Oh dat had ik ook. Maar juist een V-twin zou dat beter moeten kunnen op lage toerentallen. Viercilinders komen pas later los en bokken als het goed is juist meer onderin de toeren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef pindaplukker het volgende:
Zeker op een rotonde is het kut, met mijn oude ZXR750 kon ik rotondes makkelijk in zn 2 pakken.
Nu begint ie te bokken als een gek, dus moet het perse in zijn 1 doen.
Zal wel een kwestie van wennen zijn
Er zit bij mij ook een beurtje (probeer zoveel mogelijk zelf te doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook. Maar juist een V-twin zou dat beter moeten kunnen op lage toerentallen. Viercilinders komen pas later los en bokken als het goed is juist meer onderin de toeren.
Laatst de carbs nog schoon gemaakt, nu kan ik gewoon weer rotondes pakken bij 2000rpm in zijn 2. Heerlijk. Nieuwe ketting zal ook wel schelen, die van mij begint flink richting het einde te gaan ook.
Dynojet stage 1?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Er zit bij mij ook een beurtje (probeer zoveel mogelijk zelf te doen) en een eventueel dynojet kitje aan te komen.
Nee dat moet idd bij een tuningboer gebeuren. In Waalwijk zit een goeie, Hilltech.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dynojet stage 1?
Wil ik ook nog wel een keer doen. Al zal ie daarvoor écht weg moeten. Dat lukt je zelf niet zonder fatsoenlijke apparatuur.
Alleen jammer dat dat hele circus weer klauwen vol met geld kost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:27 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nee dat moet idd bij een tuningboer gebeuren. In Waalwijk zit een goeie, Hilltech.
dit bedoel ik dan: http://www.hilltech.nl/producten/19-dynojet
Haal die lelijke onderkuip er eens af man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef pindaplukker het volgende:
oke, weer ontopic: een before plaatje met nog de originele potjes er onder![]()
[ afbeelding ]
Echt niet..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zo'n TL1000 maakt sowieso een ziek geluid.
Da's apart.. 2 zou gewoon te doen moeten zijn..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef pindaplukker het volgende:
Zeker op een rotonde is het kut, met mijn oude ZXR750 kon ik rotondes makkelijk in zn 2 pakken.
Nu begint ie te bokken als een gek, dus moet het perse in zijn 1 doen.
Zal wel een kwestie van wennen zijn
Ja, hehe, natuurlijk zijn sportdempers beter. Maar voor originele dempers klinkt het alsnog niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Echt niet..
Verschil van dag en nacht tussen de originele en een paar sportdempers..![]()
Wat voor pijpjes had je ook alweer besteld pindaplukker?
[..]
Da's apart.. 2 zou gewoon te doen moeten zijn..
Nee man:P met een half slippend achterwiel in zijn 2 en dan vol gas de rotonde weer af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef Salatrel het volgende:
Terugschakelen voor een rotonde is alleen toegestaan als er een koekblikker voor je zit
Ouch!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:15 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_binnenbocht.html
Ligt eraan hoe druk het is, laatst gewoon rechtdoor gegaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ouch!
Verder: pak rotondes altijd in de 2.
Haha, moest laatst wel een keertje flink remmen omdat er ineens onverwacht een rotonde na een bocht opdook, was beetje aan het 'slapen' na een lange rit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe druk het is, laatst gewoon rechtdoor gegaandwars door de bloemen die er al verpauperd bijlagen heen.
Handmade Inox FP exhaust system.......zegt me zelf ook vrij weinig, maar ze zijn shiny en lekker openquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Echt niet..
Verschil van dag en nacht tussen de originele en een paar sportdempers..![]()
Wat voor pijpjes had je ook alweer besteld pindaplukker?
[..]
Da's apart.. 2 zou gewoon te doen moeten zijn..
http://www.tovami.com/index.phpquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dynojet stage 1?
Wil ik ook nog wel een keer doen. Al zal ie daarvoor écht weg moeten. Dat lukt je zelf niet zonder fatsoenlijke apparatuur.
Verschilt erg per motor, bij CB's is het lastig omdat normaal het filter in een vacuum zit. Zijn mensen die het nooit goed afgesteld krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef 1517 het volgende:
Wil een open lucht filter op mijn motor installeren maar ik neem aan dat ik dan de sproeiers moet aanpassen.
Kan dit gewoon op gevoel of moet dat ook op de dyno?
Oh ja, da's waar ook. Daar zal een lekkere bak herrie uit komen inderdaad..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:53 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Handmade Inox FP exhaust system.......zegt me zelf ook vrij weinig, maar ze zijn shiny en lekker open
Die krijg je erbij als Db-killers, wist je dat niet?quote:
Ja zeker weten! Maar nu is het geld op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef JK1982 het volgende:
Gaaf ding, dat zijn de echte! Veel plezier ermee, en veel veilige kilometers!
Binnenkort ook een mooie blèrpijp erop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |