abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126240581
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Maakt niks uit of het regent. Grip heb je wel. Je moet alleen oppassen als je schuim op de weg ziet liggen, want das glad!
En natuurlijk de witte strepen en putdeksels ontwijken, maar dat heb je geleerd met rijles.
Niks van dat alles gezien, het leek gewoon een onschuldige bocht.

Wel blij dat ik met regen had gelest, ik vind het allemaal niet zo eng, maar alsnog een leermomentje opgedaan :P.
pi_126240779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Bokkepootje het volgende:

[..]

Heb bijna altijd met regen gelest. Maar nu een half jaar later op me eigen motor is het toch net wat anders. Maar mocht ik toch plots in een regenbui terecht komen gewoon rustig doorgassen naar huis
Sowieso is na een half jaar niet rijden het al weer even wennen.
Niet gespannen gaan rijden in ieder geval, dat helpt er niet echt bij :).
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:35:45 #203
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_126240780
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:22 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nee, nog geen ervaring met TDM. maar ik zag een TDM bij de dealert, en ik was verkocht! Dat neusje, die lijnen, die twin in lijn O+ De TDM wordt de opvolger van mijn Alp, dat weet ik wel. :Y

En dat ploffen hoort bij een 2 cilinder, niks aan doen. ;)
Ploffen? Dit zijn echt knallen waar Winchester jaloers op zou zijn. Kinderen op de stoep springen van hun traptrekker en die oude vrouw bij de bushalte liet haar tasje vallen... Misschien ergens een pakking lek of de uitlaat ofzo. Maar het wordt opgelost, dus geduldig afwachten hou ik me maar voor...

Persoonlijk vind ik de laatste model (5ps met 900cc) echt een het mooiste uiterlijk hebben en de 4tx is ook al veel ronder van lijn dan mijnes, maar mijn budget was nogal beperkt. De keuze was nog een jaar sparen of deze en lekker rijden :Y
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:46:32 #204
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_126241420
quote:
3s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef picodealion het volgende:

[..]

Niks van dat alles gezien, het leek gewoon een onschuldige bocht.

Wel blij dat ik met regen had gelest, ik vind het allemaal niet zo eng, maar alsnog een leermomentje opgedaan :P.
Ik heb regen gehad bij al mijn lessen, lekker hoor voor het eerst de uitwijk doen en dan in de stromende regen, maar de beide examens was het droog en zonnig weer.

Na een lange periode van droogte is alle olie en andere rommel niet weggeregend, maar zijn wel ingesleten door het verkeer. Een buitje erover en zulke olievlekken liggen weer vers op het asfalt...
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:48:24 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126241537
quote:
9s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef picodealion het volgende:

[..]

Bochtje na stoplicht + veel regen. Reed niet eens gard dus, gewoon wat te onstuimig opgetrokken denk ik.
Regen blijft altijd effe oppassen; dingen zijn ineens glad, zoals gummi yurian al zegt; als het een tijdje droog is geweest is het redelijk tricky; een paar druppels diesel wordt ineens een vlek, en een laagje eerst onzichtbaar stuifmeel ineens een glad papje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 08-05-2013 22:56:14 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_126241752
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef yurian het volgende:

[..]

Ploffen? Dit zijn echt knallen waar Winchester jaloers op zou zijn. Kinderen op de stoep springen van hun traptrekker en die oude vrouw bij de bushalte liet haar tasje vallen... Misschien ergens een pakking lek of de uitlaat ofzo. Maar het wordt opgelost, dus geduldig afwachten hou ik me maar voor...

Persoonlijk vind ik de laatste model (5ps met 900cc) echt een het mooiste uiterlijk hebben en de 4tx is ook al veel ronder van lijn dan mijnes, maar mijn budget was nogal beperkt. De keuze was nog een jaar sparen of deze en lekker rijden :Y
Mengsel iets te arm of een uitlaatklep die niet helemaal lekker gaat denk ik. Maar een beetje ploffen als dat overblijft is geen probleem hoor. De mijne klinkt als een flinke onweersbui als ik het gas dicht draai :9 Compleet met vlammen uit de uitlaat.

Vind het wel nice, maar ik ga toch eens kijken of het niet iets minder kan. Weinig zin in verbrandde kleppen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126241933
Vanmiddag maakte ik toch iets raars mee. Ik was net linksaf geslagen en vergeten mijn richtingaanwijzer uit te doen. Hier wilde een auto mij inhalen, terwijl dat een drukke weg is, en dat is nu ook 30km vanwege wegwerkzaamheden. Ik zag dat zij mij in wilde halen, dus ik ging maar versnellen, want dat wil je daar niet :')

Komt dat mens bij de volgende verkeerslichten naast mij staan en zegt "Ja, je moet even je knipperlichten uit doen, want dat is gevaarlijk!" :') _O-
Echt, vrouwen :')
pi_126242105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag maakte ik toch iets raars mee. Ik was net linksaf geslagen en vergeten mijn richtingaanwijzer uit te doen. Hier wilde een auto mij inhalen, terwijl dat een drukke weg is, en dat is nu ook 30km vanwege wegwerkzaamheden. Ik zag dat zij mij in wilde halen, dus ik ging maar versnellen, want dat wil je daar niet :')

Komt dat mens bij de volgende verkeerslichten naast mij staan en zegt "Ja, je moet even je knipperlichten uit doen, want dat is gevaarlijk!" :') _O-
Echt, vrouwen :')
Het kan best gevaarlijk zijn als jij je knipperlicht aan laat staan en gewoon rechtdoor gaat. Dat iemand opeens oprijdt omdat diegene denkt dat jij afslaat, wat geheel terecht is als jij je knipperlicht aan hebt. Ik vind het een terechte opmerking :+

Dat weet jij zelf ook nog wel van Luxemburg _O-
pi_126242157
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Het kan best gevaarlijk zijn als jij je knipperlicht aan laat staan en gewoon rechtdoor gaat. Dat iemand opeens oprijdt omdat diegene denkt dat jij afslaat, wat geheel terecht is als jij je knipperlicht aan hebt. Ik vind het een terechte opmerking :+
Geheel terechte opmerking! Maar dan ga je niet een poging doen om in te halen op een drukke weg waar tegenliggers aankomen, alleen om mij dat te vertellen!

Verkeerlichten was 100m verder of zo :')
pi_126242202
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Geheel terechte opmerking! Maar dan ga je niet een poging doen om in te halen op een drukke weg waar tegenliggers aankomen, alleen om mij dat te vertellen!

Verkeerlichten was 100m verder of zo :')
Nee ok, dat is misschien ook niet zo slim :')
pi_126242348
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Nee ok, dat is misschien ook niet zo slim :')
Niet bepaald nee :P

Even op zoek naar een motormover waar je ook je achterwiel in kan draaien :P
pi_126242663
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Niet bepaald nee :P

Even op zoek naar een motormover waar je ook je achterwiel in kan draaien :P
pi_126242701
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bestaat niet voor VTR, al gezocht :)
pi_126243147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Bestaat niet voor VTR, al gezocht :)
Ik zou er zelf nog wel een willen, alleen de aanschafprijs weerhoudt me ervan.. :(
pi_126243167
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar dat is handig!

Zal alleen wel weer een godsvermogen kosten :N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126243271
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

Ik zou er zelf nog wel een willen, alleen de aanschafprijs weerhoudt me ervan.. :(
$350,- toch?
pi_126243432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

$350,- toch?
Valt nog mee.

Ik zit te overwegen de bok er onderuit te halen. Dan moet je haast wel zoiets hebben wil je nog fatsoenlijk onderhoud kunnen plegen.
pi_126243443
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

$350,- toch?
Zoiets ja, al was er een ander Brits merk die ze ook op de markt bracht voor ¤200 euro. Maar nu zijn de tijdelijk van de markt af en zouden in september terug komen..
pi_126243487
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Valt nog mee.

Ik zit te overwegen de bok er onderuit te halen. Dan moet je haast wel zoiets hebben wil je nog fatsoenlijk onderhoud kunnen plegen.
Ik moet nu mijn ketting smeren door m'n motor telkens vooruit te duwen, niet echt handig :+
Een normale paddock zou kunnen, maar dan kan ik 'm niet opbokken in de schuur.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:24:55 #220
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_126243599
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Valt nog mee.

Hier ook geen middenbok, maar ik zat te denken aan een paddock. Zoiets:

http://www.marktplaats.nl(...)FpKmJdF0Dv4Lbp5thYmc
pi_126243627
Makkelijke is dat je gewoon je motor op z'n plaats kunt omkeren, geen gesteek meer op de oprit en je kunt em midden in de garage opbokken en dan richting de muur schuiven..
pi_126243847
Ik zit aan zoiets te denken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me alleen wel af of dat wel zo stabiel is.
pi_126244011
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit aan zoiets te denken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me alleen wel af of dat wel zo stabiel is.
Als ik alleen dat plaatje zo zie dan zou ik mn brommert der niet aan toevertrouwen..
pi_126244149
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

Als ik alleen dat plaatje zo zie dan zou ik mn brommert der niet aan toevertrouwen..
Ik heb het idee dat de motor heel gemakkelijk om kan vallen op deze manier.
pi_126244713

pi_126245403
Zuur man. Dat is best veel schade voor een schuivertje!
pi_126245496
Jah ;(. Vrijdag maar eens zien wat de garage ervan vindt.
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:02:44 #228
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126245785
Zwaar balen pico!
pi_126246824
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef picodealion het volgende:
Jah ;(. Vrijdag maar eens zien wat de garage ervan vindt.
Als je dat bij de garage laat doen, vergeet dan niet te vragen of ze even een kostenindicatie willen geven, en dan bellen of het goed is? Anders krijg je als je pech hebt dat ze elk krasje en deukje gaan fixen en oppoetsen en dan ben je klauwen vol met geld kwijt.
pi_126247171
Uiteraard, eigenlijk hoeven ze 'm alleen maar klaar te maken dat ik er veilig mee kan rijden, dan zie ik wel wat ik met de rest doe.
pi_126248049
quote:
Is dat alles? Tsss, valt toch reuze mee man?
Ok, het blijft zonde. Maar dit lijkt mij echt niet heel veel schade, had veel erger kunnen zijn.

Trouwens, misschien interessant voor iemand van hier?
V&A / [TK] Motorhoodie (kevlar+protectie) en Motorjeans (Esquad)
pi_126249683
Motorhoodies ja? :D

Nog even en we hebben kevlar petjes die voor helm doorkunnen :')
pi_126250003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:

zou wel geniaal zijn ben je eindelijk dat k#t ding kwijt :')
pi_126251292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:

Niet haten.. :'(

Sterker nog, ik zie jou er wel in rondrijden. Past wel bij de rest van je kekke outfit :7

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik wil deze nog wel hebben eigenlijk..

Shark Evoline 3 :) Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm. En dan een mooi zwart leren jack eronder met witte accenten, denim achtige spijkerbroek.. :Y
pi_126251307
Nou, ik ga maar es douchen, en daarna eten en koffie. Even wakker worden hoor.. :O

[ Bericht 9% gewijzigd door JK1982 op 09-05-2013 07:14:55 ]
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:35:25 #236
67670 Skv
Cynist.
pi_126253580
Gisteren met de trein gegaan ipv de motor omdat het regende. 3.45 uur in die banaan gezeten tegenover een ritje van 1.30 uur. :X Nie wieder.. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:54:09 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126254071
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef Skv het volgende:
Gisteren met de trein gegaan ipv de motor omdat het regende. 3.45 uur in die banaan gezeten tegenover een ritje van 1.30 uur. :X Nie wieder.. ;(
Niks mis met een ritje in de regen, dan gaan alle lijken er makkelijk vanaf ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_126257689
Pff, bedenk me net wat een gezeik dit nog gaat worden. Moet ik morgen helemaal naar Leiden om de motor daar naar een garage te rollen, dat zal die dag waarschijnlijk nog niet klaar zijn dus dan moet ik heel hard hopen dat het zaterdag al kan, anders moet ik maandag en dinsdag met de trein naar mijn werk en dan ook nog eens vroeg van mijn werk weg om 'm op tijd weer in Leiden op te halen.

Dat wordt met een beetje pech net zo duur als de reparaties :').
pi_126258189
quote:
15s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef picodealion het volgende:
Pff, bedenk me net wat een gezeik dit nog gaat worden. Moet ik morgen helemaal naar Leiden om de motor daar naar een garage te rollen, dat zal die dag waarschijnlijk nog niet klaar zijn dus dan moet ik heel hard hopen dat het zaterdag al kan, anders moet ik maandag en dinsdag met de trein naar mijn werk en dan ook nog eens vroeg van mijn werk weg om 'm op tijd weer in Leiden op te halen.

Dat wordt met een beetje pech net zo duur als de reparaties :').
Dat kleine beetje schade kun je zo toch ook wel zelf fixen? Hij ziet er nog gewoon rijdbaar uit op de foto. Als de garage onderdelen moet gaan bestellen ben je hem met een beetje pech wel een week kwijt.
pi_126258315
Ik maak me zorgen over twee dingen: het knipperlicht rechtsvoor (daar kan je wel gezeik mee krijgen als ik daar zo mee rondrijd lijkt me?) en de achtervering. Ik heb een stukje rondgereden op zoek naar de garage en het voelde niet heel veilig.

Ik zit wel te overwegen om naar Leiden te gaan en dan maar rustig aan binnendoor naar Zeist te rijden zodat ik 'm vanuit mijn werk naar de garage kan brengen, ik wil sowieso even dat ze naar de vering kijken voordat ik verder rijd.

Aan de andere kant, ik wil inderdaad wel leren de boel zelf te fixen dus misschien moet ik het inderdaad maar gewoon zelf gaan proberen. Vraag me alleen af of het een strak plan is om 'm zo naar huis te rijden.
pi_126258626
Achtervering die niet goed voelt kan wel lullig zijn, maar als alles nog recht is achter is er waarschijnlijk niks aan de hand.
pi_126258902
Hmm, ik heb de hele dag toch niks te doen dus misschien ga ik dan maar een stukje rijden zo. Even zien hoe het gaat.
pi_126258918
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef picodealion het volgende:
Ik maak me zorgen over twee dingen: het knipperlicht rechtsvoor (daar kan je wel gezeik mee krijgen als ik daar zo mee rondrijd lijkt me?) en de achtervering. Ik heb een stukje rondgereden op zoek naar de garage en het voelde niet heel veilig.

Ik zit wel te overwegen om naar Leiden te gaan en dan maar rustig aan binnendoor naar Zeist te rijden zodat ik 'm vanuit mijn werk naar de garage kan brengen, ik wil sowieso even dat ze naar de vering kijken voordat ik verder rijd.

Aan de andere kant, ik wil inderdaad wel leren de boel zelf te fixen dus misschien moet ik het inderdaad maar gewoon zelf gaan proberen. Vraag me alleen af of het een strak plan is om 'm zo naar huis te rijden.
Is dit niet iets voor je? :p

http://hyperprosales.com/tag/werkendam/
I are Baboon
pi_126259016
Oh, die ga ik even onthouden. Dank!
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:37:49 #245
258802 Yreal
henk..!
pi_126259668
Hyperpro _O_ _O_ _O_

Zodra salaris van mei binnen is gaat dat onder de kle *O*
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:43:24 #246
258802 Yreal
henk..!
pi_126264902
Ik zag net een oude turkse vrouw op een motor _O_ _O_

Met leren pak en hoofddoek, zonder man _O_ _O_
pi_126265329
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik moet nu mijn ketting smeren door m'n motor telkens vooruit te duwen, niet echt handig :+
Een normale paddock zou kunnen, maar dan kan ik 'm niet opbokken in de schuur.
Liftstick van Louis.de, twee tientjes!
pi_126265499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:43 schreef Yreal het volgende:
Ik zag net een oude turkse vrouw op een motor _O_ _O_

Met leren pak en hoofddoek, zonder man _O_ _O_
Respect voor die vrouw _O_
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Liftstick van Louis.de, twee tientjes!
Daar zal ik inderdaad ook al naar te kijken :Y
pi_126265545
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt, en hij werkt prima.
pi_126265628
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt, en hij werkt prima.
Goed om te horen dat iemand dat ding ook daadwerkelijk gebruikt :Y
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:46:26 #251
67670 Skv
Cynist.
pi_126267187
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Respect voor die vrouw _O_

[..]

turks meisje dat ik ken heeft een halal motorpak :D!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_126267314
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:46 schreef Skv het volgende:

[..]

turks meisje dat ik ken heeft een halal motorpak :D!
LOL _O-

Ik moet nog even bedenken hoe ik de lader van m'n nieuwe Zumo aan m'n accu ga knopen :9
pi_126267413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

LOL _O-

Ik moet nog even bedenken hoe ik de lader van m'n nieuwe Zumo aan m'n accu ga knopen :9
ik zou het meegeleverde kabeltje gebruiken
pi_126267507
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik zou het meegeleverde kabeltje gebruiken
Ja goh, maar daar zitten geen oogjes aan, dus die moet ik zelf nog even fixen.

Ik vraag me alleen af of hij direct op de accu kan i.v.m. lekstroom?
pi_126267849
ik heb em op een draadje van m'n achterlicht ^O^

nieuwe helm is goedgekeurd trouwens, lekker stil en licht, zit uitstekend, pinlock enzo :Y
pi_126267966
Zal zo eens even kijken wat de mogelijkheden zijn.

Welke helm heb je? Pinlock is relaxed, ik merkte het verschil pas toen ik m'n andere vizier zonder pinlock erop zette :X
pi_126268012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:

Welke helm heb je? Pinlock is relaxed, ik merkte het verschil pas toen ik m'n andere vizier zonder pinlock erop zette :X
Het is toch droog buiten? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_126268029
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het is toch droog buiten? :P
Nu wel ja :Y

Vanmiddag trouwens de dB-killers uit m'n uitlaat gehaald, gofferdomme wat een lekker geluid :9~
  donderdag 9 mei 2013 @ 17:07:55 #259
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126268034
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:

Dezelfde als ik (Shoei Neotec), maar dan mat zilver volgens mij w/
pi_126268055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

mat diep grijs ja }:|

:D
pi_126268059
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mooi helmpje is dat ja :Y
pi_126268517

^O^
pi_126268646
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:21 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
mooie motor :D
  donderdag 9 mei 2013 @ 17:38:55 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126269064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

wel zekeren ivbm sluiting, lijkt me spannender als lekstroom.
pi_126269089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

dat kan. Dan moet je hem alleen niet in de houder laten zitten want dan trekt ie de accu leeg. Je km ook van je verlichting aftappen.
pi_126269303
quote:
3s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wel zekeren ivbm sluiting, lijkt me spannender als lekstroom.
Standaard is hij al afgezekerd :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:39 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat kan. Dan moet je hem alleen niet in de houder laten zitten want dan trekt ie de accu leeg. Je km ook van je verlichting aftappen.
Oke, top! Thanks voor de tips ^O^
pi_126269343
Miss heien heb ik eroverheen gelezen maar welke zumo hebbie?
pi_126269378
Misschien dus....
pi_126269573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
Miss heien heb ik eroverheen gelezen maar welke zumo hebbie?
350LM :Y

Ik zat te vergelijken met de TomTom Urban Rider o.i.d., maar die is een stuk groter (qua diepte), en deze houder zag er degelijker uit.
pi_126269912
als ik m'n zumo 210 niet had zou ik nu een 340LM halen ja, mooi spul :Y
pi_126270076
Morgen lekker stukkie samen met een maatje touren. Vond vandaag aan de kust de wind al vrij sterk :{ . Morgen schijnt het nog harder te gaan waaien }:| Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waait?
pi_126270104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef Bokkepootje het volgende:
Morgen lekker stukkie samen met een maatje touren. Vond vandaag aan de kust de wind al vrij sterk :{ . Morgen schijnt het nog harder te gaan waaien }:| Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waaid?
In Nederland waait 't nooit te hard.
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:13:27 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126270298
quote:
Morgen lekker stukkie samen met een maatje touren. Vond vandaag aan de kust de wind al vrij sterk :{ . Morgen schijnt het nog harder te gaan waaien }:| Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waait?
Als je met wind tegen weg wilt rijden en je koppeling begint te stinken; ergens bij windkracht 19.
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:15:27 #274
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126270401
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:10 schreef Anne het volgende:
In Nederland waait 't nooit te hard.
Op de motor alles op en boven windkracht 8. Dat is niet meer relaxed windsurfen, dat is oorlog.
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:19:58 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126270596
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Op de motor alles op en boven windkracht 8. Dat is niet meer relaxed windsurfen, dat is oorlog.
Met een doorwaaipak is het tot 12Bft prima te doen hoor, en dan kun je kneedowns oefenen op het rechte eind _O_ ^O^
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:22:40 #276
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126270737
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Met een doorwaaipak is het tot 12Bft prima te doen hoor, en dan kun je kneedowns oefenen op het rechte eind _O_ ^O^
Nou, joepie.
pi_126270959
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Mirgeam het volgende:
als ik m'n zumo 210 niet had zou ik nu een 340LM halen ja, mooi spul :Y
Ik ben voor de 350 gegaan vanwege de extra kaarten en autohouder :P
pi_126270962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Had vandaag af en toe al moeite op de dijkjes, viaducten en de vrachtwagens... zal ook nog wel aan mijn onervarenheid liggen hoor
pi_126271122
op de lekdijk had ik een aardig zijwaards briesje erbij, dat maakte het wel interessant :P
pi_126271423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Bokkepootje het volgende:

[..]

Had vandaag af en toe al moeite op de dijkjes, viaducten en de vrachtwagens... zal ook nog wel aan mijn onervarenheid liggen hoor
Dat zit er opzich best dik in ja :+ Hoe losser je op de motor zit hoe beter het gaat. De motor is zwaar genoeg om overeind te blijven en rechtdoor te gaan met flinke zijwind. Stabiel genoeg ook, overigens. Jij vangt het meeste vind, als jij je vastkrampt aan de motor geef je al die bewegingen door en gaat ie nerveus rijden. Dat is kut, bijgevolg ga je nog meer vastklampen, gaat ie nog kutter rijden, etc.

Beste gewoon zo ontspannen mogelijk zitten. Stukje naar achteren, minder contact met de tank, armen losjes aan het stuur, etc. Eventueel nog de knie aan de kant waar de wind vandaan komt iets naar buiten hangen, blijft ie beter rechtdoor gaan. Scheelt een hoop.

Vanaf windkracht 6, 7 wordt het wel interessant ja :Y maar ook leuk. Ben het wel met Deka eens dat het vanaf 9 gewoon krieg is, dat is minder leuk. Ga je onvrijwillig van rijstrook wisselen enzo, wil je niet. Vooral als ie er dan in een bocht lekker tegenaan slaat. Erg irritant.
pi_126271505
Net trouwens de motor eens schoongemaakt. Wist serieus niet dat ik velglint erop had zitten achter :D Sinds aanschaf nog nooit echt de wielen schoon gemaakt :')
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:38:50 #282
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126271530
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef BlackLining het volgende:
Net trouwens de motor eens schoongemaakt. Wist serieus niet dat ik velglint erop had zitten achter :D Sinds aanschaf nog nooit echt de wielen schoon gemaakt :')
_O-
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:40:21 #283
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_126271592
quote:
Rukwinden zijn ruk. Vooral als het je alle kanten op gaat duwen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:51:21 #284
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_126272064
Zag gister 2 motorrijders in de stortregen :P

Zat zelf ingeblikt voor een weekendje landal :)
heitieh
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:52:00 #285
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_126272084
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Joooo-pi het volgende:

Ben gisteren dan ook tussen de buien door gaan rijden :Y
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:55:02 #286
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_126272171
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ben gisteren dan ook tussen de buien door gaan rijden :Y
Het waren echt van die buien. Eerst straalt de zon heerlijk en 4 minuten later rijd je in een stortbui.
heitieh
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:56:58 #287
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_126272236
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:55 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Het waren echt van die buien. Eerst straalt de zon heerlijk en 4 minuten later rijd je in een stortbui.
Ik moest gisteren naar school. Ik reed die straat in en het begon met de bakken uit de lucht te komen. |:(
pi_126272438
quote:

Als je tussen Utrecht en Leiden een verzopen kat op de A12 of N11 hebt gezien had je wel even naar me mogen zwaaien }:|
pi_126272788
En toch vind ik motorrijden in lichte regen best lekker O+

Geeft een soort van rust O+
pi_126272970
Gister was niet bepaald licht te noemen :P. Maar ik snap wat je bedoelt.
pi_126273035
quote:

Gisteren vijf uur in de regen gereden :P.
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:26:03 #292
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_126273434
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:26:49 #293
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_126273476
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:10 schreef BlackLining het volgende:
En toch vind ik motorrijden in lichte regen best lekker O+

Geeft een soort van rust O+
Dat maakt me ook niet zo heul veel uit ofzo. Maar dat harde hoeft van mij niet.
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:30:43 #295
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_126273693
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef klawie het volgende:

[..]

wat is dat voor een rit??
Motorform megameeting bij Veenendaal :P