Kan ik, maar ik wil geen salsa meer dansen met jou omdat je cheat.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je salsa kan dansen dan trouw ik met je
Indeed, zelfs jouw jongenskutje krijgt nog meer actie.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ambi is mad vanwege d'r stoffige kutje
Oh yeeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
JULLIE MAKEN MIJ GEK, SRS.
Kan je niet want je hebt geen losse heupen. heb je zelf toegegevenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ik, maar ik wil geen salsa meer dansen met jou omdat je cheat.
Ben jij 14?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef Djibril het volgende:
[..]
Oh yeeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
ok stil zijn en pypequote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sowieso. Droogstaan, dat verklaart mijn kutgedrag. Gewoon laten gaan.
Dat is meestal zo hè.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mooi hoe Ambi denkt niet op d'r mondje te zijn gevallen, maar wel een rugzakje met allerlei problematiek heeft.
Met wat m ben ik los genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je niet want je hebt geen losse heupen. heb je zelf toegegeven
Op salsanachten gebruik je geen M. doe normaal.quote:
DAT BEN JE GVD NIET, NIET LIEGEquote:
Wijn is ook prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op salsanachten gebruik je geen M. doe normaal.
More like uitlachen om je grote waffel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Ambipur het volgende:
Damn. Dat ik zoveel users kan ergeren met wat tekst
![]()
Heerlijk.
Ik weet wie jij bent, jij bent Ricardoquote:
Mwaah, allemaal maar matig imo, weet niet wat ik zo vet aan dat ander nummer vond, maar alles klopte eraan.quote:
Ricardo was nóg dommerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent, jij bent Ricardo
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwaah, allemaal maar matig imo, weet niet wat ik zo vet aan dat ander nummer vond, maar alles klopte eraan.
quote:
Moet gelijk hieraan denkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ooit had ik op dit nummer voor een jongen gedanst,herinneringen. Weliswaar geen slecht nummer:
Is ook goed, mijn lekkere homobearquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
More like uitlachen om je grote waffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |