Wel, als het weer net zo'n succes wordt als het vorige veiligheidsspelden-project, dan weet ik zeker dat het een hele leuke avond gaat worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De kansloze duif gaat bij Cee op heur hoofd en de veiligheidsspelden komen in mijn roodwitblauw frokje
God wat een ellende was dat hequote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, als het weer net zo'n succes wordt als het vorige veiligheidsspelden-project, dan weet ik zeker dat het een hele leuke avond gaat worden.
Dus nu ga je achter het naaimasjien?quote:
Voor jou misschien, wij hebben ons goed geamuseerdquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voor jou misschien, wij hebben ons goed geamuseerd
Klopt!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Anou gaat dit jaar de finale niet halen
Oh da's lekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Fraai....
Geen kamers meer zegt sabina. Gisteren waren er nog MEER dan genoeg volgens die andere....
Ze belt me nu nog terug om te kijken of er geschoven kan worden of iets
ja, blijkbaar een of ander bedrijf wat alle kamers heeft geboemt voor een vergaderingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's lekker
Dus al die kamers die er nog waren zijn in 1 dag volgeboekt??
Ik ga heel har duimen!
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Straks weer verder met mn vogeltjesjurkproject!
Hij gaat tof worden.
Oh da's mooi kut.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, blijkbaar een of ander bedrijf wat alle kamers heeft geboemt voor een vergadering
In de loop van de dag..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's mooi kut.
Al ist natuurlijk nog maar een weekje van te voren en hebben ze er mss een last munite aanbieding uit gegooid ofzo...
Maar ik hoop dat ze nog 1 kamer kan toveren, ik heb wel hoop. Hoe laat belt ze terug?
Denk dat het wel goed komt, dat ze echt haar best voor je gaat doen, want je hebt immers gisteren gebeld toen er wel nog plek zat was. Dus eigenlijk was je op tijd. Als die collega je toen had ingeboekt had je een kamer. Dus ik verwacht een positief telefoontjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
In de loop van de dag..
Ik baal hier echt ontzettend van
anders kan ie toch wel bij jou slapenquote:
Ja lach maar, maar zoiets word het dan wel denk ikquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar zoiets word het dan wel denk ik
Want ik ga echt niet met de pens vol met bier weer terug naar limburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |