turks meisje dat ik ken heeft een halal motorpakquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Respect voor die vrouw
[..]
Daar zal ik inderdaad ook al naar te kijken
LOLquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:46 schreef Skv het volgende:
[..]
turks meisje dat ik ken heeft een halal motorpak!
ik zou het meegeleverde kabeltje gebruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL
Ik moet nog even bedenken hoe ik de lader van m'n nieuwe Zumo aan m'n accu ga knopen
Ja goh, maar daar zitten geen oogjes aan, dus die moet ik zelf nog even fixen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou het meegeleverde kabeltje gebruiken
Het is toch droog buiten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
Zal zo eens even kijken wat de mogelijkheden zijn.
Welke helm heb je? Pinlock is relaxed, ik merkte het verschil pas toen ik m'n andere vizier zonder pinlock erop zette
Nu wel jaquote:
Dezelfde als ik (Shoei Neotec), maar dan mat zilver volgens mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
Zal zo eens even kijken wat de mogelijkheden zijn.
Welke helm heb je? Pinlock is relaxed, ik merkte het verschil pas toen ik m'n andere vizier zonder pinlock erop zette
mat diep grijs jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dezelfde als ik (Shoei Neotec), maar dan mat zilver volgens mij
Mooi helmpje is dat jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dezelfde als ik (Shoei Neotec), maar dan mat zilver volgens mij
wel zekeren ivbm sluiting, lijkt me spannender als lekstroom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja goh, maar daar zitten geen oogjes aan, dus die moet ik zelf nog even fixen.
Ik vraag me alleen af of hij direct op de accu kan i.v.m. lekstroom?
dat kan. Dan moet je hem alleen niet in de houder laten zitten want dan trekt ie de accu leeg. Je km ook van je verlichting aftappen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja goh, maar daar zitten geen oogjes aan, dus die moet ik zelf nog even fixen.
Ik vraag me alleen af of hij direct op de accu kan i.v.m. lekstroom?
Standaard is hij al afgezekerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wel zekeren ivbm sluiting, lijkt me spannender als lekstroom.
Oke, top! Thanks voor de tipsquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat kan. Dan moet je hem alleen niet in de houder laten zitten want dan trekt ie de accu leeg. Je km ook van je verlichting aftappen.
350LMquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
Miss heien heb ik eroverheen gelezen maar welke zumo hebbie?
In Nederland waait 't nooit te hard.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef Bokkepootje het volgende:
Morgen lekker stukkie samen met een maatje touren. Vond vandaag aan de kust de wind al vrij sterk. Morgen schijnt het nog harder te gaan waaien
Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waaid?
Als je met wind tegen weg wilt rijden en je koppeling begint te stinken; ergens bij windkracht 19.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef Bokkepootje het volgende:
Morgen lekker stukkie samen met een maatje touren. Vond vandaag aan de kust de wind al vrij sterk. Morgen schijnt het nog harder te gaan waaien
Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waait?
Op de motor alles op en boven windkracht 8. Dat is niet meer relaxed windsurfen, dat is oorlog.quote:
Met een doorwaaipak is het tot 12Bft prima te doen hoor, en dan kun je kneedowns oefenen op het rechte eindquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de motor alles op en boven windkracht 8. Dat is niet meer relaxed windsurfen, dat is oorlog.
Nou, joepie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een doorwaaipak is het tot 12Bft prima te doen hoor, en dan kun je kneedowns oefenen op het rechte eind![]()
Ik ben voor de 350 gegaan vanwege de extra kaarten en autohouderquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Mirgeam het volgende:
als ik m'n zumo 210 niet had zou ik nu een 340LM halen ja, mooi spul
Had vandaag af en toe al moeite op de dijkjes, viaducten en de vrachtwagens... zal ook nog wel aan mijn onervarenheid liggen hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de motor alles op en boven windkracht 8. Dat is niet meer relaxed windsurfen, dat is oorlog.
Dat zit er opzich best dik in jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Had vandaag af en toe al moeite op de dijkjes, viaducten en de vrachtwagens... zal ook nog wel aan mijn onervarenheid liggen hoor
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef BlackLining het volgende:
Net trouwens de motor eens schoongemaakt. Wist serieus niet dat ik velglint erop had zitten achterSinds aanschaf nog nooit echt de wielen schoon gemaakt
Rukwinden zijn ruk. Vooral als het je alle kanten op gaat duwen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef Bokkepootje het volgende:
Wanneer vinden jullie dat het ' te hard' waait?
Ben gisteren dan ook tussen de buien door gaan rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Zag gister 2 motorrijders in de stortregen
Zat zelf ingeblikt voor een weekendje landal
Het waren echt van die buien. Eerst straalt de zon heerlijk en 4 minuten later rijd je in een stortbui.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben gisteren dan ook tussen de buien door gaan rijden
Ik moest gisteren naar school. Ik reed die straat in en het begon met de bakken uit de lucht te komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het waren echt van die buien. Eerst straalt de zon heerlijk en 4 minuten later rijd je in een stortbui.
Als je tussen Utrecht en Leiden een verzopen kat op de A12 of N11 hebt gezien had je wel even naar me mogen zwaaienquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Gisteren vijf uur in de regen geredenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat maakt me ook niet zo heul veel uit ofzo. Maar dat harde hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:10 schreef BlackLining het volgende:
En toch vind ik motorrijden in lichte regen best lekker
Geeft een soort van rust
wat is dat voor een rit??quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/24788402#24788402
Motorform megameeting bij Veenendaalquote:
mij motor moet nog worden geknepenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Motorform megameeting bij Veenendaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |