Als je kunt verstaan waarover ze zingen welquote:Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb een dvd van rowwen heze is dat goed?
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, doe dan ook eens keer wat moeite om het te leren, tjongejongejonge wat een mentaliteit
deze man weetquote:
komt goed!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
De zeker-eters hebben een PM
Maanvis, jou kan ik niet PMen?
Degenen die het nog niet zeker wisten (o.a. Jimbo, Liesje), gil even in het topic als je weet of je mee eet en dan krijg je de PM alsnog
Oh......had mijn 06 erbij gezet is dat ook goed??quote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
OH EN VERGEET JE USERNAAM ER NIET BIJ TE ZETTEN
Ik had mijn schoenmaat erbij gezetquote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
OH EN VERGEET JE USERNAAM ER NIET BIJ TE ZETTEN
Komt Fiets nog wel eten eigenlijk? Ik heb hem de PM gestuurd maar komen jullie dan apart?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef RenRen- het volgende:
Bedenken wat ik moet gaan eten volgende week dinsdagZwaar leventjen
Fieets gaat werken en dan naarjou toe en ik werk niet en ga thuis zitten huilen boven mijn bordjequote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt Fiets nog wel eten eigenlijk? Ik heb hem de PM gestuurd maar komen jullie dan apart?
Of komen jullie wel tegelijk aan maar heb jij dan al gegeten?
Einde kruisverhoor![]()
Als je dan maar wel wat heel lekkers voor jezelf regeltquote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fieets gaat werken en dan naarjou toe en ik werk niet en ga thuis zitten huilen boven mijn bordjeNee, maar hij eet dus bij jou en ik eet bij mij
Geen homemade hummus in ieder gevalquote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dan maar wel wat heel lekkers voor jezelf regelt![]()
Beterderder Hollandschquote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
OH EN VERGEET NIET JE USERNAAM ER BIJ TE ZETTEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |