Nee, het is geen goede dancetrack. De stijl van het nummer is nu wel populair, ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede dance track en laat dat nou net nu populair zijn. Duitsers zijn gewoon slim wat dat betreft. Zag ook veel kopieen van dat Deense duet 2 jaar terug ofzo?
Het is een nummer wat gewoon top 10 gaat halen, kan me niks anders voorstellen. Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de nummers dit jaar echt dramatisch is. Zie weinig en hoor weinig goeds?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, het is geen goede dancetrack. De stijl van het nummer is nu wel populair, ja.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moeten we een lekenhoek maken bij Henk
We zullen zien. Ik vind Noorwegen en Denemarken prima nummers hebben. Heb nog niet alles gehoord overigens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is een nummer wat gewoon top 10 gaat halen, kan me niks anders voorstellen. Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de nummers dit jaar echt dramatisch is. Zie weinig en hoor weinig goeds?
Ja Noorwegen, Denemarken, Nederland, Duitsland en dat was het wel zo'n beetje? Die van Engeland is wel oke maar dat nummer gaat zeuren (teveel refrein etc), jammer gemiste kans.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik vind Noorwegen en Denemarken prima nummers hebben. Heb nog niet alles gehoord overigens.
dat wordt een volle hoek danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moeten we een lekenhoek maken bij Henk
Dat wordt huilen, dus dat doen we maar nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef Toekito het volgende:
Dames jullie kledingvoorschrift:
[ afbeelding ]
dat zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wordt huilen, dus dat doen we maar niet
Wie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef Fascination het volgende:
Oh en hij noemt Ierland de mogelijke winnaar. De man heeft echt geen kaas gegeten van muziek, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |