Sowieso je ouders bij hun voornaam noemen oidquote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd je ouders opslaan als mama en papa.
Waarom heb je het ook teruggezet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En jij maar roepen dat ie gestolen is
Ja, dat dacht ik. Sorry hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En jij maar roepen dat ie gestolen is
Ja, vind het sowieso raar als mensen hun ouders niet mama of papa of een andere variant daarop noemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd je ouders opslaan als mama en papa.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso je ouders bij hun voornaam noemen oid. Mijn moeder heet gewoon "ma"
.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Telefoon is besmet met naakfoto's van dwcquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom heb je het ook teruggezet.
honingbeerquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind het sowieso raar als mensen hun ouders niet mama of papa of een andere variant daarop noemen.
Kan dat ook niet handelen als vrienden dat doen over hun oudersquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
quote:
Ik heb twee moeders, vandaarquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Damn, dus geen pincode op je telefoon, Chloro?
Moet daar ECHT niet aan denken, my god.Deze telefoon is het kloppende hart van het Pianomuis-imperium.
Shit kan niet door de beugel.
Ik geloof dat Ambi en Fanta je ook wel willen. Leuke meet wordt ditquote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krijg het nog druk met jullie
En tof Chloro
Niet iedereen maakt elke dag een foto van zijn/haar geslachtsdeel.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Moet daar ECHT niet aan denken, my god.Deze telefoon is het kloppende hart van het Pianomuis-imperium.
Zal jou eens honingberen.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Staat weinig boeiends op m'n telefoon. Ja, naaktfoto's van Zosk, maar die mag iedereen zien.
Daarvoor gebruik ik een polaroid, hehe.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt elke dag een foto van zijn/haar geslachtsdeel.
Jij bent wel mijn prioriteit hoor, mag je best weten :$quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ambi en Fanta je ook wel willen. Leuke meet wordt dit
Oh ik wel, maar stuur die gelijk door naar laptop en verwijder hem dan weer van mijn telefoon.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt elke dag een foto van zijn/haar geslachtsdeel.
Is niet zuur. De werkelijke reden is even uit mn comfortzone, gezien ik vooral gelijkgestemden om mij heen heb.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, waarom zo zuur, Ambipur?
Als ik ga dan word ik verkracht, gelynched en uit elkaar getrokken, net als die kerel uit Das Parfum.
[..]
Wil je die kleine jongedame eens met rust laten, ze zit midden in een bekeringsproces.
Klinkt mij niet verkeerd in de oren neequote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent wel mijn prioriteit hoor, mag je best weten :$
Maar niks mis met een all-girl-orgie toch? TOCH?!! :$
Geen totale back-up van alles incl. foto's en dergelijke maken elke weekquote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Godver dat van Sinos, ik kan er weer razend van worden als we het daarover hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet zuur. De werkelijke reden is even uit mn comfortzone, gezien ik vooral gelijkgestemden om mij heen heb.
Dat van foto: denk aan sinosmaar ik zou me niet laten wegjagen
En ditquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen totale back-up van alles incl. foto's en dergelijke maken elke week.
Builds characterquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Klinkt mij niet verkeerd in de oren nee
Ik denk wel dat een aantal van de maagdelijke heren het dan spontaan besterven, hebben we dat weer op ons geweten
Bij mij staat er een code bij inschakelen, + telefoonwachtwoord van 9 cijfers bij mijn SMS-inbox en foto's.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ach meisje toch, wil je even knuffelen? Kom maar in m'n armenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Builds character
Ik moet al zo vaak lijdzaam toekijkenLeven van een lesbo gaat niet over rozen CY
WazmetSinos? Of mag ik dat niet vragenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver dat van Sinos, ik kan er weer razend van worden als we het daarover hebbenIk heb toen echt ruzie zitten maken met Hugh ook
SMS jij nog veel dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Bij mij staat er een code bij inschakelen, + telefoonwachtwoord van 9 cijfers bij mijn SMS-inbox en foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |