Omdat missbliss anders boos wordt, even hier.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken van jouw reacties.
Watervallen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat missbliss anders boos wordt, even hier.
Stil zijn poepvlekje.
sssssstquote:
Nou en of zeg.quote:
Excuus, probeerde je enigszins horn te maken.quote:
Zou dit nummer pompen in een Chevy Impala.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die guy lijkt op Kevin Spaceykan het niet ontzien.
Waarom doen mijn posts jou huilen?quote:
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en of zeg.En heb al een testosteron piek van het vele zonlicht vandaag.
(en een kats verbrand decolleté
)
Las anusburgerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om tenslotte in een krakkemikkig establishment een onvervalste Angus burger te bestellen.
Een wijf die slet niet eens voluit durft te schrijven vrees ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Excuus, probeerde je enigszins horn te maken.
Post die YouTube shit zonder url man, gewoon dat adres hier neerplempen. Rest gaat vanzelfquote:
Kan geen kwaad, kom maarquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
Dwc, ben je in voor meer muziek in The High Road trant?
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.
Een vent die eruit ziet of hij mannen nakt, vrees ik ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Las anusburger
[..]
Een wijf die slet niet eens voluit durft te schrijven vrees ik niet.
Zoals ik al zei, zelf het hardste roepen over anderen van geen woorden maar daden, maar zelf..quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.
Yes, sirquote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post die YouTube shit zonder url man, gewoon dat adres hier neerplempen. Rest gaat vanzelf.
[..]
Kan geen kwaad, kom maar.
En dan ook echt 0.0 daden. It's an Ambi-thing.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zelf het hardste roepen over anderen van geen woorden maar daden, maar zelf...
Hier moet ik je onderbreken en je verhaal afmaken.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou dit nummer pompen in een Chevy Impala.
[ afbeelding ]
Over zo'n typische highway.
[ afbeelding ]
Vervolgens stranden in een afgelegen gebied en moeten lopen naar een tankstation.
[ afbeelding ]
Jij bent niet interessant. Die CB die kopt het iedere x in.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.
girl please, stil zijn en ga je turkyemthee drinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een vent die eruit ziet of hij mannen nakt, vrees ik ook niet.![]()
Ik vind je lief, schatje.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zat te knoeien met het licht.Het was of gelijk hele vlakken overbelicht (en de rest dan precies goed -_-) of te donker, dus zat eerst een tijdje te knoeien met de luxaflex en de helderheid voordat ik een volledige foto had zonder rare vlakken.
Oh no he didnt!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
girl please, stil zijn en ga je turkyemthee drinken
Het is uitquote:
Niet op dezequote:
Van een 'man', die roddelt, dat ie een vrouw heeft gedisst, omdat ze lelijk was en dat voor een jaar lang, accepteer ik dit soort 'diss' opmerkingen lachend.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zelf het hardste roepen over anderen van geen woorden maar daden, maar zelf...
quote:
Nou en, dit gaat niet over mij. Altijd weer de aandacht verschuiven. Stop gewoon met dat full-talk-zero-balls en je hoort ons niet meer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent niet interessant. Die CB die kopt het iedere x in.
quote:
Niks roddelen aan, gewoon feiten vertellen omdat de chick in kwestie erover liegt. En hoezo een jaar lang..?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Van een 'man', die roddelt, dat ie een vrouw heeft gedisst, omdat ze lelijk was en dat voor een jaar lang, accepteer ik dit soort 'diss' opmerkingen lachend.
Wie is ons? Actie vraagt om reactie. Ik had 't tegen CB en was niet serieus. Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou en, dit gaat niet over mij. Altijd weer de aandacht verschuiven. Stop gewoon met dat full-talk-zero-balls en je hoort ons niet meer.
Oh no she didnt!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen ie girl zei was ik alle interesse kwijt. Te gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
JULLIE MAKEN MIJ GEK, SRS.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef Djibril het volgende:
Doet me denken aan schoolfeesten![]()
Als enige latino erop kunnen dansen
Als je salsa kan dansen dan trouw ik met jequote:
Sowieso. Droogstaan, dat verklaart mijn kutgedrag. Gewoon laten gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ambi is mad vanwege d'r stoffige kutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |