Ik 5000km met deze ketting, icm met die spray. Hij is toch best zwartquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb nu al dik 600 km met deze ketting erop zitten icm deze spray: nog steeds niet zwart
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb nu al dik 600 km met deze ketting erop zitten icm deze spray: nog steeds niet zwart
Ik heb geeneens een kettingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ja leer droogt zo langzaamquote:
Je ketting beter onderhouden jij deugnietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik 5000km met deze ketting, icm met die spray. Hij is toch best zwart
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ja leer droogt zo langzaam
[..]
Je ketting beter onderhouden jij deugniet
Precies.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Tankiej het volgende:
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?
Je kunt zo ook schoonmaken met veul kettingspray en een zacht doekje. Is ie weer mooi dezelfde kleur ...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat moet je nog meer onderhouden aan je ketting dan zorgen dat ie niet droog komt te staan?
Daarom, dat is mijn moeite niet waardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kunt zo ook schoonmaken met veul kettingspray en een zacht doekje. Is ie weer mooi dezelfde kleur ...
... kost je 3 uur en houdt 150 kilometer, dan ben je weer terug bij af
De rest van m'n motor was ik wel regelmatig hoor, alleen de ketting en tandwielen laat ik lekker met rust. Dat vind ik wel best zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef WallyPower118 het volgende:
Tja, wij supersport rijders zijn net ff wat ijdeler
Dan doe maar nichts, want anders zou ik ook de onderkant en de velgen schoon moeten maken. En daar heb ik laatst eens gekeken, maar daar begin ik dus niet meer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., met ingebouwd zonnevizier of heb je nog een donkere?
ik vind zo'n ingebouwde prima werken, ook goed bruikbaar als je in het donker terug moet, door een lange tunnel gaat e.d.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef Mirgeam het volgende:
zonnevizier inderdaad, een zwart vizier bestaat nog niet voor deze helm
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de rest van het doorwaai pak:Mooie combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook op zoek naar zoiets, spijkerbroek met jas, maar heb mijn zinnen een beetje gezet op de Dane Fano.
Moet je 'm een knietje gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Salatrel het volgende:
kreeg ik een schouderklop van een collega vraagt ie of ik schoudervullingen hebduhhh motorjack
zelfs reflectiestrepen simpele ziel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |