Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Nee, maar Schunckel heeft wel gebeld vandaagquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Hebben Schunckelstar en MPG nu al een kamer geboekt?
olli hangt toch bij Henk? En de mijne kan Birds toeterenquote:
Ik was paar maanden geleden bij die grote feestwinkel in Roosendaal en daar hadden ze alleen grote gekleurde veren. Zeg maar formaatje veer-penquote:Op maandag 6 mei 2013 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Zou de feestwinkel kleine veertjes hebben? 'Mijn' hema heeft denk ik namelijk geen veertjes.
dat is veul te grootquote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was paar maanden geleden bij die grote feestwinkel in Roosendaal en daar hadden ze alleen grote gekleurde veren. Zeg maar formaatje veer-pen
Kun je geen boa slopen?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
dat is veul te grootEcht klein... Zou iig kunnen kijken
Goed bezig mannen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar Schunckel heeft wel gebeld vandaag
Er waren nog genoeg kamers, maar Sabina was er vandaag niet maar morgen wel
Dus dan belt ie terug.
Ja, of online, kan vast door de brievenbus.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar kun je die vandaan halen? Ook wel de feestwinkel toch?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fas klapt volledig dicht in sociale situaties (srs).
Mijn boa's hebben echt wel (kriebellll)veertjesquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Ja die hebben ze bij elke feestwinkel.
Alleen is dat meer 'pluis' dan echt veertjes vaak, toch?
Ik ga morgen wel even door Rotterdam fietsen, dankjewelquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, of online, kan vast door de brievenbus.
En als je er echt niet aan kunt komen en het idee niet teveel knutsel is dan kan ik mijn oranje boa wel meenemen.
Dat doen wij ook hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, helaas kan ik toch niet komen, want:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Hebben Schunckelstar en MPG nu al een kamer geboekt?
er word aan gewerktquote:Op maandag 6 mei 2013 10:19 schreef Schunckelstar het volgende:
Denk ik er eindelikk aan het hotel te bellen, heeft sabina s'maandags vrij
Dan morgen maar terugbellen, er waren iig nog kamers zat
Graag gedaan. En als je niks kunt vinden of een andere kleur wil dan kan ik altijd even de feestwinkel bij mij op de hoek binnen lopen. All year round boa's daar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even door Rotterdam fietsen, dankjewel
Whehe.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doen wij ook hoor.Hele kroeg vol en er wordt soms een uur lang geen woord gezegd.
Behalve 'biertje?' dan.
Ook met je mond dicht in een hoekje is het heel leuk. Maar het lukt niet om stil te zijn met Greys in de buurt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hallo, zoals ik je net al zei, ik verwacht wel van je dat je met de muziek meeblert op de heenwegquote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het maar geen One Direction is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja hallo, zoals ik je net al zei, ik verwacht wel van je dat je met de muziek meeblert op de heenwegIk kijk daar echt naar uit
En zo niet, stap je maar lekker uit
Let's go CRAZY CRAZY CRAZYquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het maar geen One Direction is.
We doen gewoon zappen tot we iets vinden wat we leuk vinden en dan bleren maarquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het maar geen One Direction is.
Heb ik hier met een echte fan te maken?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nananana And live while we're young
WOO OO WOO OO WOO OO
Jaaa... Nee.... Dat is het enige stukje tekst dat ik ken van het enige liedje waarvan ik de melodie weetquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook met je mond dicht in een hoekje is het heel leuk. Maar het lukt niet om stil te zijn met Greys in de buurt.
Ik ben nu aan een klasgenoot aan het vragen of ik 's avonds in het restaurant sta. Zo niet, kom ik en eet ik mee. Komen er nu wel leuke dames in de gepaste leeftijdscategorie waar je me aan gaat koppelen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Als je mee wilt eten, laat je me dat dan een dezer dagen weten ajb?
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de boybands geweest. BSBs al niet. Misschien was ik te jong...
Niet zo haten op 1Dquote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.
Ik heb niet genoeg geluisterd naar 1D vrees ik om daar een mening over te vormen. Maar BSB vond ik nooit echt heel erg tof. De lol was er ook snel af toen de dochter van mijn oppasmama vroeg welke ik de leukste vond, en ik er eentje aanwees op haar spaarpot en ze zei IEUW HIJ IS ECHT VIES IEUW JI JBENT ECHT VIES. Trau-ma voor zo'n grietje van 4, kan ik je vertellen!1quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toegeven dat de nummers van bijvoorbeeld BSB beter waren dan die van 1D.
Ik had giraffe genomenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet nog steeds lachen om het codewoord.
Als jij gaat meezingen wordt iedereen stil.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
"Leuk he?" *por*
"Oeh nu wordt het spannend" *por por*
"KIJK JE WEL????!!!!?!?!?!?!" *por*
Birdsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet nog steeds lachen om het codewoord.
regel je dan ook meteen dat oranje pak voor me bij moret?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even door Rotterdam fietsen, dankjewel
Op naam van?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
regel je dan ook meteen dat oranje pak voor me bij moret?
*kopje koffie aangeeft*quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb papier nodig maar dat ligt helemaal daarzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |