Ja ik ook, maar wel al eerder.. Als t heel erg gezellig is ga ik maar proberen de nacht door te trekkennquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Trein. Maar ga misschien eerst even langs M. weet nog niet wat t handigst is.
Kan ik altijd nog een mooi kunstwerkje mee plakken voor moederdag.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan heb je ze en dan is het niet te vreten
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, moet m'n HD ook maar weer eens backuppen naar m'n externe HD.
Heb m'n les geleerd afgelopen zomer, crashte m'n PC incl. HD ziek, wonder boven wonder nog alles kunnen recoveren en kunnen kopieren op die externe HD. Sommige foto's hadden wel veranderde namen of waren dubbel gekopieerd waarvan er dan 1 corrupt was geraakt. Ging bíjna fout dus.
Lijpe was ook dat ik een tijdje erna alle relevante stukken van m'n 4 jaar hbo moest uploaden, alles altijd kaolo autistisch netjes ingedeeld in mappen per jaar, blok, vak enzo, was ik alles bijna kwijt![]()
.
#levensles
Herkenbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, moet m'n HD ook maar weer eens backuppen naar m'n externe HD.
Heb m'n les geleerd afgelopen zomer, crashte m'n PC incl. HD ziek, wonder boven wonder nog alles kunnen recoveren en kunnen kopieren op die externe HD. Sommige foto's hadden wel veranderde namen of waren dubbel gekopieerd waarvan er dan 1 corrupt was geraakt. Ging bíjna fout dus.
Lijpe was ook dat ik een tijdje erna alle relevante stukken van m'n 4 jaar hbo moest uploaden, alles altijd kaolo autistisch netjes ingedeeld in mappen per jaar, blok, vak enzo, was ik alles bijna kwijt![]()
.
#levensles
Het wordt een gang rape inmiddels? Het kan ook te gek, meidquote:
Ja in principe wel. Alleen laat het mooi op misschien staan, want als er uiteindelijk toch nog iets tussenkomt (dat kan hier altijd, ziek paard oid) wil ik niet afhaken terwijl ik al toegezegd heb.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wel al eerder.. Als t heel erg gezellig is ga ik maar proberen de nacht door te trekkennAnders moet ik al zo vroeg terug
Maar je gaat dus wel echt?
Slim meisje ben je ook Chai :$quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Alleen laat het mooi op misschien staan, want als er uiteindelijk toch nog iets tussenkomt (dat kan hier altijd, ziek paard oid) wil ik niet afhaken terwijl ik al toegezegd heb.
Alleraardigst, mijn d(r)ank is groot :$quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Staat weinig boeiends op m'n telefoon. Ja, naaktfoto's van Zosk, maar die mag iedereen zien.
Lijkt me wel hilarisch als je vreemdgaat met een FOK!ker, of gaat vriendlief ook mee?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Alleen laat het mooi op misschien staan, want als er uiteindelijk toch nog iets tussenkomt (dat kan hier altijd, ziek paard oid) wil ik niet afhaken terwijl ik al toegezegd heb.
That’s the spiritquote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slim meisje ben je ook Chai :$
[..]
Alleraardigst, mijn d(r)ank is groot :$
Ha Zosk, jij hier.quote:
quote:
Daar zijn ze hier recentelijk van afgestapt, vraag maar aan Panzer.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Montelly het volgende:
Op BNN is nu programma met PUA technieken!!!
![]()
Wequote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, tenzij verkrachting telt. En nee die gaat niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lijkt me wel hilarisch als je vreemdgaat met een FOK!ker, of gaat vriendlief ook mee?
Tja die laat ik niet dood gaan om een paar FOK!kers te kunnen meeten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We
are
farmers
bum ba dum bum bum bum bum
Drank in Berlijnquote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, tenzij verkrachting telt. En nee die gaat niet.
Heb me in Berlijn ook heel verstandig gedragen met drank op.Trots op mezelf.
Dus we gaan niet scharen met de rest van de vrouwen?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, tenzij verkrachting telt. En nee die gaat niet.
Heb me in Berlijn ook heel verstandig gedragen met drank op.Trots op mezelf.
Heb je niet iets beters te doen, Ambi stalken ofzo?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Montelly het volgende:
Er zitten hier tevens verkapte bi-meiden.net leden, dat gevoel heb ik gewoon
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Drank in Berlijn.
COME ON, CHAI, COME ON!
Ik mag je nu al, ouwequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je niet iets beters te doen, Ambi stalken ofzo?
Ben je zo druk tegenwoordig ja?quote:
Zelf is ze blij dat ze aandacht krijgt op fok!quote:
Kom je ook weer?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik mag je nu al, ouwe. Deze man delivert tracksss
.
Vraag je daarom mn nummer via DM?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zelf is ze blij dat ze aandacht krijgt op fok!gelukkig maar..
Maar naar de premeet kwam ze toch al sws? Dan krijgen jullie d'r toch wel meegesleept?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JA, ZOU JIJ VERDORIE OOK MOETEN DOEN
Jammer hoorquote:
Als ik ergens mee instem ben ik niet van plan om terug te krabbelen, dus jaquote:
Oh. Nou. Leuk dat je er bent.quote:
Ik kom eten. Als we samen treinenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JA, ZOU JIJ VERDORIE OOK MOETEN DOEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |