje schraal over zo via youtube.
I are Baboon
pi_126217045
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kunt dat ding toch ook gewoon half open zetten? ik regel hem gewoon af op ergens rond de 1200 - 1500 rpm, da's zat.
Zonder choke wegrijden is niet heel best voor de motor trouwens; dat beetje extra smering bij een koude motor is ook functioneel he. ;)
Nee, dat kan gewoon niet half open. Laten we zeggen dat de slag die de choke hendel maakt een centimeter of 4 is. De eerste 2 centimeter komt neer op choke helemaal dicht, de laatste twee centimeter komt neer op choke helemaal open. Er tussenin gaat met de beste wil van de wereld niet. Binnenkort eens kijken. Nu carbs schoon zijn kan ik ze eindelijk eens goed synchroniseren, want die zit er nu ook flink naast merkte ik. Dan moet toch die kap eraf, kan ik meteen zien waarom die choke zo bokt.

Hoezo heeft een choke effect op de smering trouwens? Of bedoel je even wat onbelaste toeren maken voordat je weg rijd om de olie wat rond te krijgen?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:40:21 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126217354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:

Open uitlaatjes:

Je buuf mot nie zeike!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:43:46 #147
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126217489
Dat valt allemaal wel mee inderdaad.
pi_126217728
quote:
Originele uitlaten:

Open uitlaatjes:

Klinkt lekker toch? Die minuut dat je buurvrouw daar last van heeft :?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_126217883
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef Dekatria het volgende:
Dat valt allemaal wel mee inderdaad.
Youtube verneukt het geluid best wel, is in eggie best wel luid.

Nu nog een camera fixen dan dan kan ik net als die vent met die husqvarna nuda 900r mensen laten schrikken :D
I are Baboon
pi_126217891
Ze moet niet zeiken, ze moet dat juist aanmoedigen. Mooi geluid.

Al kan het wel zijn dat het in het echt anders is ja. Er rijdt hier in de buurt zo'n Honda VTR-SP1 rond. Ook een 1000cc V-twin. Die woont aan de andere kant van de stad, maar die kan ik hier ook weg horen rijden 's ochtends _O_
pi_126217991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef BlackLining het volgende:
Ze moet niet zeiken, ze moet dat juist aanmoedigen. Mooi geluid.

Al kan het wel zijn dat het in het echt anders is ja. Er rijdt hier in de buurt zo'n Honda VTR-SP1 rond. Ook een 1000cc V-twin. Die woont aan de andere kant van de stad, maar die kan ik hier ook weg horen rijden 's ochtends _O_
loud pipes save lives :D
I are Baboon
pi_126218032
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

loud pipes save lives :D
*O*

Zei je nou trouwens laatst ergens dat je dat ding op maat had laten maken?
pi_126218135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

*O*

Zei je nou trouwens laatst ergens dat je dat ding op maat had laten maken?
Ik niet, een member van het TL1000 forum wel geloof ik. Hier heb ik ze ook van over kunnen nemen voor een spotgoedkope prijs.

Volgens mij is dit het bedrijf: http://www.epracing.be/index.html
I are Baboon
pi_126220402
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik verrek het om hem de straat uit te duwen; ze wennen er maar aan. Ik start hem, en rijd meteen rustig weg. Na 15 seconden hebben ze nergens meer last van. :W
Dit inderdaad. Mijn achterburen kunnen ook over de kleinste dingen zeiken ( zulke burgerlijke lui :') ), maar over de motor heb ik ze nog nooit gehoord..

quote:
Originele uitlaten:

Open uitlaatjes:

Sja, als jij uitgebreid gaat staan filmen bij je buurvrouw voor de deur, dan vraag je erom hč? O-)

Passen ze op een V-Raptor? :P
pi_126221377
Vind het wel een mooi geluid! Die buurvrouw snapt het niet.

Wist trouwens niet dat nieuwe uitlaten zo duur waren... dat wordt nog even sparen :(
pi_126221598
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Bokkepootje het volgende:

Wist trouwens niet dat nieuwe uitlaten zo duur waren... dat wordt nog even sparen :(
Klopt, werkelijk belachelijk wat men daarvoor vraagt :Y

Goedkope is Danmoto trouwens. Prachtig diep geluid, alleen niet legaal. In de praktijk geen probleem, tenzij je Nederland uit wilt.
pi_126221797
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Bokkepootje het volgende:

Dan koop je geen nieuwe, maar een tweedehands exemplaar. Of een uit the US of A..
pi_126221842
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Dan koop je geen nieuwe, maar een tweedehands exemplaar. Of een uit the US of A..
USA import heeft doorgaans geen E-keur.

Niet dat dat zoveel uitmaakt, ik rij ook zonder E-keur, maar het is maar wat je wilt. Wel lullig als je naar het buitenland wilt.
pi_126222109
Ik ga mezelf een setje leo's cadeau doen voor mijn verjaardag :P
pi_126222284
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet dat dat zoveel uitmaakt, ik rij ook zonder E-keur, maar het is maar wat je wilt. Wel lullig als je naar het buitenland wilt.
Jongen, miep toch niet zo met je legaal. Ben jij nou een stoere biker? O-)
Ik zie jou nog wel in een fluorpak op een BMW eindigen als je zo doorgaat.. :+

http://www.jcmotors.com/c(...)=1&SectionFilterID=9

Wel rekening houden met eventuele importbelasting en verzendkosten enz.
Maargoed, op zich kun je daar redelijk terecht, ik heb daar regelmatig spul besteld.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Salatrel het volgende:
Dat doe je verkeerd, die moet je jezelf cadeau laten doen.
En nee, mijn geld is op.
pi_126222439
quote:

[..]

Als ik dan toch naar het buitenland wil monteer ik de originele er wel weer op.
2e hands is ook nog wel te betalen, maar denk dat ik klein begin en eerst maar eens een kleine kentekenplaat houder monteer en andere knippers... vind de originele niet zo mooi
pi_126223165
Maandag voor het eerst met de motor naar m'n afstuderen. Kantoor zit aan het Stationsplein in Nijmegen. Ik kom zelf uit Apeldoorn. Ik ben benieuwd of ik de weg ga vinden :P Ik twijfel alleen nog of ik het risico neem om m'n motor voor de deur neer te zetten of achter het pand. Het parkeerterrein kom ik denk ik niet op want die is niet van het bedrijf.
pi_126223176
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Jongen, miep toch niet zo met je legaal. Ben jij nou een stoere biker? O-)
Ik zie jou nog wel in een fluorpak op een BMW eindigen als je zo doorgaat.. :+

http://www.jcmotors.com/c(...)=1&SectionFilterID=9

Wel rekening houden met eventuele importbelasting en verzendkosten enz.
Maargoed, op zich kun je daar redelijk terecht, ik heb daar regelmatig spul besteld.

[..]

En nee, mijn geld is op.
quote:

[..]

(8> :6

Ik geef het alleen maar aan O-) Toch lullig mocht je dat niet weten en je gaat even leuk in Duitsland toeren.
pi_126224330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Salatrel het volgende:
hehe ik las lego :')
I are Baboon
pi_126227046
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef JK1982 het volgende

gevaarlijk iets om te vragen ik ken namelijk 2 mensen die Leo heten.

Bovendien financiële meevaller dus kost me stiekem maar 15 euro
pi_126227838
Stoplichtsprintje verloren ;(

Maserati GranTurismo was iets te hoog gegrepen _O_
pi_126229201
* Gummiebeer heeft zich eindelijk toegegeven aan een smartphone :')

Maar wel lekker chill. Onderweg ff google maps openen om te kijken waar ik daadwerkelijk ben en onderweg lekkere muziek luisteren :7
pi_126231719
quote:
11s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik bn flink onderuitgegaan dus dit gaat m niet worden. Ben zelf okay gelukkig.
? :{
pi_126232639
April was toch al afgelopen? Was juist blij dat ik de laatste week vrij was
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:26:27 #170
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_126233343
Uit een ander topic...
quote:
11s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik bn flink onderuitgegaan dus dit gaat m niet worden. Ben zelf okay gelukkig.
Zelf ongedeerd blijven is het belangrijkste, maar hoe is 't met je diversion?
pi_126233545
Zo, motor weer thuis.

Was niks aan de hand met NAKS, dus da's mooi. Bovendien waren die 10k km geleden vervangen stond in het onderhoudsboekje :P

Rijdt er hier iemand rond met een Peaklife navigatie? Of iets wat vergelijkbaar is?
pi_126235426
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, motor weer thuis.

Was niks aan de hand met NAKS, dus da's mooi. Bovendien waren die 10k km geleden vervangen stond in het onderhoudsboekje :P

Rijdt er hier iemand rond met een Peaklife navigatie? Of iets wat vergelijkbaar is?
ik heb dat ding gehad maar de motor lader deed het niet en de USB aansluiting was ook gammel. Heb uiteindelijk een zumo gekocht
pi_126235805
quote:
Originele uitlaten:

Open uitlaatjes:

Ik denk dat mijn dempers zo hard klinken met de killers er nog in :')

Lekker geluidje :Y
pi_126236090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef yurian het volgende:
Uit een ander topic...

[..]

Zelf ongedeerd blijven is het belangrijkste, maar hoe is 't met je diversion?
Valt mee gelukkig, dat 'flink' was meer de schrik dan wat anders denk ik. Spiegel een barst, knipperlicht eraf, rem handlebar en rechtervoetsteun krom. Ik maak me wat zorgen om de achtervering ook, voelde wat vreemd aan op drempels.

Straks wat foto's, mijn batterij is bijna leeg. Eerst maar even met de trein van Leiden terug naar Arnhem.
pi_126236110
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Maandag voor het eerst met de motor naar m'n afstuderen. Kantoor zit aan het Stationsplein in Nijmegen. Ik kom zelf uit Apeldoorn. Ik ben benieuwd of ik de weg ga vinden :P Ik twijfel alleen nog of ik het risico neem om m'n motor voor de deur neer te zetten of achter het pand. Het parkeerterrein kom ik
denk ik niet op want die is niet van het bedrijf.
Van te voren even heen rijden en kijken wat de mogelijkheden zijn. Weet je gelijk hoe lang je erover doet :)
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb dat ding gehad maar de motor lader deed het niet en de USB aansluiting was ook gammel. Heb uiteindelijk een zumo gekocht
Aha, dus toch. Ja, ik zit te twijfelen of ik meteen dat extra geld ga investeren in iets goeds. Denk het wel. Thanks :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')