Nou ja, een normale systeem helm is natuurlijk ook niet echt bedoeld om opengeklapt mee te rijden. Meeste zijn volgens mij opengeklapt niet eens goedgekeurd en eerlijk gezegd vind ik rijden met een reguliere systeemhelm open er vaak niet uitzien. Deze is er wel voor bedoeld, lijkt me dat je het dan een stuk vaker kunt gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Shark Evoline 3Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm.
Wat zou er niet praktisch zijn aan een normale? Rijden als een jethelm doe je toch sporadisch maar, (say, even in de stad dat ding omhoog) dan is het juist wel prettig dat je niet zit te vissen naar je vizier als je 'm weer dicht wilt doen.
Overigens, eens denken wat ik mezelf vandaag voor m'n verjaardag kado ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:22 schreef Salatrel het volgende:
mensen die mte een systeemhelm open rijden zijn BMW rijders of kastBMWrijdersMensen met een flink windscherm voor hun neus, lijkt me. Anders heb je de bek vol muggen straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a frood who really knows where his towel is.
mensen die mte een systeemhelm open rijden zijn BMW rijders of kastBMWrijdersEn dan de gehele outfit in het neon geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:34 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
En dan de gehele outfit in het neon geel
mensen die mte een systeemhelm open rijden zijn BMW rijders of kastBMWrijdersIk rijd altijd met mijn helm open, en mijn zonnevizier naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
was een grapskequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Nee helaas voor jou niet, is een AGV Corsa, het glasvezel/carbon broertje van de full carbon Pista Gp die Rossi op z'n hoofd heeft..
je hebt ze al heel goedkoop maar je krijgt waar je voor betaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:59 schreef pindaplukker het volgende:
ik wil ook nog een systeemhelmalleen vrij prijzig
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Lekker ingereden en nog redelijk onderhouden zo op het eerste gezicht (bandjes, spuitwerk etc).quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je zocht toch een bmw?
http://www.motor-forum.nl(...)Tka-Bmw-K1100lt.html
van de marechaussee geweest he... je weet nooit hoe ze ermee om gegaan zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lekker ingereden en nog redelijk onderhouden zo op het eerste gezicht (bandjes, spuitwerk etc).
Dat had ik even gemist, maar ik verwacht toch vooral veel kilometers op de snelweg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
van de marechaussee geweest he... je weet nooit hoe ze ermee om gegaan zijn
Da's een aardige idd.. alleen wel lichtjes aan de prijs voor de km-stand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je zocht toch een bmw?
http://www.motor-forum.nl(...)Tka-Bmw-K1100lt.html
Dat teruggeven mag inderdaad wel eens opschieten. Nieuw pakquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een aardige idd.. alleen wel lichtjes aan de prijs voor de km-stand.
Als die kutbelasting nou eens opschiet met mijn teruggave, kan ik wat gerichter gaan zoeken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef pindaplukker het volgende:
YES, dempers zijn binnen. Ik ga ze gelijk onder mijn motor knallen![]()
![]()
dan zou ik eerder niet naar de meet gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Van de week weer even de originele eronder. Ik ga niet met een ingekorte racedemper naar MFMM, dat is vragen om gedonder.
Hij loopt prima. Originele uitlaat is natuurlijk gewoon goedgekeurd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zou ik eerder niet naar de meet gaanof een goedgekeurde demper nemen
Wel typisch dat je een slechtblopendenmotor keer op keer uit weet te stellen maar speciaal voor die meet de uitlaat 2x gaat vervangen
Die combi vind ik ook vet. Heb een witte helm en zoek een zwartleren motorjack met witte accenten. Dan een motorjeans er onder en deze schoenen;quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik wil deze nog wel hebben eigenlijk..
Shark Evoline 3Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm. En dan een mooi zwart leren jack eronder met witte accenten, denim achtige spijkerbroek..
nu wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij loopt prima.
Zit verder nogal een verschil natuurlijk in even 4 carbs uitbouwen, uit elkaar halen, schoonmaken, in elkaar zetten, inbouwen en weer opnieuw afstellen (minstens dag werk en een flinke rekening) versus een uitlaatje verwisselen (3 minuten).
WUT? passen ze niet?quote:
jawel, ze passen echt precies. Alleen zo belachelijk luid.quote:
Geen killers erbij die de boel een beetje temmen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
jawel, ze passen echt precies. Alleen zo belachelijk luid.
Heb nu al een boze buurvrouw
zal befor and after ff uploaden :p
Nope, helaas niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen killers erbij die de boel een beetje temmen?
F5F5F5.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Gewoon de motor ff de straat uitduwen en dan pas startenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ding weegt 210 kilo, ik ben maar een klein ventje met mijn 1,81quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Gewoon de motor ff de straat uitduwen en dan pas starten![]()
Nja, stationair is er niets aan de hand, als ik maar een beetje gas geef (laat staan de chokequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik verrek het om hem de straat uit te duwen; ze wennen er maar aan. Ik start hem, en rijd meteen rustig weg. Na 15 seconden hebben ze nergens meer last van.
TLduuzend toch? Kan toch makkelijk stationair de straat uitrollen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nja, stationair is er niets aan de hand, als ik maar een beetje gas geef (laat staan de choke) dan breekt de hell los
choke kun je ook een beetje krap afregelen he, dan maakt 'ie niet meteen 2500 rpm ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nja, stationair is er niets aan de hand, als ik maar een beetje gas geef (laat staan de choke) dan breekt de hell los
Heerlijk lijkt me dat, zo'n choke die zich wél fatsoenlijk laat regelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
choke kun je ook een beetje krap afregelen he, dan maakt 'ie niet meteen 2500 rpm ook.
2000/2500 op de choke, maja met die originele dempers hoor je bij 5000 nog niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, zo'n choke die zich wél fatsoenlijk laat regelen
De mijne is gewoon dicht (afslaan) of vol open (5000rpm). Lekker handig. Binnenkort nog eens kijken wat daar nou weer mee aan de hand is. Gelukkig kan ik met dit weer wel weer zonder choke starten als ik een klein beetje gas geef.
Je kunt dat ding toch ook gewoon half open zetten? ik regel hem gewoon af op ergens rond de 1200 - 1500 rpm, da's zat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, zo'n choke die zich wél fatsoenlijk laat regelen
De mijne is gewoon dicht (afslaan) of vol open (5000rpm). Lekker handig. Binnenkort nog eens kijken wat daar nou weer mee aan de hand is. Gelukkig kan ik met dit weer wel weer zonder choke starten als ik een klein beetje gas geef.
Nee, dat kan gewoon niet half open. Laten we zeggen dat de slag die de choke hendel maakt een centimeter of 4 is. De eerste 2 centimeter komt neer op choke helemaal dicht, de laatste twee centimeter komt neer op choke helemaal open. Er tussenin gaat met de beste wil van de wereld niet. Binnenkort eens kijken. Nu carbs schoon zijn kan ik ze eindelijk eens goed synchroniseren, want die zit er nu ook flink naast merkte ik. Dan moet toch die kap eraf, kan ik meteen zien waarom die choke zo bokt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt dat ding toch ook gewoon half open zetten? ik regel hem gewoon af op ergens rond de 1200 - 1500 rpm, da's zat.
Zonder choke wegrijden is niet heel best voor de motor trouwens; dat beetje extra smering bij een koude motor is ook functioneel he.
Je buuf mot nie zeike!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Komt alleen een beetje schraal over zo via youtube.
Klinkt lekker toch? Die minuut dat je buurvrouw daar last van heeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Komt alleen een beetje schraal over zo via youtube.
Youtube verneukt het geluid best wel, is in eggie best wel luid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |