quote:Anouk naar Eurovisie Songfestival
ANP Toegevoegd: woensdag 17 okt 2012, 11:04
Zangeres Anouk doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft ze vanochtend via Facebook laten weten. De TROS bevestigt dat Anouk Nederland vertegenwoordigt tijdens het Eurovisie Songfestival in Zweden.
Met welk liedje ze meedoet en of het nummer door het publiek tijdens een tv-programma mag worden gekozen, is nog niet bekend. Eerder weigerde ze dat laatste. (NOS)
quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het nóg leuker gevonden als ze in de originele reclame een piepklein flashbackje 'van de avond' er voor had zeg maar, terwijl ze die foon opneemt![]()
Reclamemensen luisterquote:
Zullen we toch wel wat van meekrijgen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
Eerder al, want a.s. maandag heeft ze al een repetitie daar![]()
Nederland / Anouk:
1e repetitie: Maandag 6 mei: 15:00-16:00
2e repetitie: Vrijdag 10 mei: 15:50-16:10 / Persconferentie: 17:10-17:30
Generale repetitie: Maandag 13 mei
Ik moet heel eerlijk zeggen ik vind dat liedje helemaal niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zullen we toch wel wat van meekrijgen?
Anouk heeft een heel hotel afgehuurd, niet naar feestjes maar misschien toch wel haar eigen feestjes.
Ja ze zal sowieso wel mogen zeggen hoe d'r repetitie is gegaan hoop ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zullen we toch wel wat van meekrijgen?
Anouk heeft een heel hotel afgehuurd, niet naar feestjes maar misschien toch wel haar eigen feestjes.
Het positieve aan Anouk is in elk geval dat ze ongetwijfeld gewoon zegt wat ze wil, zelfs als er al regeltjes voor waren bedacht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze zal sowieso wel mogen zeggen hoe d'r repetitie is gegaan hoop ik!
Als het niet mag dan zal ze het vast alsnog vertellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze zal sowieso wel mogen zeggen hoe d'r repetitie is gegaan hoop ik!
Teeuwequote:
Geheel eens met Boddé. En ook qua beeldspraak is het jammergenoeg niet echt je dat...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Ze zitten op RTL 7 met een aantal lui te praten over Anouk en Birds.
Cornald en Mike Boddé o.a.
Vooral Boddé vindt het eeuwig zonde dat het als je dan muzikaal zo'n mooi nummer hebt en zo'n goede zangeres, dat heel het nummer vol 'knoeperds van fouten' zitten qua Engels.
embrace my dreams tight
was de ergste vond ie.
Zoiets kun je ongetwijfeld bij 90% van de inzendingen doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Geheel eens met Boddé. En ook qua beeldspraak is het jammergenoeg niet echt je dat...
twitter:RenageNL twitterde op zondag 05-05-2013 om 17:22:34Anouk is ook aangekomen in Malmö! Zat zojuist op 't terras van Starbucks naast haar crew. 't Gaat beginnen: heerlijk! #songfestival reageer retweet
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef iBenny het volgende:
Nog steeds vijfde(over all) bij de bookmakers
Da's wel heel rap gegaanquote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef TDHS het volgende:
oei van 6 naar 9 binnen een paar uur op de oddschecker... wat spookt ze uit daar in Zweden?
Ze is daar nu weer terug op 9quote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Da's wel heel rap gegaan
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
quote:Songfestival vanaf 2014 samen met AVRO
Toen de TROS de kandidatuur van Anouk niet meteen omarmde brak er onder het Nederlandse publiek veel consternatie uit. TROS-directeur Peter Kuipers legt uit dat er al andere afspraken waren gemaakt. “De TROS is een betrouwbare partner. We hadden al maanden daarvoor met de AVRO gesproken over een groot Nationaal Songfestival.
We hebben het aanbod dus eerst afgehouden, want we wilden eerst weten hoe de partijen met wie wij afspraken hadden gemaakt daarop zouden reageren.”
Noem het eigengereid of eigenwijs, bekend van haar is, dat ze zich niet makkelijk van buitenaf laat plooien. “Ze moest natuurlijk wel weten wat er op haar af komt”, aldus Kuipers. “Meedoen aan het Songfestival is niet vrijblijvend. Ze moest dat echt goed weten. Er zijn een aantal verplichtingen waar je je óók als gearriveerde artiest aan dient te conformeren. Daar heeft ze zonder twijfel ja op gezegd.
“In de toekomst is er geen AVRO of TROS meer”, legt Kuipers uit. “Dan heten we AVROTROS en doen we vanaf 2014 samen het Songfestival!” Of Daniël Dekker volgend jaar nog het commentaar verzorgt, weet de radiopresentator niet. “
Meer op: http://www.alleshow.nl/in(...)uwbaar-2014-met-avro
Ik heb wel vertrouwen in de AVROquote:
Met Ewout Genemans denk ikquote:
Zeker Jan Smitquote:Op maandag 6 mei 2013 08:39 schreef Cyan9 het volgende:
Daniël Dekker eruit gooien is een goeie eerste stap
Ik wilde het net komen roepenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie op FB de eerste repetitie-filmpjes voorbij komen, dus ik denk wel dat we die van Anouk ook te zien gaan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |