Nee, het is geen goede dancetrack. De stijl van het nummer is nu wel populair, ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede dance track en laat dat nou net nu populair zijn. Duitsers zijn gewoon slim wat dat betreft. Zag ook veel kopieen van dat Deense duet 2 jaar terug ofzo?
Het is een nummer wat gewoon top 10 gaat halen, kan me niks anders voorstellen. Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de nummers dit jaar echt dramatisch is. Zie weinig en hoor weinig goeds?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, het is geen goede dancetrack. De stijl van het nummer is nu wel populair, ja.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moeten we een lekenhoek maken bij Henk
We zullen zien. Ik vind Noorwegen en Denemarken prima nummers hebben. Heb nog niet alles gehoord overigens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is een nummer wat gewoon top 10 gaat halen, kan me niks anders voorstellen. Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de nummers dit jaar echt dramatisch is. Zie weinig en hoor weinig goeds?
Ja Noorwegen, Denemarken, Nederland, Duitsland en dat was het wel zo'n beetje? Die van Engeland is wel oke maar dat nummer gaat zeuren (teveel refrein etc), jammer gemiste kans.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik vind Noorwegen en Denemarken prima nummers hebben. Heb nog niet alles gehoord overigens.
dat wordt een volle hoek danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moeten we een lekenhoek maken bij Henk
Dat wordt huilen, dus dat doen we maar nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef Toekito het volgende:
Dames jullie kledingvoorschrift:
[ afbeelding ]
dat zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wordt huilen, dus dat doen we maar niet
Wie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef Fascination het volgende:
Oh en hij noemt Ierland de mogelijke winnaar. De man heeft echt geen kaas gegeten van muziek, he.
Gordon dus. Zie hierboven.quote:
Overheen gelezen, sorryquote:
Ja, wat een misbaksel was dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Overheen gelezen, sorryEn tsja, een man die dacht met zó'n nummer door te kunnen gaan als Shine heeft nog minder verstand van muziek dan ikzelf.
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat een misbaksel was dat.![]()
Moet ik even een foto maken van al zijn commentaar?
oh hoorde ik datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zit het net weer even te kijken, dat was weer een minuutje gniffelen achter mijn laptop
quote:
Leukquote:
donequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wil je zelf de OP ff aanpassen, zit mobiel op het werk![]()
En wil iemand zo lief zijn de betaal PM even aan timmmmm door te sturen?
Dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sow wtf, dacht dat ik weinig gewerkt had afgelopen week. Bleek 33 uur te zijn (ja dat vind ik weinig) maar door alle toeslagen wel 150¤ meer dan normaal met 40 uur van 8 tot 16t:30
Lijkt me wel, Fiets kon er onze vakantie van betalenquote:
dan nog kan het welquote:
ook voor alle oldbiesquote:
dan ben ik dakloos daarna omdat die 2 het pand afbrekenquote:
cameras ophangen, de beelden verkopen en je verdubbelt het schadebedrag in winstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik dakloos daarna omdat die 2 het pand afbreken
quote:Anouk heeft van de TROS alle vrijheid gekregen voor haar act op het Eurovisie Songfestival. "Je hebt met een professional te maken, die tegen de regie in Malmö zegt: ik wil het gewoon zo hebben", zegt TROS-directeur Peter Kuipers tegen Novum Nieuws.
Dankzij de professionaliteit en eigengereidheid van Anouk heeft de TROS dit jaar naar eigen zeggen minder omhanden rondom het Songfestival. "Met andere artiesten hebben we veel meer moeten doen. Dat geldt niet voor Anouk. Met een zeer ervaren management is dat een stuk eenvoudiger."
Anouk is volgens Kuipers 'op geen enkele manier' te vergelijken met Joan Franka, die Nederland vorig jaar vertegenwoordigde. "Anouk heeft zo veel podiumervaring, is zo perfectionistisch en weet precies hoe dingen werken. Ze is alleen maar met details bezig. Terwijl Joan, met alle respect, iemand was die voor de leeuwen werd gegooid. We hadden echt iets van: waar moeten we op sturen?"
Het gebrek aan ervaring brak Franka op. Als achtste inzending op rij slaagde ze er niet in Nederland naar de finale van het Songfestival te zingen. "Over een ding hoeven we ons geen zorgen te maken", stelde commentator Daniël Dekker vast. "Dat Anouk vals zingt. Zij is zo professioneel en dat is het verschil met heel veel andere artiesten. Het is het verschil van de eredivisie met een lager niveau."
Anouk is met haar vaste geluidsteam afgereisd naar Malmö, tot blijdschap van de TROS. "Wij hebben verstand van radio en televisie maken en de artiesten moeten zich professioneel laten bijstaan", vindt Dekker. "Anouk heeft een heel vakkundig team van mensen, waarmee ze ook het Gelredome of Pinkpop doet."
Kijk, zo zie je als buitenstaander dus wie bij welk nummer hoort.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |