Als het maar geen One Direction is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja hallo, zoals ik je net al zei, ik verwacht wel van je dat je met de muziek meeblert op de heenwegIk kijk daar echt naar uit
En zo niet, stap je maar lekker uit
Let's go CRAZY CRAZY CRAZYquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het maar geen One Direction is.
We doen gewoon zappen tot we iets vinden wat we leuk vinden en dan bleren maarquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het maar geen One Direction is.
Heb ik hier met een echte fan te maken?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nananana And live while we're young
WOO OO WOO OO WOO OO
Jaaa... Nee.... Dat is het enige stukje tekst dat ik ken van het enige liedje waarvan ik de melodie weetquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook met je mond dicht in een hoekje is het heel leuk. Maar het lukt niet om stil te zijn met Greys in de buurt.
Ik ben nu aan een klasgenoot aan het vragen of ik 's avonds in het restaurant sta. Zo niet, kom ik en eet ik mee. Komen er nu wel leuke dames in de gepaste leeftijdscategorie waar je me aan gaat koppelen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Als je mee wilt eten, laat je me dat dan een dezer dagen weten ajb?
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de boybands geweest. BSBs al niet. Misschien was ik te jong...
Niet zo haten op 1Dquote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.
Ik heb niet genoeg geluisterd naar 1D vrees ik om daar een mening over te vormen. Maar BSB vond ik nooit echt heel erg tof. De lol was er ook snel af toen de dochter van mijn oppasmama vroeg welke ik de leukste vond, en ik er eentje aanwees op haar spaarpot en ze zei IEUW HIJ IS ECHT VIES IEUW JI JBENT ECHT VIES. Trau-ma voor zo'n grietje van 4, kan ik je vertellen!1quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.
Ik had giraffe genomenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet nog steeds lachen om het codewoord.
Als jij gaat meezingen wordt iedereen stil.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
"Leuk he?" *por*
"Oeh nu wordt het spannend" *por por*
"KIJK JE WEL????!!!!?!?!?!?!" *por*
Birdsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet nog steeds lachen om het codewoord.
regel je dan ook meteen dat oranje pak voor me bij moret?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even door Rotterdam fietsen, dankjewel
Op naam van?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
regel je dan ook meteen dat oranje pak voor me bij moret?
*kopje koffie aangeeft*quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb papier nodig maar dat ligt helemaal daarzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |