Yeah, maar dat ben je dan weer bijna kwijt aan verzendkosten (7,95 euro).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Fastbacks zijn weer tien Euro goedkoper bij Louis
Motozoom Amsterdam is 13 kilometer, dus 26 retour, is 1,3 liter, is 2,50..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah, maar dat ben je dan weer bijna kwijt aan verzendkosten (7,95 euro).
Wel meteen weer een ritjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Motozoom Amsterdam is 13 kilometer, dus 26 retour, is 1,3 liter, is 2,50..
Ja, een doodsaaie. Rechtdoor tot ik er ben.quote:
Hoi whY!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:56 schreef whY... het volgende:
Accu ligt bij de boer! Ze gaan hem vullen en laden, dan kan daarna de motor naar de boer voor de tellers en de bakken, kan ik het daarna weer zelf onderhouden
edit: Hoi bokkepootje![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hoi whY!
Heb altijd mee gelezen maar nu ik eindelijk een motor heb kan ik misschien ook eens mee lullen
Goeie kleurstelling.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef Bokkepootje het volgende:
Eindelijk! Zaterdag me eerste motor gekocht, en meteen mee naar huis genomen!
[ afbeelding ]
Het model uit 1999rijd echt superlekker
Ga je ook mee met de rit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hoi whY!
Heb altijd mee gelezen maar nu ik eindelijk een motor heb kan ik misschien ook eens mee lullen
Pijnlijk is dat hequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tijdje niets laten horen van mezelf![]()
Vanmorgen met Wally op stap geweest onderdelen ophalen en bestellen. Nieuwe kettingset van D.I.D (gouden schakelplating) besteld, bijna 200 pleuro's.
De ketting heeft er op mijn fiets zo'n 35k op zitten, en met flink wat pekelritten afgelopen winter is het toch echt ver afgelopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef WallyPower118 het volgende:
Hier gelukkig de ketting en tandwielen al in januari gedaan. Nu alleen nog een nieuwe koppelingskabel erop en het luchtfilter reinigen.
Helaas volgend seizoen al weer nieuw rubber voor en achter nodig
Mijn vorige ketting was ook goed klaar, ongelijke rek, paar stroeve schakels en een aantal kapotte O-ringen..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De ketting heeft er op mijn fiets zo'n 35k op zitten, en met flink wat pekelritten afgelopen winter is het toch echt ver afgelopen
Mooi altijd, die gouden kettingenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Mijn vorige ketting was ook goed klaar, ongelijke rek, paar stroeve schakels en een aantal kapotte O-ringen..![]()
Gelukkig heb ik nu een prachtige DID ERV3 ketting en een supersprox alu/staal achtertandwiel
Valt reuze mee, mijn 600RR heeft ook een blanke alu achterbrug en je ziet die bling wel zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi altijd, die gouden kettingen
Die Gixxer die hier gecrasht is gisteren had een blauwe ketting. Zag ik ook pas toen hij op de trailer staat, maar dat is ook best vet! Je ketting matchen aan de rest van de fiets.
Ik ga gewoon voor een zwarte ketting voor de Bandit. Achterbrug is aluminium kleurig, dus een gouden ketting zou er wat tegen wegvallen.
Sportfietsen mag je wél schoonmaken heaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Letten op de kleur van je kettingbinnen een week of wat is dat ding toch zwart van alle smeer enzo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Letten op de kleur van je kettingbinnen een week of wat is dat ding toch zwart van alle smeer enzo.
Daar hoor ik nog meer uiteenlopende verhalen over dan over de Wraptastic.quote:
De topics gaan soms wat snel maar je merkt het vanzelf wel, lurken is vaak toch net wat anders dan meedoenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hoi whY!
Mooiweerrijder alertquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb nu al dik 600 km met deze ketting erop zitten icm deze spray: nog steeds niet zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |