Dat kan ze absoluut. Zo hoorden we live op ons eigen terras.quote:
Ach, de zanger van Armenië zingt Lonely planet, we have done it, en het valt nauwelijks op dat dat eigenlijk niet hoort te rijmen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef Mylene het volgende:
Engelse uitspraak kan beter. Volgens mij hoorde ik hoor rether zingen i.p.v. rather.
Wat zegt het eilk als er 5 van de 8 landen indruk maken?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rs_Malmo_stil__.html
Anouk krijgt journalisten Malmo muisstil
MALMÖ -
Anouk is de allereerste artiest die dit jaar op het Songfestival de aanwezige pers muisstil krijgt.
Vandaag had Anouk haar eerste repetitie en de reacties van journalisten uit heel Europa loog er niet om. Dit is een inzending die zonder twijfel in de finale thuis hoort.
In eerste instantie leek Anouk de camera maar niet te willen pakken, maar in de derde poging ging het vlekkeloos. Volgens aanwezige journalisten uit Portugal en Roemenië was het optreden van Anouk ‘puntgaaf’. Zelfs de regisseur van het tv-programma riep na afloop: ‘beautiful song’.
Anouk brengt ‘Birds’ sober. Alleen op een rond podium. In plaats van een jongenskoortje, neemt Anouk drie achtergrondzangers mee: twee mannen en een vrouw. Op de achtergrond worden vliegende vogels in beeld gebracht.
Vandaag repeteerden de eerste acht van de 39 deelnemende landen. Indruk maakten vooral Estland, Rusland, Oekraïne, Denemarken en Nederland.
Vrijdag repeteert Nederland voor de tweede keer. Volgende week dinsdag is de eerste halve finale waarin Anouk moet aantreden.
Dat zal ongetwijfeld wel inderdaad, want ze heeft dat ook vaak genoeg wel goed gedaan. Joan is waarschijnlijk onder de druk bezweken, op de generale repetitie en tijdens het live-optreden ging het fout. En dan houdt het natuurlijk op.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat kan ze ook wel. Ik denk alleen dat Anouk iets beter onder druk kan presteren
Ja dat vond ik ook watquote:Op maandag 6 mei 2013 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat zegt het eilk als er 5 van de 8 landen indruk maken?
3 van die 5 landen worden verwacht in de Top 5 te eindigen, dus op zich is het niet zo gekquote:Op maandag 6 mei 2013 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat zegt het eilk als er 5 van de 8 landen indruk maken?
Ik dank dat het wel op een politiek akkoordje gegooid word om iig de finale te bereiken, ik verwacht zelfs dat als dat finale niet bereikt word, dat we volgend jaar mssn niet eens iemand af gaan vaardigen...quote:Op maandag 6 mei 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
We zitten wel echt in de sterkte halve finale.
Er zitten hier ook echt meerdere mooie nummers in, vandaar dat het zo lastig in te schatten is of we doorgaan. Hadden we nu in de 2e halve finale gezeten had ik het voor 99% zeker geweten
Heb net een interview met Anouk gezien en ze zei dat ze eigenlijk wel tevreden was, maar dat het licht alleen nog meer gedempt zou moeten worden om het intiemer te maken. Dat vond ze nu nog te fel.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef grazz het volgende:
Net het officiele filmpje gekeken...ziet er goed uit, maar vind dat er nog wat meer met het licht gedaan kan worden. Benieuwd hoe dit op tv overkomt. Ik hoop op veel close-ups.
Dat lied van Roemenie staat terecht zo laag... dat is echt te fout voor woorden met die piepstemquote:Op maandag 6 mei 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk zo hoog en Roemenie als laatst. Kan niet.
Of het een akkoordje is weet ik niet maar ik denk dat de jury's haar zoveel punten geven dat ze sowieso door isquote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dank dat het wel op een politiek akkoordje gegooid word om iig de finale te bereiken, ik verwacht zelfs dat als dat finale niet bereikt word, dat we volgend jaar mssn niet eens iemand af gaan vaardigen...
Als je de reacties ziet onder haar youtube zou je het bijna gaan gelovenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef TLC het volgende:
Anouk gaat dit EFS winnen
je mag me quoten na afloop, ik heb nu eenmaal para abnormale gaven, sorry ik kan er ook niks aan doen![]()
Ok, ik hoop dat ze gaat vragen/eisen dat dat gebeurtquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Heb net een interview met Anouk gezien en ze zei dat ze eigenlijk wel tevreden was, maar dat het licht alleen nog meer gedempt zou moeten worden om het intiemer te maken. Dat vond ze nu nog te fel.
Als Anouk iets wil, dan gebeurt dat. Punt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, ik hoop dat ze gaat vragen/eisen dat dat gebeurt
Oh, goedquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Heb net een interview met Anouk gezien en ze zei dat ze eigenlijk wel tevreden was, maar dat het licht alleen nog meer gedempt zou moeten worden om het intiemer te maken. Dat vond ze nu nog te fel.
GMTA!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een extreem indrukwekkende voorgevel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |