Zwemmen in een poeltje van haar menstruatiesappen, doelt ze op.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook al? Dqodje stalkt me ook al via DM dat ze met me wil zwemmen enzo. Heb aangifte gedaan tegen die achterlijke avances van deze blondine.
Als je 'm voor morgen nog niet hebt ben je ghey. Kulaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wilde die laatst echt downloaden. Compelled to do so now.
Career gekilled door Shady/Aftermath kamp hè, alhoewel hij wel veel goede nummers heeft/hadquote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef Djibril het volgende:
DWC
WTF is er met Ja Rule gebeurd? Heb al lang niks van hem gehoord.
Ik kan niet ontkennen dat deze post een reactie teweeg bracht in een erogene zone.quote:
Qua cruisemobile vind ik de Lincoln Continental echt de shit.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke?Dichtste wat hiervan in de buurt komt voor mij is voorlopig vooralsnog GTA San Andreas
![]()
.
Hopelijk pas na dit weekend, maar ik vrees van nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zwemmen in een poeltje van haar menstruatiesappen, doelt ze op.
Welke? Even wat specifieker jongen :$quote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat deze post een reactie teweeg bracht in een erogene zone.
MIJN DIKKE PIEMEL, SLET!quote:
Ik wou net zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je 'm voor morgen nog niet hebt ben je ghey. Kulaar.
[..]
Career gekilled door Shady/Aftermath kamp hè, alhoewel hij wel veel goede nummers heeft/had.
Of Clap Back, zieke track was dat. En al die nummers met Ashanti enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 20:43 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.
New York, New York was zo hard van hem!
ok dus je gaat nu pijpen?quote:
Hou je ook een blog of whatever bij toevallig dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Qua cruisemobile vind ik de Lincoln Continental echt de shit.Suicide doors.
![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben zelf helemaal gek van muscle cars. Big block erin en die carburateurs helemaal opentrekken.![]()
Genoeg bedenktijd nog iig.
En, GTA:SA.
The Game had op die beat ook een lekker nummer.quote:
Je ging toch niet meer of zo?quote:
Dat heb ik met een Range Rover, of anders minstens een Chrysler 300C.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik later geen matgrijze Mustang heb dan pleeg ik zelfmoord.
[ afbeelding ]
Ik had LAX gekocht, geen moment spijt van gekregenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
The Game had op die beat ook een lekker nummer.
Over Game gesproken..
Mustang en een Ninja, dan ben ik gelukkig.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik met een Range Rover, of anders minstens een Chrysler 300C.
Heb echt nog nooit één CD gekocht. Ja, alleen Get Rich Or Die Tryin' in Suriname, maar dat was een bootlegquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik had LAX gekocht, geen moment spijt van gekregen
Ik met een Chevrolet Corvette C2 Sting Ray 1964 Coupe.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik met een Range Rover, of anders minstens een Chrysler 300C.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |