Bron.quote:Turkije zal niet deelnemen aan het Eurovisie Songfestival in Malmö. Dat heeft de Turkse omroep TRT bekend gemaakt. Reden om niet deel te nemen zijn de gewijzigde regels van de EBU. Zo wordt er vanaf dit jaar niet meer geloot voor de startpositie in de halve finale en de finales.
Eerder vandaag heeft omroep BHRT van Bosnië-Herzegovina laten weten niet deel te nemen aan het komende liedjesfestijn. De Bosnische omroep RTRS heeft echter laten weten de plaats van BHRT graag in te nemen. Naar verwachting maakt de EBU begin volgende week de deelnemerslijst openbaar.
En dat is erg?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:48 schreef Fred_B het volgende:
Zeer opvallend nieuws vandaag. Turkije doet naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar niet mee aan het ESF. Mogelijkerwijs geldt hetzelfde voor een ander land dat standaard goed scoort: Bosnië-Herzegovina.
[..]
Bron.
Ik vond die "liedjes" negen van de tien keer zum kotzen. Ik kan Turkije missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:01 schreef Karina het volgende:
Jammer, Turkije had altijd wel leuke liedjes.
Niet alleen de buren denk ik, als er één land is geweest dat heeft geprofiteerd van diaspora-voting....quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:09 schreef vjsb het volgende:
http://www.esctoday.com/40037/turkey-will-not-be-in-malmo/ < Turkije blijkt ook af te haken vanwege het 50/50 votingsysteem (jury/publiek) en de huidige positie van de big 5.
Zijn ze geergerd ofzo dat ze niet zoveel punten meer kunnen krijgen van de buren ofzo
Het is principieel misschien niet zo eerlijk, maar uiteindelijk heeft iedereen er toch voordeel van als je niet voor of na een liedje van hetzelfde genre komt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Hopelijk zorgt dit ervoor dat de EBU die achterlijke niet-lotingsmaatregel volgend jaar weer terugdraait.
Als Anouk in de finale als 2e moet optreden, ontploft FOK ongetwijfeld ookquote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het is principieel misschien niet zo eerlijk, maar uiteindelijk heeft iedereen er toch voordeel van als je niet voor of na een liedje van hetzelfde genre komt?
ja oke dat klopt.quote:Op maandag 1 april 2013 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet alleen de buren denk ik, als er één land is geweest dat heeft geprofiteerd van diaspora-voting....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |