Omdat missbliss anders boos wordt, even hier.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken van jouw reacties.
Watervallen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat missbliss anders boos wordt, even hier.
Stil zijn poepvlekje.
sssssstquote:
Nou en of zeg.quote:
Excuus, probeerde je enigszins horn te maken.quote:
Zou dit nummer pompen in een Chevy Impala.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die guy lijkt op Kevin Spaceykan het niet ontzien.
Waarom doen mijn posts jou huilen?quote:
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en of zeg.En heb al een testosteron piek van het vele zonlicht vandaag.
(en een kats verbrand decolleté
)
Las anusburgerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om tenslotte in een krakkemikkig establishment een onvervalste Angus burger te bestellen.
Een wijf die slet niet eens voluit durft te schrijven vrees ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Excuus, probeerde je enigszins horn te maken.
Post die YouTube shit zonder url man, gewoon dat adres hier neerplempen. Rest gaat vanzelfquote:
Kan geen kwaad, kom maarquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
Dwc, ben je in voor meer muziek in The High Road trant?
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga die neger mijn sl*t maken, hij snapt dat niet. Komt wel.
Een vent die eruit ziet of hij mannen nakt, vrees ik ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Las anusburger
[..]
Een wijf die slet niet eens voluit durft te schrijven vrees ik niet.
Zoals ik al zei, zelf het hardste roepen over anderen van geen woorden maar daden, maar zelf..quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.
Yes, sirquote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post die YouTube shit zonder url man, gewoon dat adres hier neerplempen. Rest gaat vanzelf.
[..]
Kan geen kwaad, kom maar.
En dan ook echt 0.0 daden. It's an Ambi-thing.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zelf het hardste roepen over anderen van geen woorden maar daden, maar zelf...
Hier moet ik je onderbreken en je verhaal afmaken.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou dit nummer pompen in een Chevy Impala.
[ afbeelding ]
Over zo'n typische highway.
[ afbeelding ]
Vervolgens stranden in een afgelegen gebied en moeten lopen naar een tankstation.
[ afbeelding ]
Jij bent niet interessant. Die CB die kopt het iedere x in.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent er wel eentje van de stoere praatjes.
girl please, stil zijn en ga je turkyemthee drinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een vent die eruit ziet of hij mannen nakt, vrees ik ook niet.![]()
Ik vind je lief, schatje.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zat te knoeien met het licht.Het was of gelijk hele vlakken overbelicht (en de rest dan precies goed -_-) of te donker, dus zat eerst een tijdje te knoeien met de luxaflex en de helderheid voordat ik een volledige foto had zonder rare vlakken.
Oh no he didnt!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
girl please, stil zijn en ga je turkyemthee drinken
Het is uitquote:
Niet op dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |