Na Anouk is het inderdaad tijd voor de reclame in sommige landen. Andere landen die niet aan reclames doen krijgen dat geneuzel uit de green room te horen en zien geloof ik een interval act.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
Het is toch opgedeeld in twee helften? Met een beetje mazzel is er na het 8ste nummer ven een pauze in de show zodat het lekker kan bezinken
En dit is een van de vele posts met deze strekking.quote:Here we are, Anouk is now my number 1 after a few weeks climbing my personal ranking.
I'm now convinced this is the best song of ESC 2013, all things considered. The lyrics are beautiful, her voice is full of genuine emotion, and the tone sets it apart from pretty much all other songs this year.
I'm pretty sure Anouk will nail it in her live performance, however the backing singers and the staging are big question marks for me. If the Dutch delegation does not pay attention to those details - as they have accustomed us to - I cannot see Anouk even entering the televote top 10. I'm pretty sure she'll top the jury vote (they put Tom Dice on n°2 in 2010 with good staging + no backing vocals but a weaker song).
Zou denk ik goed werken bij het nummer. Oekraine gaat vast en zeker uitpakken en Montenegro zal er ook wel weer een hele act van maken. Anouk moet het dan lekker simpel houden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:34 schreef Eitjee het volgende:
De staging van anouk zou ik eigenlijk zo willen zien als de eerste anderhalve minuut van het Verenigd Koninkrijk vorig jaar. Alleen een spot op anouk, de rest helemaal donker en dan door met het licht te spelen toch een paar accenten aanbrengen met een bepaalde mysterieuze achtergrond...
...en inmiddels weer een plekkie erbij, nr3 weerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:02 schreef Pluto1975 het volgende:
Ondertussen wel een plaats gedaald bij de bookies
Ik dacht al, kijk ik nou helemaal verkeerd..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
...en inmiddels weer een plekkie erbij, nr3 weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |