toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Wrong Side Down Lijstje van Mei:
picodealion: (schuivert?)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebben
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee die geef ik mijn telefoon op trilstrand en zeg dat ze het zelf maar af moet maken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch netjes voor een model wat ze niet standaard in het assortiment hebben
Ah, dus daarom glimt ie zo de laatste tijd...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..
naar mijn mening kan dat primaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef pindaplukker het volgende:
Originele uitlaten:
Open uitlaatjes:
Komt alleen een beetje schraal over zo via youtube.
Mijn brommert glimt nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, dus daarom glimt ie zo de laatste tijd...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een vreemd(lees: ex) mokkel achterop die altijd zat te wiebelen, vrij irritant. Toen vroeg ik waarom ze zo wiebelde... zij vond de motor zo lekker trillen..
Zij was nog te dom om een scooter overeind te houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef yurian het volgende:
[..]Ze is wss zelf ook gaan motorrijden en heeft een éénpitter gekocht
Watsgeburt? klinkt als redelijk wat schade voor een schuivertjequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig, dat 'flink' was meer de schrik dan wat anders denk ik. Spiegel een barst, knipperlicht eraf, rem handlebar en rechtervoetsteun krom. Ik maak me wat zorgen om de achtervering ook, voelde wat vreemd aan op drempels.
Straks wat foto's, mijn batterij is bijna leeg. Eerst maar even met de trein van Leiden terug naar Arnhem.
Sinds 9 aprilquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zij was nog te dom om een scooter overeind te houden![]()
Btw: TDM rijder?
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Watsgeburt? klinkt als redelijk wat schade voor een schuivertje
Nee, nog geen ervaring met TDM. maar ik zag een TDM bij de dealert, en ik was verkocht! Dat neusje, die lijnen, die twin in lijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef yurian het volgende:
[..]
Sinds 9 aprilEen 3vd, mijn eerste motor en was na de proefrit meteen helemaal verkocht
.
Maar maandag is ie opgehaald, want er is iets niet helemaal goed afgesteld ofzo: knallen in de uitlaat. Als ik optrek naar een bijvoorbeeld kilometertje of 50, gas los en dan laat uitlopen in z'n twee (naar bijvoorbeeld 2k toeren) en dan weer gas geef is het: KNAL![]()
Beetje vreemd, maar ik zal vrijdag even bellen hoe en wat (gelukkig garantie) ...
En jij? Ook ervaring met tdm's?
Vooral regen na een tijd droogte, dat is oppassen! Zie het als een leermoment.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste engquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.
Maakt niks uit of het regent. Grip heb je wel. Je moet alleen oppassen als je schuim op de weg ziet liggen, want das glad!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste eng
Niet in de regen gelest? Of ben je nog bezig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet eens aan denken om te moeten rijden met regen.. is nog veel ste eng
Heb bijna altijd met regen gelest. Maar nu een half jaar later op me eigen motor is het toch net wat anders. Maar mocht ik toch plots in een regenbui terecht komen gewoon rustig doorgassen naar huisquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet in de regen gelest? Of ben je nog bezig?
Niks van dat alles gezien, het leek gewoon een onschuldige bocht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maakt niks uit of het regent. Grip heb je wel. Je moet alleen oppassen als je schuim op de weg ziet liggen, want das glad!
En natuurlijk de witte strepen en putdeksels ontwijken, maar dat heb je geleerd met rijles.
Sowieso is na een half jaar niet rijden het al weer even wennen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb bijna altijd met regen gelest. Maar nu een half jaar later op me eigen motor is het toch net wat anders. Maar mocht ik toch plots in een regenbui terecht komen gewoon rustig doorgassen naar huis
Ploffen? Dit zijn echt knallen waar Winchester jaloers op zou zijn. Kinderen op de stoep springen van hun traptrekker en die oude vrouw bij de bushalte liet haar tasje vallen... Misschien ergens een pakking lek of de uitlaat ofzo. Maar het wordt opgelost, dus geduldig afwachten hou ik me maar voor...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, nog geen ervaring met TDM. maar ik zag een TDM bij de dealert, en ik was verkocht! Dat neusje, die lijnen, die twin in lijnDe TDM wordt de opvolger van mijn Alp, dat weet ik wel.
![]()
En dat ploffen hoort bij een 2 cilinder, niks aan doen.
Ik heb regen gehad bij al mijn lessen, lekker hoor voor het eerst de uitwijk doen en dan in de stromende regen, maar de beide examens was het droog en zonnig weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niks van dat alles gezien, het leek gewoon een onschuldige bocht.
Wel blij dat ik met regen had gelest, ik vind het allemaal niet zo eng, maar alsnog een leermomentje opgedaan.
Regen blijft altijd effe oppassen; dingen zijn ineens glad, zoals gummi yurian al zegt; als het een tijdje droog is geweest is het redelijk tricky; een paar druppels diesel wordt ineens een vlek, en een laagje eerst onzichtbaar stuifmeel ineens een glad papje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mengsel iets te arm of een uitlaatklep die niet helemaal lekker gaat denk ik. Maar een beetje ploffen als dat overblijft is geen probleem hoor. De mijne klinkt als een flinke onweersbui als ik het gas dicht draaiquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef yurian het volgende:
[..]
Ploffen? Dit zijn echt knallen waar Winchester jaloers op zou zijn. Kinderen op de stoep springen van hun traptrekker en die oude vrouw bij de bushalte liet haar tasje vallen... Misschien ergens een pakking lek of de uitlaat ofzo. Maar het wordt opgelost, dus geduldig afwachten hou ik me maar voor...
Persoonlijk vind ik de laatste model (5ps met 900cc) echt een het mooiste uiterlijk hebben en de 4tx is ook al veel ronder van lijn dan mijnes, maar mijn budget was nogal beperkt. De keuze was nog een jaar sparen of deze en lekker rijden
Het kan best gevaarlijk zijn als jij je knipperlicht aan laat staan en gewoon rechtdoor gaat. Dat iemand opeens oprijdt omdat diegene denkt dat jij afslaat, wat geheel terecht is als jij je knipperlicht aan hebt. Ik vind het een terechte opmerkingquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag maakte ik toch iets raars mee. Ik was net linksaf geslagen en vergeten mijn richtingaanwijzer uit te doen. Hier wilde een auto mij inhalen, terwijl dat een drukke weg is, en dat is nu ook 30km vanwege wegwerkzaamheden. Ik zag dat zij mij in wilde halen, dus ik ging maar versnellen, want dat wil je daar niet
Komt dat mens bij de volgende verkeerslichten naast mij staan en zegt "Ja, je moet even je knipperlichten uit doen, want dat is gevaarlijk!"![]()
Echt, vrouwen
Geheel terechte opmerking! Maar dan ga je niet een poging doen om in te halen op een drukke weg waar tegenliggers aankomen, alleen om mij dat te vertellen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Het kan best gevaarlijk zijn als jij je knipperlicht aan laat staan en gewoon rechtdoor gaat. Dat iemand opeens oprijdt omdat diegene denkt dat jij afslaat, wat geheel terecht is als jij je knipperlicht aan hebt. Ik vind het een terechte opmerking
Nee ok, dat is misschien ook niet zo slimquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geheel terechte opmerking! Maar dan ga je niet een poging doen om in te halen op een drukke weg waar tegenliggers aankomen, alleen om mij dat te vertellen!
Verkeerlichten was 100m verder of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |