Dit bedoel ik ja. Ik heb Panzer nu trouwens wel daadwerkelijk gesproken, dat viel me alleszins mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wacht ik nog af, met z'n babbels altijd :$
Tuurlijk niet, het is een fokker.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij wel zo'n held in het echt dan?
IRL?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ja. Ik heb Panzer nu trouwens wel daadwerkelijk gesproken, dat viel me alleszins mee.
Oh ja, dat wilde ik ook gaan kijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Allure_ het volgende:
zometeen 'ik heb het nog nooit gedaan'
hoogstaande programma's
Wat voor mens zal ze echt zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fas klapt volledig dicht in sociale situaties (srs).
Gronings?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, skype en tinychat. Ik moest wel heel erg lachen om z'n accent
Gewoon tijdens dat programma lekker seksenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik ook gaan kijken.
HAHA FRUSTRATIESquote:
Zou er niet te veel van verwachten.quote:
Nicequote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, skype en tinychat. Ik moest wel heel erg lachen om z'n accent
Waarom heb jij zo'n hekel aan Fas?quote:
Alles. Gewoon alles wat je zegt gaat er zo bizar droogkloterig van klinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke letters klinken dan ook al weer raar?
Nee, niet allemaal. Ik wacht op de man met baard.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon geen seks voor het huwelijkmensjes?
Als de 'r' aan het eind van een woord af en toe iets rolt vind jij het zeker al gelijk bekakt?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
Is gewoon een alfa-accent, kunnen meer mensen over meepraten hier. James Bond was ook een Groninger. Moet mevrouw zelf zeggen met haar pedante bekakte toontje.
Gisteren zei je nog dat je dat geil vond.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
Is gewoon een alfa-accent, kunnen meer mensen over meepraten hier. James Bond was ook een Groninger. Moet mevrouw zelf zeggen met haar pedante bekakte toontje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |