Typisch weer.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik meen vandaag ergens gelezen te hebben, dat de deelnemers verzocht werden om bij deze rehearsal al hun outfit aan te doen. Dus het zou best kunnen dat dit het wordt voor Anouk.
Nee, maar dit is wel héél erg 'zojuist terug van de markt'.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je per se een jurk aan hebben dan?
quote:вιя∂s ғαℓℓιηg ∂σωη
@alejandro_h_b_
19. Vivir por y para Eurovision. |TeamKati| |Kati, llévate Eurovision a Hungría | |La Valen| |Crisalide| |Anouk| |TeamAnouk| |Amsterdam2014| |BIRDS|
Mjah mss wel, maar ik vind dit prima staan hoor:quote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel héél erg 'zojuist terug van de markt'.
Mee eens, ik heb er niks op tegenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah mss wel, maar ik vind dit prima staan hoor:
[ afbeelding ]
Dit inderdaad. Beetje te casual.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel héél erg 'zojuist terug van de markt'.
Denk het wel, er is altijd iets dat misgaat met Nederland.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef Greys het volgende:
En als je goddomme zulke toffe tattoos hebt ga je ze niet maar 3 cm laten zien
Dus ik geloof nog niet dat dit het wordt
De vorige keer zaten we ook met 50 man in het café en had ESF alsnog het snelste topic live ooitquote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog wel een beetje volk hier dinsdag of zit iedereen in dat cafe?
Die topics worden hoe dan ook wel gevuld denk ik. Vorig jaar ging het ook heel snel.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog wel een beetje volk hier dinsdag of zit iedereen in dat cafe?
Mjah oke, komt vast wel goedquote:Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer zaten we ook met 50 man in het café en had ESF alsnog het snelste topic live ooit
Dus trust me, er is volk zat
Of kom gezellig kijken in het Rotterdamse café met ons
Dit is in elk geval beter dan wat alle stylisten bij elkaar hebben bedacht in de voorgaande 10 jaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah mss wel, maar ik vind dit prima staan hoor:
[ afbeelding ]
Nee, ze zijn nogal traag op het youtube kanaal met uploadenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is in elk geval beter dan wat alle stylisten bij elkaar hebben bedacht in de voorgaande 10 jaar.![]()
Is er ook al ergens geluid te vinden?
ik kijk elke 5 minuten of het erop staat, en nee nog nietquote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nogal traag op het youtube kanaal met uploaden
Zal je zien dat ze hem vergetenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik kijk elke 5 minuten of het erop staat, en nee nog niet
Ziet er goed uit!quote:
Neen. Omgeving Zwolle.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef Murmeli het volgende:
Ja! Ik wil ziennnn!
Pino ben jij de pino die ik ken? Woonde jij vlakbij t maatje en nu in schiebroek?
Hehe, eindelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |