Ik had LAX gekocht, geen moment spijt van gekregenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
The Game had op die beat ook een lekker nummer.
Over Game gesproken..
Mustang en een Ninja, dan ben ik gelukkig.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik met een Range Rover, of anders minstens een Chrysler 300C.
Heb echt nog nooit één CD gekocht. Ja, alleen Get Rich Or Die Tryin' in Suriname, maar dat was een bootlegquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik had LAX gekocht, geen moment spijt van gekregen
Ik met een Chevrolet Corvette C2 Sting Ray 1964 Coupe.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chrysler.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:
Hmm, in Forza Horizon heb je de 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik met een Chevrolet Corvette C2 Sting Ray 1964 Coupe.
Nee ik wil precies die ik noemdequote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, in Forza Horizon heb je de 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427.
[ afbeelding ]
Cool zeg, lekker on the edge leven.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga naar de 'pre-meet'. Daarna kijk ik wel. Ik plan nooit.
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool zeg, lekker on the edge leven.Met welk doel ga je?
howquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Telefoon terug.Ergste 18 uur van mijn leven.
Neen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou je ook een blog of whatever bij toevallig dan?
Vorig jaar kwam er een hele club aanrijden bij een terras waar we aan het chillen waren.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ [url=http://www.autopaedia.com/auta/Chevrolet/Chevrolet%20Corvette/Chevrolet%20Corvette%20C2%20Sting%20Ray%201962-1967%20(1964%20Coupe)%20(01)%20[CC1].jpg]afbeelding[/url] ]
nat geworden ok
Ik ga om Dqod te scharen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool zeg, lekker on the edge leven.Met welk doel ga je?
Relaxt dat je het verhaal eromheen ook meteen vertelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Telefoon terug.Ergste 18 uur van mijn leven.
Waarschijnlijk word ik dan alleen maar hitsiger vanwege je curvesquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?
Hmm, waarom zo zuur, Ambipur?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?
Wil je die kleine jongedame eens met rust laten, ze zit midden in een bekeringsproces.quote:
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.quote:
Had ik vannacht al gedaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Relaxt dat je het verhaal eromheen ook meteen vertelt.
Tja jij vraagt om een doel en anders heb ik geen doel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, waarom zo zuur, Ambipur?
Als ik ga dan word ik verkracht, gelynched en uit elkaar getrokken, net als die kerel uit Das Parfum.
[..]
Wil je die kleine jongedame eens met rust laten, ze zit midden in een bekeringsproces.
En jij maar roepen dat ie gestolen isquote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.![]()
Kon 'm ophalen.
[..]
Altijd je ouders opslaan als mama en papa.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.![]()
Kon 'm ophalen.
[..]
Had ik vannacht al gedaan.Sorry boo, maar dacht dus dat-ie gestolen was. Maar heb 'm weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |