Ik krijg een Nederland 2001 flashback. Please NO.quote:
Als jij het zegt, heb het niet zo op voeten.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat het beste is wanneer Anouk zittend op het podium op blote voeten begint met zingen. Op de achtergrond plaatsen we dan het onvermijdelijke achtergrondkoortje van 3 mensen (m/v, lelijk en in rommelige kleding). Anouk doet een enorm grote jurk aan. Na een halve minuut komt daar dan aan de ene kant een veel te dikke achtergrondzangeres onder vandaan met een pizzadoos voor haar buik en een indianentooi op haar hoofd en aan de andere kant Gordon in een glitterpak met lampjes die het niet doen. Dat achtergrondkoor moet bij voorkeur ook volledig buiten adem hengsten op een stel trommels. Aan de rand van het podium zetten we ter decoratie een draaiorgel.
Ik denk dat je dan alle hoogtepunten van NL op het ESF van deze eeuw wel te pakken hebt, hoewel ik die kansloze danser van Edsilia niet meer op het podium kwijt kon. Dat moet Gordon er dan maar bij doen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat het beste is wanneer Anouk zittend op het podium op blote voeten begint met zingen. Op de achtergrond plaatsen we dan het onvermijdelijke achtergrondkoortje van 3 mensen (m/v, lelijk en in rommelige kleding). Anouk doet een enorm grote jurk aan. Na een halve minuut komt daar dan aan de ene kant een veel te dikke achtergrondzangeres onder vandaan met een pizzadoos voor haar buik en een indianentooi op haar hoofd en aan de andere kant Gordon in een glitterpak met lampjes die het niet doen. Dat achtergrondkoor moet bij voorkeur ook volledig buiten adem hengsten op een stel trommels. Aan de rand van het podium zetten we ter decoratie een draaiorgel.
Ik denk dat je dan alle hoogtepunten van NL op het ESF van deze eeuw wel te pakken hebt, hoewel ik die kansloze danser van Edsilia niet meer op het podium kwijt kon. Dat moet Gordon er dan maar bij doen.
Laten we het gewoon ook maar niet meer doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Als jij het zegt, heb het niet zo op voeten.
ach, als de 'elite' al gaat zeuren over details is het iig een beter nummer dan de troep waar afgelopen jaren alleen maar lacherig over gedaan werd.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Ze zitten op RTL 7 met een aantal lui te praten over Anouk en Birds.
Cornald en Mike Boddé o.a.
Vooral Boddé vindt het eeuwig zonde dat het als je dan muzikaal zo'n mooi nummer hebt en zo'n goede zangeres, dat heel het nummer vol 'knoeperds van fouten' zitten qua Engels.
embrace my dreams tight
was de ergste vond ie.
Da's waar. Want Boddé vond het wel een muzikaal prachtig en zelfs origineel nummer.quote:Op maandag 1 april 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, als de 'elite' al gaat zeuren over details is het iig een beter nummer dan de troep waar afgelopen jaren alleen maar lacherig over gedaan werd.
Dat durf ik nog steeds niet zeker te weten, met 'vakjuries' a la Sieneke.quote:True, dti nummer gaat het ESF echt niet winnen, maar het komt zeker door de halve finale heen.
Met het voordeel(voor Anouk) dat de boel al niet doodgejureerd is in de nationale voorrondes.quote:Op maandag 1 april 2013 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik nog steeds niet zeker te weten, met 'vakjuries' a la Sieneke.
Waarom niet? Overigens heb ik gestemd voor 8 punten op Anoukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef Fascination het volgende:
Ik kom er trouwens ook net achter dat Turkije dit jaar niet meedoet vanwege de aanpassing van regels.
Dank Greysquote:Op maandag 1 april 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
ESF / Turkije doet niet mee aan het ESF 2013
De concurrentie onder schijten hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef Sidneysamson het volgende:
Zie je al duiven vliegen overal ! Totale chaos als ze de cameras invliegen en publiek! Kan geinig zijn.
Duss......quote:'Anouk voltreffer met Birds'
Het nummer Birds van Anouk wordt door haar concurrenten op het Eurovisie Songfestival bejubeld.
De Zwitserse inzending Christoph noemt het nummer "Het enige in zijn soort."
"Op een gegeven moment krijg je genoeg van al die beats. En een artiest die gelooft in zichzelf, raakt het publiek direct. Anouk is een voltreffer voor Nederland", zegt hij in het AD.
"We moeten trots zijn dat een popzangeres van naam cachet geeft aan het festival."
Ook de Zweedse Carola, die drie keer meedeed aan het Europese liedjesfestijn, heeft Anouk afgelopen weekeinde geprezen.
De dame van de Muppets doet ook mee op 1,25 min zie ikquote:Op maandag 15 april 2013 19:27 schreef Toposcoupe het volgende:
Hier met video (reacties van kandidaten uit België, Frankrijk, Ierland, Finland, Estland):
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)eelnemers-over-anouk
Zelfs Sineke kreeg dit soort uitspraken.quote:Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
Leuk
Al hecht ik aan die uitspraken meestal nul waarde, omdat die artiesten die uitspraak deden toen ze in Nederland waren voor Eurovision in Concert en de comments dus gaven aan Nederlandse pers en dan eigenlijk vanzelf wel gaan jubelen.
Ze vonden allemaal Joan d'r nummer ook geweldig
En op de persdag in Volendam toen hoorde ik al die deelnemers ook jubelen over de 3Js.
Zelfs Treblequote:Op maandag 15 april 2013 19:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zelfs Sineke kreeg dit soort uitspraken.
De man is dementerende, maar hier heeft hij gelijkquote:
Nederland op 1 is altijd goed, maar de rest van het lijstje is niet al te realistischquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.eurovisionista(...)review-part-two.aspx
Nee, vooral dat Rusland niet door gaat en dat Ukraine helemaal onderaan eindigtquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland op 1 is altijd goed, maar de rest van het lijstje is niet al te realistisch
Die link is briljantquote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef grazz het volgende:
De volgende site vertelt ons meer over de inzendingen in verschillende iTunes charts maar ook hoe populair ze zijn op Youtube bijvoorbeeld: http://esctracker.com/
Wanneer vertrekt ze eigenlijk naar Malmö?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef grazz het volgende:
Doen jullie ook mee om Anouk uit te zwaaien?![]()
http://www.schipholuitzwa(...)f524ae59dc9c28c114c7
Bronquote:Ben Cramer ontplofte van Anouk
Ben Cramer was stomverbaasd toen hij voor het eerst het Songfestival-liedje Birds van Anouk hoorde. Dat vertelt de zanger aan weekblad Privé. Cramer is niet enthousiast. “Ik word er niet warm of koud van. Toen ik het voor het eerst hoorde, ontplofte ik zowat. Kijk, Birds is op zich misschien wel een goed liedje, maar voor het Songfestival niet geschikt. Voor mij ligt het liedje in dezelfde lijn als Love will set you free van Engelbert Humperdinck. Nou, je weet hoe het daarmee is afgelopen.“
De TROS staat met de rug tegen de muur, stelt Cramer. “De omroep is ermee overvallen, ze wisten van niets. Maandenlang heeft Anouk geroepen dat ze een killer song in de pocket had. Iedereen ging ervan uit dat het ging om een song zoals we dat van haar gewend zijn. De TROS heeft haar immers gevraagd vanwege haar ijzersterke rocknummers. Komt ze met zoiets aan!”
“Ze hadden tegen Anouk moeten zeggen: ‘We willen dat jij ons land vertegenwoordigt, maar je levert vijf liedjes aan.’ Daar had Birds best tussen kunnen zitten, maar dan had een vakjury uiteindelijk een keuze kunnen maken.”
Ik kan niet wachten tot Anouk glansrijk in de finale staat en het enorme legioen aan zuurpruimen plotseling gaat toegeven ...`het was toch wel goed, ik dacht al wel dat het wat zou worden`quote:Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef Fred_B het volgende:
Ben Cramer heeft zijn jaarlijkse boosword-momentje rond het Songfestival weer te pakken. Ze hebben wéér niet voor hem gekozen.
[..]
Bron
quote:
Ze denkt niet altijd voor ze doet, dat is haar probleem...quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:44 schreef Greys het volgende:
oh laat maar, heb even gekeken zonder geluid.
wtf was she thinking??????
Het zou de stemmers best kunnen beinvloeden natuurlijk, die het nu een dronken loeder vinden wellicht ipv een leuke zangeres/moederquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:50 schreef RenRen- het volgende:
Wat is het probleem dan? Dat ze dronken is en vals zingt? Zou dat mensen zo erg beinvloeden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |