abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126167281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef pindaplukker het volgende:
Zeker op een rotonde is het kut, met mijn oude ZXR750 kon ik rotondes makkelijk in zn 2 pakken.
Nu begint ie te bokken als een gek, dus moet het perse in zijn 1 doen.

Zal wel een kwestie van wennen zijn :)
Oh dat had ik ook. Maar juist een V-twin zou dat beter moeten kunnen op lage toerentallen. Viercilinders komen pas later los en bokken als het goed is juist meer onderin de toeren.

Laatst de carbs nog schoon gemaakt, nu kan ik gewoon weer rotondes pakken bij 2000rpm in zijn 2. Heerlijk. Nieuwe ketting zal ook wel schelen, die van mij begint flink richting het einde te gaan ook.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126167489
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh dat had ik ook. Maar juist een V-twin zou dat beter moeten kunnen op lage toerentallen. Viercilinders komen pas later los en bokken als het goed is juist meer onderin de toeren.

Laatst de carbs nog schoon gemaakt, nu kan ik gewoon weer rotondes pakken bij 2000rpm in zijn 2. Heerlijk. Nieuwe ketting zal ook wel schelen, die van mij begint flink richting het einde te gaan ook.
Er zit bij mij ook een beurtje (probeer zoveel mogelijk zelf te doen :+ ) en een eventueel dynojet kitje aan te komen.
I are Baboon
pi_126167609
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Er zit bij mij ook een beurtje (probeer zoveel mogelijk zelf te doen :+ ) en een eventueel dynojet kitje aan te komen.
Dynojet stage 1?

Wil ik ook nog wel een keer doen. Al zal ie daarvoor écht weg moeten. Dat lukt je zelf niet zonder fatsoenlijke apparatuur.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126167710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dynojet stage 1?

Wil ik ook nog wel een keer doen. Al zal ie daarvoor écht weg moeten. Dat lukt je zelf niet zonder fatsoenlijke apparatuur.
Nee dat moet idd bij een tuningboer gebeuren. In Waalwijk zit een goeie, Hilltech.

dit bedoel ik dan: http://www.hilltech.nl/producten/19-dynojet
I are Baboon
pi_126167844
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:27 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Nee dat moet idd bij een tuningboer gebeuren. In Waalwijk zit een goeie, Hilltech.

dit bedoel ik dan: http://www.hilltech.nl/producten/19-dynojet
Alleen jammer dat dat hele circus weer klauwen vol met geld kost.

Bij mij moet het er ook echt van komen, met open demper klopt er nog maar vrij weinig van de afstelling en loopt ie veel te arm.
pi_126170357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef pindaplukker het volgende:
oke, weer ontopic: een before plaatje met nog de originele potjes er onder :{

[ afbeelding ]
Haal die lelijke onderkuip er eens af man.
Zo rij je geen SS, maar een ordinaire toerfiets.. O-)
pi_126170462
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Zo'n TL1000 maakt sowieso een ziek geluid.
Echt niet..
Verschil van dag en nacht tussen de originele en een paar sportdempers.. :{w

Wat voor pijpjes had je ook alweer besteld pindaplukker?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef pindaplukker het volgende:
Zeker op een rotonde is het kut, met mijn oude ZXR750 kon ik rotondes makkelijk in zn 2 pakken.
Nu begint ie te bokken als een gek, dus moet het perse in zijn 1 doen.

Zal wel een kwestie van wennen zijn :)
Da's apart.. 2 zou gewoon te doen moeten zijn..
pi_126171570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Echt niet..

[..]

Ja, hehe, natuurlijk zijn sportdempers beter. Maar voor originele dempers klinkt het alsnog niet verkeerd.

Zeker een V-twin moet dat gewoon in de 2 kunnen ja, maar schoonmaken, rejetten en synchroniseren van de carbs zal wel een hoop schelen. Dat is vaak de boosdoener als hij moeilijk doet op lage toeren.

Start ie ook lastig?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:27:26 #285
183523 Salatrel
Salatrel
pi_126172093
Terugschakelen voor een rotonde is alleen toegestaan als er een koekblikker voor je zit :(
pi_126172263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef Salatrel het volgende:
Terugschakelen voor een rotonde is alleen toegestaan als er een koekblikker voor je zit :(
Nee man:P met een half slippend achterwiel in zijn 2 en dan vol gas de rotonde weer af.
pi_126172434
quote:
Ouch!

Verder: pak rotondes altijd in de 2.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_126172774
Ik weet niet in welke versnelling ik meestal zit :') Laatst even getest omdat ik wilde dat hij in lagere toeren onder lichte belasting wat soepeler zou gaan. Ik denk meestal 2 of 3, maar het hangt er ook vanaf hoe groot de rotonde is en hoe ver ik rond moet. Kwart rond is als je hem goed aan weet te snijden niet anders dan een normaal bochtje, half rond bijna rechtdoor rijden als je rechts op je strook gaat zitten.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:46:24 #289
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126172778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ouch!

Verder: pak rotondes altijd in de 2.
Ligt eraan hoe druk het is, laatst gewoon rechtdoor gegaan _O- dwars door de bloemen die er al verpauperd bijlagen heen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_126172862
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:46 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe druk het is, laatst gewoon rechtdoor gegaan _O- dwars door de bloemen die er al verpauperd bijlagen heen.
Haha, moest laatst wel een keertje flink remmen omdat er ineens onverwacht een rotonde na een bocht opdook, was beetje aan het 'slapen' na een lange rit.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_126172987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Echt niet..

[..]

Handmade Inox FP exhaust system.......zegt me zelf ook vrij weinig, maar ze zijn shiny en lekker open :9~
I are Baboon
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:02:56 #292
183523 Salatrel
Salatrel
pi_126173273
Ik las unox
pi_126173510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dynojet stage 1?

http://www.tovami.com/index.php

Vergeet niet dat het een beste bak centen kost om het goed te laten doen.
pi_126173578
Binnenkort ook maar eens iets grotere zomerhandschoenen halen. Denk dat ik de pijn in mijn polsen krijgen door te kleine handschoenen.
pi_126175207
Wil een open lucht filter op mijn motor installeren maar ik neem aan dat ik dan de sproeiers moet aanpassen.
Kan dit gewoon op gevoel of moet dat ook op de dyno?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:05:54 #296
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126175817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef 1517 het volgende:
Wil een open lucht filter op mijn motor installeren maar ik neem aan dat ik dan de sproeiers moet aanpassen.
Kan dit gewoon op gevoel of moet dat ook op de dyno?
Verschilt erg per motor, bij CB's is het lastig omdat normaal het filter in een vacuum zit. Zijn mensen die het nooit goed afgesteld krijgen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_126176964
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:53 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Handmade Inox FP exhaust system.......zegt me zelf ook vrij weinig, maar ze zijn shiny en lekker open :9~
Oh ja, da's waar ook. Daar zal een lekkere bak herrie uit komen inderdaad.. :Y
Ik heb ook nog wel es naar de TL gekeken, zowel een R als een S, alleen ik vond dat ik bij de S teveel op de neus zat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:02 schreef Salatrel het volgende:
Ik las unox
Die krijg je erbij als Db-killers, wist je dat niet?
pi_126177944
Eindelijk! Zaterdag me eerste motor gekocht, en meteen mee naar huis genomen!

Eerst wezen kijken voor een Suzuki GSX-R 600 maar deze was voor mij te groot.
Na een lange rit achterop uitgekomen bij een dealer in Veldhoven en daar een fantastische Yamaha R6 gekocht. Deze staat nog op 25 kw, maar dit laat ik zo even, gaat hard zat!

Het model uit 1999 :D rijd echt superlekker
pi_126178136
Gaaf ding, dat zijn de echte! Veel plezier ermee, en veel veilige kilometers! :)

Binnenkort ook een mooie blèrpijp erop?
pi_126178258
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef JK1982 het volgende:
Gaaf ding, dat zijn de echte! Veel plezier ermee, en veel veilige kilometers! :)

Binnenkort ook een mooie blèrpijp erop?
Ja zeker weten! Maar nu is het geld op.

Trouwens op me koppeling en remhendel zit een draaiknopje, met een getal van 1 tot 6. De een zegt dat het voor de stugheid is en de ander voor de afstand voor je vingers... Wat is het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')