Slaap lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef Toekito het volgende:
neuh nog steeds beetje mwah dus ga nu weer slapen
Ik merkte het alquote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]vlotjuhhhhhhhhh
Ik heb een pietsie kledingstress alEcht
Doe iets met veiligheidsspelden gingquote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
vlotjuhhhhhhhhh
Ik heb een pietsie kledingstress alEcht
een seconde of 10 eerder wel iig. En verderop in et filmpje nog eens.quote:
Ik denk dat ik mijn roodwitblauwe Eurovisie Düsseldorf frokje aan doe.quote:
Oh ik heb geen zin om in te loggen nu met de random readertquote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Peter het volgende:
Komt het schip met geld al binnen varen Greys?
Wie is de eerste?
had hem al eens gezien dus keek nu nietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
een seconde of 10 eerder wel iig. En verderop in et filmpje nog eens.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb geen zin om in te loggen nu met de random readert![]()
Mag het morgen?
oh dan blijf ik nog 51 minuten wakkerquote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb geen zin om in te loggen nu met de random readert![]()
Mag het morgen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn roodwitblauwe Eurovisie Düsseldorf frokje aan doe.
En geloof het of niet (vraag maar aan Cat...) die is iets te groot/wijd dus ja, daar zaten en zitten veiligsheidsspelden in aan de zijkant
Dan zijn wij de vlaggentweeling.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn roodwitblauwe Eurovisie Düsseldorf frokje aan doe.
En geloof het of niet (vraag maar aan Cat...) die is iets te groot/wijd dus ja, daar zaten en zitten veiligsheidsspelden in aan de zijkant
Nee, we hadden je met drie man sterk bij mij thuis vakkundig vastgepind.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In Düsseldorf is er niet eentje los geschoten trouwens ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat valt niet tegen danquote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In Düsseldorf is er niet eentje los geschoten trouwens ging
Slipje, twee bitterballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat valt niet tegen dan
Wat zal ik eens aan doen
Wacht even. Even voor de zekerheid. Waar moeten die bitterballen?quote:
Ik moet soberso die Bird slip nog jouw kant op krijgenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat valt niet tegen dan
Wat zal ik eens aan doen
Als ik google op Kansloze duif krijg ik de meest bijzondere dingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit weekend in de stad gezocht naar een vogel-gerelateerd kledingstuk (een t-shirt of zo), maar niks hoor. Heb wel iets online gevonden maar is niet leuk genoeg om er geld aan te spenderen. Vrijdag ga ik nog een poging wagen en als ik dan niks gevonden krijg pleur ik gewoon iets met veren in m'n haar, desnoods pak ik zo'n kansloze duif die ik op m'n kop vastpin. Ben ik toch in stijl.
Hee Cee!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit weekend in de stad gezocht naar een vogel-gerelateerd kledingstuk (een t-shirt of zo), maar niks hoor. Heb wel iets online gevonden maar is niet leuk genoeg om er geld aan te spenderen. Vrijdag ga ik nog een poging wagen en als ik dan niks gevonden krijg pleur ik gewoon iets met veren in m'n haar, desnoods pak ik zo'n kansloze duif die ik op m'n kop vastpin. Ben ik toch in stijl.
Ik heb nog wel een shirtje wat je aan magquote:Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, dan ben ik bij mijn timmermaatje in Krimpenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik moet soberso die Bird slip nog jouw kant op krijgen
Ben je morgen rond kwart over drie / half vier thuis? Dan kan ik hem even af gooien? Kan dan niet blijven want moet dan weer snel naar de beestjes, maar dan hoef je je volgende week iig niet in het twaletteketet om te kleden!
Kom vooraf hotellen! Shotjes, vlaai én slipjes!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, dan ben ik bij mijn timmermaatje in Krimpen
Nou mag je daar natuurlijk áltijd langskomen...
Maar je mag 'm ook op de post gooien
En anders kunnen we altijd ff kijken of ik 'm kan oppikken (of ik trek 'm aan in hut twallet... no prob!)
TE WARM!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik had een pinopak op het oog... maar dat werd een te duur geintje
Welnee.. Pino had dan goed moeten drinken.quote:
Wat ben je toch een schatjequote:
Ik red het eten al nietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Kom vooraf hotellen! Shotjes, vlaai én slipjes!
BLIJF VAN DIE KLOK AFquote:
Vlaai is alleen in het hotel helaasquote:Op maandag 6 mei 2013 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje
[..]
Ik red het eten al niet
Maar de vlaai wil ik graag in ontvangst nemen
Jaquote:
dm me dan even :p mn inbox is 109% en kan em mobiel niey wissen :pquote:
Ik heb je al een Push PM gestuurdquote:Op maandag 6 mei 2013 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dm me dan even :p mn inbox is 109% en kan em mobiel niey wissen :p
oh ja, die had ik gehad. Morgen staat t op je rek.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Vlaai is alleen in het hotel helaas![]()
Wanneer kom je bij me eten?
Geen haast.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ja, die had ik gehad. Morgen staat t op je rek.
Donequote:Ik dacht jij gaat me dmen over limonchello en zo
Voorpretquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis.
Heb ik iets gemist sinds begin vorige deel?
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorpret
En iets met een kansloze duif en veiligheidsspelden
De kansloze duif gaat bij Cee op heur hoofd en de veiligheidsspelden komen in mijn roodwitblauw frokjequote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Je gaat een kansloze duif met veiligheidsspelden aan je jurkje bevestigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |