Chrysler.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik met een Range Rover, of anders minstens een Chrysler 300C.
quote:
Hmm, in Forza Horizon heb je de 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik met een Chevrolet Corvette C2 Sting Ray 1964 Coupe.
Nee ik wil precies die ik noemdequote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, in Forza Horizon heb je de 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427.
[ afbeelding ]
Cool zeg, lekker on the edge leven.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga naar de 'pre-meet'. Daarna kijk ik wel. Ik plan nooit.
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool zeg, lekker on the edge leven.Met welk doel ga je?
howquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Telefoon terug.Ergste 18 uur van mijn leven.
Neen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou je ook een blog of whatever bij toevallig dan?
Vorig jaar kwam er een hele club aanrijden bij een terras waar we aan het chillen waren.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ [url=http://www.autopaedia.com/auta/Chevrolet/Chevrolet%20Corvette/Chevrolet%20Corvette%20C2%20Sting%20Ray%201962-1967%20(1964%20Coupe)%20(01)%20[CC1].jpg]afbeelding[/url] ]
nat geworden ok
Ik ga om Dqod te scharen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool zeg, lekker on the edge leven.Met welk doel ga je?
Relaxt dat je het verhaal eromheen ook meteen vertelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Telefoon terug.Ergste 18 uur van mijn leven.
Waarschijnlijk word ik dan alleen maar hitsiger vanwege je curvesquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?
Hmm, waarom zo zuur, Ambipur?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. Even kijken. Waarschijnlijk foto laten nemen en dat die dan 3 weken later op fok wordt gedouwd en ik word 'afgebrand'. Zoiets?
Wil je die kleine jongedame eens met rust laten, ze zit midden in een bekeringsproces.quote:
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.quote:
Had ik vannacht al gedaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Relaxt dat je het verhaal eromheen ook meteen vertelt.
Tja jij vraagt om een doel en anders heb ik geen doel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, waarom zo zuur, Ambipur?
Als ik ga dan word ik verkracht, gelynched en uit elkaar getrokken, net als die kerel uit Das Parfum.
[..]
Wil je die kleine jongedame eens met rust laten, ze zit midden in een bekeringsproces.
En jij maar roepen dat ie gestolen isquote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.![]()
Kon 'm ophalen.
[..]
Altijd je ouders opslaan als mama en papa.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dus bij een bevrijdingsfestival en daar is-ie blijkbaar gevonden en toen hebben ze m'n moeder gebeld.![]()
Kon 'm ophalen.
[..]
Had ik vannacht al gedaan.Sorry boo, maar dacht dus dat-ie gestolen was. Maar heb 'm weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |