Mag ik je besnuffelen? Dan ja gaarnequote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ach meisje toch, wil je even knuffelen? Kom maar in m'n armen
Laten we het erop houden dat er een foto langs kwam in de whatsappgroep, en dat de reacties daarop zowel mij als Ambi compleet door het lint lieten gaanquote:
Als je haar maar heel laat, bruises easily.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent wel mijn prioriteit hoor, mag je best weten :$
Maar niks mis met een all-girl-orgie toch? TOCH?!! :$
Comfortzone stretchen, altijd goed. Niets mis met een beetje openminded zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet zuur. De werkelijke reden is even uit mn comfortzone, gezien ik vooral gelijkgestemden om mij heen heb.
Dat van foto: denk aan sinosmaar ik zou me niet laten wegjagen
Ssht, geen dingen uit prive gesprekken delenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je haar maar heel laat, bruises easily.
Vond ik wel zielig voor haar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver dat van Sinos, ik kan er weer razend van worden als we het daarover hebbenIk heb toen echt ruzie zitten maken met Hugh ook
Is je vagina een beetje fris momenteelquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij mag alles. Ik ruik op het moment nog erg aangenaam ook.
Denk dat ik pas rond 10 u naar de meet kom en lekker buiten blijf hangen dan kunnen er niet echt duidelijke foto's worden gemaakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat er een foto langs kwam in de whatsappgroep, en dat de reacties daarop zowel mij als Ambi compleet door het lint lieten gaan
Klinkt niet tof iigquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat er een foto langs kwam in de whatsappgroep, en dat de reacties daarop zowel mij als Ambi compleet door het lint lieten gaan
Ben wel een bijtertje hoor, is dat erg?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je haar maar heel laat, bruises easily.
[..]
Comfortzone stretchen, altijd goed. Niets mis met een beetje openminded zijn.![]()
Ik ga zo in bad.. Hey.. HEY!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij mag alles. Ik ruik op het moment nog erg aangenaam ook.
DE FOK!WHATSAPPGROEPquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe ga jij dan Chai? If I may ask?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ik pas rond 10 u naar de meet kom en lekker buiten blijf hangen dan kunnen er niet echt duidelijke foto's worden gemaakt.
Hoe groot is je bad? *hint hint*quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt niet tof iig![]()
[..]
Ben wel een bijtertje hoor, is dat erg?
Verder: uiteraard Panzort
[..]
Ik ga zo in bad.. Hey.. HEY!!!![]()
En dan heb je ze en dan is het niet te vretenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Vannacht trouwens gedroomd over jelly beans.Heel de dag zin gehad in jelly beans.
Dus heb jeally beans gehaald.
Jelly beans dus.
Waarom ruzie?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver dat van Sinos, ik kan er weer razend van worden als we het daarover hebbenIk heb toen echt ruzie zitten maken met Hugh ook
Past wel *subtiel subtiel* Ga anders wel op je liggenquote:
Doet me eraan denken, moet m'n HD ook maar weer eens backuppen naar m'n externe HD.quote:
Ja ik ook, maar wel al eerder.. Als t heel erg gezellig is ga ik maar proberen de nacht door te trekkennquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Trein. Maar ga misschien eerst even langs M. weet nog niet wat t handigst is.
Kan ik altijd nog een mooi kunstwerkje mee plakken voor moederdag.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan heb je ze en dan is het niet te vreten
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, moet m'n HD ook maar weer eens backuppen naar m'n externe HD.
Heb m'n les geleerd afgelopen zomer, crashte m'n PC incl. HD ziek, wonder boven wonder nog alles kunnen recoveren en kunnen kopieren op die externe HD. Sommige foto's hadden wel veranderde namen of waren dubbel gekopieerd waarvan er dan 1 corrupt was geraakt. Ging bíjna fout dus.
Lijpe was ook dat ik een tijdje erna alle relevante stukken van m'n 4 jaar hbo moest uploaden, alles altijd kaolo autistisch netjes ingedeeld in mappen per jaar, blok, vak enzo, was ik alles bijna kwijt![]()
.
#levensles
Herkenbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, moet m'n HD ook maar weer eens backuppen naar m'n externe HD.
Heb m'n les geleerd afgelopen zomer, crashte m'n PC incl. HD ziek, wonder boven wonder nog alles kunnen recoveren en kunnen kopieren op die externe HD. Sommige foto's hadden wel veranderde namen of waren dubbel gekopieerd waarvan er dan 1 corrupt was geraakt. Ging bíjna fout dus.
Lijpe was ook dat ik een tijdje erna alle relevante stukken van m'n 4 jaar hbo moest uploaden, alles altijd kaolo autistisch netjes ingedeeld in mappen per jaar, blok, vak enzo, was ik alles bijna kwijt![]()
.
#levensles
Het wordt een gang rape inmiddels? Het kan ook te gek, meidquote:
Ja in principe wel. Alleen laat het mooi op misschien staan, want als er uiteindelijk toch nog iets tussenkomt (dat kan hier altijd, ziek paard oid) wil ik niet afhaken terwijl ik al toegezegd heb.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wel al eerder.. Als t heel erg gezellig is ga ik maar proberen de nacht door te trekkennAnders moet ik al zo vroeg terug
Maar je gaat dus wel echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |