Ik 5000km met deze ketting, icm met die spray. Hij is toch best zwartquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb nu al dik 600 km met deze ketting erop zitten icm deze spray: nog steeds niet zwart
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb nu al dik 600 km met deze ketting erop zitten icm deze spray: nog steeds niet zwart
Ik heb geeneens een kettingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ja leer droogt zo langzaamquote:
Je ketting beter onderhouden jij deugnietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik 5000km met deze ketting, icm met die spray. Hij is toch best zwart
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ja leer droogt zo langzaam
[..]
Je ketting beter onderhouden jij deugniet
Precies.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Tankiej het volgende:
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?
Je kunt zo ook schoonmaken met veul kettingspray en een zacht doekje. Is ie weer mooi dezelfde kleur ...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?
Daarom, dat is mijn moeite niet waardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kunt zo ook schoonmaken met veul kettingspray en een zacht doekje. Is ie weer mooi dezelfde kleur ...
... kost je 3 uur en houdt 150 kilometer, dan ben je weer terug bij af
De rest van m'n motor was ik wel regelmatig hoor, alleen de ketting en tandwielen laat ik lekker met rust. Dat vind ik wel best zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef WallyPower118 het volgende:
Tja, wij supersport rijders zijn net ff wat ijdeler
Dan doe maar nichts, want anders zou ik ook de onderkant en de velgen schoon moeten maken. En daar heb ik laatst eens gekeken, maar daar begin ik dus niet meer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., met ingebouwd zonnevizier of heb je nog een donkere?
ik vind zo'n ingebouwde prima werken, ook goed bruikbaar als je in het donker terug moet, door een lange tunnel gaat e.d.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef Mirgeam het volgende:
zonnevizier inderdaad, een zwart vizier bestaat nog niet voor deze helm
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:Mooie combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook op zoek naar zoiets, spijkerbroek met jas, maar heb mijn zinnen een beetje gezet op de Dane Fano.
Moet je 'm een knietje gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Salatrel het volgende:
kreeg ik een schouderklop van een collega vraagt ie of ik schoudervullingen hebduhhh motorjack
zelfs reflectiestrepen simpele ziel
gewoon wat meer currywurst eten, dan pas je em ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
Jaloers Mirgeam! Ik heb de vrouwenversie van die jas een aantal keer aan gehad. Mooie jas!
Welke heb jij dan?quote:
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:Top! jij bent er iig weer klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:Heel mooi. Linkje van de handschoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koelvest?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe heet dat ondershirt wat je in water kan dompelen, uitwringen en je warmte goed afvoert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn eigenlijke verlanglijst is veel groterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Yreal het volgende:
Ik wil ook nog steeds kijken om dat pak van 5 jaar oud nou eens te vervangen, maar de portemone laat het niet toe..
is daar ook een systeemhelm van?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef WallyPower118 het volgende:
Als we dan toch over nieuwe spullen gaan fantaseren die we toch niet aanschaffen dan zou ik deze nog wel willen
[ afbeelding ]
Nee helaas voor jou niet, is een AGV Corsa, het glasvezel/carbon broertje van de full carbon Pista Gp die Rossi op z'n hoofd heeft..quote:
Heb contact gehad met Motozoom en de importeur van dat soort broeken. Die mailden mij het volgende:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:47 schreef yurian het volgende:
Ze verkopen hier in de buurt Lindstrands Wrap kevlar-jeans en deze liggen binnen mijn budget. Iemand ervaring met deze broeken?
Ligt dus aan je budget en wat je er mee wilquote:Bij de Jeans broeken wordt er onderscheid gemaakt in Kevlar en Armalith.
De Armalith motorjeans, zoals de Esquad Strong, zijn net zo stevig en duurzaam als bijvoorbeeld een leren broek.
Zeker met de protectors er in is die gewoon een volwaardige motorbroek.
De Kevlar broeken bieden minder bescherming, maar kunnen met de protectors voldoende bescherming bieden voor de stadsritjes.
Deze zijn dan ook een stuk voordeliger.
Zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef yurian het volgende:
Die is gaafZo van integraal model naar jethelm om te bouwen!
Uhm, maar hoe komt het kinstuk langs het vizier?
Wat zou er niet praktisch zijn aan een normale? Rijden als een jethelm doe je toch sporadisch maar, (say, even in de stad dat ding omhoog) dan is het juist wel prettig dat je niet zit te vissen naar je vizier als je 'm weer dicht wilt doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik wil deze nog wel hebben eigenlijk..
Shark Evoline 3Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |