Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Nee, maar Schunckel heeft wel gebeld vandaagquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Hebben Schunckelstar en MPG nu al een kamer geboekt?
olli hangt toch bij Henk? En de mijne kan Birds toeterenquote:
Ik was paar maanden geleden bij die grote feestwinkel in Roosendaal en daar hadden ze alleen grote gekleurde veren. Zeg maar formaatje veer-penquote:Op maandag 6 mei 2013 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Zou de feestwinkel kleine veertjes hebben? 'Mijn' hema heeft denk ik namelijk geen veertjes.
dat is veul te grootquote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was paar maanden geleden bij die grote feestwinkel in Roosendaal en daar hadden ze alleen grote gekleurde veren. Zeg maar formaatje veer-pen
Kun je geen boa slopen?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
dat is veul te grootEcht klein... Zou iig kunnen kijken
Goed bezig mannen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar Schunckel heeft wel gebeld vandaag
Er waren nog genoeg kamers, maar Sabina was er vandaag niet maar morgen wel
Dus dan belt ie terug.
Ja, of online, kan vast door de brievenbus.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar kun je die vandaan halen? Ook wel de feestwinkel toch?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fas klapt volledig dicht in sociale situaties (srs).
Mijn boa's hebben echt wel (kriebellll)veertjesquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Ja die hebben ze bij elke feestwinkel.
Alleen is dat meer 'pluis' dan echt veertjes vaak, toch?
Ik ga morgen wel even door Rotterdam fietsen, dankjewelquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, of online, kan vast door de brievenbus.
En als je er echt niet aan kunt komen en het idee niet teveel knutsel is dan kan ik mijn oranje boa wel meenemen.
Dat doen wij ook hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, helaas kan ik toch niet komen, want:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Hebben Schunckelstar en MPG nu al een kamer geboekt?
er word aan gewerktquote:Op maandag 6 mei 2013 10:19 schreef Schunckelstar het volgende:
Denk ik er eindelikk aan het hotel te bellen, heeft sabina s'maandags vrij
Dan morgen maar terugbellen, er waren iig nog kamers zat
Graag gedaan. En als je niks kunt vinden of een andere kleur wil dan kan ik altijd even de feestwinkel bij mij op de hoek binnen lopen. All year round boa's daar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even door Rotterdam fietsen, dankjewel
Whehe.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doen wij ook hoor.Hele kroeg vol en er wordt soms een uur lang geen woord gezegd.
Behalve 'biertje?' dan.
Ook met je mond dicht in een hoekje is het heel leuk. Maar het lukt niet om stil te zijn met Greys in de buurt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hallo, zoals ik je net al zei, ik verwacht wel van je dat je met de muziek meeblert op de heenwegquote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het maar geen One Direction is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja hallo, zoals ik je net al zei, ik verwacht wel van je dat je met de muziek meeblert op de heenwegIk kijk daar echt naar uit
En zo niet, stap je maar lekker uit
Let's go CRAZY CRAZY CRAZYquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het maar geen One Direction is.
We doen gewoon zappen tot we iets vinden wat we leuk vinden en dan bleren maarquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het maar geen One Direction is.
Heb ik hier met een echte fan te maken?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nananana And live while we're young
WOO OO WOO OO WOO OO
Jaaa... Nee.... Dat is het enige stukje tekst dat ik ken van het enige liedje waarvan ik de melodie weetquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook met je mond dicht in een hoekje is het heel leuk. Maar het lukt niet om stil te zijn met Greys in de buurt.
Ik ben nu aan een klasgenoot aan het vragen of ik 's avonds in het restaurant sta. Zo niet, kom ik en eet ik mee. Komen er nu wel leuke dames in de gepaste leeftijdscategorie waar je me aan gaat koppelen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Als je mee wilt eten, laat je me dat dan een dezer dagen weten ajb?
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de boybands geweest. BSBs al niet. Misschien was ik te jong...
Niet zo haten op 1Dquote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.
Ik heb niet genoeg geluisterd naar 1D vrees ik om daar een mening over te vormen. Maar BSB vond ik nooit echt heel erg tof. De lol was er ook snel af toen de dochter van mijn oppasmama vroeg welke ik de leukste vond, en ik er eentje aanwees op haar spaarpot en ze zei IEUW HIJ IS ECHT VIES IEUW JI JBENT ECHT VIES. Trau-ma voor zo'n grietje van 4, kan ik je vertellen!1quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.
Ik had giraffe genomenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet nog steeds lachen om het codewoord.
Als jij gaat meezingen wordt iedereen stil.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
"Leuk he?" *por*
"Oeh nu wordt het spannend" *por por*
"KIJK JE WEL????!!!!?!?!?!?!" *por*
Birdsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet nog steeds lachen om het codewoord.
regel je dan ook meteen dat oranje pak voor me bij moret?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even door Rotterdam fietsen, dankjewel
Op naam van?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
regel je dan ook meteen dat oranje pak voor me bij moret?
*kopje koffie aangeeft*quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb papier nodig maar dat ligt helemaal daarzo.
Jaaaaaaaaaaaaah een oranjepak ook voor Olliquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toekje, die met Olli wil een oranjepak!
Hier, een lange vinger. Kun je daarmee vast wel aan je papier.quote:
Je weet toch nog wel wie ik benquote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Zegggg! Komen er dit jaar ook weer naamstickerts?
Want ik ben dan wel weer zo'n autist dat ik effe vooraf wil loeren wie wie is.
Toek, aangenaam!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ja ik ook!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk idd ca 500 meter fietsenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah een oranjepak ook voor Olli
Maar ff zonder gein moret zit om de hoek bij je toch?
hoi, kijk avatarquote:
jaaaquote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier, een lange vinger. Kun je daarmee vast wel aan je papier.
Tuurlijk wel!quote:
nou ja zegquote:Op maandag 6 mei 2013 22:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent niet de enige van wie ik de naam wil weten
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:24 schreef Takaiki het volgende:
Zal ik DE roze boa meenemen, zodat Henk twee weken later nog foto's op facebook kan plempen waar hij de roze pluimpjes nog terugvindt?![]()
Bwahahaha oh god jaquote:Op maandag 6 mei 2013 22:24 schreef Takaiki het volgende:
Zal ik DE roze boa meenemen, zodat Henk twee weken later nog foto's op facebook kan plempen waar hij de roze pluimpjes nog terugvindt?![]()
Ja, hoi, ik heet dus MPGquote:Op maandag 6 mei 2013 22:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent niet de enige van wie ik de naam wil weten
verwar hem aub niet met mij.....gewoon naar accent luisteren.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Maar heb je die waslijst aan nieuwe mensen al gezien?
![]()
Owja fak, dat moet ik ook nog doenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef Takaiki het volgende:
Waar blijft mijn hysterische 'betalen of geen vreten' PM
Hij is mij beloofd
Die heeeeeeeele grote das jjjjjjjjjjdjjjjjjj en de rest moet een naamstikkert inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Maar heb je die waslijst aan nieuwe mensen al gezien?
![]()
Valt tegen he?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef Takaiki het volgende:
Hij is mij beloofd
Die heeeeeeeeeele grote.... Da's Monopoly!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeeeeeeele grote das jjjjjjjjjjdjjjjjjj en de rest moet een naamstikkert inderdaad.
Mij ookquote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef Takaiki het volgende:
Hij is mij beloofd
Noem jij mijn neef nou dik?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeeeeeeele grote das jjjjjjjjjjdjjjjjjj en de rest moet een naamstikkert inderdaad.
Ja godver, als je nou niets had gezegd had Greys het eten betaald.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef Takaiki het volgende:
Hij is mij beloofd
Jij bent degene die in boxer door mijn hotelkamer paradeert. Easy.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
verwar hem aub niet met mij.....gewoon naar accent luisteren.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja godver, als je nou niets had gezegd had Greys het eten betaald.
Oh? wie zegt dat.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent degene die in boxer door mijn hotelkamer paradeert. Easy.
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Noem jij mijn neef nou dik?
Dat is die ook!
Oeh, heb jij zon sexy witte slipperdepip dan?quote:
Hij gaat op de familiedag als Sugar Lee Hooper optreden zei die als Nikkie zijn haar doetquote:
ja, olliquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij gaat op de familiedag als Sugar Lee Hooper optreden zei die als Nikkie zijn haar doet
quote:
nog nietquote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oeh, heb jij zon sexy witte slipperdepip dan?
Zo'n kekke HEMA-onderboks.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oeh, heb jij zon sexy witte slipperdepip dan?
Vraag maar eens aan Nikkie wat er gebeurde toen ze me knipte.quote:
MPG ook al een limbo-er?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
verwar hem aub niet met mij.....gewoon naar accent luisteren.
kom maar bij mij hoor schatquote:Op maandag 6 mei 2013 22:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
MPG ook al een limbo-er?Die ken ik toch niet verstaan
Jullie moeten stuk voor stuk de term lieverd nog verdienen.quote:
Mijn accent schijnt nagenoeg onmerkbaar te wezen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
waarom ondertitelen ze je dan steeds?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn accent schijnt nagenoeg onmerkbaar te wezen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jullie moeten stuk voor stuk de term lieverd nog verdienen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn accent schijnt nagenoeg onmerkbaar te wezen.
Ja, doe dan ook eens keer wat moeite om het te leren, tjongejongejonge wat een mentaliteitquote:Op maandag 6 mei 2013 22:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb een dvd van rowwen heze is dat goed?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, doe dan ook eens keer wat moeite om het te leren, tjongejongejonge wat een mentaliteit
Als je kunt verstaan waarover ze zingen welquote:Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb een dvd van rowwen heze is dat goed?
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, doe dan ook eens keer wat moeite om het te leren, tjongejongejonge wat een mentaliteit
deze man weetquote:
komt goed!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
De zeker-eters hebben een PM
Maanvis, jou kan ik niet PMen?
Degenen die het nog niet zeker wisten (o.a. Jimbo, Liesje), gil even in het topic als je weet of je mee eet en dan krijg je de PM alsnog
Oh......had mijn 06 erbij gezet is dat ook goed??quote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
OH EN VERGEET JE USERNAAM ER NIET BIJ TE ZETTEN
Ik had mijn schoenmaat erbij gezetquote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
OH EN VERGEET JE USERNAAM ER NIET BIJ TE ZETTEN
Komt Fiets nog wel eten eigenlijk? Ik heb hem de PM gestuurd maar komen jullie dan apart?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef RenRen- het volgende:
Bedenken wat ik moet gaan eten volgende week dinsdagZwaar leventjen
Fieets gaat werken en dan naarjou toe en ik werk niet en ga thuis zitten huilen boven mijn bordjequote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt Fiets nog wel eten eigenlijk? Ik heb hem de PM gestuurd maar komen jullie dan apart?
Of komen jullie wel tegelijk aan maar heb jij dan al gegeten?
Einde kruisverhoor![]()
Als je dan maar wel wat heel lekkers voor jezelf regeltquote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fieets gaat werken en dan naarjou toe en ik werk niet en ga thuis zitten huilen boven mijn bordjeNee, maar hij eet dus bij jou en ik eet bij mij
Geen homemade hummus in ieder gevalquote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dan maar wel wat heel lekkers voor jezelf regelt![]()
Beterderder Hollandschquote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
OH EN VERGEET NIET JE USERNAAM ER BIJ TE ZETTEN
Verdomme, ik heb geen PMquote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
De zeker-eters hebben een PM
Maanvis, jou kan ik niet PMen?
Degenen die het nog niet zeker wisten (o.a. Jimbo, Liesje), gil even in het topic als je weet of je mee eet en dan krijg je de PM alsnog
Welles, toch?quote:
quote:Wat betekent dit? Je denkt toch zeker niet dat ik bij Shabu ga eten of zo!?
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb geen PM
Wat betekent dit? Je denkt toch zeker niet dat ik bij Shabu ga eten of zo!?
Riep iemand mij?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Als je dan maar wel wat heel lekkers voor jezelf regelt![]()
Yupsquote:
Nuchter?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Jimbo het volgende:
Ok ik eet mee.
Kom met de auto die kant op, parkeer netjes voor de deur en zorg dat ik de avond nuchter genoeg doorkom om nog met de auto naar huis te mogen.
Ik zie de pm wbt het eten nog wel verschijnen grijsje
Ohja en zet maar vast een koud biertje klaar. Grote kans dat ik er al rond 1730 ben
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben maar handmatig naar messages.fok.nl gehad en daar stond ie keurig op me te wachten
Eerst kijken, dan gillenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben maar handmatig naar messages.fok.nl gehad en daar stond ie keurig op me te wachten
ging vorige keer ook goed, toen was ik ook nuchter im autoquote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nuchter?
EN HOE MOET HET DAN MET ONZE LIMONCELLO?![]()
Dat heet HOLLADIEJEEJA!quote:
Je inbox is volquote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ging vorige keer ook goed, toen was ik ook nuchter im auto
Allemaal!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heet HOLLADIEJEEJA!
Holladiejo!
Tijd voor wat opvoeding van tante Cat en ome MPG.
Bonuspunten voor degene die de FOK!kers spot
Gewoon ff pushen danquote:
neuh nog steeds beetje mwah dus ga nu weer slapenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Riep iemand mij?
Ik ben al bezet hoor
[..]
Yups
Jij?
nu nog? Ja is goedquote:Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef Oognip het volgende:
Wie gaat er allemaal met mij eten bij Shabu?
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef Toekito het volgende:
neuh nog steeds beetje mwah dus ga nu weer slapen
Ik merkte het alquote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]vlotjuhhhhhhhhh
Ik heb een pietsie kledingstress alEcht
Doe iets met veiligheidsspelden gingquote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
vlotjuhhhhhhhhh
Ik heb een pietsie kledingstress alEcht
een seconde of 10 eerder wel iig. En verderop in et filmpje nog eens.quote:
Ik denk dat ik mijn roodwitblauwe Eurovisie Düsseldorf frokje aan doe.quote:
Oh ik heb geen zin om in te loggen nu met de random readertquote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Peter het volgende:
Komt het schip met geld al binnen varen Greys?
Wie is de eerste?
had hem al eens gezien dus keek nu nietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
een seconde of 10 eerder wel iig. En verderop in et filmpje nog eens.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb geen zin om in te loggen nu met de random readert![]()
Mag het morgen?
oh dan blijf ik nog 51 minuten wakkerquote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb geen zin om in te loggen nu met de random readert![]()
Mag het morgen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn roodwitblauwe Eurovisie Düsseldorf frokje aan doe.
En geloof het of niet (vraag maar aan Cat...) die is iets te groot/wijd dus ja, daar zaten en zitten veiligsheidsspelden in aan de zijkant
Dan zijn wij de vlaggentweeling.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn roodwitblauwe Eurovisie Düsseldorf frokje aan doe.
En geloof het of niet (vraag maar aan Cat...) die is iets te groot/wijd dus ja, daar zaten en zitten veiligsheidsspelden in aan de zijkant
Nee, we hadden je met drie man sterk bij mij thuis vakkundig vastgepind.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In Düsseldorf is er niet eentje los geschoten trouwens ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat valt niet tegen danquote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In Düsseldorf is er niet eentje los geschoten trouwens ging
Slipje, twee bitterballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat valt niet tegen dan
Wat zal ik eens aan doen
Wacht even. Even voor de zekerheid. Waar moeten die bitterballen?quote:
Ik moet soberso die Bird slip nog jouw kant op krijgenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat valt niet tegen dan
Wat zal ik eens aan doen
Als ik google op Kansloze duif krijg ik de meest bijzondere dingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit weekend in de stad gezocht naar een vogel-gerelateerd kledingstuk (een t-shirt of zo), maar niks hoor. Heb wel iets online gevonden maar is niet leuk genoeg om er geld aan te spenderen. Vrijdag ga ik nog een poging wagen en als ik dan niks gevonden krijg pleur ik gewoon iets met veren in m'n haar, desnoods pak ik zo'n kansloze duif die ik op m'n kop vastpin. Ben ik toch in stijl.
Hee Cee!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit weekend in de stad gezocht naar een vogel-gerelateerd kledingstuk (een t-shirt of zo), maar niks hoor. Heb wel iets online gevonden maar is niet leuk genoeg om er geld aan te spenderen. Vrijdag ga ik nog een poging wagen en als ik dan niks gevonden krijg pleur ik gewoon iets met veren in m'n haar, desnoods pak ik zo'n kansloze duif die ik op m'n kop vastpin. Ben ik toch in stijl.
Ik heb nog wel een shirtje wat je aan magquote:Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, dan ben ik bij mijn timmermaatje in Krimpenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik moet soberso die Bird slip nog jouw kant op krijgen
Ben je morgen rond kwart over drie / half vier thuis? Dan kan ik hem even af gooien? Kan dan niet blijven want moet dan weer snel naar de beestjes, maar dan hoef je je volgende week iig niet in het twaletteketet om te kleden!
Kom vooraf hotellen! Shotjes, vlaai én slipjes!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, dan ben ik bij mijn timmermaatje in Krimpen
Nou mag je daar natuurlijk áltijd langskomen...
Maar je mag 'm ook op de post gooien
En anders kunnen we altijd ff kijken of ik 'm kan oppikken (of ik trek 'm aan in hut twallet... no prob!)
TE WARM!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik had een pinopak op het oog... maar dat werd een te duur geintje
Welnee.. Pino had dan goed moeten drinken.quote:
Wat ben je toch een schatjequote:
Ik red het eten al nietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Kom vooraf hotellen! Shotjes, vlaai én slipjes!
BLIJF VAN DIE KLOK AFquote:
Vlaai is alleen in het hotel helaasquote:Op maandag 6 mei 2013 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje
[..]
Ik red het eten al niet
Maar de vlaai wil ik graag in ontvangst nemen
Jaquote:
dm me dan even :p mn inbox is 109% en kan em mobiel niey wissen :pquote:
Ik heb je al een Push PM gestuurdquote:Op maandag 6 mei 2013 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dm me dan even :p mn inbox is 109% en kan em mobiel niey wissen :p
oh ja, die had ik gehad. Morgen staat t op je rek.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Vlaai is alleen in het hotel helaas![]()
Wanneer kom je bij me eten?
Geen haast.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ja, die had ik gehad. Morgen staat t op je rek.
Donequote:Ik dacht jij gaat me dmen over limonchello en zo
Voorpretquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis.
Heb ik iets gemist sinds begin vorige deel?
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorpret
En iets met een kansloze duif en veiligheidsspelden
De kansloze duif gaat bij Cee op heur hoofd en de veiligheidsspelden komen in mijn roodwitblauw frokjequote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Je gaat een kansloze duif met veiligheidsspelden aan je jurkje bevestigen?
Wel, als het weer net zo'n succes wordt als het vorige veiligheidsspelden-project, dan weet ik zeker dat het een hele leuke avond gaat worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De kansloze duif gaat bij Cee op heur hoofd en de veiligheidsspelden komen in mijn roodwitblauw frokje
God wat een ellende was dat hequote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, als het weer net zo'n succes wordt als het vorige veiligheidsspelden-project, dan weet ik zeker dat het een hele leuke avond gaat worden.
Dus nu ga je achter het naaimasjien?quote:
Voor jou misschien, wij hebben ons goed geamuseerdquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voor jou misschien, wij hebben ons goed geamuseerd
Klopt!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Anou gaat dit jaar de finale niet halen
Oh da's lekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Fraai....
Geen kamers meer zegt sabina. Gisteren waren er nog MEER dan genoeg volgens die andere....
Ze belt me nu nog terug om te kijken of er geschoven kan worden of iets
ja, blijkbaar een of ander bedrijf wat alle kamers heeft geboemt voor een vergaderingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's lekker
Dus al die kamers die er nog waren zijn in 1 dag volgeboekt??
Ik ga heel har duimen!
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Straks weer verder met mn vogeltjesjurkproject!
Hij gaat tof worden.
Oh da's mooi kut.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, blijkbaar een of ander bedrijf wat alle kamers heeft geboemt voor een vergadering
In de loop van de dag..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's mooi kut.
Al ist natuurlijk nog maar een weekje van te voren en hebben ze er mss een last munite aanbieding uit gegooid ofzo...
Maar ik hoop dat ze nog 1 kamer kan toveren, ik heb wel hoop. Hoe laat belt ze terug?
Denk dat het wel goed komt, dat ze echt haar best voor je gaat doen, want je hebt immers gisteren gebeld toen er wel nog plek zat was. Dus eigenlijk was je op tijd. Als die collega je toen had ingeboekt had je een kamer. Dus ik verwacht een positief telefoontjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
In de loop van de dag..
Ik baal hier echt ontzettend van
anders kan ie toch wel bij jou slapenquote:
Ja lach maar, maar zoiets word het dan wel denk ikquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar zoiets word het dan wel denk ik
Want ik ga echt niet met de pens vol met bier weer terug naar limburg
Roffa vindt zichzelf een wereldstad. Er is dus vast een kroeg los tot ontbijttijd. Doortrekken dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar zoiets word het dan wel denk ik
Want ik ga echt niet met de pens vol met bier weer terug naar limburg
als je het nou lief had gevraagd.....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:17 schreef MPG het volgende:
En anders toek naar de hut stampen, die woont om de hoek, en dan wat inschikken oid
haha jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Roffa vindt zichzelf een wereldstad. Er is dus vast een kroeg los tot ontbijttijd. Doortrekken dus
Nee, voor mij niet iigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:19 schreef MPG het volgende:
Of desnoods creabeaen met een combi van takketaxi en mpgmobiel oid
Maar das eigenlijk geen optie ivm bier & limoncello
Ik noem dat niet voor niets als laatste redmiddel...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet iig
Gewoon doorgaan joh anders
anders eindig je met MPG en Schu in bedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:54 schreef Murmeli het volgende:
Klote zeg van t hotel. Ik hoop dat ze wat kunnen fixen
Ik denk dat wij geen kans maken tegen Cascada.quote:
Extreem slecht nummer, dus ik denk het niet.quote:
Toch past het veel meer bij deze tijd dan Birds wat meer iets is voor een crematie thoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Extreem slecht nummer, dus ik denk het niet.
Cascada is volgens mij in het buitenland enorm populair, ik zou d'r niet onderschatten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Extreem slecht nummer, dus ik denk het niet.
Jup zelfs in Amerika. Komt uit België toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cascada is volgens mij in het buitenland enorm populair, ik zou d'r niet onderschatten.
Ja? Ik dacht dat ze gewoon duits was, maar ik heb eigenlijk geen idee. Ik ken haar idd van een Amerikaan die helemaal blij met haar was, ik dacht eerst ook dat ze gewoon Amerikaans was. Ik vind haar nummers vaak wel leuk, deze wat minder, maar ze heeft denk ik wel een hoop fansquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup zelfs in Amerika. Komt uit België toch?
Jim wil toch alleen Nederlandstalig doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:10 schreef MolFan het volgende:
Naast deze jonge producers bestaat Cascada uit de zangeres Natalie Horler (Bonn, 23 september 1981), een Duitse met Engelse ouders
Ben in de war met die andere dance act die komt wel uit België en heeft weleens voor andere landen meegedaan. Volgend jaar zou ik trouwens lekker Jim sturen met een dancetrack zoals Loreen etc of Sharon Doorson (god wat is die goed trouwens).
Als ik hem was zou ik het gewoon doen. Hij kan Engels zingen zie musical Fame etc dus why notquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jim wil toch alleen Nederlandstalig doen?
Ach, zoveel andere landen hebben wereldbekende acts gestuurd. Door hun naamsbekendheid scoren ze vaak wel redelijk, maar om te winnen moet je toch echt een goed nummer hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cascada is volgens mij in het buitenland enorm populair, ik zou d'r niet onderschatten.
Het is gewoon een goede dance track en laat dat nou net nu populair zijn. Duitsers zijn gewoon slim wat dat betreft. Zag ook veel kopieen van dat Deense duet 2 jaar terug ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, zoveel andere landen hebben wereldbekende acts gestuurd. Door hun naamsbekendheid scoren ze vaak wel redelijk, maar om te winnen moet je toch echt een goed nummer hebben.
Dat is wel waar, maar ik vind het wel prettig klinken. Ik als leek zegmaar, en ik denk dat er veel leken gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, zoveel andere landen hebben wereldbekende acts gestuurd. Door hun naamsbekendheid scoren ze vaak wel redelijk, maar om te winnen moet je toch echt een goed nummer hebben.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik vind het wel prettig klinken. Ik als leek zegmaar, en ik denk dat er veel leken gaan kijken
Nee, het is geen goede dancetrack. De stijl van het nummer is nu wel populair, ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede dance track en laat dat nou net nu populair zijn. Duitsers zijn gewoon slim wat dat betreft. Zag ook veel kopieen van dat Deense duet 2 jaar terug ofzo?
Het is een nummer wat gewoon top 10 gaat halen, kan me niks anders voorstellen. Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de nummers dit jaar echt dramatisch is. Zie weinig en hoor weinig goeds?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, het is geen goede dancetrack. De stijl van het nummer is nu wel populair, ja.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moeten we een lekenhoek maken bij Henk
We zullen zien. Ik vind Noorwegen en Denemarken prima nummers hebben. Heb nog niet alles gehoord overigens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is een nummer wat gewoon top 10 gaat halen, kan me niks anders voorstellen. Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de nummers dit jaar echt dramatisch is. Zie weinig en hoor weinig goeds?
Ja Noorwegen, Denemarken, Nederland, Duitsland en dat was het wel zo'n beetje? Die van Engeland is wel oke maar dat nummer gaat zeuren (teveel refrein etc), jammer gemiste kans.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik vind Noorwegen en Denemarken prima nummers hebben. Heb nog niet alles gehoord overigens.
dat wordt een volle hoek danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moeten we een lekenhoek maken bij Henk
Dat wordt huilen, dus dat doen we maar nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef Toekito het volgende:
Dames jullie kledingvoorschrift:
[ afbeelding ]
dat zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wordt huilen, dus dat doen we maar niet
Wie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef Fascination het volgende:
Oh en hij noemt Ierland de mogelijke winnaar. De man heeft echt geen kaas gegeten van muziek, he.
Gordon dus. Zie hierboven.quote:
Overheen gelezen, sorryquote:
Ja, wat een misbaksel was dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Overheen gelezen, sorryEn tsja, een man die dacht met zó'n nummer door te kunnen gaan als Shine heeft nog minder verstand van muziek dan ikzelf.
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat een misbaksel was dat.![]()
Moet ik even een foto maken van al zijn commentaar?
oh hoorde ik datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zit het net weer even te kijken, dat was weer een minuutje gniffelen achter mijn laptop
quote:
Leukquote:
donequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wil je zelf de OP ff aanpassen, zit mobiel op het werk![]()
En wil iemand zo lief zijn de betaal PM even aan timmmmm door te sturen?
Dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sow wtf, dacht dat ik weinig gewerkt had afgelopen week. Bleek 33 uur te zijn (ja dat vind ik weinig) maar door alle toeslagen wel 150¤ meer dan normaal met 40 uur van 8 tot 16t:30
Lijkt me wel, Fiets kon er onze vakantie van betalenquote:
dan nog kan het welquote:
ook voor alle oldbiesquote:
dan ben ik dakloos daarna omdat die 2 het pand afbrekenquote:
cameras ophangen, de beelden verkopen en je verdubbelt het schadebedrag in winstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik dakloos daarna omdat die 2 het pand afbreken
quote:Anouk heeft van de TROS alle vrijheid gekregen voor haar act op het Eurovisie Songfestival. "Je hebt met een professional te maken, die tegen de regie in Malmö zegt: ik wil het gewoon zo hebben", zegt TROS-directeur Peter Kuipers tegen Novum Nieuws.
Dankzij de professionaliteit en eigengereidheid van Anouk heeft de TROS dit jaar naar eigen zeggen minder omhanden rondom het Songfestival. "Met andere artiesten hebben we veel meer moeten doen. Dat geldt niet voor Anouk. Met een zeer ervaren management is dat een stuk eenvoudiger."
Anouk is volgens Kuipers 'op geen enkele manier' te vergelijken met Joan Franka, die Nederland vorig jaar vertegenwoordigde. "Anouk heeft zo veel podiumervaring, is zo perfectionistisch en weet precies hoe dingen werken. Ze is alleen maar met details bezig. Terwijl Joan, met alle respect, iemand was die voor de leeuwen werd gegooid. We hadden echt iets van: waar moeten we op sturen?"
Het gebrek aan ervaring brak Franka op. Als achtste inzending op rij slaagde ze er niet in Nederland naar de finale van het Songfestival te zingen. "Over een ding hoeven we ons geen zorgen te maken", stelde commentator Daniël Dekker vast. "Dat Anouk vals zingt. Zij is zo professioneel en dat is het verschil met heel veel andere artiesten. Het is het verschil van de eredivisie met een lager niveau."
Anouk is met haar vaste geluidsteam afgereisd naar Malmö, tot blijdschap van de TROS. "Wij hebben verstand van radio en televisie maken en de artiesten moeten zich professioneel laten bijstaan", vindt Dekker. "Anouk heeft een heel vakkundig team van mensen, waarmee ze ook het Gelredome of Pinkpop doet."
Kijk, zo zie je als buitenstaander dus wie bij welk nummer hoort.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |