Ja echt echt echtquote:
Heb ergens gelezen dat het een soundcheck zou zijn...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Greys het volgende:
Waar is dat eerste stukje voor eigenlijk, dat ze het off-stage zingen?
broek uit, tieten bloot, hollandse hoeren!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zou sowieso geen jurk aan doen had ze gezegd geloof ik.
Dus dan blijft er idd weinig anders over dan gewoon een broek, zou dus best kunnen dat dit het is
Maar volgens mij komt er een aparte dress rehearsal.
wat kost die meid op mailorderbrides.com?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonde, dat heeft ze niet nodig. Wat een stem heeft zij, en ze is ook nog eens mooi.
quote:The 2013 “Expert” Panel – RESULTS: THE WINNER IS THE NETHERLANDS
Published on May 06, 2013
Every year our “Expert” Panel comes together to judge all entries for the Eurovision Song Contest and they’re back to take apart the 2013 entries and rank them accordingly. While their characters and comments may be wacky, the scores are dead serious.
This year Panelists commented on the all 2013 songs and ranked them accordingly giving it points using a scale from five to zero. Also the members of our forum casted their votes in the polls.
Nee volgens mij is het een andere stevige damequote:Op maandag 6 mei 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben ze de ijsjesverkoopster van de Toppers op de achtergrond?
Geef haar een Alexandra award!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Mylene het volgende:
Engelse uitspraak kan beter. Volgens mij hoorde ik hoor rether zingen i.p.v. rather.
Ach, als ze zingt is het nog altijd beter dan wanneer ze praatquote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Mylene het volgende:
Engelse uitspraak kan beter. Volgens mij hoorde ik hoor rether zingen i.p.v. rather.
Het eerste is absoluut nog niet foutloos, maar dat schijnt te mogen bij het inzingen.Op het podium kon ik echt niet beoordelen of het foutloos ging daar is het geluid te slecht voor. Maar!! wat zag ik?quote:
We gingen er vanuit dat Joan kon zingenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarja, vorig jaar jubelden we ook allemaal omdat Joan wel eens 9de kon worden in de halve finale, en die werd... laatste ofzo?
Die zingt ze al vanaf het begin zo, al wekenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Mylene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |