quote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef iBenny het volgende:
Nog steeds vijfde(over all) bij de bookmakers
Da's wel heel rap gegaanquote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef TDHS het volgende:
oei van 6 naar 9 binnen een paar uur op de oddschecker... wat spookt ze uit daar in Zweden?
Ze is daar nu weer terug op 9quote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Da's wel heel rap gegaan
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
quote:Songfestival vanaf 2014 samen met AVRO
Toen de TROS de kandidatuur van Anouk niet meteen omarmde brak er onder het Nederlandse publiek veel consternatie uit. TROS-directeur Peter Kuipers legt uit dat er al andere afspraken waren gemaakt. “De TROS is een betrouwbare partner. We hadden al maanden daarvoor met de AVRO gesproken over een groot Nationaal Songfestival.
We hebben het aanbod dus eerst afgehouden, want we wilden eerst weten hoe de partijen met wie wij afspraken hadden gemaakt daarop zouden reageren.”
Noem het eigengereid of eigenwijs, bekend van haar is, dat ze zich niet makkelijk van buitenaf laat plooien. “Ze moest natuurlijk wel weten wat er op haar af komt”, aldus Kuipers. “Meedoen aan het Songfestival is niet vrijblijvend. Ze moest dat echt goed weten. Er zijn een aantal verplichtingen waar je je óók als gearriveerde artiest aan dient te conformeren. Daar heeft ze zonder twijfel ja op gezegd.
“In de toekomst is er geen AVRO of TROS meer”, legt Kuipers uit. “Dan heten we AVROTROS en doen we vanaf 2014 samen het Songfestival!” Of Daniël Dekker volgend jaar nog het commentaar verzorgt, weet de radiopresentator niet. “
Meer op: http://www.alleshow.nl/in(...)uwbaar-2014-met-avro
Ik heb wel vertrouwen in de AVROquote:
Met Ewout Genemans denk ikquote:
Zeker Jan Smitquote:Op maandag 6 mei 2013 08:39 schreef Cyan9 het volgende:
Daniël Dekker eruit gooien is een goeie eerste stap
Ik wilde het net komen roepenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie op FB de eerste repetitie-filmpjes voorbij komen, dus ik denk wel dat we die van Anouk ook te zien gaan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |