Als je dat bij de garage laat doen, vergeet dan niet te vragen of ze even een kostenindicatie willen geven, en dan bellen of het goed is? Anders krijg je als je pech hebt dat ze elk krasje en deukje gaan fixen en oppoetsen en dan ben je klauwen vol met geld kwijt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef picodealion het volgende:
Jah. Vrijdag maar eens zien wat de garage ervan vindt.
Is dat alles? Tsss, valt toch reuze mee man?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:46 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou wel geniaal zijn ben je eindelijk dat k#t ding kwijtquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:
Motorhoodies ja?
Nog even en we hebben kevlar petjes die voor helm doorkunnen
Niet haten..quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:
Motorhoodies ja?
Nog even en we hebben kevlar petjes die voor helm doorkunnen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik wil deze nog wel hebben eigenlijk..
Shark Evoline 3Lijkt me de enige echt praktische systeemhelm. En dan een mooi zwart leren jack eronder met witte accenten, denim achtige spijkerbroek..
Niks mis met een ritje in de regen, dan gaan alle lijken er makkelijk vanafquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef Skv het volgende:
Gisteren met de trein gegaan ipv de motor omdat het regende. 3.45 uur in die banaan gezeten tegenover een ritje van 1.30 uur.Nie wieder..
Dat kleine beetje schade kun je zo toch ook wel zelf fixen? Hij ziet er nog gewoon rijdbaar uit op de foto. Als de garage onderdelen moet gaan bestellen ben je hem met een beetje pech wel een week kwijt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef picodealion het volgende:
Pff, bedenk me net wat een gezeik dit nog gaat worden. Moet ik morgen helemaal naar Leiden om de motor daar naar een garage te rollen, dat zal die dag waarschijnlijk nog niet klaar zijn dus dan moet ik heel hard hopen dat het zaterdag al kan, anders moet ik maandag en dinsdag met de trein naar mijn werk en dan ook nog eens vroeg van mijn werk weg om 'm op tijd weer in Leiden op te halen.
Dat wordt met een beetje pech net zo duur als de reparaties.
Is dit niet iets voor je? :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef picodealion het volgende:
Ik maak me zorgen over twee dingen: het knipperlicht rechtsvoor (daar kan je wel gezeik mee krijgen als ik daar zo mee rondrijd lijkt me?) en de achtervering. Ik heb een stukje rondgereden op zoek naar de garage en het voelde niet heel veilig.
Ik zit wel te overwegen om naar Leiden te gaan en dan maar rustig aan binnendoor naar Zeist te rijden zodat ik 'm vanuit mijn werk naar de garage kan brengen, ik wil sowieso even dat ze naar de vering kijken voordat ik verder rijd.
Aan de andere kant, ik wil inderdaad wel leren de boel zelf te fixen dus misschien moet ik het inderdaad maar gewoon zelf gaan proberen. Vraag me alleen af of het een strak plan is om 'm zo naar huis te rijden.
Liftstick van Louis.de, twee tientjes!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nu mijn ketting smeren door m'n motor telkens vooruit te duwen, niet echt handig
Een normale paddock zou kunnen, maar dan kan ik 'm niet opbokken in de schuur.
Respect voor die vrouwquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:43 schreef Yreal het volgende:
Ik zag net een oude turkse vrouw op een motor![]()
![]()
Met leren pak en hoofddoek, zonder man![]()
Daar zal ik inderdaad ook al naar te kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Liftstick van Louis.de, twee tientjes!
Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt, en hij werkt prima.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zal ik inderdaad ook al naar te kijken
Goed om te horen dat iemand dat ding ook daadwerkelijk gebruiktquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt, en hij werkt prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |