Omdat missbliss anders boos wordt, even hier.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken van jouw reacties.
Watervallen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat missbliss anders boos wordt, even hier.
Stil zijn poepvlekje.
sssssstquote:
Nou en of zeg.quote:
Excuus, probeerde je enigszins horn te maken.quote:
Zou dit nummer pompen in een Chevy Impala.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die guy lijkt op Kevin Spaceykan het niet ontzien.
Waarom doen mijn posts jou huilen?quote:
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en of zeg.En heb al een testosteron piek van het vele zonlicht vandaag.
(en een kats verbrand decolleté
)
Las anusburgerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om tenslotte in een krakkemikkig establishment een onvervalste Angus burger te bestellen.
Een wijf die slet niet eens voluit durft te schrijven vrees ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Excuus, probeerde je enigszins horn te maken.
Post die YouTube shit zonder url man, gewoon dat adres hier neerplempen. Rest gaat vanzelfquote:
Kan geen kwaad, kom maarquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
Dwc, ben je in voor meer muziek in The High Road trant?
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.
Een vent die eruit ziet of hij mannen nakt, vrees ik ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Las anusburger
[..]
Een wijf die slet niet eens voluit durft te schrijven vrees ik niet.
Zoals ik al zei, zelf het hardste roepen over anderen van geen woorden maar daden, maar zelf..quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.
Yes, sirquote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post die YouTube shit zonder url man, gewoon dat adres hier neerplempen. Rest gaat vanzelf.
[..]
Kan geen kwaad, kom maar.
En dan ook echt 0.0 daden. It's an Ambi-thing.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zelf het hardste roepen over anderen van geen woorden maar daden, maar zelf...
Hier moet ik je onderbreken en je verhaal afmaken.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou dit nummer pompen in een Chevy Impala.
[ afbeelding ]
Over zo'n typische highway.
[ afbeelding ]
Vervolgens stranden in een afgelegen gebied en moeten lopen naar een tankstation.
[ afbeelding ]
Jij bent niet interessant. Die CB die kopt het iedere x in.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.
girl please, stil zijn en ga je turkyemthee drinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een vent die eruit ziet of hij mannen nakt, vrees ik ook niet.![]()
Ik vind je lief, schatje.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zat te knoeien met het licht.Het was of gelijk hele vlakken overbelicht (en de rest dan precies goed -_-) of te donker, dus zat eerst een tijdje te knoeien met de luxaflex en de helderheid voordat ik een volledige foto had zonder rare vlakken.
Oh no he didnt!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
girl please, stil zijn en ga je turkyemthee drinken
Het is uitquote:
Niet op dezequote:
Van een 'man', die roddelt, dat ie een vrouw heeft gedisst, omdat ze lelijk was en dat voor een jaar lang, accepteer ik dit soort 'diss' opmerkingen lachend.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zelf het hardste roepen over anderen van geen woorden maar daden, maar zelf...
quote:
Nou en, dit gaat niet over mij. Altijd weer de aandacht verschuiven. Stop gewoon met dat full-talk-zero-balls en je hoort ons niet meer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent niet interessant. Die CB die kopt het iedere x in.
quote:
Niks roddelen aan, gewoon feiten vertellen omdat de chick in kwestie erover liegt. En hoezo een jaar lang..?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Van een 'man', die roddelt, dat ie een vrouw heeft gedisst, omdat ze lelijk was en dat voor een jaar lang, accepteer ik dit soort 'diss' opmerkingen lachend.
Wie is ons? Actie vraagt om reactie. Ik had 't tegen CB en was niet serieus. Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou en, dit gaat niet over mij. Altijd weer de aandacht verschuiven. Stop gewoon met dat full-talk-zero-balls en je hoort ons niet meer.
Oh no she didnt!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen ie girl zei was ik alle interesse kwijt. Te gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
JULLIE MAKEN MIJ GEK, SRS.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef Djibril het volgende:
Doet me denken aan schoolfeesten![]()
Als enige latino erop kunnen dansen
Als je salsa kan dansen dan trouw ik met jequote:
Sowieso. Droogstaan, dat verklaart mijn kutgedrag. Gewoon laten gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ambi is mad vanwege d'r stoffige kutje
Kan ik, maar ik wil geen salsa meer dansen met jou omdat je cheat.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je salsa kan dansen dan trouw ik met je
Indeed, zelfs jouw jongenskutje krijgt nog meer actie.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ambi is mad vanwege d'r stoffige kutje
Oh yeeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
JULLIE MAKEN MIJ GEK, SRS.
Kan je niet want je hebt geen losse heupen. heb je zelf toegegevenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ik, maar ik wil geen salsa meer dansen met jou omdat je cheat.
Ben jij 14?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef Djibril het volgende:
[..]
Oh yeeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
ok stil zijn en pypequote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sowieso. Droogstaan, dat verklaart mijn kutgedrag. Gewoon laten gaan.
Dat is meestal zo hè.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mooi hoe Ambi denkt niet op d'r mondje te zijn gevallen, maar wel een rugzakje met allerlei problematiek heeft.
Met wat m ben ik los genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je niet want je hebt geen losse heupen. heb je zelf toegegeven
Op salsanachten gebruik je geen M. doe normaal.quote:
DAT BEN JE GVD NIET, NIET LIEGEquote:
Wijn is ook prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op salsanachten gebruik je geen M. doe normaal.
More like uitlachen om je grote waffel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Ambipur het volgende:
Damn. Dat ik zoveel users kan ergeren met wat tekst
![]()
Heerlijk.
Ik weet wie jij bent, jij bent Ricardoquote:
Mwaah, allemaal maar matig imo, weet niet wat ik zo vet aan dat ander nummer vond, maar alles klopte eraan.quote:
Ricardo was nóg dommerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent, jij bent Ricardo
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwaah, allemaal maar matig imo, weet niet wat ik zo vet aan dat ander nummer vond, maar alles klopte eraan.
quote:
Moet gelijk hieraan denkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ooit had ik op dit nummer voor een jongen gedanst,herinneringen. Weliswaar geen slecht nummer:
Is ook goed, mijn lekkere homobearquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
More like uitlachen om je grote waffel.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou dit nummer pompen in een Chevy Impala.
[ afbeelding ]
Over zo'n typische highway.
[ afbeelding ]
Vervolgens stranden in een afgelegen gebied en moeten lopen naar een tankstation.
[ afbeelding ]
Om tenslotte in een krakkemikkig establishment een onvervalste Angus burger te bestellen.
[ afbeelding ]
Yup. De leven.
Kk geil!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef Gorzalka het volgende:
Ambi, stuur een DM met je dagelijkse routine, dan kom ik je fake rapen.
Don’t hate me because you aint me.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent, jij bent Ricardo
Staat ook in mijn playlist, samen met de originele versie van T-Pain.quote:
Leukens, dat was op dat nummer van Starkoo en ik hield mijn handen voor mijn ogen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ooit had ik op dit nummer voor een jongen gedanst,herinneringen. Weliswaar geen slecht nummer:
Hoor z'n stem in m'n hoofd, ben ik nu psychotisch/schizo? :$quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Staat ook in mijn playlist, samen met de originele versie van T-Pain.
Ja, nu wel, hiervoor totaaaaaaaal niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoor z'n stem in m'n hoofd, ben ik nu psychotisch/schizo? :$
Dus het was laatst geen droom waarin ik met je meeging en ik keihard je artiesteningang uitwoonde? :$quote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, nu wel, hiervoor totaaaaaaaal niet.
Welke?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ga m'n best doen volgend jaar dat werkelijkheid te maken.
Neem wel een andere ride.
wilde die laatst echt downloaden. Compelled to do so now.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke?Dichtste wat hiervan in de buurt komt voor mij is voorlopig vooralsnog GTA San Andreas
![]()
.
TR gedaan wegens lasterquote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus het was laatst geen droom waarin ik met je meeging en ik keihard je artiesteningang uitwoonde? :$
Die was er niet bij.. Just you and me bbyquote:
Ik word zo woest van jou, hè.quote:
Jij ook al? Dqodje stalkt me ook al via DM dat ze met me wil zwemmen enzo. Heb aangifte gedaan tegen de achterlijke avances van deze blondine.quote:
I like it when you're mad.. SLA ME!!!!quote:
Je wil welquote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook al? Dqodje stalkt me ook al via DM dat ze met me wil zwemmen enzo. Heb aangifte gedaan tegen die achterlijke avances van deze blondine.
Zwemmen in een poeltje van haar menstruatiesappen, doelt ze op.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook al? Dqodje stalkt me ook al via DM dat ze met me wil zwemmen enzo. Heb aangifte gedaan tegen die achterlijke avances van deze blondine.
Als je 'm voor morgen nog niet hebt ben je ghey. Kulaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wilde die laatst echt downloaden. Compelled to do so now.
Career gekilled door Shady/Aftermath kamp hè, alhoewel hij wel veel goede nummers heeft/hadquote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef Djibril het volgende:
DWC
WTF is er met Ja Rule gebeurd? Heb al lang niks van hem gehoord.
Ik kan niet ontkennen dat deze post een reactie teweeg bracht in een erogene zone.quote:
Qua cruisemobile vind ik de Lincoln Continental echt de shit.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke?Dichtste wat hiervan in de buurt komt voor mij is voorlopig vooralsnog GTA San Andreas
![]()
.
Hopelijk pas na dit weekend, maar ik vrees van nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zwemmen in een poeltje van haar menstruatiesappen, doelt ze op.
Welke? Even wat specifieker jongen :$quote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat deze post een reactie teweeg bracht in een erogene zone.
MIJN DIKKE PIEMEL, SLET!quote:
Ik wou net zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je 'm voor morgen nog niet hebt ben je ghey. Kulaar.
[..]
Career gekilled door Shady/Aftermath kamp hè, alhoewel hij wel veel goede nummers heeft/had.
Of Clap Back, zieke track was dat. En al die nummers met Ashanti enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 20:43 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.
New York, New York was zo hard van hem!
ok dus je gaat nu pijpen?quote:
Hou je ook een blog of whatever bij toevallig dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Qua cruisemobile vind ik de Lincoln Continental echt de shit.Suicide doors.
![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben zelf helemaal gek van muscle cars. Big block erin en die carburateurs helemaal opentrekken.![]()
Genoeg bedenktijd nog iig.
En, GTA:SA.
The Game had op die beat ook een lekker nummer.quote:
Je ging toch niet meer of zo?quote:
Dat heb ik met een Range Rover, of anders minstens een Chrysler 300C.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik later geen matgrijze Mustang heb dan pleeg ik zelfmoord.
[ afbeelding ]
Ik had LAX gekocht, geen moment spijt van gekregenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
The Game had op die beat ook een lekker nummer.
Over Game gesproken..
Mustang en een Ninja, dan ben ik gelukkig.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik met een Range Rover, of anders minstens een Chrysler 300C.
Heb echt nog nooit één CD gekocht. Ja, alleen Get Rich Or Die Tryin' in Suriname, maar dat was een bootlegquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik had LAX gekocht, geen moment spijt van gekregen
Ik met een Chevrolet Corvette C2 Sting Ray 1964 Coupe.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chrysler.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:
Hmm, in Forza Horizon heb je de 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik met een Chevrolet Corvette C2 Sting Ray 1964 Coupe.
Nee ik wil precies die ik noemdequote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, in Forza Horizon heb je de 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427.
[ afbeelding ]
Cool zeg, lekker on the edge leven.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga naar de 'pre-meet'. Daarna kijk ik wel. Ik plan nooit.
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool zeg, lekker on the edge leven.Met welk doel ga je?
howquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Telefoon terug.Ergste 18 uur van mijn leven.
Neen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou je ook een blog of whatever bij toevallig dan?
Vorig jaar kwam er een hele club aanrijden bij een terras waar we aan het chillen waren.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ [url=http://www.autopaedia.com/auta/Chevrolet/Chevrolet%20Corvette/Chevrolet%20Corvette%20C2%20Sting%20Ray%201962-1967%20(1964%20Coupe)%20(01)%20[CC1].jpg]afbeelding[/url] ]
nat geworden ok
Ik ga om Dqod te scharen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool zeg, lekker on the edge leven.Met welk doel ga je?
Relaxt dat je het verhaal eromheen ook meteen vertelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Telefoon terug.Ergste 18 uur van mijn leven.
Waarschijnlijk word ik dan alleen maar hitsiger vanwege je curvesquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?
Hmm, waarom zo zuur, Ambipur?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?
Wil je die kleine jongedame eens met rust laten, ze zit midden in een bekeringsproces.quote:
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.quote:
Had ik vannacht al gedaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Relaxt dat je het verhaal eromheen ook meteen vertelt.
Tja jij vraagt om een doel en anders heb ik geen doel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, waarom zo zuur, Ambipur?
Als ik ga dan word ik verkracht, gelynched en uit elkaar getrokken, net als die kerel uit Das Parfum.
[..]
Wil je die kleine jongedame eens met rust laten, ze zit midden in een bekeringsproces.
En jij maar roepen dat ie gestolen isquote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.![]()
Kon 'm ophalen.
[..]
Altijd je ouders opslaan als mama en papa.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.![]()
Kon 'm ophalen.
[..]
Had ik vannacht al gedaan.Sorry boo, maar dacht dus dat-ie gestolen was. Maar heb 'm weer.
Sowieso je ouders bij hun voornaam noemen oidquote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd je ouders opslaan als mama en papa.
Waarom heb je het ook teruggezet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En jij maar roepen dat ie gestolen is
Ja, dat dacht ik. Sorry hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En jij maar roepen dat ie gestolen is
Ja, vind het sowieso raar als mensen hun ouders niet mama of papa of een andere variant daarop noemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd je ouders opslaan als mama en papa.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso je ouders bij hun voornaam noemen oid. Mijn moeder heet gewoon "ma"
.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Telefoon is besmet met naakfoto's van dwcquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom heb je het ook teruggezet.
honingbeerquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind het sowieso raar als mensen hun ouders niet mama of papa of een andere variant daarop noemen.
Kan dat ook niet handelen als vrienden dat doen over hun oudersquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
quote:
Ik heb twee moeders, vandaarquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Damn, dus geen pincode op je telefoon, Chloro?
Moet daar ECHT niet aan denken, my god.Deze telefoon is het kloppende hart van het Pianomuis-imperium.
Shit kan niet door de beugel.
Ik geloof dat Ambi en Fanta je ook wel willen. Leuke meet wordt ditquote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krijg het nog druk met jullie
En tof Chloro
Niet iedereen maakt elke dag een foto van zijn/haar geslachtsdeel.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Moet daar ECHT niet aan denken, my god.Deze telefoon is het kloppende hart van het Pianomuis-imperium.
Zal jou eens honingberen.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Staat weinig boeiends op m'n telefoon. Ja, naaktfoto's van Zosk, maar die mag iedereen zien.
Daarvoor gebruik ik een polaroid, hehe.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt elke dag een foto van zijn/haar geslachtsdeel.
Jij bent wel mijn prioriteit hoor, mag je best weten :$quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ambi en Fanta je ook wel willen. Leuke meet wordt dit
Oh ik wel, maar stuur die gelijk door naar laptop en verwijder hem dan weer van mijn telefoon.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt elke dag een foto van zijn/haar geslachtsdeel.
Is niet zuur. De werkelijke reden is even uit mn comfortzone, gezien ik vooral gelijkgestemden om mij heen heb.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, waarom zo zuur, Ambipur?
Als ik ga dan word ik verkracht, gelynched en uit elkaar getrokken, net als die kerel uit Das Parfum.
[..]
Wil je die kleine jongedame eens met rust laten, ze zit midden in een bekeringsproces.
Klinkt mij niet verkeerd in de oren neequote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent wel mijn prioriteit hoor, mag je best weten :$
Maar niks mis met een all-girl-orgie toch? TOCH?!! :$
Geen totale back-up van alles incl. foto's en dergelijke maken elke weekquote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Godver dat van Sinos, ik kan er weer razend van worden als we het daarover hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet zuur. De werkelijke reden is even uit mn comfortzone, gezien ik vooral gelijkgestemden om mij heen heb.
Dat van foto: denk aan sinosmaar ik zou me niet laten wegjagen
En ditquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen totale back-up van alles incl. foto's en dergelijke maken elke week.
Builds characterquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Klinkt mij niet verkeerd in de oren nee
Ik denk wel dat een aantal van de maagdelijke heren het dan spontaan besterven, hebben we dat weer op ons geweten
Bij mij staat er een code bij inschakelen, + telefoonwachtwoord van 9 cijfers bij mijn SMS-inbox en foto's.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ach meisje toch, wil je even knuffelen? Kom maar in m'n armenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Builds character
Ik moet al zo vaak lijdzaam toekijkenLeven van een lesbo gaat niet over rozen CY
WazmetSinos? Of mag ik dat niet vragenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver dat van Sinos, ik kan er weer razend van worden als we het daarover hebbenIk heb toen echt ruzie zitten maken met Hugh ook
SMS jij nog veel dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Bij mij staat er een code bij inschakelen, + telefoonwachtwoord van 9 cijfers bij mijn SMS-inbox en foto's.
Mag ik je besnuffelen? Dan ja gaarnequote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ach meisje toch, wil je even knuffelen? Kom maar in m'n armen
Laten we het erop houden dat er een foto langs kwam in de whatsappgroep, en dat de reacties daarop zowel mij als Ambi compleet door het lint lieten gaanquote:
Als je haar maar heel laat, bruises easily.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent wel mijn prioriteit hoor, mag je best weten :$
Maar niks mis met een all-girl-orgie toch? TOCH?!! :$
Comfortzone stretchen, altijd goed. Niets mis met een beetje openminded zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet zuur. De werkelijke reden is even uit mn comfortzone, gezien ik vooral gelijkgestemden om mij heen heb.
Dat van foto: denk aan sinosmaar ik zou me niet laten wegjagen
Ssht, geen dingen uit prive gesprekken delenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je haar maar heel laat, bruises easily.
Vond ik wel zielig voor haar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver dat van Sinos, ik kan er weer razend van worden als we het daarover hebbenIk heb toen echt ruzie zitten maken met Hugh ook
Is je vagina een beetje fris momenteelquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij mag alles. Ik ruik op het moment nog erg aangenaam ook.
Denk dat ik pas rond 10 u naar de meet kom en lekker buiten blijf hangen dan kunnen er niet echt duidelijke foto's worden gemaakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat er een foto langs kwam in de whatsappgroep, en dat de reacties daarop zowel mij als Ambi compleet door het lint lieten gaan
Klinkt niet tof iigquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat er een foto langs kwam in de whatsappgroep, en dat de reacties daarop zowel mij als Ambi compleet door het lint lieten gaan
Ben wel een bijtertje hoor, is dat erg?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je haar maar heel laat, bruises easily.
[..]
Comfortzone stretchen, altijd goed. Niets mis met een beetje openminded zijn.![]()
Ik ga zo in bad.. Hey.. HEY!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij mag alles. Ik ruik op het moment nog erg aangenaam ook.
DE FOK!WHATSAPPGROEPquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe ga jij dan Chai? If I may ask?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ik pas rond 10 u naar de meet kom en lekker buiten blijf hangen dan kunnen er niet echt duidelijke foto's worden gemaakt.
Hoe groot is je bad? *hint hint*quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt niet tof iig![]()
[..]
Ben wel een bijtertje hoor, is dat erg?
Verder: uiteraard Panzort
[..]
Ik ga zo in bad.. Hey.. HEY!!!![]()
En dan heb je ze en dan is het niet te vretenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Vannacht trouwens gedroomd over jelly beans.Heel de dag zin gehad in jelly beans.
Dus heb jeally beans gehaald.
Jelly beans dus.
Waarom ruzie?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Past wel *subtiel subtiel* Ga anders wel op je liggenquote:
Doet me eraan denken, moet m'n HD ook maar weer eens backuppen naar m'n externe HD.quote:
Ja ik ook, maar wel al eerder.. Als t heel erg gezellig is ga ik maar proberen de nacht door te trekkennquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Trein. Maar ga misschien eerst even langs M. weet nog niet wat t handigst is.
Kan ik altijd nog een mooi kunstwerkje mee plakken voor moederdag.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan heb je ze en dan is het niet te vreten
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, moet m'n HD ook maar weer eens backuppen naar m'n externe HD.
Heb m'n les geleerd afgelopen zomer, crashte m'n PC incl. HD ziek, wonder boven wonder nog alles kunnen recoveren en kunnen kopieren op die externe HD. Sommige foto's hadden wel veranderde namen of waren dubbel gekopieerd waarvan er dan 1 corrupt was geraakt. Ging bíjna fout dus.
Lijpe was ook dat ik een tijdje erna alle relevante stukken van m'n 4 jaar hbo moest uploaden, alles altijd kaolo autistisch netjes ingedeeld in mappen per jaar, blok, vak enzo, was ik alles bijna kwijt![]()
.
#levensles
Herkenbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, moet m'n HD ook maar weer eens backuppen naar m'n externe HD.
Heb m'n les geleerd afgelopen zomer, crashte m'n PC incl. HD ziek, wonder boven wonder nog alles kunnen recoveren en kunnen kopieren op die externe HD. Sommige foto's hadden wel veranderde namen of waren dubbel gekopieerd waarvan er dan 1 corrupt was geraakt. Ging bíjna fout dus.
Lijpe was ook dat ik een tijdje erna alle relevante stukken van m'n 4 jaar hbo moest uploaden, alles altijd kaolo autistisch netjes ingedeeld in mappen per jaar, blok, vak enzo, was ik alles bijna kwijt![]()
.
#levensles
Het wordt een gang rape inmiddels? Het kan ook te gek, meidquote:
Ja in principe wel. Alleen laat het mooi op misschien staan, want als er uiteindelijk toch nog iets tussenkomt (dat kan hier altijd, ziek paard oid) wil ik niet afhaken terwijl ik al toegezegd heb.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wel al eerder.. Als t heel erg gezellig is ga ik maar proberen de nacht door te trekkennAnders moet ik al zo vroeg terug
Maar je gaat dus wel echt?
Slim meisje ben je ook Chai :$quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Alleen laat het mooi op misschien staan, want als er uiteindelijk toch nog iets tussenkomt (dat kan hier altijd, ziek paard oid) wil ik niet afhaken terwijl ik al toegezegd heb.
Alleraardigst, mijn d(r)ank is groot :$quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Staat weinig boeiends op m'n telefoon. Ja, naaktfoto's van Zosk, maar die mag iedereen zien.
Lijkt me wel hilarisch als je vreemdgaat met een FOK!ker, of gaat vriendlief ook mee?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Alleen laat het mooi op misschien staan, want als er uiteindelijk toch nog iets tussenkomt (dat kan hier altijd, ziek paard oid) wil ik niet afhaken terwijl ik al toegezegd heb.
That’s the spiritquote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slim meisje ben je ook Chai :$
[..]
Alleraardigst, mijn d(r)ank is groot :$
Ha Zosk, jij hier.quote:
quote:
Daar zijn ze hier recentelijk van afgestapt, vraag maar aan Panzer.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Montelly het volgende:
Op BNN is nu programma met PUA technieken!!!
![]()
Wequote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, tenzij verkrachting telt. En nee die gaat niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lijkt me wel hilarisch als je vreemdgaat met een FOK!ker, of gaat vriendlief ook mee?
Tja die laat ik niet dood gaan om een paar FOK!kers te kunnen meeten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We
are
farmers
bum ba dum bum bum bum bum
Drank in Berlijnquote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, tenzij verkrachting telt. En nee die gaat niet.
Heb me in Berlijn ook heel verstandig gedragen met drank op.Trots op mezelf.
Dus we gaan niet scharen met de rest van de vrouwen?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, tenzij verkrachting telt. En nee die gaat niet.
Heb me in Berlijn ook heel verstandig gedragen met drank op.Trots op mezelf.
Heb je niet iets beters te doen, Ambi stalken ofzo?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Montelly het volgende:
Er zitten hier tevens verkapte bi-meiden.net leden, dat gevoel heb ik gewoon
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Drank in Berlijn.
COME ON, CHAI, COME ON!
Ik mag je nu al, ouwequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je niet iets beters te doen, Ambi stalken ofzo?
Ben je zo druk tegenwoordig ja?quote:
Zelf is ze blij dat ze aandacht krijgt op fok!quote:
Kom je ook weer?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik mag je nu al, ouwe. Deze man delivert tracksss
.
Vraag je daarom mn nummer via DM?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zelf is ze blij dat ze aandacht krijgt op fok!gelukkig maar..
Maar naar de premeet kwam ze toch al sws? Dan krijgen jullie d'r toch wel meegesleept?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JA, ZOU JIJ VERDORIE OOK MOETEN DOEN
Jammer hoorquote:
Als ik ergens mee instem ben ik niet van plan om terug te krabbelen, dus jaquote:
Oh. Nou. Leuk dat je er bent.quote:
Ik kom eten. Als we samen treinenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JA, ZOU JIJ VERDORIE OOK MOETEN DOEN
Zit je nou naar NOG meer aandacht te vissen?quote:
Van jou altijd :$quote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zit je nou naar NOG meer aandacht te vissen?
Deze is wel echt baasquote:
Gaat hij je van je penisnijd afhelpen?quote:
Nou. Graag gedaan.quote:
Ik ga toch niet naar die meet, gekkie.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat hij je van je penisnijd afhelpen?
Waarom niet, is leuk!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar die meet, gekkie.
Lees net dat het een girl on girl orgy wordt. Niets voor jou?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar die meet, gekkie.
Sowieso alles wat ook maar lijkt op zooi die ooit op een TMF Hitzone CD heeft gestaan.quote:
quote:
Wat voor programma zit ze nou weer in dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef Allure_ het volgende:
hahahahdie michella
houuu upppp ik ken wel jankehh
Liefde man.. Zoveel indruk heb je gemaaktquote:
Doe niet zo eh, Roodflapjequote:
Fas klapt volledig dicht in sociale situaties (srs).quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lees net dat het een girl on girl orgy wordt. Niets voor jou?
Moest lachen.quote:
Ben jij wel zo'n held in het echt dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fas klapt volledig dicht in sociale situaties (srs).
liefde, lust, laten lopen oidquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor programma zit ze nou weer in dan?
Ik wil dit verontkrachtenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh. Ahw.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, ja. Zo ben ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat wacht ik nog af, met z'n babbels altijd :$quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij wel zo'n held in het echt dan?
Ik mag er zeker zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ja. Ik heb Panzer nu trouwens wel daadwerkelijk gesproken, dat viel me alleszins mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wacht ik nog af, met z'n babbels altijd :$
Tuurlijk niet, het is een fokker.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IRL?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ja. Ik heb Panzer nu trouwens wel daadwerkelijk gesproken, dat viel me alleszins mee.
Oh ja, dat wilde ik ook gaan kijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Allure_ het volgende:
zometeen 'ik heb het nog nooit gedaan'
hoogstaande programma's
Wat voor mens zal ze echt zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gronings?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, skype en tinychat. Ik moest wel heel erg lachen om z'n accent
Gewoon tijdens dat programma lekker seksenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik ook gaan kijken.
HAHA FRUSTRATIESquote:
Zou er niet te veel van verwachten.quote:
Nicequote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, skype en tinychat. Ik moest wel heel erg lachen om z'n accent
Waarom heb jij zo'n hekel aan Fas?quote:
Alles. Gewoon alles wat je zegt gaat er zo bizar droogkloterig van klinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke letters klinken dan ook al weer raar?
Nee, niet allemaal. Ik wacht op de man met baard.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon geen seks voor het huwelijkmensjes?
Als de 'r' aan het eind van een woord af en toe iets rolt vind jij het zeker al gelijk bekakt?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
Is gewoon een alfa-accent, kunnen meer mensen over meepraten hier. James Bond was ook een Groninger. Moet mevrouw zelf zeggen met haar pedante bekakte toontje.
Gisteren zei je nog dat je dat geil vond.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
Is gewoon een alfa-accent, kunnen meer mensen over meepraten hier. James Bond was ook een Groninger. Moet mevrouw zelf zeggen met haar pedante bekakte toontje.
HAHAHAHAHA watquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |