quote:Anouk naar Eurovisie Songfestival
ANP Toegevoegd: woensdag 17 okt 2012, 11:04
Zangeres Anouk doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft ze vanochtend via Facebook laten weten. De TROS bevestigt dat Anouk Nederland vertegenwoordigt tijdens het Eurovisie Songfestival in Zweden.
Met welk liedje ze meedoet en of het nummer door het publiek tijdens een tv-programma mag worden gekozen, is nog niet bekend. Eerder weigerde ze dat laatste. (NOS)
quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het nóg leuker gevonden als ze in de originele reclame een piepklein flashbackje 'van de avond' er voor had zeg maar, terwijl ze die foon opneemt![]()
Reclamemensen luisterquote:
Zullen we toch wel wat van meekrijgen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
Eerder al, want a.s. maandag heeft ze al een repetitie daar![]()
Nederland / Anouk:
1e repetitie: Maandag 6 mei: 15:00-16:00
2e repetitie: Vrijdag 10 mei: 15:50-16:10 / Persconferentie: 17:10-17:30
Generale repetitie: Maandag 13 mei
Ik moet heel eerlijk zeggen ik vind dat liedje helemaal niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zullen we toch wel wat van meekrijgen?
Anouk heeft een heel hotel afgehuurd, niet naar feestjes maar misschien toch wel haar eigen feestjes.
Ja ze zal sowieso wel mogen zeggen hoe d'r repetitie is gegaan hoop ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zullen we toch wel wat van meekrijgen?
Anouk heeft een heel hotel afgehuurd, niet naar feestjes maar misschien toch wel haar eigen feestjes.
Het positieve aan Anouk is in elk geval dat ze ongetwijfeld gewoon zegt wat ze wil, zelfs als er al regeltjes voor waren bedacht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze zal sowieso wel mogen zeggen hoe d'r repetitie is gegaan hoop ik!
Als het niet mag dan zal ze het vast alsnog vertellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze zal sowieso wel mogen zeggen hoe d'r repetitie is gegaan hoop ik!
Teeuwequote:
Geheel eens met Boddé. En ook qua beeldspraak is het jammergenoeg niet echt je dat...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Ze zitten op RTL 7 met een aantal lui te praten over Anouk en Birds.
Cornald en Mike Boddé o.a.
Vooral Boddé vindt het eeuwig zonde dat het als je dan muzikaal zo'n mooi nummer hebt en zo'n goede zangeres, dat heel het nummer vol 'knoeperds van fouten' zitten qua Engels.
embrace my dreams tight
was de ergste vond ie.
Zoiets kun je ongetwijfeld bij 90% van de inzendingen doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Geheel eens met Boddé. En ook qua beeldspraak is het jammergenoeg niet echt je dat...
twitter:RenageNL twitterde op zondag 05-05-2013 om 17:22:34Anouk is ook aangekomen in Malmö! Zat zojuist op 't terras van Starbucks naast haar crew. 't Gaat beginnen: heerlijk! #songfestival reageer retweet
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef iBenny het volgende:
Nog steeds vijfde(over all) bij de bookmakers
Da's wel heel rap gegaanquote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef TDHS het volgende:
oei van 6 naar 9 binnen een paar uur op de oddschecker... wat spookt ze uit daar in Zweden?
Ze is daar nu weer terug op 9quote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Da's wel heel rap gegaan
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
quote:Songfestival vanaf 2014 samen met AVRO
Toen de TROS de kandidatuur van Anouk niet meteen omarmde brak er onder het Nederlandse publiek veel consternatie uit. TROS-directeur Peter Kuipers legt uit dat er al andere afspraken waren gemaakt. “De TROS is een betrouwbare partner. We hadden al maanden daarvoor met de AVRO gesproken over een groot Nationaal Songfestival.
We hebben het aanbod dus eerst afgehouden, want we wilden eerst weten hoe de partijen met wie wij afspraken hadden gemaakt daarop zouden reageren.”
Noem het eigengereid of eigenwijs, bekend van haar is, dat ze zich niet makkelijk van buitenaf laat plooien. “Ze moest natuurlijk wel weten wat er op haar af komt”, aldus Kuipers. “Meedoen aan het Songfestival is niet vrijblijvend. Ze moest dat echt goed weten. Er zijn een aantal verplichtingen waar je je óók als gearriveerde artiest aan dient te conformeren. Daar heeft ze zonder twijfel ja op gezegd.
“In de toekomst is er geen AVRO of TROS meer”, legt Kuipers uit. “Dan heten we AVROTROS en doen we vanaf 2014 samen het Songfestival!” Of Daniël Dekker volgend jaar nog het commentaar verzorgt, weet de radiopresentator niet. “
Meer op: http://www.alleshow.nl/in(...)uwbaar-2014-met-avro
Ik heb wel vertrouwen in de AVROquote:
Met Ewout Genemans denk ikquote:
Zeker Jan Smitquote:Op maandag 6 mei 2013 08:39 schreef Cyan9 het volgende:
Daniël Dekker eruit gooien is een goeie eerste stap
Ik wilde het net komen roepenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie op FB de eerste repetitie-filmpjes voorbij komen, dus ik denk wel dat we die van Anouk ook te zien gaan krijgen
Een inzending vind ik wel genoegquote:Op zondag 5 mei 2013 12:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets kun je ongetwijfeld bij 90% van de inzendingen doen.
Nicequote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Greys het volgende:
Vliegende vogels op het LED scherm op de achtergrond.
En volgens de dame ziet ze er heel goed uit.
"She looks very well".
Ja en daarna gingen ze heel hard lachenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:37 schreef ijs_beer het volgende:
Hoorde ik dat nou goed?
'Ze willen dat ik in de camera kijk'
Hahahaquote:
Die mensen hebben er geen verstand vanquote:Op maandag 6 mei 2013 15:43 schreef Greys het volgende:
En de commentaren van mensen online die op internet meeluisteren zijn 'Boring'.![]()
Terechtquote:Op maandag 6 mei 2013 15:43 schreef Greys het volgende:
En de commentaren van mensen online die op internet meeluisteren zijn 'Boring'.![]()
Mjah, ik vind het wel een verademing tussen al dat geweld met echte (...) reuzen op het podiumquote:
Was te verwachten.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:43 schreef Greys het volgende:
De eerste commentaren van de mensen daar zijn:
"It deserves to be in the final, but most people will hear it for the first time..."
Smaken verschillenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het wel een verademing tussen al dat geweld met echte (...) reuzen op het podium
quote:8. Netherlands – Anouk – Birds
A dark stage with one light shines down on Anouk on the smaller stage that’s connected to the main stage. Instead, the background singers take their spot on the main stage. At the start of the first conference, the projection screen in the back goes red like dusk and white birds fly from the bottom to the top of the screen. Anouk sounds great. Just as good, if not better, than the studio version.
ZACK: Oh the Dutch press are excited about this one! It’s a bit of an understated performance. I have concerns that although the jury will love it, the televoters may be bored. Anouk’s tattoos are beautiful. I hope she shows them off at the show.
Dat was wel te verwachten denk ik, het is echt Love it or Hate it.quote:
Ik hoop maar niet dat die tweet van Jantje-het-kan-nu-niet-meer-misgaan-let-op-mijn-woorden-Smit is?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:50 schreef Eitjee het volgende:
Twitter: 'Netherlands is stunning #Eurovision'
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat die tweet van Jantje-het-kan-nu-niet-meer-misgaan-let-op-mijn-woorden-Smit is?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat die tweet van Jantje-het-kan-nu-niet-meer-misgaan-let-op-mijn-woorden-Smit is?
twitter:12p_Louis twitterde op maandag 06-05-2013 om 15:53:18I think Anouk was the only one today who got the viewing room quiet #eurovision reageer retweet
quote:Dark and the birds are red.. They're going up though; not falling down:-). Anouk has to connect more with the camera though. It seems like she's avoiding it on purpose.. But those eyes: stunning!
Zonde, dat heeft ze niet nodig. Wat een stem heeft zij, en ze is ook nog eens mooi.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
Ja laat ze in godsnaam in de camera kijken af en toe
Niet te vaak. Gewoon soms ineens.
Oh en hier moeten we direct na, zie verderop in het filmpje die reus op het podium
Ja zonde he?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonde, dat heeft ze niet nodig. Wat een stem heeft zij, en ze is ook nog eens mooi.
Komt zoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef Toposcoupe het volgende:
Zijn de beelden van de repetitie nog terug te zien? Ik heb slechts de laatste twee minuten gezien en dat was niet meer dan een man die achter een laptop door Birds zat te kwekken en niets relevants te melden had... Op Eurovision.tv staat Anouk ook nog steeds niet.
We moeten op dit kanaal F5enquote:Op maandag 6 mei 2013 17:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik wacht met smart!!!!!!!!!!!! (kon helaas niet live kijken)
De youtube daar doet het nietquote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Eitjee het volgende:
http://www.eurovision.tv/(...)ng_from_the_rooftops
Dat vroeg ik me ook meteen af. Anouk kennende zou me dat nog geeneens verbazen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef Greys het volgende:
Maar da's niet wat ze aan gaat trekken uiteindelijk lijkt me, toch?
Ze zou sowieso geen jurk aan doen had ze gezegd geloof ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook meteen af. Anouk kennende zou me dat nog geeneens verbazen.
Ik meen vandaag ergens gelezen te hebben, dat de deelnemers verzocht werden om bij deze rehearsal al hun outfit aan te doen. Dus het zou best kunnen dat dit het wordt voor Anouk.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zou sowieso geen jurk aan doen had ze gezegd geloof ik.
Dus dan blijft er idd weinig anders over dan gewoon een broek, zou dus best kunnen dat dit het is
Maar volgens mij komt er een aparte dress rehearsal.
Typisch weer.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik meen vandaag ergens gelezen te hebben, dat de deelnemers verzocht werden om bij deze rehearsal al hun outfit aan te doen. Dus het zou best kunnen dat dit het wordt voor Anouk.
Nee, maar dit is wel héél erg 'zojuist terug van de markt'.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je per se een jurk aan hebben dan?
quote:вιя∂s ғαℓℓιηg ∂σωη
@alejandro_h_b_
19. Vivir por y para Eurovision. |TeamKati| |Kati, llévate Eurovision a Hungría | |La Valen| |Crisalide| |Anouk| |TeamAnouk| |Amsterdam2014| |BIRDS|
Mjah mss wel, maar ik vind dit prima staan hoor:quote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel héél erg 'zojuist terug van de markt'.
Mee eens, ik heb er niks op tegenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah mss wel, maar ik vind dit prima staan hoor:
[ afbeelding ]
Dit inderdaad. Beetje te casual.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel héél erg 'zojuist terug van de markt'.
Denk het wel, er is altijd iets dat misgaat met Nederland.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef Greys het volgende:
En als je goddomme zulke toffe tattoos hebt ga je ze niet maar 3 cm laten zien
Dus ik geloof nog niet dat dit het wordt
De vorige keer zaten we ook met 50 man in het café en had ESF alsnog het snelste topic live ooitquote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog wel een beetje volk hier dinsdag of zit iedereen in dat cafe?
Die topics worden hoe dan ook wel gevuld denk ik. Vorig jaar ging het ook heel snel.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog wel een beetje volk hier dinsdag of zit iedereen in dat cafe?
Mjah oke, komt vast wel goedquote:Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer zaten we ook met 50 man in het café en had ESF alsnog het snelste topic live ooit
Dus trust me, er is volk zat
Of kom gezellig kijken in het Rotterdamse café met ons
Dit is in elk geval beter dan wat alle stylisten bij elkaar hebben bedacht in de voorgaande 10 jaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah mss wel, maar ik vind dit prima staan hoor:
[ afbeelding ]
Nee, ze zijn nogal traag op het youtube kanaal met uploadenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is in elk geval beter dan wat alle stylisten bij elkaar hebben bedacht in de voorgaande 10 jaar.![]()
Is er ook al ergens geluid te vinden?
ik kijk elke 5 minuten of het erop staat, en nee nog nietquote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nogal traag op het youtube kanaal met uploaden
Zal je zien dat ze hem vergetenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik kijk elke 5 minuten of het erop staat, en nee nog niet
Ziet er goed uit!quote:
Neen. Omgeving Zwolle.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef Murmeli het volgende:
Ja! Ik wil ziennnn!
Pino ben jij de pino die ik ken? Woonde jij vlakbij t maatje en nu in schiebroek?
Hehe, eindelijkquote:
Ja echt echt echtquote:
Heb ergens gelezen dat het een soundcheck zou zijn...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Greys het volgende:
Waar is dat eerste stukje voor eigenlijk, dat ze het off-stage zingen?
broek uit, tieten bloot, hollandse hoeren!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zou sowieso geen jurk aan doen had ze gezegd geloof ik.
Dus dan blijft er idd weinig anders over dan gewoon een broek, zou dus best kunnen dat dit het is
Maar volgens mij komt er een aparte dress rehearsal.
wat kost die meid op mailorderbrides.com?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonde, dat heeft ze niet nodig. Wat een stem heeft zij, en ze is ook nog eens mooi.
quote:The 2013 “Expert” Panel – RESULTS: THE WINNER IS THE NETHERLANDS
Published on May 06, 2013
Every year our “Expert” Panel comes together to judge all entries for the Eurovision Song Contest and they’re back to take apart the 2013 entries and rank them accordingly. While their characters and comments may be wacky, the scores are dead serious.
This year Panelists commented on the all 2013 songs and ranked them accordingly giving it points using a scale from five to zero. Also the members of our forum casted their votes in the polls.
Nee volgens mij is het een andere stevige damequote:Op maandag 6 mei 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben ze de ijsjesverkoopster van de Toppers op de achtergrond?
Geef haar een Alexandra award!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Mylene het volgende:
Engelse uitspraak kan beter. Volgens mij hoorde ik hoor rether zingen i.p.v. rather.
Ach, als ze zingt is het nog altijd beter dan wanneer ze praatquote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Mylene het volgende:
Engelse uitspraak kan beter. Volgens mij hoorde ik hoor rether zingen i.p.v. rather.
Het eerste is absoluut nog niet foutloos, maar dat schijnt te mogen bij het inzingen.Op het podium kon ik echt niet beoordelen of het foutloos ging daar is het geluid te slecht voor. Maar!! wat zag ik?quote:
We gingen er vanuit dat Joan kon zingenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarja, vorig jaar jubelden we ook allemaal omdat Joan wel eens 9de kon worden in de halve finale, en die werd... laatste ofzo?
Die zingt ze al vanaf het begin zo, al wekenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Mylene het volgende:
Dat kan ze absoluut. Zo hoorden we live op ons eigen terras.quote:
Ach, de zanger van Armenië zingt Lonely planet, we have done it, en het valt nauwelijks op dat dat eigenlijk niet hoort te rijmen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Mylene het volgende:
Wat zegt het eilk als er 5 van de 8 landen indruk maken?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rs_Malmo_stil__.html
Anouk krijgt journalisten Malmo muisstil
MALMÖ -
Anouk is de allereerste artiest die dit jaar op het Songfestival de aanwezige pers muisstil krijgt.
Vandaag had Anouk haar eerste repetitie en de reacties van journalisten uit heel Europa loog er niet om. Dit is een inzending die zonder twijfel in de finale thuis hoort.
In eerste instantie leek Anouk de camera maar niet te willen pakken, maar in de derde poging ging het vlekkeloos. Volgens aanwezige journalisten uit Portugal en Roemenië was het optreden van Anouk ‘puntgaaf’. Zelfs de regisseur van het tv-programma riep na afloop: ‘beautiful song’.
Anouk brengt ‘Birds’ sober. Alleen op een rond podium. In plaats van een jongenskoortje, neemt Anouk drie achtergrondzangers mee: twee mannen en een vrouw. Op de achtergrond worden vliegende vogels in beeld gebracht.
Vandaag repeteerden de eerste acht van de 39 deelnemende landen. Indruk maakten vooral Estland, Rusland, Oekraïne, Denemarken en Nederland.
Vrijdag repeteert Nederland voor de tweede keer. Volgende week dinsdag is de eerste halve finale waarin Anouk moet aantreden.
Dat zal ongetwijfeld wel inderdaad, want ze heeft dat ook vaak genoeg wel goed gedaan. Joan is waarschijnlijk onder de druk bezweken, op de generale repetitie en tijdens het live-optreden ging het fout. En dan houdt het natuurlijk op.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat kan ze ook wel. Ik denk alleen dat Anouk iets beter onder druk kan presteren
Ja dat vond ik ook watquote:Op maandag 6 mei 2013 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat zegt het eilk als er 5 van de 8 landen indruk maken?
3 van die 5 landen worden verwacht in de Top 5 te eindigen, dus op zich is het niet zo gekquote:Op maandag 6 mei 2013 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat zegt het eilk als er 5 van de 8 landen indruk maken?
Ik dank dat het wel op een politiek akkoordje gegooid word om iig de finale te bereiken, ik verwacht zelfs dat als dat finale niet bereikt word, dat we volgend jaar mssn niet eens iemand af gaan vaardigen...quote:Op maandag 6 mei 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
We zitten wel echt in de sterkte halve finale.
Er zitten hier ook echt meerdere mooie nummers in, vandaar dat het zo lastig in te schatten is of we doorgaan. Hadden we nu in de 2e halve finale gezeten had ik het voor 99% zeker geweten
Heb net een interview met Anouk gezien en ze zei dat ze eigenlijk wel tevreden was, maar dat het licht alleen nog meer gedempt zou moeten worden om het intiemer te maken. Dat vond ze nu nog te fel.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef grazz het volgende:
Net het officiele filmpje gekeken...ziet er goed uit, maar vind dat er nog wat meer met het licht gedaan kan worden. Benieuwd hoe dit op tv overkomt. Ik hoop op veel close-ups.
Dat lied van Roemenie staat terecht zo laag... dat is echt te fout voor woorden met die piepstemquote:Op maandag 6 mei 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk zo hoog en Roemenie als laatst. Kan niet.
Of het een akkoordje is weet ik niet maar ik denk dat de jury's haar zoveel punten geven dat ze sowieso door isquote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dank dat het wel op een politiek akkoordje gegooid word om iig de finale te bereiken, ik verwacht zelfs dat als dat finale niet bereikt word, dat we volgend jaar mssn niet eens iemand af gaan vaardigen...
Als je de reacties ziet onder haar youtube zou je het bijna gaan gelovenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef TLC het volgende:
Anouk gaat dit EFS winnen
je mag me quoten na afloop, ik heb nu eenmaal para abnormale gaven, sorry ik kan er ook niks aan doen![]()
Ok, ik hoop dat ze gaat vragen/eisen dat dat gebeurtquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Heb net een interview met Anouk gezien en ze zei dat ze eigenlijk wel tevreden was, maar dat het licht alleen nog meer gedempt zou moeten worden om het intiemer te maken. Dat vond ze nu nog te fel.
Als Anouk iets wil, dan gebeurt dat. Punt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, ik hoop dat ze gaat vragen/eisen dat dat gebeurt
Oh, goedquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Heb net een interview met Anouk gezien en ze zei dat ze eigenlijk wel tevreden was, maar dat het licht alleen nog meer gedempt zou moeten worden om het intiemer te maken. Dat vond ze nu nog te fel.
GMTA!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een extreem indrukwekkende voorgevel
Daar zitten gewoon twee pigmeeën onder, hebben we toch nog een gimmickquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een extreem indrukwekkende voorgevel
Veel plezier in Spanje en tot over een week!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef ato het volgende:
Ik ga straks lekker 10 dagen op vakantie en ga in Spanje Anouk geweldig promoten :-)
Als ik terug kom dan begint het ESF, heerlijk.
Pers leuk maar jan modaal moet stemmen en niet de pers of coursequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Volgens songfestival-expert Cornald Maas kreeg Anouk de pers helemaal stil met haar nummer. Dat vertelde hij vanochtend in Evers Staat Op op radio538.
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/compone(...)-eer-hoog-houden.xml
Jan Bovenmodaal mag niet stemmen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Pers leuk maar jan modaal moet stemmen en niet de pers of course
quote:In the Semi-Finals
• Starting right after the last representatives of countries have finished performing, viewers in the countries that are represented in that particular Semi-Final* can start voting by making a phone call and/or sending an SMS for their favourite song(s). You are allowed to vote up to 20 times, but you cannot vote for your own country
• Based on the amount of votes by phone and/or SMS, televoters in each country then give 12 points to the most popular entry, 10 points to the second most popular, then 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 and 1 points
• Professional juries in all respective countries vote as well. Just like the televoters, each jury in each country then gives 12 points to the most popular entry, 10 points to the second most popular, then 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 and 1 points
• The televoting results and the jury results are then merged per country. Each result counts for 50%
bron: http://www.eurovision.tv/page/baku-2012/about/voting
Ik dacht het wel ja. Op basis van de repetities moet de eerste plek in deze semi final mogelijk zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef Peter het volgende:
Jury stemt op basis van de generale repetitie toch? Dan maakt Anouk vast indruk
Bij Gordon ook?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef aarontje112 het volgende:
Het gaat goedkomen, het gaat goedkomen.
Gordonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bij Gordon ook?![]()
Depressief van Songfestivallied Anouk .
[ afbeelding ]
'Ik word hier zó depressief van,' zegt Gordon over Anouks nummer Birds in Veronica Magazine.
'Het is geen goed liedje en het spijt me zeer, maar we gaan dit jaar wéér niet naar de finale.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ivallied-Anouk.dhtml
Bittere trut , die Gordonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bij Gordon ook?![]()
[ afbeelding ]
'Ik word hier zó depressief van,' zegt Gordon over Anouks nummer Birds in Veronica Magazine.
'Het is geen goed liedje en het spijt me zeer, maar we gaan dit jaar wéér niet naar de finale.'
Dat hele stuk uit de veronica-gids heb ik gefotografeerd en in het meettopic gepost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bij Gordon ook?![]()
[ afbeelding ]
Greys, echt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
Gordon die 'Birds' geen goed liedje durft te noemen![]()
![]()
Met zijn Shine-rommel.
(Ok ok ook dát vond ik destijds best grappig)
Kopiejeeeeerrrt het effe hierheen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hele stuk uit de veronica-gids heb ik gefotografeerd en in het meettopic gepost.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
Dat hele stuk uit de veronica-gids heb ik gefotografeerd en in het meettopic gepost.
Bedankt!quote:
Ik vind twee dagen voor een Eurovisie ALLES leukquote:
Van mij achteraf gezien ook wel. Maar dat is dan vooral omdat Esther Hart in een SM-pak op het podium kwam en het erop leek dat ze van tevoren een XTC-pilletje ophad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
"I'll be your voice" van Gordon had destijds van mij dan wel weer naar het Eurovisie gemogen
Waarom heeft de tros niet voor la the voices gekozen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bij Gordon ook?![]()
[ afbeelding ]
Zwitserland wilde ze ook al niet. Hoe kan het toch dat niemand dat overweldigende talent ziet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Waarom heeft de tros niet voor la the voices gekozen.
Dan zat Nederland sowieso in de finale.
Weinig landen willen het songfestival winnen, daarom heeft niemand interesse.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:32 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Zwitserland wilde ze ook al niet. Hoe kan het toch dat niemand dat overweldigende talent ziet?![]()
Dan hadden we nu toch een probleem gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Waarom heeft de tros niet voor la the voices gekozen.
Dan zat Nederland sowieso in de finale.
Ja, al die mensen die na het songfestival gingen zeuren.quote:
Er is geen LA the Voices meerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:38 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ja, al die mensen die na het songfestival gingen zeuren.
"We hebben het al zo slecht en nu gaat Nederland het songfestival organiseren, bedankt la the voices."
Gordon zoekt weer eens ruziequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bij Gordon ook?![]()
[ afbeelding ]
Jammer, ik had ze graag zien optreden op het songfestival.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen LA the Voices meer
Die hebben geen tijd, die hebben het te druk met ruziën en elkaar aanklagen.
Ben Cramer en Gordon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
Hoop echt zo dat Anouk doorgaat en dat daarna die zuurpruimen die daar niet in geloofden worden geinterviewd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gordon heeft net zoveel verstand van songfestival nummers als Cornald Maas, en die zit er ook al bijna 10 jaar naastquote:
Alsof we het lachertje nog niet warenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje man![]()
Denkt Anouk met al haar zingervaring en zangprestaties nou echt dat ze een kans maakt met dit zeiknummer? Waarom moet ze nu uitgerekend op het Eurovisie songfestival voor Nederland door de ondergrens zakken?Ze (en dus heel Nederland) zal wederom een flater slaan en het lachertje worden van Europa
Omdat het Anouk is, dat weet jij zelf ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof we het lachertje nog niet waren
Dus wat hebben we te verliezen? Mocht het niks worden, dan op naar het tienjarig faaljubileum
Maar als we het lachertje zijn met dit nummer, waarom staat ze dan in de buitenlandse polls zo hoog? En waarom wijzen de buitenlandse Eurovisie 'experts' haar dan zelfs als winnaar aan? Nou?
Ze zet haar reputatie niet op het spel want het effect van het songfestival pakt nooit negatief uit, dat is bewezen aan de hand van boekingen die artiesten kregen na afloop van het festival. Veel mensen denken dit nog maar het is niet waar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat het Anouk is, dat weet jij zelf ook.
En inderdaad, Nederland heeft weinig te verliezen, Anouk zet haar reputatie op het spel, maar goed ze weet waar ze aan begonnen is. Dan had ze maar niet met zo een dramatisch zelf nummer moeten komen.
In veel van die landen die gestemd hebben op die polls is ze totaal onbekend...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat het Anouk is, dat weet jij zelf ook.
Ze zet er absoluut haar reputatie niet mee op het spel. Integendeel. Als ze zo goed live zingt straks als tijdens de repetitie gisteren dan krijgt ze er fans bij in Europa, of ze nou doorgaat of niet. Echtquote:En inderdaad, Nederland heeft weinig te verliezen, Anouk zet haar reputatie op het spel, maar goed ze weet waar ze aan begonnen is. Dan had ze maar niet met zo een dramatisch zelf nummer moeten komen.
Ik denk dat ze het stiekem daar veel toffer vindt dan ze van te voren had gedachtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Volgens mij lacht ze zich iedere avond voor het slapen gaan slap om het hele circus maar gaat ze er tegelijkertijd echt helemaal in op.
Had ze ook niet bij het doorgeven van de punten een soort van antenne-oorbellen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit nu naar een hot pink avondjurk met armkappen te kijken op Canvas
Geen idee, maar nu heeft ze met paarlen bezette vliegende schotels in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had ze ook niet bij het doorgeven van de punten een soort van antenne-oorbellen?
Ik vind het wel iets hebben altijd, dat wij het kneusje van de groep zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Alsof we het lachertje nog niet waren
Dus wat hebben we te verliezen? Mocht het niks worden, dan op naar het tienjarig faaljubileum
Is natuurlijk zwats want NL is nog steeds een vd weinigen met zoveel overwinningen, ook al haal je al aantal keer de finale niet (kan ook variantie zijn Sieneke 11de scheelde niets bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben altijd, dat wij het kneusje van de groep zijn.. Het is toch ook hilarisch dat we de finale niet eens kunnen halen.
. (Al heb ik nu wel het vemoeden dat dat makkelijk gaat lukken).
Ik had het ook vooral over de laatste jaren, sinds er halve finales zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef MolFan het volgende:
Is natuurlijk zwats want NL is nog steeds een vd weinigen met zoveel overwinningen, ook al haal je al aantal keer de finale niet (kan ook variantie zijn Sieneke 11de scheelde niets bijvoorbeeld).
Als er 1 is die klappen kan opvangen is hij het wel. Het is echt een prima pik alleen wel recht door zee. Kijk als jij chronische reuma hebt, suikerziekte en die ene huidziekte die Michael Jackson ook had en nog eens een zwakke rug hebt en gewoon blijft optreden verdien je mijn respect. Hoor je hem ooit zeiken daarover?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Steve het volgende:
En Gordon.. Ik vind dat zo'n nare man. Iemand die graag zeikt over alles, maar zelf geen klappen kan opvangen en zichzelf fantastisch vindt.
Manlief zapte er net langs, ik kreeg spontaan een hoestbui!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit nu naar een hot pink avondjurk met armkappen te kijken op Canvas
Nee daarover niet, maar verder zeikt ie geloof ik echt overal overquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als er 1 is die klappen kan opvangen is hij het wel. Het is echt een prima pik alleen wel recht door zee. Kijk als jij chronische reuma hebt, suikerziekte en die ene huidziekte die Michael Jackson ook had en nog eens een zwakke rug hebt en gewoon blijft optreden verdien je mijn respect. Hoor je hem ooit zeiken daarover?
Ja denk soort onbegrip ofzo want volgens mij is het een ontzettende lieve kerel verder maar af en toe wat kinds ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daarover niet, maar verder zeikt ie geloof ik echt overal over
Die man heeft echt behoefte aan ruzie met *iemand* in zijn leven heb ik soms het idee. Dat ie zich zonder ruzie verveelt. Of het nou met Joling is of met LA the Voices of met weer een ander
Dat denk ik stiekem ook wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja denk soort onbegrip ofzo want volgens mij is het een ontzettende lieve kerel verder maar af en toe wat kinds ofzo.
Ja wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik stiekem ook wel ja
Dat ie ergens een ontzettend minderwaardigheidscomplex heeft misschien en daarom zo om zich heen snauwt.
En om dat te vieren kom je dinsdag in Rotterdam met 40 mede-FOK!kers de halve finale op groot scherm kijken in de kroeg?quote:
Aanstaande dinsdag? Ik zit midden in een verhuizingquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En om dat te vieren kom je dinsdag in Rotterdam met 40 mede-FOK!kers de halve finale op groot scherm kijken in de kroeg?
Het is al maanden bekendquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag? Ik zit midden in een verhuizingHad ik dat maar eerder geweten lol
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is al maanden bekend
ESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #21 Misschien kan ik ook meedoen!
Maar onthoud het voor een volgende keer, we hebben vaker ESF meets, altijd supergezellig
Dat gaat alle jaren goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Wie gaat hier dinsdag de mod uithangen dan als jullie weg zijn?
Oehhh das wel interessant!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
Of oranje of roodwitblauw of een Anouk outfit ofzo.
Vorige keer met Joan waren we als indiaan
Daarom zijn die ESF meets denk ik ook zo populair, omdat het gewoon gezellig en kneuterig en leuk is en heel stiekem vinden users dat soms best leukquote:
en nu maar hopen dat we genoeg stemmen krijgen. Dat ding moeten we verdorie eens winnen!quote:
ik heb elk jaar wel van dat soort argumenten gehoord. Ik doe er niet meer aan mee. Ik wil nu gewoon eens door. Ben al lang blij dat we van die psychisch gestoorde shit zoals Sieneke van af zijn. Met Anouk kunnen we nu eindelijk eens volwassen meedoen en ook echt kans hebben dat we door gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:49 schreef MolFan het volgende:
Je hebt als Nederland dit jaar wel het geluk dat er geen nummer echt favoriet is zoals we de laatste jaren wel zagen met Fairytale en Sattelite.
Sieneke was anders wel de beste van de laatste jaren hequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:51 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
ik heb elk jaar wel van dat soort argumenten gehoord. Ik doe er niet meer aan mee. Ik wil nu gewoon eens door. Ben al lang blij dat we van die psychisch gestoorde shit zoals Sieneke van af zijn. Met Anouk kunnen we nu eindelijk eens volwassen meedoen en ook echt kans hebben dat we door gaan
Sieneke werd 14e met 29 punten. Qua plaats kwam Hind met een 13e plek het verst sinds er 2 halve finales zijn en qua punten Joan vorig jaar met 35 puntenquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sieneke was anders wel de beste van de laatste jaren heDie werd 11de op 1 punt! 1 puntje meer en ze had de finale gewoon gehaald. Dit jaar zijn er geen favorieten nee andere jaren wel.
OK, ik geef het toe, ik ben een sucker.... ik kreeg traantjes van Anouk...quote:
Viel mij ook al op ja...quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:36 schreef yorrick69 het volgende:
Schattig. Anouk begrijpt zijn eerste vraag verkeerd.
Denemarken wel een beetjequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:49 schreef MolFan het volgende:
Je hebt als Nederland dit jaar wel het geluk dat er geen nummer echt favoriet is zoals we de laatste jaren wel zagen met Fairytale en Sattelite.
Nou daar heb ik hem toch ook wel eens over gehoord, maar dat mag. Verder is het gewoon een prototype relnicht, roept dingen zonder na te denken, vindt zichzelf geweldig en alles wat hij aanpakt veranderd vaak in een ruzie (Toppers, LA The Voices, Over de Vloer). Dan ligt het echt niet altijd alleen maar aan de anderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als er 1 is die klappen kan opvangen is hij het wel. Het is echt een prima pik alleen wel recht door zee. Kijk als jij chronische reuma hebt, suikerziekte en die ene huidziekte die Michael Jackson ook had en nog eens een zwakke rug hebt en gewoon blijft optreden verdien je mijn respect. Hoor je hem ooit zeiken daarover?
Het lied is me steeds beter gaan bevallen, mag van mij wel door naar de finalequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:53 schreef Greys het volgende:
Even offtopic hier, maar België is gewoon de grootste stijger bij de bookies na de repetities![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |